Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

Efter et par "transportcykelture" :tongue: og et par uvæsentlige dourun-begynderprograms-løbepas siden sidst, var det idag tid til mordforsøg

Sted: fit.dk Royal

Træning: x

Del 1 - 2 min gå - 2 min løb og så fremdeles i 20 min

Puls out of order :blush:

Del 2 - mordforsøg m/KG

Puls max 176 :devil:

Puls avg 156

Suuuuuuper time - med program som jeg ALDRIG har oplevet før.. :blink: opvarm + 4x10 min... i 2. serie var vi i Hareskoven og køre mountainbike - og så var der 2x10 min yffer pyffer

Planen var egentlig en time med Mads her til eftermiddag, men manden har åbenbart fået nok af mig før under og efter EM i triathlon i København, så jeg fik fremmødeforbud og blev i stedet sendt på landevejen.............Samme har KG gjort men morgentimer må jeg gerne spinne, hvis jeg har overskuddet . :w00t: ...Men da det er transportcykling skal jeg ikke nævne det her ...

God aften til mine få læsere :smile:

/ :sun:

post-3751-1186590587_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Efter en torsdag aften, hvor GuRu fyldte mig op med svampe og 10-stjernet Carbonara (ud af 8, det var simpelthen det bedste han har lavet indtil nu!! - iflg hamselv) - så var jeg klar til at fyre godt op under kedlerne her til morgen.

Sted: fit.dk Adelgade

Træning: X

Del 1 2 min løb/2 min gang/2 min løb osv osv - 18 min.

Puls max: 156 :4thumbup:

Puls avg: 151 :bigsmile:

Del 2 - mordforsøg m/KG feat. en high-hungrende Gregers

Well.. what can i say... :blush:

Puls max: 178

Puls avg.: 155

Opvarmning, 20 mins serie + 18 mins serie.

Der var ALT! galaxy, overfedt Rammstein-mix, bakker, syretræning (selvvalgt ? me dunnow, men faktum er, at jeg går som om jeg har :4pooh: i bowserne) - der var :hippy: all the way, og der blev prustet lidt, alt var som det skulle være...........incl servietten op for munden i allersidste slutspurt, vi kører jo ikke i Fårup Sommerland på de timer :tongue:

Der var desværre ikke mange, der ønskede at opleve denne morgen (mange mange mange træningspas siden jeg har oplevet under 20 til KG's timer.... ) - men os der kom, vi fik hvad vi kom for :bigsmile:

post-3751-1187626162_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

12-08-07

Sted: outdoor

Træning: X

Del 1 team race I + III

Distance: 38 km

Hastighed: 28 km/t

Puls max: 156

puls avg 151

Del 2 løb/gang

2 min gå, 2 min løb und so weiter und so fort i 20 min - nåede næsten ud til Skovshoved havn...

Puls max 156

Puls avg 149

Well, il grande coach har forud for min tur til USA sendt mig på landevejen.. og selvom det trak dybt og inderligt efter en gang :devil: på Royal, så vandt III altså denne dag. Meningen var tril-til-tyren og spurte en runde, men der er "årets tyr" idag, så jeg valgte alternativ rute. Temmelig meget rod med gearskift (note to self - get it fixed!!) så jeg kørte stort set i samme gear - føler jeg i hvertfald. Tri-styrs træning... hmmmm ja forsøgte da nogen gange hvor der var cykelsti, men på strækninger hvor bilerne kører 1 mm fra mig ... :nonono: Efterfølgende lidt for lang tid i transition zone pga III skulle i "stald" (i spisestuen) - og skifte sko og så var det at tlf. ringede - og :blahblah: ...

