Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Og i dag starter vi så målrettet kost og træning frem mod 2008's mange spændende ting :bigsmile: - først og fremmest naturligvis frem mod min "træningslejr" i Florida i Januar :wub:

:hippy: :sun::cool: :4thumbup: :superman::innocent:

Go get them f.s.k I

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du får også lige et skulderklap herfra :clap:

tak tak :tongue::laugh:

:hippy: :sun::cool: :4thumbup: :superman::innocent:

Go get them f.s.k I

I do my best :bigsmile: - selv f.s.k.!!! :devil::devil:

Not much to say .. her

19-11-07

morgenmåling før V: 350-350-320

Morgenmåling efter V: 400-400-400

aftenmåling før V: 350-350-350

aftenmåling efter V: 400-400-400

Ser ikke ud til at ændre sig sønderligt.........og ved ikke om det er godt eller skidt......men stadig god vejrtrækning heeeeelt ned i lungerne. Superstresset dag på job som ikke efterlod tid til hverken det ene eller andet andet, og efterlod mig med en energi på 0,00. Var på Nygaardsvej på vej hjem for at løbe, men ved alle 15 løbebånd var der kø for at komme til, og jeg kender jo mig selv ret godt, så det gad jeg sq ikke ! :devil: velvidende at jeg sikkert heller ikke fik løbet tirsdag........

20-11-07

ingen målinger overhovedet, da jeg stod op kl 4 om natten, afg. kl 5 til Kinna og til Borås i Sverige - havde 4 kundebesøg og kørte hjem igen, hvor jeg landede omkring kl 19 :blink:

Tog min medicin for sent morgen (formiddag) og for tidligt aften, og havde lidt hovedpine i går da jeg kom hjem (forkert/for lidt kost og væske, som vanligt, når jeg er på landevejen :dry: - godt jeg ikke lever af den slags job...)

- og ganske rigtigt, fik jeg ikke løbet her. Monster træt og ville bare ligge ned, og sofaen var ikke nok...

Det er nu i skrivende stund onsdag d. 21.11.07, og familiefest m.m. på lørdag begynder at bide - selvom drikkevarer er indkøbt og maden kommer udefra, er der stadig vildt og voldsomt meget, der skal ordnes, købes, planlægges og gøres .... Men der skal! være plads til en løbe tur idag.. spinning i denne uge har meget lav prioritet, men det er heldigvis rolig uge, så det går nok....

God uge at sætte nyt projekt igang på, men sådan er det ! det er ikke alting man selv er herre over, selvom man gerne ville være det.....

For f***** hvor er november måned dog en træls måned............ :mad:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
ingen målinger overhovedet, da jeg stod op kl 4 om natten, afg. kl 5 til Kinna og til Borås i Sverige - havde 4 kundebesøg og kørte hjem igen, hvor jeg landede omkring kl 19

Tog min medicin for sent morgen (formiddag) og for tidligt aften, og havde lidt hovedpine i går da jeg kom hjem (forkert/for lidt kost og væske, som vanligt, når jeg er på landevejen - godt jeg ikke lever af den slags job...)

- og ganske rigtigt, fik jeg ikke løbet her. Monster træt og ville bare ligge ned, og sofaen var ikke nok...

Det er nu i skrivende stund onsdag d. 21.11.07, og familiefest m.m. på lørdag begynder at bide - selvom drikkevarer er indkøbt og maden kommer udefra, er der stadig vildt og voldsomt meget, der skal ordnes, købes, planlægges og gøres .... Men der skal! være plads til en løbe tur idag.. spinning i denne uge har meget lav prioritet, men det er heldigvis rolig uge, så det går nok....

God uge at sætte nyt projekt igang på, men sådan er det ! det er ikke alting man selv er herre over, selvom man gerne ville være det.....

For f***** hvor er november måned dog en træls måned............

Hej Vivs post-15167-1195642254.gif

Jeg håber, at du holder humøret oppe her i november :bigsmile: .

