Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

Fik lige sagt hurtigt hej til MarianneB som skulle have lidt :poking: - hjælp til at springe fredagsbaren over :tongue:

Næhæ... Det misforstod du vist :wink:

Jeg overvejede nærmere om jeg helt skulle droppe fredagsbaren og så få en ordentlig træning i stedet for den hurtige omgang det blev til :blush: Men nu er det jo weekend, så jeg skal nok nå at få trænet det jeg gerne vil :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

03-11-07

Sted: fit.dk royal

Træning: duathon :blink:

Del 1 - løb på bånd

Distance: 3 k

Hastighed: 6 min/k

Puls max: 154

Puls avg: 151

del 2 - spinning basis

Puls max 153 :mad:

Puls avg 136

del 3 - agressionsløb på bånd

Distance: 1,2 k

Hastighed: 4,35 min/k

Puls max: 157

Puls avg: 152

Kom i god tid for at kunne holde fridag i morgen, og selvom løb 2 dage i træk ikke er særligt optimalt så blev det sådan.... bagholdsangreb da jeg efter 1. løb kom ned i spinningsalen...det var ikke Thomas-Martin som der stod i timeplanen (og til fit.dk royal så få dog det opdateret :4ranting: :4ranting: så svært er det sq heller ikke at skrive der er vikar på !!!!! :4ranting: :4ranting: )

Næææ det var min særligt gode veninde ML som jeg udvandrede fra et par mdr tilbage, og denne basis time var der 4 helt nye, og fred være med det, de skal være der - de første 10 min gik således med at få dem indstillet osv - helt ok !

MÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆN de efterfølgende 44 min gik der 4x2 min med pause :4ranting: og så måtte vi ellers lytte til partyaben ML slå til igen -..... hun minder sq om hende fra Stryhns leverpostejsreklame og hold **** hvor er hun dog irriterende ringe !!!!!!!

Jeg blev - men kun fordi jeg tænkte hun må have en 3. chance, men det blir så også den sidste !

Der kom ingen udmeldinger mht intensitet og i eet væk måtte vi høre om julebrygsdag og "komsåkomsåkomså" :devil:

Nå, men kørte med fjæset ned i gulvet hele timen og der var ingenlunde flow som blev prædket - det er da helt umuligt med den gang kagling, der kom fra instruktørcyklen! i eeet væk hele tiden al den tid jeg var der! :nonono:e010.gife010.gif

Well, behovet for at fyre den aw stod tilbage til det, der skulle have været en dobbelt spinning - så steg op på løbebåndet igen og fyrede den voldsomt af - og forstår ikke at pulsen ikke var højere :blink:

Men en god løbetur med een af KG's trofaste ved min side (var der også til spinningen og undlod også 2. time, selvom det var planlagt). Efter de få min jeg fik indstillet maskinellet på blev jeg enig om at slutte her og så inddrage min fridag i morgen til en dobbelttime med en instruktør som jeg ved er på plads og hvor jeg ved jeg får valuta for pengene - og jeg GLÆDER MIG! til at fyre den MAX AW

Og ja, det var så den dag...................Vist første gang jeg har haft en spinningpulskurve i helt grøn og blå zone...

og sådan så jeg ud da jeg steg ind ad døren hjemme: k020.gif

Har fortrudt dybt og inderligt at jeg ikke lod mig lokke med Arne................men - tomorrow is a brand new day, og det kan kun blive bedre - rettere det BLIVER BEDRE ! :devil: selvom jeg skal på laaaaaaaaaaaaaangfart!

post-3751-1194103126_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Næhæ... Det misforstod du vist :wink:

Jeg overvejede nærmere om jeg helt skulle droppe fredagsbaren og så få en ordentlig træning i stedet for den hurtige omgang det blev til :blush: Men nu er det jo weekend, så jeg skal nok nå at få trænet det jeg gerne vil :tongue:

nænææææhhh maj ikke misforståh :tongue: men så god træningsweekend, da ! Godt at skulderen har det bedre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak tak :flowers:

Lyder ellers som lækker træning i dag...... not :gal:

Held og lykke med søndagens træning :smile:

hej med dig :smile:

jow tak - det var en noget bedre træning idag .....