Vover det ene øje og lægger ugeplanen (som ikke er den originale!!! den ligger på min pc, som pt er på ferie med roomie et godt stykke oppe i Sverige)

mandag: hviledag (kun pga tirsdags' aktivitet !!)

tirsdag: maxpulstest

onsdag: X + spin (sidste erstattes af ktk-fællescykling i tilfælde af tørvejr)

torsdag: løbetur

fredag: spin (+ spin ??)

lørdag: hviledag

søndag: X

Svøm har jeg ikke lige fået med endnu, har ikke den store lyst i Øresund med al den regn vi får pt - og har ikke lyst at svømme rundt blandt :4pooh: med videre .... og svømmehallen har lukket når jeg har fri (denne uge med)

Meningen er jo, at jeg skal ud en 3-4 gange på landevejen om ugen, men øhhhhh vejrguderne må gerne spille lidt mere MED (istedet for MOD) på den front. Vil de ikke det, så må der investeres i en rulletræner ... og nu er jeg igennem det værste af løbeprogrammet, så nu skal jeg løbe mere end jeg går :smile: så må jeg bare håbe at puls vil samme vej.....

Hvorom alting er - i denne uge starter træning målrettet mod USA-rejse :devil:

ps nå ja, husk at leve livet, mens du har det :smile:

edit: tyren rutekort (til ære for Gregers :tongue: )

post-3751-1186984161_thumb.jpg

post-3751-1186984174_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Hvordan vil du så nå det med den mængde træning du skal igennem?

Hejsa :bigsmile:

jamen det er jo et spørgsmål om at gøre de ting man har lyst til - både mht træning og mht de andre ting i livet som man har gået og drømt om.. Det jeg satte igang for 1½ år siden er jo en gammel drøm, som jeg troede var umulig.. mine setbacks mht skader .. ja, de har så ikke stoppet de drømme, men gjort mig en lille smule klogere... trods alt !

Indslaget kom, fordi en af mine gode venner indenfor trisporten, som jeg iøvrigt kun har kendt siden jeg gennemførte min allerførste duathlon i Køge 2006, pludselig blev syg i foråret, og i fredags afgik ved døden - efter 3 mdrs. kræft i leveren.

Han kunne kun se på, at flere sygehuse diskuterede om, hvem der skulle behandle ham først - og mens de diskuterede, så døde han altså... alt for ung, kun 56 år gammel.. har gennemført 19 ironman konkurrencer - og han konkurrerede indtil for ganske nyligt.

Det gir altså en smule stof til eftertanke.. hvem ved, måske kan det være slut i morgen :unhappy: - og i fald, at det skulle det overgå mig, så vil jeg da helst have nået så mange af de ting, jeg har drømt om og har planer om - inden det er for sent !

Derfor træning til mig, træning, hvor jeg jo iøvrigt møder en del af mine venner - så jeg er forberedt på min næste store drøm - at træne sammen med niecen, som var den person som fik mig lokket igang in the first place :bigsmile: Og for at kunne træne med hende, og de andre hardcore triathleter i Florida, så må jeg være i skarp form... Og jeg vil gøre mit bedste, så jeg får det bedste ud af alle situationer :bigsmile:

Og som lille sidebemærkning, så glæder jeg mig for vildt til både at heppe på yndlingsniecen til VM i Hamborg d. 2. sept (den skal ikke have for lidt, med dannebrog, råben og skrigen, hepning og bannere). Who knows, om det går ligesom det gik hende sidste år i Lausanne.... :please::hands::cheer: :cheer:

Jeg vil vædde på at dig og flere andre kun træner så meget for at give mig dårlig samvittighed ...... :tongue:

Aber natürlich !!! selvklart !!! :tongue::laugh: Men du har jo gang i dine egne drømme og planer med dit dejlige sted i Helberskov !!! :bigsmile: og så prioriterer du nok det over træning pt ? Hvordan går det med kajakplanerne ? :bigsmile: Hils nede på min strand, når du kommer derned .... :blush:

/ :sun:

ps jeg er SÅ klar til at give den gazzzz i aften på ABC :devil:

Link to comment
Share on other sites

14-08-07

Sted: fit.dk, ABC

Træning: maxpulstest (spinning-øvet) med Thomas M Hansen

1. 6 min let rul

2. 9 min intensivering (skulle ende på eller lige over syregrænsen)