Du har før sagt til mig at man skal lytte til sin krop, :1112: husk også at gøre det selv :wink:

Og kun 1½ uge til november er gåetpost-15167-1195642180.gif, og så kommer december med masser af hygge.post-15167-1195642412.gif

Signepost-15167-1195642223.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej Vivs post-15167-1195642254.gif

Jeg håber, at du holder humøret oppe her i november :bigsmile: .

Du har før sagt til mig at man skal lytte til sin krop, :1112: husk også at gøre det selv :wink:

Og kun 1½ uge til november er gåetpost-15167-1195642180.gif, og så kommer december med masser af hygge.post-15167-1195642412.gif

Signepost-15167-1195642223.gif

Hey sweetie :bigsmile:

tak for de viiiise ord :blush: jeg gør hvad jeg kan - og tro mig, jeg lytter til min krop... jeg kan jo ikke moralprædke overfor andre, og ikke lytte selv :tongue:

Og derfor tog jeg tyrene ved hornene her til morgen

22-11-07

Sted: fit.dk - østerbro

Træning: løb + intervaller + forsøg på maxtest - feat bl.a. knæguru, løbeguru, maratonmanden, triathleten, spinninginstruktøren

Opvarmning: 2 k løb - 7 min/k - ingen pulsmålling

Løb: 2 k 6.30 min/k - snit ca. 152

Intervaller: 1,5 k 5 stk - puls omkring 168-170 max

Max-forsøg: 500 m med maratonmandens tempo :blink: 180 på display, pulsuret sagde 199, så jeg skal vist liiiiige hjem og se kurven om der har været udfald.

Anyways pulsuret siger samlet for målings-tiden 199 max, 156 avg (og det er altså ekskl. 2 k opvarmning)

Får se om det holder

På den anden side er jeg ret ligeglad hvad kurve og ur siger, for jeg havde en suveræn træning med :hippy: all the way, godtnok ret støjfyldt ovre fra rækkerne med mit heppekor omkring mig i forb med maxtesten... ingen er vist længere i tvivl om at jeg blandt nogen mennesker kaldes "fucking seje kælling" - for det blev råbt ud over hele stueetagen..... :laugh::tongue:

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Link to comment
Share on other sites

25-11-07

Kun for registreringens skyld... :dry:

Sted: outdoor kl tidligt

Træning: løb/gang

Puls: ? (skyder på omkring 160 max) (ged i sender - var/blev ikke fugtig nok...)

Distance: 6 k

Hastighed: ca. 7 min/k (gik jo noget af vejen)

Tilstand: bagstiv og monstertræt

Vejrlig: blæst, regn og kulde

Måtte både i hækken - og ud over kanten ved Øresund undervejs........ Klapper mig selv på skulderen, men burde have ladet være..........sådan er der så meget ....

Og nu om lidt til lægen for check mht astma.

Link to comment
Share on other sites

28-11-07

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: brick

del 1 - løb på bånd

Opvarmning: 2 k uden pulsmåler

Tempoløb (havde lidt travlt :blush: ) + intervaller: 3 k

Puls max: 172 (91%)

Puls avg: 158 (80%)

Hastighed: 5.10 min/k

del 2 - spinning øvet m/Thomas-Martin

Puls max: 170 (89%)

Puls avg: 154 (78%)

Undervejs viste % så 96% så jeg skal vist lige have indstillet et eller andet her :dry: CG -help!!!!! :hands:

Suveræn time, med opvarmning, 29 mins pas og så resten tærskeltræning hvilket ikke var superfedt, når man lige havde løbet intervaller - så gik lidt halvdød på den ene, som det ses, men positive tanker :devil: hjalp mig tilbage i kampen

Dødt publikum... men det lod jeg mig ikke gå på af - nu var jeg jo blevet lokket ind i en spinningtime, så måtte jeg osse gi' gazzzz :devil: (hvilket tallene så ikke helt viser, men op i r**** )

Sprang over nedvarmning og udstræk, jeg skulle nå i bad osv inden de andre, for jeg skulle ud og have lageroptælling all day long, men det gik heldigvis meget mere smertefrit end de øvrige år - så jeg var hjemme allerede ved 18-tiden, en time eller 4 før jeg plejer at være hjemme :bigsmile: Hyggeligt lille tælle hold med en tidl atlet indenfor mr. fit :smile: og mig selv sagde hunden !

