Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kermit :smile:

- nu bruger jeg jo ikke alle! mine kræfter på spinningcyklen :tongue: Dyrker jo også andre sportsgrene end lige cykling :bigsmile:

Og ja, sadlen er fin - men man (popo'en) skal vist lige vænne sig til den..... :blush:

- det blev så ikke her til morgen, som planlagt, da jeg skulle pakke til 4 dage i Tyskland :dry: - men inden afgang lige 2 møder på kontoret. Herefter hjem og fejre min bedre halvdel, som fylder 50 :blink: idag h100.gifs020.gifs040.gif my :wub: .

Sidst på eftermiddagen er der så afgang :sneaky2:

159.png

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Hej MH

nej, det skal du heller ikke være :dry: - de er temmelig hårde, kan jeg betro dig - især når man pludselig i bælgravende mørke skal lave "natorienteringsløb" helt uden lys..... :blink: i Pfalz' meget mørke nat på bjergside i en tæt skov....efterfulgt af 4 timers søvn og så passe morgentræningspas og forberedelser af foredrag på ½ time..........på både tysk og engelsk :blink:

Til gengæld var shoppingdelen lørdag formiddag .... :wub::wub: uhhhhhhhwwww !!! nogen store cykelbutikker de har i Ludwigshafen....... :wub:

Men tak :smile: også på gemalens vegne.... vin og portvin løber vi da ikke tør for foreløbig.......... :blink: Til gengæld er jeg dybt misundelig over den cykelvindjakke fra Fusion som jeg gav ham...den er ret fed.....

Fortsat god :sun: søndag !!!

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

07-10-07

Sted: fit.dk - Royal

Træning: brick

Del 1 - intervaller på bånd

1 k opvarmning - hastighed: 6 min/k

Puls ?

5x100 m interval - hastighed: 17 km/t :blink:

Puls max: 178

Puls avg: 167

1 mins pause mellem hver

Del 2- spinning øvet m/KG - feat. MarianneB

Puls max 170

Puls avg 157

10 mins opvarm og 2x20 min - den første 20 mins del med tempo i stængerne - og 2. del med mine :wub: Basso intervaller - thanks coach :shades: efterfulgt af en langlanglang bjergetape - ligesom vi godt ka' lide det - især på friske ben :w00t:

Igen en supertime lige efter min smag - men intervallerne forinden sad en lille smule i ben og puls tror jeg gennem timen.

post-3751-1191859490_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå – så er det vist ved at være på tide at blive log-aktiv igen..

Efter turen til Tyskland, gik turen ugen efter til Manchester til møde + kursus et par dage (hvor jeg fik løbet 1 tur på 6 k iflg footpod) – men først aircon i fly til og fra Frankfurt + aircon i mødelokalerne + aircon på fly til og fra Manchester + endnu mere aircon i mødelokalerne, satte forrige fredag kraftige spor – og jeg måtte gå hjem fra job med snot, hoste, og generel utilpashed.. Lå efterfølgende i sengen til og med onsdag – hvorefter lægen beordrede mig på job… som sagt, så gjort – og så måtte jeg også være klar til træning…

Troede jeg…

Torsdag forsøgte jeg mig med en løbetur på Østerbro omgivet af et par af mine efterhånden mange guruer…men efter 200 meter måtte jeg give op – vejret ville ikke trække – puls var totally out of control – og det var så den træning. Var dog stadig fuldt overbevist om, at jeg skulle til ”morgenandagt” i Adelgade fredag morgen – men sådan skulle det ikke gå, da jeg bare ikke kunne vågne – og først stod op da timen var godt i gang…

I fredags var jeg dog så meget i underskud mht træning, at det måtte briste eller bære – til spin skulle jeg – og det kom jeg i sidste øjeblik, da arbejdspresset selvfølgelig har været højt i forbindelse med 3 dage Tyskland, 3 dage Manchester og siden 3 dage syg….