3. 6x 30 sek. skiftevis siddende og stående udmaxning

4. 4 min aktiv restitution

og dette gentog sig så - dvs. vi fik 2 forsøg på at maxe :devil:

(kom så ikke og sig jeg ikke kan gengive en time !! :tongue: )

Første skud i bøssen:

:heartpump: Max 175

:heartpump: Avg 158

Andet skudi bøssen:

:heartpump: Max 179

:heartpump: Avg 158

Der blev kastet både med tomater og rådne æg, fra Thomas' side, men jeg kan da heldigvis svare igen, så til dig, Thomsen: :tomaatit: :tomaatit: :tomaatit::4whip: ... :tongue:

Da sidste måling, 3 x max med KG viste omkring 178, passer det jo (desværre) nok at jeg ligger deromkring. Det skal ikke afholde mig fra at lave en test i løb, men behøver een der, der kan :tomaatit: efter mig... nogen der melder sig ? :laugh:

Well, planen var så morgenspin her til morgen, MEN jeg var plaget af stærk uro i korpus hele natten, og jeg har kun sovet et par timer... så det rækker ikke ........... Mads har stadig udsendt forbud mod at jeg kommer på hans timer, og da der stort set kun er Chris ellers, så bliver det en dejlig lang fridag idag - og så må jeg finde på noget X med løb og svøm i morgen i stedet........

God dag til alle

/Vivs

post-3751-1187626247_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

jaja, Gregers, men i regn og storm, må vi ud :devil:

16-08-07

Kort intensiv bakke-cykeltur - puls max 175 og avg. 161 32 km/t - må og skal øve mig i at køre i bøjlerne :devil:

17-08-07 - del 1

Sted: fit.dk - Adelgade

Træning: X

Del 1

løb på bånd, nu mere løb end gang :4thumbup:

Distance: 0,1 k gang, 0,9 k løb, 0,1 k gang, 0,9 k løb

Hastighed: 6,30 min/k

Puls max: 156 :bigsmile:

Puls avg: 150

Del 2 - Spinning øvet m/KG

Puls max: 172

Puls avg: 158

4x12 min - første del opvarmning, anden del 3x4 min (???) - tredje gang in :hippy: og fjerde runde mordforsøg :devil: (:laugh: det var den gengivelse af timen :blush: )

Ved ikke hvor han får det fra.....måske fordi han skal ned og klatre lige om snart og sikkert glæder sig voldsomt - men håber at han er back når Jullen skal fyre den AF d. 7. sept. (spørgsmål til dig, KG !! havde ikke energi til at spørge efter timen :laugh: )

Well.. ikke så meget at sige om min mening om timen, var en tur omkring Blovstrød og ellers kørte det som det skulle. Lidt svært at få pulsen op i dag, men håber ikke det er tegn på sygdom, som det plejer at være....

Del 2 følger senere, og :sun::please::hands: - for jeg må kun gå til spinning til morgentimer, om aftenen er der andre prioriteter, så længe lyset er til at være outdoor - dermed er planlagt spinning i aften hos KG udskiftet med endnu en tur med FSK III - bøjletræning :tongue: måske et enkelt svømmepas igen idag, da Mads insisterer på at det hedder 3x om ugen....... så jeg mangler et !

Det blir en dejlig fredag... igen :bigsmile:

post-3751-1187626345_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

17-08-07 - del 2

Well, selvom det trak GEVALDIGT efter en gang affyring i Royal - som kører i dette øjeblik WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRÆÆÆÆÆL - så blev jeg jo sendt på landevejen for at øve tristyrskørsel.... and I know you are right - guys.......I vil mig det bedste...........

Distance: 25 k

Puls: ???? fuckede op undervejs, men vil skyde på omkring 160 max

Hastighed: 25 km/t (hader lyskryds og strandvejen... især når der er døgnrock på Fortet.... :4ranting: læs mange mennesker..)