Jeg fik den fulde historie på MSN... Sådan et fjols høre ikke hjemme på byens bedste instruktørpodie - :nono:

søde Arne - hun skulle slet ikke have lov at være instruktør!

Well - dagens indsats

Sted: fit.dk - Sydhavn

Træning: spinning øvet + spinning basis m/Houston

Vil undlade at gå i dybden mht puls, da niveauet stadig ikke er noget at råbe hurra for (man kan se det i kurverne ) - kalorieforbruget har været helt normalt for en spintime, men pulsdata'ene siger noget helt helt andet. Kan også mærke, at lår, lægge og baller er megadomsede nu og kraftigt syret til - så feset den af har jeg ikke, selvom jeg føler det sådan, når pulsen ikke leger med. Lav puls der end ikke reagerer på stående dobbelttakt (Houston, altså!!! :sneaky2: ) er jo normalt lig sygdom eller overtræning - så projektet er nu at få målt hvilepuls.

Anyways, supertimer med Houston og som altid godt at se dig igen - bare trælst, du kun har timer derude på .... kom lidt tættere på byen :please:

Uanset hvad hvilepuls siger er der nu planlagt 2 dages træningsfri - jeg skulle have løbet imorgen, men træning 4 dage i rap er i overkanten - og tirsdag er jeg i Gøteborg og planlægge de logistiske ting hos min forhåbentligt kommende monsterstore kunde :tongue: Så jeg bør være klar til at fyre den AW onsdag hos Tanja Hall :devil:

post-3751-1194184072_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Vildt med den puls :blink: at den ikke er højere.

Aggressionstræning plejer ellers altid at få pulsen helt op at ringe, og det lyder til at du har trængt til det :laugh:

:laugh: ja dææææææææææææææææææh' :tongue: - men var jeg fortsat 2 sek mere, var det nok et meget anderledes billede :blush: måske derfor jeg sluttede der ....yes yes :tongue:

:cry: For katten da nogle oplevelser du skal igennem søde Vivse.... :nonono:

Håber du får givet den gaz de næste par dage, så den ubehagelige oplevelse forsvinder lidt. :bigsmile:

Rigtig god dag til dig....

Danf

jow tak - men ingen gaz fra min side liiige foreløbig - det lader jeg grumme om ovre i mexico............ :cheer: :cheer:

og nu i høstakken, for jeg skal op kl 4.30 .. det er lige om snart :blink: og lander igen cal kl 22 - og der bliver absolut ingen træning i morgen - udover en f****' masse GANG og trappebestigning.....

Link to comment
Share on other sites

Nasty, nasty dag du har der

jeps, den var meget lang.........jeg og mine knæer egner sig ikke til at sidde ned og så roligt i så mange timer, så bestigningen af papirmaskiner var et kærkommet afbræk sammen med laboratoriearbejde, forud for møde med den europæiske indkøbsdirektør

Anyways, at være på langfart og i møder passer ikke min kostplan, det er altså lidt svært at hive eftermiddagssnacken frem, og svært at finde noget fornuftigt spise på centralstationen i Gøteborg, hvor jeg havde meget nøjagtigt 10 min til at shoppe før togafgang.......

Og når dagen har været så lang kan man sagtens være multi-træt, men alligevel kunne jeg ikke sove - derfor var jeg monstertræt hele dagen igår. Samtidig var jeg igår temmelig ufokuseret, med tankerne i Monterrey, hvor det går knapt så godt for il grande coach, men jeg ved han kæmper det bedste han har lært - og håber han holder stand..... :hands::please:

IDAG til gengæld................

08-11-07

Sted: fit.dk Østerbro

Træning: løb på bånd, feat. løbeguru :yahoo:

Distance: 5 k

Hastighed: 6 min/k

Puls max: 162

Puls avg: 153

Pulsen lå ellers super stabil på omkring 154-157 all the way - pånær de sidste 300 meter. Jeg ville nå de sk*** 300 m, for at få en pæn "lige" distance :tongue: og derfor måtte jeg sætte lidt ekstra fut i hastigheden. Omgående ændring i pulsdata, ingen tvivl om hvor min "cruise løbehastighed" befinder sig...... Holdt samme hastighed frem til 4,7 k - easy peacy løbetur, som jeg ville ønske jeg kunne få hver gang. Det går af en eller anden mærkelig grund meget bedre når løbeguruen er til stede. Måske fordi der bliver rettet lidt ind mht holdning, armbevægelser, vejrtrækningsøvelser osv osv osv - der er mange ting at koncentrere sig om :blush: og så bliver stilen selvfølgelig bedre og bedre - bilder jeg mig selv ind.