At man går ind til en 90 min elitetime med KG om fredagen i den tilstand…måske ikke supersmart…… retter – det er ikke super smart ! men det måtte gå som det gik, jeg havde advaret om at jeg sandsynligvis ville udgå undervejs og i den tid jeg var til stede ville køre fårup sommerland……… Og jeg ville - og var klar over at jeg måtte betale en regning siden hed. Noget skulle ud.. måske jeg endelig fik afreageret over at chefen har sagt op og forlader mig pr 31. 12 :unhappy:

Well – fakta

Fredag d. 19.10.07

Sted: fit.dk – Royal

Træning: spinning elite 90 min m/KG

Puls max 171 (90 %)

Puls avg 159 (81 %)

Og det er af pulsreserven

Forbrændt over 1400 kalorier på de 90 min - normalen ligger på omkring 7-800 pr en alm. 50-minutters time – såeh… der blev givet gas.. og også for meget ! for jeg måtte sidde med snotklude og hostesaft resten af aftenen.. Især blev der høvlet af til de 20 minutters enkeltstart til sidst :devil: En time fyldt med flow og glæde - og det var det hele værd.

Lørdag var storeshopping dag på en dag hvor gemalen skulle holde 50 års fødsdag for drengene – og kan forstå at guru fandt hjem på trods af tilstanden – og at de alle havde haft en rigtig god dag.

Søndag 21.10.07

Træning 1

Sted: outdoor

Træning: løb

Distance: 5 k

Hastighed: +6 min/k

Puls taler vi ikke om (udover at det som nogen ved fra spinningtimen afledte en lille reprimante om at spinning er hård træning og at vi ikke på alle træninger kan ligge i rødt og sort område!!)

Planen var at gå 1 k – løbe de 6 på programmet – og gå resten af vejen – ud omkring Knud, men da jeg nåede til Skovshoved havn var mine fødder bundfrosne… - valgte derfor at vende om og komme "i hus" i god ro og orden.

Træning 2

Sted: fit.dk Royal

Træning: spinning øvet m/KG

Puls max 174 (92%)

Puls avg 155 ( 78%)

(784 kal)

Ikke helt som planlagt, at holde snitpulsen lige under syregrænsen – til gengæld nåede max over det planlagte, men det er jo ikke svært, når det står på tempokørsel store dele af en ellers god (og meget overbefolket) time……

Thats that...

post-3751-1192989691_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Træning 1

Sted: outdoor

Træning: løb

Distance: 5 k

Hastighed: +6 min/k

Puls taler vi ikke om (udover at det som nogen ved fra spinningtimen afledte en lille reprimante om at spinning er hård træning og at vi ikke på alle træninger kan ligge i rødt og sort område!!)

Planen var at gå 1 k – løbe de 6 på programmet – og gå resten af vejen – ud omkring Knud, men da jeg nåede til Skovshoved havn var mine fødder bundfrosne… - valgte derfor at vende om og komme "i hus" i god ro og orden.

Træning 2

Sted: fit.dk Royal

Træning: spinning øvet m/KG

Ikke helt som planlagt, at holde snitpulsen lige under syregrænsen – til gengæld nåede max over det planlagte, men det er jo ikke svært, når det står på tempokørsel store dele af en ellers god (og meget overbefolket) time……

Hehe - følte mig også lidt truffet over den bemærkning, men det er jo svært ikke at lade sig rive med :blush:

Og ja maaaange mennesker på dagens time - men heldigvis ingen sludrechartoller :wink:

Og så godt at se dig igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe - følte mig også lidt truffet over den bemærkning, men det er jo svært ikke at lade sig rive med :blush:

Og ja maaaange mennesker på dagens time - men heldigvis ingen sludrechartoller :wink:

Og så godt at se dig igen :bigsmile:

hey du :bigsmile:

Ja, det er sq svært ikke at lade sig rive med :innocent: og du har ret, jeg sad også og tænkte på at det var vidunderligt uden de sladretanter der...:tongue:

:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::partytime2:

jaja - glæd dig ikke for tidligt ! ugen er ikke startet særlig godt jo............................more to follow :4ranting:

Hey hey hey du.