Øvelse gør mester, siger man............ well, jeg glæder mig til at mestre cykling i de bøjler.........men jeg skal :devil: jo lære det............ Endte med at køre på Bernstorffsvej frem og tilbage og frem og tilbage og frem og tilbage.................. :unhappy:

Efter cykling en gang svøm i Øresund.............brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Så efterlader weekenden blot et par pas............cykelpas og X

Link to comment
Share on other sites

19-08-07 del 1

hmm well, bør vel .. according to Spock himself... ikke logføres, så............. :nonono:

19-08-07 - del 2

Sted: fit.dk - royal + nærmeste sø

Træning: X

Del 1: - løb på bånd

Distance: 0,140 meter

Hastighed ?

puls ?

og sååååååååååååååååååååååååååååååååååå begyndte jeg at røv kede mig........

Del 2 - løb rundt om lille-sø

Distance: ca 4 k (2 x ca 100 meter gåtur)

Hastighed: ?? (ca 7 min/k)

Puls: ?? (glemte at slå pulsting til) :4ranting: nu jeg endelig er sikker på at den var i tilladt zone (kunne jeg se, for jeg havde trykket 1x på knappen, men desværre var det 1x for lidt :4ranting: )

Del 3 - spinning -øvet

..... dårlig musik! uinspirerende mega ond instruktør! ....

Men heldigvis kunne ja da mærke Geels-morgenbakketræning - så dagens træning har været ok...

Puls max: 166

Puls avg: 164 :blink: (spændende at se den! kurve!!)

783 kal. forbrændt (:blink: )

Nørder hermed videre i papirform mht næste uges træning, men planlagt er dobbeltspin min. 1x - ugen efter er meget rolig uge (og kun med løbe/gåture........sejlads og hvad der ellers må byde sig..............svøm måske ? )

edit: nu man ser kurven kan man igen konstatere at det ikke altid er det samme der kommer ud i kurven, som der står på uret, når jeg læser derfra.........nogen der oplever det samme ?

post-3751-1187626411_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Del 1: - løb på bånd

Distance: 0,140 meter

Hastighed ?

puls ?

og sååååååååååååååååååååååååååååååååååå begyndte jeg at røv kede mig........

Amen to that ......

Løb på løbebånd er altså lidt af en killer sådan rent underholdningsmæssigt.

go girl

Link to comment
Share on other sites

Amen to that ......

Løb på løbebånd er altså lidt af en killer sådan rent underholdningsmæssigt.

go girl

Hej med dig :smile:

ja, løbebånd er sq ikke særligt fedt - på trods af al den underholdning der er i sådan et apparat nowadays... - men det er meget godt at ha' når man skal krydstræne i forb. med spinningtimerne......da det jo endnu er korte distancer. Jeg har dog åbenbart vænnet mig for meget til at løbe outdoor i både regn og storm, så planen er at lægge de fleste ture udenfor.. jeg har jo vinterløbetøj så.. no excuses.... endnu !

Vist ikke helt sandt der Vivsepigen. :tongue: Jeg glæder mig meget til at prøve denne totalt dårlige instruktør den 7 september. Han er vist slet ikke så ringe, som du siger. :w00t:

Af en blondine at være, Jullen, er du sq godtnok skarp....:tongue:

Jeg skulle bare se om nogen reagerede... og så prøve at skrive noget andet om den instruktør, som kalder sig KG han kan ikke blive ved at rumme al den ros .... :nahnah:

Så, nej, det var ikke helt sandt :laugh: - det var en oversuveræn time, med dragons og laaaaaaaaaaang enkeltstart de sidste 15 min. men det er så en helt anden sag... :tongue:

