Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Hmm - kan da godt ske at jeg tage imod et fagligt råd og give det de næste to dage også. Det føles bare lidt som pjæk, når jeg ikke har det værre end nu.

Jeg har fundet den ultimative måde at falde i søvn på, selv hvis jeg ikke føler mig helt sove-klar når jeg går i seng. Jeg har jo købt et hollandsk grammatikkursus på 147 lektioner a la den gratis prøve som jeg kan vedhæfte.
Han taler nok 20% hurtigere i selve kurset men det er stadig meget afslappende at lytte til. Jeg plejer at fuldføre første lektion. I den næste begynder jeg at klippe kaniner og vågner på et tidspunkt når det er er slut. Så klapper jeg ipad´en sammen og lægger mig på den anden side og BUM - så er der lukket og slukket. 
Den oprindelig tanke var at hvis det var dagens sidste indtryk, så lagrede de sig. Men det kunne altså noget andet :tongue: 
 

 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Nogle gange hjælper det at klynke… Ingen tilbagefald i dag, udover da halsen kløede men da den fik en Strepsils, så var det ovre.
Jeg blev derfor “nødt til” at melde mig rask.

Jeg fik nådigst lov til at vente med at møde til kl. 5:15 i morgen (mandag) - første morgentog fra Avedøre lander 5:12. Fik en rådighedsvagt og den er allerede fyldt ud med kørsel, så jeg får ikke mulighed for at tage en morfar på firmaets regning. Håber alligevel at kunne holde mig vågen resten af dagen, så jeg kan sove tidligt og måske på den måde komme “billigt” ind i sommertiden. Jeg har reserveret tid i vaskekælderen og satser på gøre sommercyklen så klar til service, at de ikke laver de ting jeg selv plejer at få styr på.

De sidste par dage har vægten snurret omkring 95,5 kg. Hvis ikke det var for dunken, så passede det mig egentlig fint, at resten af kroppen ser mindre afpillet ud. Men det styrer man jo desværre ikke selv….

35 minutter på skrumlet i zone 2, i en dejlig varm sommerbrise fra mine fem ventilatorer. Som altid har jeg haft fuld skrue på varmen under sygdom, så jeg havde 24,1 grader. Men det slutter, for nu er der slukket.

Link to comment
Share on other sites

Puh, det var tidligt i går. Det var hyggeligt at blive drillet med at være på arbejde så tidligt og jeg havde helt glemt, at morgenpendlere er de bedste passagerer at køre med. Fra kl 9 skulle dagen bare overstås. Jeg blev hængende i pausestuen efter fyraften, så jeg ikke gik hjem og i seng før jeg havde vasketid. Kæmpede mig igennem til kl 23, hvor jeg gik i seng.

Vågnede i morges og måske er det sådan at have tømmermænd? Pakkeposten skulle komme med stumper til sommeruniformen, så ingen grund til at rende før den var dukket op.

Så i Heino med cyklen. Den får ikke ny forgaffel - den fås ikke mere og en tilsvarende vil koste 4-5K. Men en klargøring bliver der lavet… Fik også købt to par handsker og fire dæk.

Til El-giganten, hvor jeg købte en tablet mere. Den bliver kun til Insta og nåja… TikTok, som var svær at undvære. Så er de værste tidsrøvere væk fra min “seriøse” ipad.

Videre i Rødovre Centrum og handle til de næste par måneder at de ting, jeg ikke kan få i LIDL og Netto.
Sjit, det blev en dyr dag.

Omsider hjemme, ville jeg så køre en time i zone 2. Kroppen var træg som en morgenkold dieselmotor. Hvis kroppen ikke vil, så skal den heller ikke. I stedet 20 minutter med 2 x 30 sekunder og 2 x 10 sekunder med stram kæde - så er der forhåbentlig hul gennem i morgen og eftervirkningerne af søvnmangel er væk.

Mirakuløst nok er jeg tilbage i min arbejdsturnus allerede fra i morgen. Det skal jeg nok holde lav profil med. 

 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægten igen 93,x - det er jo nok niveauet :dry: 93,7 var det vist.

Jeg ved ikke helt hvad der skete med tiden her til formiddag men pludselig havde jeg lidt mere travl end planlagt.
Siden den lille skid gik i Ukraine(Ja - jeg har lige set Matador :tongue:) er de fleste priser steget men ikke LIDLs proteinbarer - indtil nu. Da jeg var nede for at handle, måtte jeg skuffet se prisen rettet fra 9,95 til 11,95.