Skønt at du er up n' running igen efter den grimme, grimme omgang sygdom :smile:

Hey med dig og 1000 tak for online underholdning de dage jeg lå i sengen og røvkedede mig :laugh: uden det, var jeg da ikke kommet helskindet igennem. Fik du nogensinde bagt de boller og lavet det cacao der ? :tongue:

Nå..... Ja, træningsplans-nørdning i weekenden blev vel afsluttet og mandag skulle være en træningsfridag (jeg har på fornemmelsen at ikke alle mine læsere ved hvad det betyder, men iflg gyldendals leksikon er det noget med at ens krop har brug for restitution, og derfor er det bedre at smadre kroppen med 2x daglig træning og så holde en hel dag fri for træning den efterfølgende dag)

:tongue:

Well, det gik jo så også godt .. lige indtil jeg skulle hjem fra arbejde og over i Elbagade for at hente noget grej til et survivalkit jeg er ved at udvikle i en bestemt anledning e045.gif - p-forholdene på arbejdspladsen er ikke særligt gode og ikke særligt velegnede til en Toyota Sportsvan... og vist slet ikke med mig bag rettet, for efter køren-frem og bakken-tilbage ca 2000 gange lykkedes det mig... tatahhh at lave en bule på venstre bagskærm :4ranting: på en bil der lige er fyldt ½ år!

Folk som kender mig vil vide, at resten af sådan en dag er mit humør a la c030.gife045.gifg015.gife060.gifk025.gif og da gemalen kørte tog, ville jeg ikke ødelægge hans koncentration ... så i stedet lukkede jeg verden ude, mens jeg behandlede min vrede og monster irritation... Og aftensmaden var "luft" i form af gåtur til Skovshoved og retur - men ingen ting der gav næring i mavesækken....:nonono:

Tirsdag var humøret ikke bedre, hvor den ellers stod på morgenløb + eftermiddagsspin hos Thomsen på ABC.

Men en søvnløs nat fordrer ikke noget....og jeg droppede løbeturen... og da chancen var der til aften om at "come clean" mht min lille bule sag der i det lille hjem, så røg Thomsen i svinget... Til gengæld fik jeg lettet mit hjerte over en gang Pasta Carbonara :4mewantfood: - og hvor jeg har hidset mig op og alt muligt, var reaktionen: latter !! og ordene "haha det var dog vidunderligt at det var dig, der lavede buler først - så har jeg håneretten" !

Det er bare et k035.gif tidspunkt, da vi lige netop er blevet elite bilister! - så vi må lige undersøge at få lavet lidt buleopretning udenom forsikring..afhænger selvfølgelig af pris.

Nå.. .Men idag stod der morgenintervaller + spin hos Grumme Greisen på min nørdede træningsplan, men da jeg vågnede var klokken 6.45 - og der starter spinningtimen.... :4thumbup: yeaahhhh det går rigtig godt !

Men så må jeg jo løbe i eftermiddag - og så har jeg ændret lidt i planerne, så søndag blir en lidt hård spinningdag med 90 min i sydhavn med thomsen (plus foredrag om hans trippel-tri i sommers) - og så KG spin 3 timer senere :devil:

Løbeturene bliver derfor 2 "lange" i stedet for 2 "mellem" og 1 x interval.

Ja, det var så de sidste 2 dages træningsupdate, det er jo trods alt træning det handler om i denne log :tongue:

Ønsker alle en god dag :bigsmile: jeg ved at min blir god ! - efter den mandag og de følger det fik kan det kun blive bedre :tongue: ....

og ja, Vivs GET OVER IT! Det er kun en bil !!!!!