Ugeplan - hårdeste uge - slightly edited since yesterday

mandag - træningsfri

tirsdag aften - 1 eller 2x spin (ABC/Thomas)

onsdag morgen: x-træning (løbebånd/interval ) (Royal/KG) (og hvis jeg ikke kan komme op, så ligger den om eftermiddagen (falkoner/Mads)

torsdag morgen: "lang" løbetur

torsdag aften: dobbeltspin (Royal/Thomas)

fredag morgen: spin (Adelgade/KG)

lørdag cykling outdoor + løb (+ globryllup) (:sun::hands: )

søndag cykling outdoor (:sun::hands: )

- Dertil kommer et par ganges svøm, som liiige skal passes ind.. Faktum er i hvertfald at det er blevet for koldt for mig outdoor, så jeg skal lige finde en svømmehal, hvor tingene passer... :innocent:

Og så er jeg i gang med at finde en uge, hvor jeg kan holde ferie, trænger sq gevaldigt.......

edit: MTB4ever: tak for tilsendte link :bigsmile:

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

21-08-07

Grundet hungersnød (manglende tid til spis + manglende mad til frokost :4ranting: ) var der absolut ingenting at gøre med til hverken 1 eller 2 timers spinning denne aften. Så hjem og fodre mig af, slå mave - og så en tur på FSK III da regnbygen var overstået. Slangeskift :4ranting: undervejs gjorde at turen ikke blev så lang som planlagt - men lidt har også ret. På trods af at KG har advaret mig om at cykle på de hvide striber på vejen når der er vådt, så endte jeg altså på en sådan, lige som jeg var kommet ned i tribøjlen........... :innocent::blush: og kapummmmmm sa' det.. og der lå jeg.. heldigvis faldt jeg ind mod vejrabatten istedet for ud mod vejen... så kan jeg lære det :devil::laugh: Well well, der er sikkert andre der har gjort det før mig, såeh...........

En god tur - uden pulsdata da formålet ikke var træning, men transport :tongue: .. ej, formålet er jo pt at lære cyklen at kende og at lære at køre i det tristyr, da jeg ikek har andet styr til rådighed når jeg lander i USA ....:blink:

22-08-07 - del 1

Sted: Fit.dk - royal - og omegn

Træning: diverse

Del 1

- løb 1 runde om "lillesø" - ingen pulsdata

Del 2

- intervaller på bånd

- et minuts 'indløb', efterfulgt af 5x200 m intervaller på 13 km/t i pauserne 8 km/t

- puls max 163

- puls avg 153

Del 3 - spinning basis 45 min/KG

- puls max 165

- puls avg 154

- 702 kal :blink: (normalt ligger jeg på omkring 600 på en "kort time" hos KG)

Opvarmning + 4x10 min primært tuuuuuung træning :devil: lisom jeg godt ka' li' det! der blev kørt igennem sammen med min ukendte sidemand :4thumbup: Jeg røg i hegnet (sorry Jullen, det kan vi osse godt om morgenen :tongue: ) ca 5 min før tid....

En spinningsal på Royal som var NÆSTEN fyldt til bristebunktet, så jeg vidste det var enten hurtigt i bad eller vente længe....... Det er altså superfedt at køre i sådan et fyldt lokale en tidlig morgenstund..

Det undrer mig at pulsen ikke kom højere op på løbet, men ikke at den ikke kom højere op i spinning, for det er meget normalt, når jeg træner så ofte og meget som jeg gør lige pt

Herefter gåtur fra Royal til Sas-hotel Amager /Job, og må sige at jeg var meget klar over at mine lår, lægge, og baller var tilstede......hold **** jeg var godtnok medtaget (og sorry til Jullen og MH for at måtte modtage mine piverier :tongue:

Derefter 7 timers restitution på kontoret, frem mod næste træning ... Lyttende til en kollega's påstand om at aminosyre skulle kunne hjælpe mig på sådan en dag - er der nogen af mine læsere - både skabslæserne og i andre - som er inde i sådan noget ?