Nu skal der noget kost indenbords, da højtbelagte smørrebrød ikke er mig - så sulten huserer lige pt :devil:

post-3751-1196272607_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

30-11-07

2x træning på en fredag, i en hektisk uge..... plejer ikke! at være noget problem, men note to self, Vivs - når KG har været ude i verden og lave konkurrence og det ikke gik som planlagt, så er han EVIL når han kommer tilbage igen....

Det! fik jeg personligt at mærke igår...

Del 1 - løb på bånd

Distance 5 k

Gad ikke puls og fartmåling, det gik langsomt...ca. 7 min/k

Del 2 - løb på bånd

Distance 800 meter

Puls 171 :blink:

Hastighed: 7 min/k

Det skulle jeg så ikke, så fortsatte med lidt "bjergvandring" - 1½ km på 5% stigning og 7 km/t

Herefter

Spinning elite 90 min m/KG feat :wub: manden i mit liv og vistnok rytter 1900 (what ?)

Puls max: 168 (uret viste 172 undervejs) - 88%

Puls avg: 155 - 78%

KG lovede at inden vi forlod salen ville han ha' flækket os på kryds og tværs, og han holder jo normalt sine løfter, men jeg sad og gnækkede indvendig og tænkte jaja, du ævler nu, grumme... vi er klar :devil: (på trods af den mislykkede krydstræning forinden)

Efter 65 min skulle jeg dog ændre mening og erkende, at han fik ret - igen - og jeg måtte trække mine gnækkede udsagn tilbage .. begyndte at få mega-kramper i lægge og lår samt ondt i r**** - mine tæer gjorde så ondt at jeg på et tidspunkt både tudede og tænkte nu falder de sq af :blink:

Det var REN overlevelse...fra laptiden på kurven og tiden ud var jeg 1 mm fra at forlade salen, der var det ren tortur, men ved også at så ..... så hellere fise den af til sidst og køre frihjul, men DET KAN MAN ikke på hans timer.....så måtte (igenigen) en tur om Vidauban og tænke på hvordan Pascal havde kørt 1800 km med noget der var værre og hvordan KG måtte stavre rundt på 10 x maraton for at få gennemført..der har han nok han lidt mere ondt end jeg havde, trods alt....så på den måde kom jeg ind i kampen igen en 7 min før tid - men der havde jeg slukket uret fordi jeg ville køre fårup sommerland, så det var lidt ærgeligt....

Og med disse ord vil jeg om et par timer gå med mine DOMS'ede lægge ind i Royal og angribe :laugh: endnu en spinningtime....SNF foreslog venligst en restitutionstime, men jeg kan ikke finde det ord i min ordbog.....

post-3751-1196492254_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

[

Og med disse ord vil jeg om et par timer gå med mine DOMS'ede lægge ind i Royal og angribe :laugh: endnu en spinningtime....SNF foreslog venligst en restitutionstime, men jeg kan ikke finde det ord i min ordbog.....

:laugh: var egentlig godt klar over at din ordbog ikke indeholdte det ord :tongue: Måske skulle du overveje en længere ordbog, med basale ord som restitution og fornuft. :hehe:

Jeg håber at du havde en super træning :wootdance:

Rigtig god 1. december til digpost-15167-1196509979.gif

Signepost-15167-1196509950.gif

Link to comment
Share on other sites

01-12-07

Sted: fit.dk - Royal

Træning: spinning - øvet m/Thomas-Martin

Puls max: 169m (88%)

Puls avg: 150 (75%)

Med Signes ord ringende i knolden gik jeg lidt halvdomset ind i byens bedste spinninglokale efter at jeg havde klaret svømmeturen FØR cykeltimen.

Jeg frøs og følte mig ikke rigtigt gearet. RESTITUTIONSSPINNING skulle jeg til - ja jeg sku' så ! Men på den anden side skal jeg osse træne ud fra de udmeldinger, der kommer fra instruktørcyklen, og få det bedste ud af min træning - og det valgte jeg at gøre her.