/ :sun:

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Du har ret - det er KUN en bil. Og så alligevel pisse forbandet ærgeligt.

Når det så er skrevet må jeg altså indrømme at jeg sad og kluk-lo da jeg læste din fortælling - genialt skrevet... og den med håneretten. Guldkorn!!! at reagere sådan.

Synes også at det var en del velvalgte uautoriserede smilies - hvor har du fundet dem?

Håber i får kringlet bulen på en fornuftig vis og at det ikke nager dig mere nu :poking:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Gregers, din ål :blink: - nej det nager mig da SLET IKKE ...... :nonono: :nonono:

...måske kun en lille smule...meeeeeeeeeeeeeen det er jo kun en bil.......

:tongue:

Aj, helt ærligt så hjalp gemalens reaktion temmelig meget på de indebrændte guder - kan jo trods alt ikke gøre det tilbage ..... selvom jeg meget gerne ville

IDAG fik jeg så endelig min "løbetur" - fik en særlig invitation til at indvie et nyt løbebånd, og med heppekor fra kontorstolen i den modsatte ende af rummet løb jeg mine 7 k stille og roligt indenfor "gammelt tilladt område" (max 155) - men valgte at tage turen helt uden ur, men kun senderen på så jeg kunne følge "slagets gang" og holde mig i tilladt område.

Det er blevet for koldt for mig at løbe udenfor (indsæt her forbudt tegn, Gregers !!) - jeg er lidt (meget) påpasselig efter sygdom - også nu hvor gemalen er ramt...- og det har været hårdt at få arbejdsliv og træningsliv til at passe overens .. og at gå på løbebånd i templet kl 20 er AAAALT for sent for mig, for dér er jeg sulten, på trods af "lykkepiller" (snacks) midt på eftermiddagen.....så derfor kom det først idag, og jeg må indrømme, at hvis jeg ikke var "inviteret" var der sq nok heller ikke sket noget i dag...... :innocent:

Normalt vil jeg føle 7 k er meeeeeeeeeeeeeeeega kedeligt på løbebånd, men det afhænger tilsyneladende af selskabet...... :blush:

Nå, nu skal der så nørdes lidt med de sølle rester af ugeplanen, da den jo er skudt fuldstændig i skuddermudder, så who knows hvornår der igen sker noget her i loggen...............

/V

ps Gregers: cosgan.de

Link to comment
Share on other sites

Tak for link (der er sq nogle fede nogle imellem)

Jamen. Jeg måtte jo drille lidt. Tænk at være så heldig at bo sammen med en der reagerer sådan når man skrammer bilen. Tror mange er ret misundelige :wink:

Vil ikke sige at du selv så har haft fornøjelsen, men det er altså også en flad fornemelse når den ellers bule og kradsfri bil pludselig har fået en "hilsen" på P-pladsen ved Netto.

Bare der ikke går alt for lang tid før der igen sker noget her igen er OK med mig. Men ellers g035.gif

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
mandag skulle være en træningsfridag (jeg har på fornemmelsen at ikke alle mine læsere ved hvad det betyder, men iflg gyldendals leksikon er det noget med at ens krop har brug for restitution, og derfor er det bedre at smadre kroppen med 2x daglig træning og så holde en hel dag fri for træning den efterfølgende dag)

:dry: skal man føle sig ramt?? :tongue:

Men så må jeg jo løbe i eftermiddag - og så har jeg ændret lidt i planerne, så søndag blir en lidt hård spinningdag med 90 min i sydhavn med thomsen (plus foredrag om hans trippel-tri i sommers) - og så KG spin 3 timer senere

Kan man nå restitution på 3 timer?post-15167-1193402966.gif

God weekend post-15167-1193402996.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej Signe :bigsmile:

Nej, man kan selvfølgelig ikke nå og restituere på 3 timer - det kan man heller ikke rigtigt på 7-8 timer mellem 2 træninger, men vi triathleter øver os jo også i at konkurrere/træne på træt krop...