/Vivs

post-3751-1187846866_thumb.jpg

post-3751-1187848649_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

22-08-07 - del 2

Sted: Fit.dk - Falkoner

Træning: diverse

Del 1

- 20 min crosstrainer :sleeping: level 13

- puls max 176

- puls avg. 167

- 301 kal

Del 2 - spinning øvet m/Mads - Creole

- puls max 170

- puls avg 154

- 792 kal :blink:

Tror jeg i min vægttaberperiode stod for meget på den crosstrainer, havde det så bare været på nygårdsvej med tv osv. - jeg magter altså ikke at træne og se på tv-storskærm visende en eller anden håbløs sæbe-tv-serie :4ranting:

Spinning ... om aftenen...tjah....... Jeg har jo haft en lille dispyt med co-EM-planlægger-herr instruktør om hvorvidt jeg "måtte" komme på de timer eller ej, da han ligesom KG har sendt mig på landevejen... MEN! onsdag d. 22. august var dagen hvor jeg trodsede alt og alle og gjorde som jeg havde lyst til - det er hårdeste uge, der skal fyres af - outdoor kan vi cykle i weekenden, hvor vi kan nå planlagt rute og komme hjem inden det blir mørkt... Jeg havde forespurgt på en lang enkeltstart (som jeg bruger til mentaltræning) - og helst skulle den ligge før halvvejs i timen, da jeg med mine afbrændte lår, lægge og baller ikke var sikker på at jeg stod hele vejen igennem.............

Og selvom Mads, som musiker, forbeholder sig sin kunstneriske frihed :tongue: så blev mit ønske opfyldt. Vi har joket lidt med at jeg skulle køre en hel times enkeltstart, og da jeg nu var omgivet af et par chicks fra min triklub der på første række, ja, så var vi enige om at give den max gazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Jeg endte med at køre ca. 40 min enkeltstart, i totalt flow, total mentaltræning, men de sidste 2 stk. musik (a hver 5 min tror jeg) gik det galt for mig, og det sidste var ren overlevelse

Måske jeg var mør og øm da jeg kom til Falkoner .. men det var ingenting i forhold den mør- og ømhed (og træthed og overgearethed) jeg havde i mig da jeg gik.... :blink:

En suverænt god træningsdag var til ende kl 1830 og efter affodring var planen at se bold, men det blev hurtigt ændret.................. og kl 21 gik jeg i seng og sov til kl 6 her til morgen :4thumbup:

edit perioden mellem de 2 lodrette streger på kurven er den officielle enkeltstart...

post-3751-1187848307_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Opvarmning + 4x10 min primært tuuuuuung træning :devil: lisom jeg godt ka' li' det! der blev kørt igennem sammen med min ukendte sidemand :4thumbup: Jeg røg i hegnet (sorry Jullen, det kan vi osse godt om morgenen :tongue: ) ca 5 min før tid....

Imponerende..... :smile:

Herefter gåtur fra Royal til Sas-hotel Amager /Job, og må sige at jeg var meget klar over at mine lår, lægge, og baller var tilstede......hold **** jeg var godtnok medtaget (og sorry til Jullen og MH for at måtte modtage mine piverier :tongue:

Du er mere end velkommen til at pive ved os. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Herefter gåtur fra Royal til Sas-hotel Amager /Job, og må sige at jeg var meget klar over at mine lår, lægge, og baller var tilstede......hold **** jeg var godtnok medtaget (og sorry til Jullen og MH for at måtte modtage mine piverier :tongue:

Bare kom med det, det går jo begge veje :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jullen & MH: taksaha :bigsmile:

24-08-07

Sted: fit.dk - Adelgade

Træning: spin-øvet 45 min/KG

Puls max: 161

Puls avg: 147

En skidt træningsmorgen :unhappy:..... en receptionist havde sovet over sig, og efter at have ringet lidt til øvrige centre, landede et stk personale kl 6.29 med flagrende hår og lukkede os ind.