Tror det idag var more or less gentagelse af min sidste "thomsen-time" - men idag var det på lidt mere friske ben trods alt, end sidste gang, så derfor valgte jeg at køre iht udmeldingerne, for at kunne få lov at fyre den AF til tærskeltræningen de sidste 9 minutter, og :devil: jeg er stolt over min indsats :blush:

Kunne i de sidste 3x 20 siddende og 40 tungt angreb godt have brugt en spand eller noget, men valgte at sidde på sidste række (just in case jeg gik død) - og der var langt til en spand... Og så må man opføre sig :tongue:

Og øhhh Signe, når du nu har fundet den ordbog, enten på nettet eller i boghandlen, så sig lige til, så går jeg flux ind og investerer :laugh::tongue:

Håber, at du og øvrige læsere her på kanalen, har haft en lige så dejlig lørdag i træningens tegn - og ønsker hermed alle en god weekend.

Nu :4mewantfood:

post-3751-1196510846_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

02-12-07

Sted: fit.dk - royal

Træning: spinning-øvet m/KG feat :wub:

Puls... hmmm ja, minder om det, det var planen -restitutionsspinning... men jeg har det åbenbart ligesom gamle circus heste (sorry stavet forkert, med vilje) - når musikken spiller, så :devil:

Vejtrækningen har det meste af dagen - men især efter frokost - været ekstrem !!!! tung, og peakflow på omkring 200-270 på trods af 2x ventoline (jaja, sild !!!!! know!!!!!!!!!) - om det er vejrlig, fugt, eller det faktum at jeg legede taxachauffør for min bedre halvdel kl 5 i morges ved jeg ikke....... men kønt lyder det skunte.

Løbetur blev meget hurtigt droppet i formiddags og henlagt til før-spin ...men sådan skulle det heller ikke gå... bare at lægge rent pudebetræk på min :heartpump: pude gjorde mig EKSTREMT forpustet... og så var jeg noget halv negativ da vi drog mod Vesterport for hvad skulle jeg dog der - ud over at køre restitutionsspinning :4ranting:

Det eneste jeg er stolt af i timen er at jeg (vistnok) holdt mig i korrekte zoner timen igennem - især de sidste 12 min - her skulle vi holde blå zone de første 6 min - og så ellers :devil: - og for engangs skyld var jeg i blå zone hvor jeg skulle være det !! :4thumbup: :4thumbup:

Et eller andet sker der altså........når det er mine 2 favoritínstruktører på førercyklen.... :innocent:

I morgen.....TRÆNINGSFRI :blush: - men man ved jo aldrig.................:tongue:

/ k040.gif

post-3751-1196621148_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
I morgen.....TRÆNINGSFRI :blush: - men man ved jo aldrig.................:tongue:

:freaked: :dropjaw: :crazy_pilot::raisebrow::blink: :4thumbup:

Du skal jo passe på dig selv :bigsmile: Det er en velfortjent fridag du holder :cool: .

Nyd denpost-15167-1196626261.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej søjde Signe :bigsmile:

Godt jeg har sådan en som dig, til at passe på mig :laugh::tongue: - men nu er jeg jo meget ældre end dig - og derfor har jeg lov til at sige: i lige måde ! pas nu på dig selv !! *striksblik*

Og ja, idag er og blir træningsfri - vil kaste mig over arbejdet nu og bliver ved til jeg er færdig, for at få has på bunkerne :dry: . Flirtede godtnok lidt med h015.gif ....men jeg tvivler på jeg når det...