Det tager vel rundt regnet 24 timer for min krop at komme sig over en "alm. træning" - derfor er det vigtigt at jeg lærer at det er bedre at stortræne hver anden dag og holde hver anden fri - selvom det er monster svært.................... i hvertfald indtil overbelastningsskaderne kommer.....

Nå og med disse ord må jeg hellere få logført lidt træning, så jeg kan holde løftet til Gregers :tongue:

Lørdag 27-10-07

x-træning og den væsentlige del var en kort intervalløbetur op og ned af gaden - ialt 2 km

Søndag 28-10-07 -del 2

Sted: fit.dk - Royal

Træning: spinning + spinning m/KG

Fit.dk Royal havde rod i timeplanerne - og altid har vores time søndag startet kl 16, men denne dag skulle den starte kl 15 - end ikke instruktøren vidste helt konkret hvornår vi skulle igang, og valgte derfor (måske på min opfordring ? :tongue: ) at tage en helgardering - når man spurgte telefonisk i receptionen fik nogen svaret kl 15 og andre svaret kl 16 - såeh...

Well, i al hast nåede jeg frem til Royal kastede tingene ind på min cykel og som en hvirvelvind gennem omklædning, toilet og så tilbage til cykelindstilling (svært at ramme den dingenot på sadlen med skruen når man er lidt små-hektisk :tongue: )

Jeg mangler desværre Candygirls tilstedeværelse til at gengive timerne, men jeg husker da at 1. time var rul-ind/opvarmning og 4x12 min c030.gif . Jeg husker også at vi var et par stykker der ...bevidst .. havde travlt i de sidste 4x45 sek siddende spurt .. med at komme op og stå lige da vi var færdige, så instruktøren ikke skulle sidde der og blive kold g025.gif .. Det ville jo være rart om han nu kommer til at savne os så meget, at han skynder sig tilbage i folden igen.... Der er jo ingen grund til at rejse helt til Mexico for at køre med hovedet under armen, grumme - det kan du snildt gøre i spinningsalen.... k015.gif

Well, data for timen

Puls max: 169 (88%)

Puls avg: 153 (77%)

Diskuterede kort med mig selv, om jeg skulle tælle det som 2x1 time eller køre som 1 time pulsmæssigt. Som det ses valgte jeg det jeg har fået at vide i starten jeg skulle gøre - tælle som 1 time, men holde pulsen oppe i et rimeligt leje i pausen.. Pausen ml de 2 timer ses ml. de to laptider, og selvom jeg havde lidt gummiben efter morgentræningen og den første hårde time, gik det ok omend lidt sløvt at komme i omdrejninger i 2. time - derfor det lidt lave gennemsnit.

Jeg fik igen! mega ondt i fødderne de sidste 15 min - og var tæt på at hoppe af cyklen og løbe skrigende ud......jeg ved sq ikke om jeg spænder eller om skoene er for små ? :unhappy::sneaky2: Valgte dog at blive på cyklen - og bide smerterne og kramper-i læggene i mig..

Well, ugen skulle have været "hårdere" uge - men af forskellige årsager blev sidste uge "rolig" (restitution) - og den vi kommer i nu bliver hård. Men ugeplan bliver ikke udgivet, det eneste der ligger 100% fast er min deltagelse på KG's sidste time før afrejse til Mexico - og der blir han kørt i hegnet ! :devil::devil::devil:

edit: staveplade

post-3751-1193638831_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Fit.dk Royal havde rod i timeplanerne - og altid har vores time søndag startet kl 16, men denne dag skulle den starte kl 15 - end ikke instruktøren vidste helt konkret hvornår vi skulle igang, og valgte derfor (måske på min opfordring ? :tongue: ) at tage en helgardering - når man spurgte telefonisk i receptionen fik nogen svaret kl 15 og andre svaret kl 16 - såeh...