Jeg kunne godt være fortsat med samme "1. gear" - men blev bedt om at stoppe da vi også skal øve løb i morgen tidligt. Vi kan ligeså godt starte forberedelserne nu - til de ting der ligger i 2008 - som stadig er ubekendte.

Så, i morgen står den på samme træning, så jeg håber jeg bare kan copy-paste træningsindlæg fra idag :tongue:

Vores nye kollega starter i morgen, så må vi se om det er ham, jeg tror det er :laugh: - og fra kl 14 står den i weekendens tegn, da vi daffer mod Sønderborg og skal fejre gemalens runde fødsdag i familiens skød på lørdag. Meeeen kender jeg søsteren ret, så bliver jeg hevet med udendørs på enten løbetur eller tur på mtb :blink: det skal nok blive "sjovt" ........

Vil hermed bare ønske alle en dejlig dag :smile:

post-3751-1194551158_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg kunne godt være fortsat med samme "1. gear" - men blev bedt om at stoppe da vi også skal øve løb i morgen tidligt. Vi kan ligeså godt starte forberedelserne nu - til de ting der ligger i 2008 - som stadig er ubekendte.

:hippy: :tongue::wub::cool::superman: :4thumbup: :innocent:

Looking real good sweetie !!!!!!!!!! Spændende at se hvad 2008 byder på !!!!!!!

Krams til dig f.s.k fra division Århus

Link to comment
Share on other sites

Spændende at se hvad 2008 byder på !!!!!!!

hello din f****** seje k*******

ja, det blir spændende, det ville være rart hvis du fastholdt din gamle plan, så vi ku' kæmpe mod hinanden :poking::tongue:

og så lige billed fra KG i sit rette element.....

post-3751-1194551594_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

10-11-07

Sted: fit.dk - nååååååhh nej....:tongue: OUTDOOR

Træning: mountainbiking

Puls max: 177 :devil: (94%)

Puls avg: 160 (82%)

Distancer: 40 k mtb :devil:

I selskab med marathon-søsteren - og på svogerens mtb - fra Dybbel Mølle (mojn!) til Høruphav forbi Sønderborg Slot, havnen, mio.villa'erne, igennem/langs skoven og kørte rundt derude (syns sq alle bakkerne i Høruphav går opad ? i alle retninger sågar..). Turen foregik på Gendarmstien, et sted der er meget anbefalelsesværdigt (hvis man har cykelbukser på, fremfor vinterløbebukser, som var tilfældet for mig, da jeg ikke er i besiddelse af andet vintertræningstøj, udover skitøj ). Det kan der dog blive lavet om på, i samme øjeblik jeg er i besiddelse af en vintercykel... skal lige ha' kigget på finanserne.... :blush: 4 cykler i hjemmet kan ikke være for meget, vel ?

Det er f****** :devil: hårdt at cykle outdoor - på mtb - i stormvejr, men i strålende solskin. Der var en hel fantastisk udsigt over Hørup-bugten (eller hvad den hedder ) - og bakken fra den gamle bro i Sønderborg og op mod Dybbøl Mølle :blink::devil::devil: goddammit, der blev mit ellers rimeligt gode snitfart noget sat tilbage...

Trængte lidt til at røre mig, efter en køretur fredag derover, der bød på 2x "stau" - første gang 1 time og lidt til før Ishøj og 2. gang 1½ time før storebæltsbroen, der jo var lukket. Farten sat ned, pga orkanen, der røg på tværs af broen....

Lørdag morgen blev drengene sendt over grænsen for fødselsdags-party + juleshopping og søster og jeg var i byen og storshoppede ... :innocent:. - efterfulgt af en god og sund frokost - og så !!! ud og fyre den aw.