Hjem og på skrumlet og køre 3 x8. Av-av-av … det var 10 watt lavere end for et par uger siden og markant hårdere, helt oppe hvor lårene sitrede da jeg stod af. Håber det bare er eftervirkninger af at stå for tidligt op og sygdom og det hurtigt går i sig selv. Men masser af høj puls - fire “medaljer” fra TP

Jeg har en fornuftig pause på arbejde og har taget træningstøj med. Jeg satser på en lille hurtigt omgang fullbody med måske bare et sæt af hver, udover den specifikke opvarming, altså.

Link to comment
Share on other sites

Toplækker omgang styrketræning i går. Modsat cyklingen er jeg ikke blevet mere slap, mens jeg var syg. Jeg nåede ikke at træne skuldre og læggene fik ikke meget, så det får jeg rettet op på efter fyraften.

Inden jeg hoppede i toget til arbejde (hvor jeg skriver dette) var jeg 50 minutter på skrumlet. Jeg havde ikke tid til en zone 2 der rigtigt battede noget, så jeg kørte den første halve time, hvor jeg progressivt kørte op i bunden af i z 3 - tog watt af og lagde dem roligt på igen og forfra. Og så 4 x 2/2. 

I morgen skal jeg møde tidligt før friweekend, så der får jeg ikke trænet. 

7234F970-D0D6-4D38-B49D-F9247CD80F2B.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hviledag i dag men et kapitel i sove-sagaen kan det godt blive til.

Om naboen har ferie eller nye vaner ved jeg ikke. Hvor han tidligere smækkede hoveddøren for sidste gang kl 0:20, så fortsatte det i denne uge til klokken to og nogle gange tre.

Og så har jeg få ny overbo. En kæmpe stor tung mand. Hvert skridt han tager, lyder som da Mads Skjern fik nye møbler. Det gør også at glasvæggen til stuealtanen står og piver for hvert skridt han tager, når han er i den ende af stuen. Og så smækker han hoveddøren, så det lyder højere end naboens smækken. Heldigvis render han ikke lige så tit ud og ind og han går også tidligere i seng. Til gengæld står han op allerede 5:20. Flere i beboer-FB-gruppen har klynket over skydedøren til soveværelset, der rumler voldsomt hos underboen. Det har jeg ikke hørt før nu. Retfærdigvis smækker han ikke med døren, når han går tidligt - det kan jeg ikke høre på anden måde end at der pludselig er stille igen.

Mine øredutter med støjreduktion kan ikke tage dørsmækken men overboens lyde er åbenbart mere “bløde”. Jeg har sat dem i når jeg har været vågen ved 3-tiden og har sovet fra overboen de nætter de ikke er faldet ud.
I går fik jeg den gode ide at tage pandebåndet uden på øredutterne. Så kan de kan ikke falde ud og jeg kan lettere høre musik. Jeg skal lige lære hvordan hovedpuden skal formes så det nye udstyr ikke er i vejen. Men jeg håber det kan gøre noget godt.
Lige nu sover jeg vel nogenlunde lige så ringe, som hvis jeg havde små børn. 

Hvad der også lidt “komisk” med overboen er, at jeg tydelig kan høre når han går i lejligheden og fløjter. Eller har dårlig mave og bagefter angriber tønden med toiletbørsten. Især det sidste er jo tæt på vanvittigt…..

Link to comment
Share on other sites

Nat # 2 - Vågnede enkelte gange med at pandebåndet drillede eller jeg jeg skulle justere på en øredut. Men sov ellers kontinuerligt fra 23:30 - 6, hvor jeg tog udstyret af. Jeg vågnede altså ikke engang ved 3-tiden.
Naboen blev stille omkring kl 22 og ham ovenover har åbenbart weekendfri og vågnede først halv ni (en halv time senere end jeg), så det var muligvis en nat uden støj. 
Alt i alt sov jeg vist tungt, for jeg var meget radbrækket da jeg stod op og følte mig 15 år ældre end ellers :tongue:

Der er ingen tvivl om at jeg i en eller anden grad er blevet ramt af misofoni. For at komme ud af den, så får min nye tablet en ekstra opgave. Den skal levere p4 / NPO radio 1 / Spotify til mine nye ørebøffer. Jeg vaklede mellem Bose 700 og Sony XM5. De sidste tager bedre lyde under 1000 hertz så det blev dem, da de også umiddelbart var rarere at have på.
Når der er optræk til bankelyde, så ryger de på med de vuns, før mit blodtryk koger af irritation.