I morgen venter en lang træningsdag :devil: med morgen d055.gif og dobbelt n055.gif til aften - ugen er "hårdere" (næsthårdest i min cyklus) - så stay tuned

/ h025.gif

Link to comment
Share on other sites

4-12-07 - part one

Sted: fit.dk Østerbro

Træning: løb

Distance: 1 k opvarmning + 5 k

Hastighed: 6 min/k

Puls max: 158

Puls avg: 153

Ikke helt den planlagte træning, men tempoløb gik ikke - og havde ikke mere tid til LSD, så det blev som det blev :dry:

Medlemsskabet udløb igår, og i mellemtiden har man sat mit kontingent op med 100 dask pr. måned, men fik mig da forhandlet frem til en "mellemvej"... og så kan vi 12 mdr. igen :devil:

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

4-12-07 - part two

Sted: fit.dk ABC

Træning: spinning-elite m/Thomas-Martin Hansen, feat :wub:

Puls max: 167 (87%)

Puls avg: 155 (78%)

En f*cking hård men suveræn god time (lige præcist efter min smag) - 10 min opvarmning og 40 min over "stok og sten" - og mount everest tror jeg. Musikønske lader vente på sig, men altid godt at have noget til gode :tongue:

Selvom programmet var simpelt, skal jeg ikke forsøge at beskrive timen, men der hvor jeg skulle være på FYS7 lå jeg over - og hvor jeg skulle på FYS9 lå jeg under, for når jeg kom op over de 92% der stod på uret undervejs (!!!) begyndte jeg at hyperventilere. Men som altid blev den fyret af, og jeg røg også en lille tur i hegnet i de sidste 5 min. :devil:

Efterfølgende lidt :blahblah: med to meget trætte mennesker, Arne og Signe, og siden hen også Thomas, det var som om at vi ikke rigtigt kunne få nosset ud videre i dagen. Gemalen og jeg endte ovenpå, på "mig og Charlie" og fik noget aftensmad mens vi svedte af :blink:

Morgen-træningsplan idag holdt ikke, fordi jeg valgte at forlænge min nattesøvn, nu jeg endelig har kunnet sove i nat, så skal velsagtens i et eller andet center med 1 mio andre mennesker i eftermiddag :4ranting: Har til gengæld via (lange) lister over de sidste par dage, fået has på temmelig mange hængepartier, hvilket jo selvklart influerer på kvaliteten af min nattesøvn .... :bigsmile: Godt vi snart har ferie, jeg kan mærke at jeg trænger gevaldigt!

Nå, og med disse ord, vil jeg ønske alle en rigtig god dag !

/ a065.gif

edit: dobbeltspin blev det så ikke til, da jeg sad fast i en lang tlf.samtale med sur kunde, og dernæst hang fast i trafikken.... :dry:

post-3751-1196835367_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Hejsa V.

Uhadada, sikke et tempo du kører der. Håber du får has på dine jobbunker i dag, og kommer du til at mangle arbejde, må du godt låne nogle af mine bunker :laugh:

:laugh: jaja, voldsomt tempo :tongue:

Det med at mangle arbejde............ :nonono: ellers tak, du !!! men jeg kan anbefale at få et overblik over det man skal ha' gjort og så tage een ting af gangen !!! :innocent:

/ a060.gif

Link to comment
Share on other sites

og havde ikke mere tid til LSD
nu jeg endelig har kunnet sove i nat

Der har du forklaringen på dit søvnproblem :laugh:

Det med at mangle arbejde............ :nonono: ellers tak, du !!! men jeg kan anbefale at få et overblik over det man skal ha' gjort og så tage een ting af gangen !!! :innocent:

I know..................................................................................

Men sg svært, når telefonen kimer og der hele tiden kommer nye opgaver inden man får ordnet de eksisterende :mad:

Link to comment
Share on other sites

Der har du forklaringen på dit søvnproblem :laugh:

:laugh: ... touché ! :tongue:

I know..................................................................................

Men sg svært, når telefonen kimer og der hele tiden kommer nye opgaver inden man får ordnet de eksisterende :mad:

Ja, men du er vel ikke blæksprutte !? men jeg kender udmærket problemet....... :dry:

07-12-07 - 1. del

Sted: fit dk - Adelgade

Træning: intervalløb på bånd

Efter 2 næsten!!! træningsfrie dage onsdag+torsdag ... ( h015.gif ) blev det her til morgen tid for "rigtig" træning igen :blush:.