Men en skidt start, da instruktøren pludselig skulle til at ændre store dele af programmet pga tiden - hvilket forståeligt nok ikke er superfedt. Manden er jo gennemsystematisk og controlfreak. Jeg selv var kun særdeles glad for at det endte op i "kun" 3x15 min - allerede efter de første 2x var jeg flad og færdig, tom og kunne ikke mere.......

Nu er il grande coach jo så hensynsfuld, at hans bjergbestigning af Mt Blanc i Frankrig ligger i en uge, hvor jeg heller ikke kan træne i center :4thumbup: :superman: najs planning, KG ! og ritti' go' tur - pas på dig selv !!! . Jeg selv skal til Heden og besøge kunder med afg. mandag kl 04.15 :blink: og sidenhen til salgsmøde med indbygget sportslige udfordringer i Pfalz i Tyskland+ Alsace i Frankrig onsdag-lørdag meget tidligt, og herefter til VM i triathlon i Hamborg lørdag-søndag :cheer: :cheer: :cheer: GO GO GO GO !!!! (kan fortælle man kan købe 1-way flybilletter Hamborg-Kbh for 277 dask !! :4thumbup: ). Men med alle de rejserier væk fra hovedstaden, er det jo begrænset hvor meget fit.dk jeg oplever - men løbe kan jeg jo overalt ! Får selskab på en morgentur af firmaets alderspræsident, der lige har gennemført Helsinki Marathon.. og sjæffen måske ? :smile:

25-08-07

Sted: outdoor

Træning: "lang løbetur"

Distance: 4,7 k

Hastighed: 6,20 min/k (indsæt snegl)

Puls max: 157

Puls avg: 151

Ved ikke om det var tidspunktet (kl 5 her til morgen) - eller der bare er generelt træthed i korpusset -eller om lillesnotnæse snart bryder ud i noget større, men det var heller ikke en optimal træning........

Resten af dagen byder på stor-shoppepas :devil: - og hvis vejret holder tørt, en lille rulletur.....

God weekend !

post-3751-1188018035_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sted: outdoor

Træning: "lang løbetur"

Distance: 4,7 k

Hastighed: 6,20 min/k (indsæt snegl)

Puls max: 157

Puls avg: 151

Ved ikke om det var tidspunktet (kl 5 her til morgen) - eller der bare er generelt træthed i korpusset -eller om lillesnotnæse snart bryder ud i noget større, men det var heller ikke en optimal træning........

Resten af dagen byder på stor-shoppepas :devil: - og hvis vejret holder tørt, en lille rulletur.....

God weekend !

Du har da vel ikke løbet kl. 5 en lørdag morgen? :freaked:

Håber du fik købt noget lækkert på shoppepasset

Link to comment
Share on other sites

Hej Vivsen :superman:

Sig mig lige engang sover du også med kroppen igang :tongue: det er da vildt som du får trænet :wink:

God weekend

Kenn

Hej Kenn :bigsmile:

ja, indimellem "træner" jeg også i søvne, har jeg ladet mig fortælle...... :tongue:

Du har da vel ikke løbet kl. 5 en lørdag morgen? :freaked:

Håber du fik købt noget lækkert på shoppepasset

Jo..... :freaked: ja, det kan godt være den var 5 over da jeg startede.. men manden kører tidligt pt - og så kan jeg bare ikke finde ud af at sove videre... men så kan man jo ligeså godt komme i omdrejninger :superman: når man lige har det i sig.. :tongue:

Jow, fik storshoppet.. for et par tusind :blush::innocent:

Ses lige om snart :smile:

Ugeplan uge 36

non-existent i denne uge pga kundebesøg, salgsmøde i udland, VM i triathlon osv - kommer som det passer :tongue:

Fra uge 37 kører toget :devil: mod vinterens store events :bigsmile:

/ :sun::please::sun::please::sun::please::sun:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

fra dtrifs www

Danmark fik 3 AG-verdensmestre!

Hvad eliten ikke formåede, klarede agegrouperne hele tre af - nemlig verdensmesterskaber! Det lykkedes nemlig 3 danske triatleter at vinde deres aldersklasse ved VM i Hamburg i den forløbne weekend.