Jeg gar engang lært at når man kommer til vintertid stilles havemøblerne ind og URET SÆTTES EN TIME TILBAGE. Problemet er så bare at huske præcis hvilken dag man skifter fra sommertid til vintertid men der kan en kalender vel hjælpe :blink::crazy:.

Hilsen fra en CK der selvfølgelig ALDRIG er gået galt i byen i forbindelse med skift mellem sommer- og vintertid :innocent:.

Link to comment
Share on other sites

hey CykelKnægt :tongue:

nej, det burde ikke være så svært at huske det med en time tilbage - men de benægtede i receptionen, at der var en sammenhæng...

Men det endte jo godt - vi fik 2 timer spinning i stedet for 1 - og det var superfedt, for det sker desværre for sjældent, at man har den mulighed, lige med denne instruktør a055.gif

n030.gif

Link to comment
Share on other sites

Maxtest røg ud til venstre da jeg sowieso kender min max så'n da - og ville istedet hellere angribe en Michael Hammer time på Nygaardsvej, hvor jeg ikke har været i snart mange mdr (og når jeg ser omklædningsforhold+badeforhold (rengøringsmæssigt) ved jeg hvorfor :sneaky2: kæææft hvor var der ulækkert og alt for mange mennesker.....

Et hurtigt syn af KG's nye fartmaskine :wub: og jeg var klar til angreb... men øhmmmmmm Syns godt nok den gode Hammer har ændret udseende siden sidst...... :sneaky2:

Well, det var der så en forklaring på - kursus i Brazil efterfulgt af lidt La Santasport November måned ud, og der var en anden - Anders...

Nå, dagens indsats:

del 1 - løb på bånd

Distance: 4 k

Hastighed: 6 min/k

Puls max: 156

Puls avg: 155

del 2 - spinning øvet m/Anders

Puls max 167 (87%)

Puls avg 154 (78%)

4 min opvarmning efterfulgt af et eller andet - og så en masse stående og lidt siddende - efterfulgt af 3x9 min stående med 30 sek siddende mellem :blink:

Jeg syns ikke lige at meget stående er passende på en øvet time - hvad fanden skal man med en sadel ?

Så meget stående og uden pauser har jeg aldrig oplevet på nogen spinningtime - principielt er jeg græsk katolsk og sagde heller ikke noget efter timen - men tør ikke tænke på hva gode CG havde sagt :devil::devil::tongue:

Selvom han var meget imponeret over KG og talte om hans bedrifter med ti-dobbelte IM her der og alle vegne - og selvom musikken var super fed - så hjalp det ikke på helhedsindtrykket..Anders er ikke en instruktør jeg vil opsøge som jeg normalt gør med instruktører, men heller ikke en jeg vil udvandre fra, som der var 5 der gjorde tidligt i timen.....alle inden de første 25 min var gået... :laugh:

Til gengæld fandt jeg (ved et tilfælde :tongue: ) stedet på mit s625 hvor man ser % af max under træning frem for puls, og jeg fulgte derfor dikterede pulszoner helt og fast - så jeg har ikke gjort mere eller mindre end vi fik besked på - og det var faktisk lidt sjovt...

Men trænet blev der, og samlet en ok træning - men når ikke KG til sokkeholderne :blush:

Derfor skal der e065.gif i morgen tidligt til "på-gensyn-og-good-luck-spinning" på Royal - det skal nydes og der skal ydes p030.gif:devil: all the way

post-3751-1193776131_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Nok kan stående arbejde være meget sjovt meeeeen :nonono: måske en årsag til at folk udvandrer. Hvis man ikke er garvet spinner er det sq en sej omgang at komme igennem.

Hej Gregers

Ja, stående arbejde er fint - men ikke så meget, jeg er glad for at jeg oplevede i tiden efter tempurmadrasser, for ellers havde jeg med sikkerhed fået ondt et eller andet sted i ryggen :sneaky2: og ja - ingen tvivl om at det var derfor folk gik...