Opvarmning: ½ k gang (6 km/t) på increase 10 + 2 k roooooligt løb (8 km/t) (, målet at holde pulsen omkring 145, og det lykkedes :bigsmile: )

intertaller: 10x200 m med 100 m pause imellem (hvor pulsen ikke rigtigt ville ned :dry: ) puls max 171 avg 165 :blink: 15 km/t

afjogning: 2 k "hill", level 3, 8 km/t - puls max 159, avg 156

Jeg har ikke dyrket intervalløb så meget, og kom pludselig i tvivl om hvorvidt jeg nu osse gør det korrekt undervejs, men jeg må igang med at læse om det :tongue: (tvivlen lå i om løbeintervaller skal være dobbelt så lange som pauserne eller omvendt).

STYRKETRÆNING

Det går jo lidt for kvikt når man løber så hurtigt :tongue:, så tog lige vertical traction 3x8 á 30 kg, chestpress 3x8 á 20 kg (av av!), shoulder press (kæft, jeg hader den maskine !!) 3x8 á 10 kg :chicken: (sorry Gregers.....) biceps håndvægte 3x8 á whatever (tungt) og triceps håndvægte 3x8 á whatever, afsluttende med mave på bold 3x8 lige og 3x8 skrå + 3x planke á 1 minut (den sidste trak tænder!).

UDSTRÆKNING

Meget grundig, som altid når jeg har løbet :laugh:

Var meget tæt på at erstatte styrkedelen med en gang KG-spin i en halvtom sal, men da de vist var færdig med opvarmning blev jeg enig om at holde på mine principper om ikke at komme vadende ind, når timen er gået igang..........

Og - på min 11 års bryllupsdag - vil jeg ønske alle en god dag !

/ d020.gif

edit: staveplade

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

07-12-07 - 2. del

Sted: fit.dk Royal

Træning: spinning-elite 90 min m/KG, feat :wub:

Pulsdata kan ses i kurven

Helt igennem vidunderlig time- med alt hvad lille-vivs' hjerte kan begære af musik, serier, overskud og hvad ved jeg - 6 stjerner ud af 5 :tongue:

Generelle :innocent: informationer om at selvom man havde passet sin morgentræning, betød det ikke, at man ikke skulle køre igennem, og det var slut med flinkeskolen på fredagstimerne, og vi måtte heller ikke være i Fårup Sommerland..............

HVAD MÅ VI SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ !!!

Når jeg nu ikke måtte være i Sommerland, så tog jeg en tur omkring....BLOVSTRØD for lige at få lagt nogen ting på plads der, og ellers befandt jeg mig bare der - i byens bedste spinningsal :w00t:

Afsluttende med takeaway bryllupsmiddag, inden manden ilede på job for 2. gang i dag ............:dry: og jeg skal snart "hit the sack" for byens bedste spinningsal kalder på min tilstedeværelse i morgen :superman::laugh:

post-3751-1197064213_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

I dagens anledning så jeg den ikke :tongue:

:tongue:

og til Mette, Gregers og Signe - tak :blush:

08-12-08

Sted: fit.dk - royal

Træning: brick

Del 1 - løb på bånd, slowmow

Distance 3 k

Hastighed: 7 min/k

Puls max: 151 :bigsmile:

Puls avg: 148 :bigsmile:

Aftalen med mig selv ikke at komme over tilladt område på ca 155.... og det var først den sidste km pulsen begyndte at stige, så udlægget af min løbetur var hastighedsmæssig for høj i forhold til det jeg magter hen mod slutningen - NOTE TO SELF !

Del 2 - spinning øvet m/Thomas-Martin

Puls max: 166

Puls avg: 148

Også her ikke rigtigt muligt at komme op igennem zonerne, og jeg gav kål på udmeldinger på FYS-skalaen da jeg alligevel ikke har helt styr på procentsatser på mit ur :dry:

En ret hård time, som jeg selv gjorde værre i det lange midterinterval - vel vidende at mine ni elskede minutters tærskeltræning til sidst lå og ventede - men det er ingen skam at dø i front, så jeg gav gazzz hele vejen.. Max af hvad lunger og til dels benmuskulatur kunne klare - og så havde jeg sq alligevel luft nok til at fyre den af på sidste 40 sek tærskel med fuld belastning og mellemtakt :devil: men dammmmm det tog lang tid at komme ned igennem pulsområderne bagefter.......jeg var færdig med 10 mins udstræk før pulsen var i blåt område igen :4heart:

På vejen hjem fik jeg hentet/bestilt min gave fra KTK86 - en Fusion Zero Degree cykeljakke (http://www.fusion.dk/Produkter+Cykling.13.aspx?recordid13=18) og købt et par julegaver - bl.a. til mig selv fra mig selv :tongue: - noget jeg ikke kommer til at bruge mindre fra nu og frem mod turen til Florida :inlove:

Næste træning i morgen...........god weekend til mine læsere :bigsmile:

post-3751-1197120369_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Næste træning i morgen........

NOT !

tog afsted på (jule)shoppingpas tidligt søndag, for at forsøge at undgå kødannelser og p-kaos - og indtog Fisketorvet længe inden butikkerne var åbne... Listerne var lange ! :blink: da der både skal købes raflegaver, julegaver, købes (mad osv) ind til 8 dage med mange mennesker, men humøret steg, langsomt og sikkert, mens diverse ting blev streget fra huskesedlen, og lagt op i bilen der holdt på "affyringsrampen", lige udenfor centrets hoveddør på 3. dæk :tongue:

Nu er der til gengæld meget lidt tilbage, noget bliver ordnet i eftermiddag, og resten venter til gemalen har ferie fra d. 15. til d. 30. :bigsmile:

Til gengæld er man noget slidt efter 4,5 timer på shoppingpas løbende frem og tilbage alle steder hen, så da frokosten blev indtaget (for sent) i forhold til den planlagte spinningtime, valgte jeg at holde resten af dagen fri og få pakket gaver ind og sorteret i julepynten. Spisestuen er nu ikke længere kun p-plads for fsk III, der er julestue i over halvdelen af stuen :blink: fyldt op med øl, vin, vand, snask, julepynt, gaver osv osv osv - det er jo ikke til at vide, hvornår jeg igen får lov at være værtinde til en jul, så det er om at gi' gaz, nu vi har chancen.......... :tongue: Afslutningsvis endte søndagen med en runde med støveklud, støvsuger og lægge de 6 maskinfuld rent tøj sammen, som jeg nåede at vaske lørdag aften/søndag morgen.......... AHHHHHHHHHHHHHHH godt at få styr på den del også!

Den form for træning er aldeles udmattende, så jeg gik temmeligt tidligt i seng igår.........og har sovet over 8 timer til jeg vågnede meget tidligt i morges....... :blink:

Ugeplanen for denne uge - hårdeste uge - vil ikke helt blive offentliggjort her - men omfatter i hvertfald intervalløb i morgen tidligt, dobbelt-spin i morgen aften m/Thomas og KG. Om gemalen får mig overtalt til at tage til Gentofte og tage en spin der i aften, må tid og energiniveau vise :tongue: Men de fleste spinningpas bliver dobbelte og løbeturene lange og/eller intervalagtig. Jeg øger fortsat ikke distancen på ugeniveau, men prøver at køre året ud med lidt interval/fartleg i træningen :smile:

Og nu til dagens arbejde...... :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

NOT !

tog afsted på (jule)shoppingpas tidligt søndag, for at forsøge at undgå kødannelser og p-kaos - og indtog Fisketorvet længe inden butikkerne var åbne... Listerne var lange ! :blink: da der både skal købes raflegaver, julegaver, købes (mad osv) ind til 8 dage med mange mennesker, men humøret steg, langsomt og sikkert, mens diverse ting blev streget fra huskesedlen, og lagt op i bilen der holdt på "affyringsrampen", lige udenfor centrets hoveddør på 3. dæk :tongue:

Nu er der til gengæld meget lidt tilbage, noget bliver ordnet i eftermiddag, og resten venter til gemalen har ferie fra d. 15. til d. 30. :bigsmile:

Hmm ja jeg var ikke så heldig at komme derud, før centret var proppet med mennesker...øv at jeg ikke lige kunne se vivse... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share