Jeg skulle også købe en sort kuglepen til nogle papirer til trafikstyrelsen (vores “togkørekort” skal fornyes hvert tiende år og det er nu). Masser af blå men jeg måtte lede lidt for at finde en sort. Hvor er jeg glad for at have hverdagsfri, så jeg normalt ikke skal handle i weekenden. Det er en stor luksus, fandt jeg ud af.

Nå men omsider nåede jeg ud på cyklen. Dejlig sol men kølig pålandsvind fra øst. En god time i zone 2. Har også spenderet 18,18 kr på en lynvask i vaskekælderen, så cykelklunset er tørt til i morgen.

Tilføjet.
Vinden kommer på tværs af lejligheden og solen banker lige ind på min stuealtan. Så det ene ydervindue er trukket til side og jeg har åbent ind til stuen. Alligevel holder jeg 22,8 grader og sidder i shorts. Dem beholdt jeg btw på da jeg skulle hente tøjet. Ikke varmt men heller ikke specielt koldt.
Og jeg så også to lycraklædte cykeltosser i korte rør på min tur - det havde været ALT for koldt for mig. Men det går altså den rigtige vej nu :sun::superman:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

På 1/4/2023 at 18:37 , Gregers TF skrev:

 

Der er ingen tvivl om at jeg i en eller anden grad er blevet ramt af misofoni. For at komme ud af den, så får min nye tablet en ekstra opgave. Den skal levere p4 / NPO radio 1 / Spotify til mine nye ørebøffer. Jeg vaklede mellem Bose 700 og Sony XM5. De sidste tager bedre lyde under 1000 hertz så det blev dem, da de også umiddelbart var rarere at have på.
Når der er optræk til bankelyde, så ryger de på med de vuns, før mit blodtryk koger af irritation.

 

:4jumpy:Så genkendeligt for mig og tror, at det er en virkelig god idé med høretelefonerne. Nogle gange sidder jeg også med mine på i sofaen mens jeg læser eller arbejder. Tror virkelig ikke, at vi skal undervurdere, hvor stressende det er med larm og selvfølgelig især når vi er sensitive/lydfølsomme. 

Link to comment
Share on other sites

Endnu en dejlig nat uden nabo og uden ting på hovedet. Overboen vækkede mig kortvarigt men så længe det er så lidt, er det helt uden betydning.

Jeg var tidligt oppe for at gå til lægen i den åbne konsultation. Jeg har pludseligt fået ondt i halsen og de er stort set kun hævet i den ene side. Den er også øm på en anden måde end ved halsbetændelse og jeg er ikke syg eller snottet på nogen måde ellers. Desværre havde andre fået samme ide så der var ikke flere ledige tider. Prøver igen i morgen.

De langsomme fibre i lårene har fået motion de sidste dage, så i dag var det tid til at lade de hurtige fibre komme ud over stepperne.
Det var desværre ret koldt udenfor, så blev på skrumlet. 5 x 30 sekunder med vist 5 minutters pause. Jeg skruede stille og roligt op, som jeg troede på det.

En ting som jeg tænkte over, nu jeg har genopfrisket materialet fra Graspor.
Jeg tror jeg kunne finde på at lade pauserne mellem intervallerne følge kroppens signaler, i stedet for rigidt at holde mig til x minutter. Graspor kan selvfølgelig måle på det helt rigtige tidspunkt men man kunne jo tage den på gefuhl. Når jeg styrketræner har jeg også en ide om f eks 2 minutter mellem sættene men føler jeg for mere eller mindre, så følger jeg den ide. 
Det har jeg aldrig gjort på cyklen men det kunne været sjovt at prøve.

Tilføjet nu er jeg har været på Hovebanegårdens trapper: Kan konstatere at mine baller blev mere ristet af end lårene.

39F8FF46-A701-4839-8E14-A00EBFD50898.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Naboen hørte jeg slet ikke i går. Ham ovenover havde til gengæld taget sin traktor med op i lejlighed - efter lyden at dømme. Mine nye ørebøffer bestod både med og uden musik. Med dem på, kunne jeg slet ikke høre ham.

Jeg styrketrænede en smule overkrop og lægge. Jeg havde shorts med på arbejde, så jeg kunne træne ben men understellet var brændt af efter turen på skrumlet, så jeg lod dem få fred.

I dag til lægen. Der er ingen streptokokker, så indtil videre er der dømt virus. Bortset fra halsen føles jeg stadig 100% frisk.
Hviledag i dag og så ser vi hvad kroppen vil i morgen, hvor jeg har fri.