Resten af lørdag eftermiddag gik med at øve mig i at lave Glühwein (:blush: ) - hoste færdig over en 2-3 timer, (jaja, sild, jeg skal !!!! til lægen i denne uge, du behøvs ikke sige det :tongue: ) - før vi tog til 2x50 års fødsdag på Pascal med den "pukkelryggede". Meget meget hyggelig aften i familiens skød :bigsmile:

Søndag forsøgte søsteren at lokke på endnu en løbetur, men det blev til en gåtur i skanserne med vores mænner, før vi igen satte os til middagsbordet hele familien, hvorefter vi med ca. 24 rammer alt muligt kørte retur mod Kbh. Det gik fint hurtigt :innocent: - indtil Ishøj hvor det pludselig væltede ned med sne....

Ovre i Mexico er il grande coach nu gået på ferie, efter at have slugt en sikkert halvbitter pille gennem de sidste 4-5 dage. Godt kæmpet KG - og især godt kæmpet af dit one-woman-supportteam! Jeg håber, at I nu får en rigtig god ferie og en masse tid til hinanden :heartpump:

Det var så den weekend - en ny uge truer !

post-3751-1194934327_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

13-11-07

Sted: fit.dk - ABC

Træning: spinning-øvet m/Thomas-Martin

Puls max: 177 :devil:

Puls avg: 165 :devil:

(981 kcal)

Well... tirsdag var i sandhed en dejlig dag på mange måder. Var en smut omkring lægen, da spinningsilden nu i snart flere år har :poking: til mig om at få chekket (eller rettere bekræftet) at jeg har astma. Min ex-læge mente jo tidligere i år ikke at der var noget galt med mig (men det mente han heller ikke der var med mit knæ, dengang jeg havde totalt overrevet korsbånd) - så efter sidste besøg der i foråret engang, skiftede jeg læge, og trods endnu flere :poking: 'er fra silden - og andre - fik jeg først taget mig sammen til at få bestilt en tid, efter at jeg hostede og hakkede i stive 4 timer i lørdags.

Jeg havde selv målt på mit peakflowmeter de sidste 5 dage - og kom så igennem en "maskinel" lungefunktionstest der lavede "fine grafer" for hvert pust, jeg fyrede af... men det var skun'te noget at prale over - jeg lå på "flotte" 62-65% funktion, og fik 3 blæs Ventoline, sendt udendørs i regnvejr på en powerwalk (skulle gå 4 k på ½ time, så de bør reelt tælle med som træning igår). Undervejs nød jeg i høj grad at kunne trække vejret dyyyyyyyyyyyybt ned i lungerne, og uden piv. Efter returnering til lægen røg jeg ind i endnu en 3-gangsmåling og der var det noget bedre- 83-85% funktion :4thumbup: Det efterlod ikke megen tvivl (ikke at der var det i forvejen) - og jeg forlod stedet med besked om at fyre den max aw til træning senere på dagen, helst en spinning, og en recept i lommen, som skulle indløses omgående.

Så, med det i baghovedet og forventningens glæde, troppede jeg op på Frederiksberg Alle 98 for at fyre den max aw ! :devil: Jeg mener ikke at jeg gav thomsen besked om opgaven, men der blev serveret på sølvfad til min opgave - tærskeltræning i smertefulde 20 min (?) hvis nogen havde sagt "hvis du er i tvivl, så bræk dig" - så havde jeg gjort det - men det var sååååååhh fedt at fyre den aw, se pulsen være 1 slag fra min sidst-målte maxpuls og slet ikke have hoste, hverken undervejs eller efter ! supersuper fed time, thomsen er supergod - laver programmer der minder meget om KG's men de er i sandhed 2 forskellige personer :tongue: Mødte lige kort SNF-signe i det lidt overophedede spinninglokale :smile:

Med en god indsats i baglommen vendte jeg snuden hjemover (tager lang tid med det offentlige :unhappy: ) og der stod gemalen og guru og lavede :4mewantfood: til mig - hvidløgsmarinerede rejer på italiensk brød, olivenolie, soltørrede tomater, creme fraiche hen over og lakseæg til forret, og :4mewantfood: spaghetti carbonara til hovedret med tilhørende vine :blush:

Alle affyrede kalorier fra gåtur og spin blev sat overstyr, men f*ck det ! det var godt og det var hyggeligt som sædvanligt. Tidligere end de sidste par gange måtte guru smutte hjemover til :heartpump:

Well, det var vist den dag...