Enig, det er en sej omgamg, og lyder r.. kedeligt :nonono:

hej Metski

ja kedeligt !!!! :devil: meget!!! absolut ingen udfordringer - og jeg duer sq ikke til at holde på mig selv - især ikke når jeg en sjælden gang havde diamanter i benene...dem fik jeg så brugt idag i stedet for :cry3:

Og rigtig god bedring til dig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

31-10-07

Sted: fit.dk - royal

Træning: spinning basis 45 min m/KG - feat. Arne :bigsmile:

Puls max: 169 (88%)

Puls avg: 154 (78%)

Well, selvom vækkeuret ikke ringede som jeg havde bedt om, nåede jeg på 35 min at ordne morgentoilette og nå fra det fjerne Hellerup til Royal med alt mit pick-pak - oppustelig kaktus i plast, sombrero, flag, "chilihalskæde" m.m. Blev mødt af Arne downstairs til vores fælles oppyntning af spinningsalen - der skal ske noget andet engang imellem, og det sørger il grande coach jo for med sine 3- og 10-dobbelte ironman konkurrencer hist og her...

Efter at have pyntet il grande coach med ovennævnte remedier gik en dejlig time igang - og der var vist mere end 1 person i lokalet, som havde lidt "grød i stemmen" undervejs - men vi klarede det :devil:

Alt dette da KG jo drager mod Mexico og Monterrey i morgen tidligt for at lave 1 ironman om dagen i 10 dage startende 5. november kl 9.00. Håber og tror at resten af deltagerne til morgenspinningen synes det var lidt sjovt at se denne hardcore triathlet iført mexikanske tingeltangel og visende lidt følelser.

Jeg var godt klar over at pyntningen ville medføre at der fra cykel nr. 18 skulle gøre det ekstra godt idag, derfor var det godt at timen igår var lidt "på det jævne". At jeg glemte aftensmaden igår hjalp ikke særligt på sagerne, men en energibar til morgenmad sammen med 1 drikkedunk med vand hjalp og gjorde at jeg holdt - til gengæld var der absolut udsolgt de sidste 2 minutter, efter en tur i hegnet :innocent: . Jeg kørte med gåsehud og tårer i øjnene, for selvom jeg vil heppe all the way på distancen, så er der ingen tvivl om at jeg vil savne noget godt spinning de næste 4 uger... Men men - vi skal jo passe vor træning, Arne :tongue: and so we'll do :devil:

Følelserne var så meget uden på cykeltøjet at jeg ikke er i stand til at gengive programmet - udover at det var 4x10 min - og at musikken includerede "pussycat" og alle de øvrige hits i min bog.

Der er hviledag i morgen, men jeg vil benytte lejligheden til også her ganske officielt at ønske dig grumme al mulig held og lykke "over there"

G O G O G O

og husk - det er ikke Fårup Sommerland !!! :devil: Go get that record!!!

post-3751-1193850623_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

02-11-07

Sted: fit.dk - østerbro :dry:

Træning: løb

Distance: 4 k

Hastighed: 6 min/k

Puls max: 160 :blush:

Puls avg: 156 :bigsmile:

Pulsen var lidt ustyrlig til sidst, og løbebåndet vippede og skrattede og larmede :sneaky2: Baderummet var igenigen super ulækkert og jeg bryder mig mindre og mindre om det center efterhånden... Holdt samme "hastighed" hele vejen igennem - og holdt ingen pauser selvom det var tæt på mange gange, ligesom jeg var tæt på at udvandre undervejs. Motivationen lå et ret lille sted, men det blir man jo ikke bedre løber af :laugh:

Fik lige sagt hurtigt hej til MarianneB som skulle have lidt :poking: - hjælp til at springe fredagsbaren over :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share