Tilføjet… har rettet en halv million tåbelige skrivefejl, så tror liiiige jeg tager en lur, inden jeg skal møde.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

På 4/4/2023 at 10:00 , Gregers TF skrev:

Naboen hørte jeg slet ikke i går. Ham ovenover havde til gengæld taget sin traktor med op i lejlighed - efter lyden at dømme. Mine nye ørebøffer bestod både med og uden musik. Med dem på, kunne jeg slet ikke høre ham.

Jeg styrketrænede en smule overkrop og lægge. Jeg havde shorts med på arbejde, så jeg kunne træne ben men understellet var brændt af efter turen på skrumlet, så jeg lod dem få fred.

I dag til lægen. Der er ingen streptokokker, så indtil videre er der dømt virus. Bortset fra halsen føles jeg stadig 100% frisk.
Hviledag i dag og så ser vi hvad kroppen vil i morgen, hvor jeg har fri.

Tilføjet… har rettet en halv million tåbelige skrivefejl, så tror liiiige jeg tager en lur, inden jeg skal møde.

:ill: Håber ikke at det udvikler sig yderligere. Stay strong cykel "myg" Gregers :hippy: 

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg ikke det gør, for da jeg vågnede i morges var halsen meget mindre øm og det er blevet yderligere bedre i løbet af dagen. Så kan i stedet have dårlig samvittighed over at rende til lægen, hvor der både var mange patienter og de selv var syge. Omvendt var det for ikke at risikere at skulle på “akutten” i påsken, hvor de har sk… travlt med mere alvorlige ting. Jeg er stadig ikke helt sikker på at jeg har været alm. syg. Dertil har det føltes alt for anderledes. Nå men bare det er væk, så er det jo fint.

Naboen er desværre ikke blevet væk og han har hverken været på kursus i nabohensyn eller lukning af døre. Så i nat sov jeg med udstyret på. Jeg vågner flere gange men ikke ved 3-tiden, så min soverytme er udfordret. Det er jo stadig nyt og der gik også noget til, da jeg skulle lære at sove med skinne på armen.

Cyklen er hentet fra service. Den fik IKKE nye lejer i hjulene, da man kan risikere at ødelægge akslen og så ringe er de heller ikke endnu. Mig der gik og troede at Campagnolo kunne fikses med en bøjet gaffel.

Ud på eftermiddagen blev det ikke varmere end det nu var, så ud og trille i zone to. Planen var halvanden times tid men der gik 2t 18m. Efter 1t 56 kom manden med hammeren men han slår heldigvis ikke hårdt når man kører langsomt. Men nærmest fra det ene øjeblik til det næste, var det tydeligt at kroppen begyndte at arbejde anderledes. Vanen tro når det sker, så var jeg ved at voldtage køleskabet da jeg kom hjem. Lod være at prøve at kæmpe imod, så fik spist en masse og håber at jeg ikke går mad-amok igen.

Efter en lille uge over 94 kg, klokkede jeg ind på 93,3 i morges og behøver ikke at smide det på gulvet allerede nu.
 

Link to comment
Share on other sites

92,9 kg - det laveste siden 23/3

Mine ben er voldsomt hærgede efter i går. Det kunne været interessant at køre en leverpostejstur og se om kondien bare er helt væk eller det er det konstante pres på den samme gruppe muskelfibre, der gør det.

I dag har jeg brugt et lille kvarter på at træne læggene lidt og skuldrene grundigt. Det er bare noget helt andet at træne skuldre, når resten af overkropstræningen ikke har hevet juicen ud af dem. Og læggene kan jo stort set altid tåle det. I morgen skal jeg slutte min vagt på Hovedbanen og tager tøj med, så jeg kan styrketræne. Pga arbejdstiderne får jeg ikke rørt en negl i weekenden og så kan benene godt blive DOMSede uden det generer. 

Link to comment
Share on other sites

Trak sengen så naboen var smuttet 0:20. Desværre faldt jeg i til sidst og kom til at spise nogle proteinbarer, så er over 93 kg igen.
Det var btw forgæves, for 0:40 begyndte overboen at øve på sin el-guitar. SÅ tog jeg soveudstyret på! Altså han spiller fint men tidspunktet….

En frihåndstur på cyklen før arbejde - dog med den første time i zone to. Tre antrit og et interval på diget, der gik fint i starten men så “blev lidt krøllet” da der var trafik af andre lycrasvin, både på cykel og rulleskøjter.
Men fedt omsider at lave noget blandet gøgl.