Planen var morgenløb her til morgen - men jeg var tung i hoved og røv....så det må blive sammen med 1 mio andre efter arbejde idag, sorry, Signe, det blir ikke idag, du skal lokke mig til cykling :unhappy: men håber der snart kommer en ny mulighed i dit stramme program :smile:

post-3751-1195020503_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

(

Mødte lige kort SNF-signe i det lidt overophedede spinninglokale :smile:

Planen var morgenløb her til morgen - men jeg var tung i hoved og røv....så det må blive sammen med 1 mio andre efter arbejde idag, sorry, Signe, det blir ikke idag, du skal lokke mig til cykling :unhappy: men håber der snart kommer en ny mulighed i dit stramme program :smile:

Hey Vivs :smile:

Det var hyggeligt lige at få sat ansigt på dig :bigsmile: Helt i orden, vi finder bare en anden gang :cool:

Hyggelig dag til dig, og godt at læse, at du fik hygget igår aften efter at du havde fyret den af til træning :w00t: . Må finde en læge som også vil udskrive hård træning til mig :tongue:

Men godt at du får styr på din astma :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

(

Hey Vivs :smile:

Det var hyggeligt lige at få sat ansigt på dig :bigsmile: Helt i orden, vi finder bare en anden gang :cool:

Hyggelig dag til dig, og godt at læse, at du fik hygget igår aften efter at du havde fyret den af til træning :w00t: . Må finde en læge som også vil udskrive hård træning til mig :tongue:

Men godt at du får styr på din astma :4thumbup:

Hejsa :bigsmile:

Tak - og i lige måde :smile:

hmmmmm du behøvs' vist ikke en læge til at udskrive sådanne recepter til dig :tongue: klarer du vist godt selv :laugh:

14-11-07

morgenmåling før Ventoline: 300-300-300 g055.gif

Morgenmåling efter V: 450-400-400 :sneaky2:

aftenmåling før V: 300-350-320 :nonono:

aftenmåling efter V: 450-400 - 450 g055.gif

15-11-07

Morgenmåling før V: 300-300-300 :unhappy:

Morgenmåling efter V: 350-400-400 :sneaky2:

15-11-07

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: løb på bånd - feat. løbeguru :smile:

Distance:

a) 2 k opvarmning +

B) 4 k "bakke-løb"

Hastighed:

6 min/k

Puls:

a) max 150, avg 148 :hippy:

B) max 174 :devil: , avg. 152 :bigsmile:

Yffer pyffer a015.gif det bakkeløb var hårdt til sidst (hvor pulsen så også røg op på 174)

Løbeguruen optaget andetsteds efter fælles opvarmningsløbetur, og mente jeg skulle prøve noget nyt, så jeg ikke begyndte at kede mig, nu jeg skulle løbe 4 k alene. Derfor bakkeløb og det var faktisk ret sjovt - indtil de sidste 4 minutter hvor det foregik med 11% stigning a026.gif:gal: og besked om at skrue op for hastigheden til absolut max

Dårlig dårlig vejrtrækning her til morgen, men det ændrede altså ikke på at de første 2 k blev afviklet med den laveste "max" på en løbetur som jeg mindes at have oplevet. Om det er fakta - eller tro der flytter bjerge, I don't care, men dejligt var det. Og især dejligt at jeg stadig kunne trække vejret de sidste par minutter hvor det foregik med puls 174, heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt ned i lungerne! og ud igen ! Efterfølgende heller ingen hosteanfald

Måling efter træning: 450-450-500 :smile:

Disse mærkelige tal vil i de næste 2 uger komme - jeg kunne føre det til protokols andet steds, men nu jeg alligevel skal logge træningen, kan jeg ligeså godt lægge målingerne herind.