Således kan Grete Lange, Herlev Tri & Motion, nu kalde sig verdensmester på OL-distancen i aldersklassen 65-69 år. Det samme kan Lotte Branigan, Sønderborg Tri Klub 90, ligeledes på OL-distancen i aldersklassen 30-34 år i en supertid, der rakte til en placering som nr. 5 blandt samtlige kvinder. Den sidste agegrouper der vandt VM i sin aldersklasse, var Birger Frederiksen, Århus 1900 Triathlon, på Sprint-distancen for 50-54 årige.

Ja well...............Vivs................ :blink:

Så har vi set niveauet :blink: for træningen uge 5............................get movin'............................. :devil:

Rigtig god løbetur i Vogeserne torsdag og resten af sidste uges træning fortjener trods bigtime PR i løbehastighed ikke at blive logført.......... :blush:

Ny uge starter i morgen - benern trænger liiiige til lidt restitution efter søndag på fødderne i Hamborg........

GO GO GO!!!!!!!!!!!

Yderligere updates

- rulle/hjemmetræner soon-to-arrive

- ræserlillen ombygges til hjemmetræner-cykel

post-3751-1188845658_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

04-09-07

Sted: fit.dk- ABC

Træning: bricktraining (=duathlon ? )

Del 1: løb fra Frederiksberg Station- center iført cowboys, taske på ryggen, vindjakke og :blink: - 6 min's opvarmning : blink:

Del 2: spinning øvet/Thomas-Martin

Puls max: 176 :devil:

Puls avg: 165 :devil:

Del 3: løb på bånd

Distance: 0,7 k

Hastighed: 4,51 min/k

Puls max: 165 :blush:

Puls avg: 158

Well........Ikke rigtigt passet antal måltider og mængde indtag idag, så havde faktisk besluttet at følge instruktørens råd om at beslutte inden timen om jeg skulle køre en :devil: eller en restitutionsspin (beslutningen faldt på en lowprofile.. ugen er hårdest).............men da pulsen allerede kort i opvarmning viste tænder, tænkte jeg... :devil: what the heck........................ og gav hvad jeg havde..................... Igen supertime fra den unge mand :tongue: - omend jeg godt mærker at jeg ikke er 42 længere :blink:

Da planen var løb i forb. med spin og jeg var i sidste øjeblik, endte det op med det jeg bør gøre hver gang....løbe efter spin/cykel.. og idag for første gang lææææææææææææææææææænge på LETTE ben, peace of cake og ren flow- uden musik uden underholdning, bare :hippy: Kom derfor til at løbe 200 meter for langt :tongue: men det går nok....................

Imorgen ? tjah, der er pakket til 1 gang spinning + 1x brick ...

Nu lige først få dagens indtag op hvor det bør være.........

God aften - og enjoy the silence ....:dry:

post-3751-1188931276_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

05-09-07

Well, det lykkedes mig ikke at komme ud af kassen efter 7 timers søvn - og efter 8 kæmpede jeg mig op ....for 4. gang :blink: ved ikke, men...............nå never mind........who cares ?

morgenspin dermed aflyst og planen gik dermed ud på dobbeltspin hos Mads......................mennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

:sun: gjorde at jeg accepterer den no-show-up-bøde jeg modtager nu, for at komme ud på FSK III

...................... men den tur gik ikke særlig godt...................... :dry:

Efter 12 k måtte jeg vende om..............................no further details..............det er bare fakta................................

så................

Dagens træning:

Træning: outdoor

Distance: 24 k

Hastighed: ? (højest de sidste 12 k)

Puls: ? (mega høj til sidst........................men ikke bevidst)

Efterfulgt af: sovepas 1 time :blink:

well............ved ikke om høj puls, øget sovebehov ........viser en tendens, men så må det være sådan............... tager det som det kommer...........

God aften til mine læsere.................

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share