 

77B9603E-BD95-4DE8-BD59-6CC4974B0A39.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Naboen var en plage i går, så jeg gik i seng med udstyret. Fik sat pandebåndet skævt, så højttaleren sad bagved øret. BINGO!!! Øredutten i øret fik ikke så meget at hovedets vægt, så jeg lå 100% så godt som uden udstyr. Sov som en sten til kl 3 hvor jeg tog det af, da overboen givetvis har påskeferie.

Jeg fik ikke styrketrænet efter arbejde i går. Der er sporarbejde og i dag er noget af min kørsel aflyst og jeg har kæmpelang pause. Lidt over en time. Tager både ekstratøj og vådservietter med, hvis forårsvejret skulle gøre at jeg ikke kan holde mig kølig, selvom eg skal ikke lave ret meget. Kroppen føles brugt og især benene er trætte, så det skal kun være for at holde gryden simrende.

Har alligevel lige siddet 1t 15m på skrumlet i zone 2. Til sidst begyndte jeg at lugte af ammoniak. Jeg har fået kalorier nok men må nok (igen) prøve at få flere kulhydrater ind, nu cyklingen begynder at suge lidt mere energi. 
 

Link to comment
Share on other sites

Tiltrængt hviledag i går, hvor jeg direkte efter arbejde tog til “påskefrokost til aftensmad” hos vanlige kollega.

Styrketræningen sidder stadig i kroppen i dag men har desværre også ondt i højre knæ. Det begyndte morgenen efter zone 2-turen på 2t 15m, så jeg har døjet med det i et stykke tid - men håbede det gik væk af sig selv. Især fordi jeg INTET mærker hverken på cyklen, går på trapper eller da jeg styrketrænede. Men det gør ondt når jeg går: Når benet er løftet og lige når jeg sætter det i jorden. Det blusser desværre lidt op efter cykling men blev bedre efter styrketræningen. Og især blev det MEGET bedre, da det sagde et højt knæk i går, en af de mange gange jeg skal dreje rundt inde i førerrummet i toget. Der troede jeg faktisk at det gik væk, især fordi jeg intet mærkede til det efter nogle timer og resten af aftenen. Men det er vendt tilbage i dag.

Lige nu er jeg i gang med vasketøjet og derefter står den på oprydning. Der er mange ting som ikke har en fast plads, som er endt på en hylde eller hjørnet af køkkenbordet.
Jeg formoder da også at knæet snart bliver bedre, så cyklerne får også monteret de nye dæk som er indkøbt. Vinduerne kunne også blive pudset på indersiden, så de er klar til den store tur udenfor, når de næste dages regnvejr er drevet over. Meeeen det sidste er måske lige ambitiøst nok :tongue:

Kortsigtet er planen at sovse knæet ind i Voltaren og spise lidt smertestillende, så jeg ikke risikerer at gå akavet på knæet og belaste det på måde.
 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

94,0 kg :dry:

En virkelig solid gang hjemmetræning af overkroppen. Det er mange år siden jeg har trænet den med så stor volumen. 4-5 sæt af hver muskelgruppe. Jeg fik også kørt to gange læg men begyndte at kunne mærke det i knæet, så stoppede. Det gør heldigvis ikke ondt men kan blot mærkes. Håber det holder sig på det plan på arbejde, hvor jeg skal gå en del, nu det at gå er det værste.

Dejlig med regn, så saltet bliver skyllet af vejene.
Og dejligt at påsken er overstået og overboen er på arbejde. Tror måske han endte med at rende rundt i en brandert til sidst, for han hoste-harkede som en alkoholiker men det må nærmest have været påtaget højlydt, for han kunne lige så godt have været i min lejlighed, så højt som det lød. Plus hans underlige råben. 

Link to comment
Share on other sites

Knæet er meget bedre men stadig ikke helt frit for at kunne mærkes. Jeg tror nu alligevel at jeg forsøger mig med en lille testtur i stuen i morgen før arbejde. I oktober gik det jo også an at starte op, mens det stadig småøffede. De sidste to dage har jeg kun mærket noget til det udendørs, så jeg forestiller mig at temperaturen spiller ind?

Jeg ville have styrketrænet i dag. Jeg sad rådighed på arbejde og allerede i går havde jeg fået lagt kørsel ind, først på vagten. Planen var at ringe en time før fyraften og høre om det var OK jeg gik i motionskælderen. Men næsten halvanden time før fyraften ringede de og sendte mig hjem. Det er MEGET usædvanligt, så det føltes næsten kriminelt ikke at tage imod og daffe hjem.