Ønsker hermed god dag til mine læsere :smile:

edit: pulskurve indlagt - igen et tilfælde hvor uret siger een ting om puls og indlæsning viser noget heeeelt andet :blink:

aftenmåling før V: 300-300-320 :nonono:

aftenmåling efter V: 400-400 - 420 :dry:

post-3751-1195143208_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Men en mean løbemaxpuls du havde der :devil:

:laugh: ja det var højt :gal: men fedt at opleve at man kan! løbe med den puls uden at være ved at .....ørle :blush:

Hey du :bigsmile:

Så var det jo godt du kom til lægen. Pudsigt at blive beordret på spinning men :4thumbup: og super at tallene stiger.

ja, det var high time - og ja, det var lidt mærkeligt at få at vide dér at man skulle fortsætte sin normale træning, men heck det er jo den eneste måde at finde ud af om medicin og tiltagene virker eller ej !

16-11-07

morgenmåling før Ventoline: 275-300-300 :dry:

Morgenmåling efter V: 350-400-400

aftenmåling før V: 300-300-320

aftenmåling efter V: 400-400 - 450

Link to comment
Share on other sites

17-11-07 - del 1

Sted: outdoor - kl 6.30

Træning: snail-løbetur

Distance: 4 k

Hastighed: 6,30 min/k

Puls uvist - gad ikke måle idag, men easy vejrtrækning, så vel omkring de 155-156 hvor jeg skal ligge :wink:

Helt bevidst langsom tur idag - jeg gad ikke, men ved også at jeg skal ! og kom jeg ikke ud på det tidspunkt hvor gejsten trods alt var "størst" så ville det ikke blive til noget... Skal jo løbe resten af ugedistancen i morgen, det blir sikkert på bånd, mens gemalen hygger sig til spinning... så sandsynligvis lidt uptempo løb der ...

Senere skal jeg fede den af til spinning i Holte - har bare ikke meget energi idag - så det blir som det blir !

Link to comment
Share on other sites

17-11-07 - del 2

Sted: impulsmotion, Holte

Træning: 2x spin med Lars J feat. skønne-Mette, slimline-Arne og Candygirl og fik endeligt!!!!!! hilst på mette b_skaal :bigsmile:

1. time - lidt ged i pulsuret oppe på bagerste række - men 45 min :blink: og f*ck hvor var der p* koldt brrrrrr

data kan ses i kurven

2. time - uden pulsur, uden pulsmåler, uden noget andet end stærk vilje (var tæt på at checke ud, men vidste at jeg ville få et mega los i røven af Arne, så måtte hellere blive)

Troede jeg skulle køre restitutionskørsel for en gangs skyld, men endte dog op med :hippy: især over Spockies DM-mix :4thumbup: me like :wub: Fedt langt pas i 2. time !!

- Faktisk dejligt befriende at træne 2/3 af dagens træning uden fokus på puls overhovedet!

TAK til Arne for invitationen - og tak til Impuls for et godt arrangement ! :bigsmile:

peak-måling efter timen: 400 :bigsmile:

Afsluttende med sygebesøg :sneaky2: hvorefter der kom en lille smule hvæsen i vejrtrækningen, men ikke overdrevet meget....derfor røg der en ekstra inhalation V ind for ½ time siden.... måske dagens 2. og sidste, men ved ikke...

17-11-07

morgenmåling før V: 300-300-350

Morgenmåling efter V: 400-450-450

aftenmåling før V: 350-350-400

aftenmåling efter V: 450-450 - 450

Har lige spist thai-take away :4mewantfood: og nu har sofaen kastet sig op på min ryg .... :innocent:

slut prut finale

post-3751-1195323410_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

18-11-07

morgenmåling før V: 350-320-320

Morgenmåling efter V: 400-400-400

aftenmåling før V: 350-350-350

aftenmåling efter V: 400-400-400

Dagens træning fortjener ikke at blive omtalt, men jeg forsøgte i det mindste at udføre træningsplanens indhold... :dry: at det meste foregik i gang, er en anden ting.... Jeg ved sq ikke om det er den Ventoline, der gør mig så træt og ugidelig.... for der skulle mere end et almindeligt stort los i røven for at få mig ud af røret.... supersilden påstår jeg skal klappe mig selv på skulderen for at komme afsted, så det vil jeg gøre :tongue: - klapklap !

Og i dag starter vi så målrettet kost og træning frem mod 2008's mange spændende ting :bigsmile: - først og fremmest naturligvis frem mod min "træningslejr" i Florida i Januar :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share