Link to comment
Share on other sites

Sidder i toget (stærk forsinket da Ole Birks elskede signalsystem er i udu) og har næsten ikke haft mærket knæet.

Efter et par minutter på skrumlet kunne jeg mærke lidt men så slukkede jeg for blæserne til benene og så kunne jeg ikke mærke mere. Kørte lidt kort og halvhårdt - det er jo det der har interesse. Efterfølgende føles alt fint.

IMG_0674.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Skiftedag - ikke er i ordets rette betydning men jeg skiftede til sommerindstilling i dag.

Min uniform var godt slidt men ville vente med at tage det nye tøj i brug, til sommerjakken skulle frem. Det bliver næste arbejdsdag. Jeg har også haft den nye model taske liggende i et års tid men den mangler en masse sidelommer og indvendige rum, så vidste at mine vanetanker ville bliver kraftigt udfordret. Jeg kan sikkert ikke finde noget i den på mandag :tongue:
Jeg har også byttet rundt på mine egne jakker og lidt andet kluns.

Planen var også at sætter tørrestativet ud på altanen men så skulle der lige støvsuges og det var nok lettere at pudse vinduer først. Så kunne jeg lige så godt også pudse dem i stuen. Og rengøre stuealtanen, så den er klar til brug.

Det eneste der stadig “står vinter på” er cyklen. Her ude ved kysten, og især på diget, er der stadig så koldt, at jeg sagtens kan se vintertøjet i brug nogle gange endnu. Og sommercyklen skal først ud og køre, den første dag jeg kører i kort/kort.

Pga. temperaturen blev dagens tur også kørt på skrumlet. Det holder også den samlede tid nede.
33 minutter med to 8 minutters-blokke. Det gik fint, så jeg vover mig ud i en 30/30 i morgen, tror jeg. Eftersom jeg jeg har kravlet på gulv og op og ned på stole, så tror jeg egentlig også kun det er kulde, der nu kan drille knæet. Og måske mængde?

Efter en lille pause:
Kropshævninger: 4 sæt
Skulderpres: 4 sæt
Bicepcurl: 2 sæt
ss
Mavebøjninger: 2 sæt
Laterals: 2 sæt
ss
Wipers: 2 sæt

Med foråret der står og tripper, er der sjovt nok pludselig kommet lidt panik-motivation til at prøve at få fjernet det værste spæklag, inden man for alvor skal udstilles offentligt i grimt lycra :cry:

CC4C2AEF-30AA-4EB7-8FF7-3E224CD4598D.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Det er squ de 93 kg der er under lycra´en, der gør det grimt :wink:

Og jo, jeg får fis i de lange ærmer der går til albuerne. Man får klaus af at have dem på og lirestriberne sidder latterligt grimt. De kan ikke gemmes i almindelig (sommer)tøj og bliver også “udvisket” når de er ude i solen. Det er en kæmpe misforståelse!!!

Heldigvis kan man være heldig at finde cykeltrøjer i Bilka el lign, hvor ærmerne er lidt kortere i det og hvis det går helt galt, så har jeg stadig trøjer der er pænt over 10 år og med korte ærmer der faktisk ER korte.

Og du fandt heldigvis en forhandler der sender bibs “5 cm shorter” til DK og dem hamstrede jeg nogle par af, så der klarer jeg mig endnu. Så også der kan jeg holde mine tanlines i skyggen :cheer:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

146 km cross :cry: 
Seriøst, det er satme langt :superman:
Men der er jo god tid hvis jeg har fundet det rigtige løb, så hvis det er, kan du jo sagtens smide endnu mere på din FTP. Jeg spottede lige, at de sælger slanger til en ti´er hvis der er behov. Kan ske jeg skal tage betaling for da slanger jeg giver væk til folk der står og fedter med punkteringsproblemer :tongue:

Tak for tøj-tilbud men jeg kører nu gerne i mit gamle kluns. Jeg fik faktisk et par positive kommentarer mht retro-trøjen sidste år og det er jo ganske hyggelig.


Gik og ventede forgæves på at temperaturen skulle nå det lovede. Det skete ikke, så kørte intervallerne på skrumlet. Pause og kalorieunderskud gør intet godt for HIIT-intervaller :wink:
I morgen bliver en nuldag, da jeg skal møde halvtidligt. Jeg regner med at prøve at køre udendørs, når det bliver over 10 graders varme.

ECD0CFF9-4819-40CC-8C17-2B69585F12E5.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share