Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Holland er et virkelig nemt land at rejse til og være i. Vi besøgte i tidernes morgen Duinrell ved Wassenaar et par gange, da ungerne var små, og derfra kunne man besøge Delft, Haag og Amsterdam. Det tog kun en lille dag - uden stress - at køre derned, og vi har siden været nogle gange i Amsterdam, som også er en super hyggelig by bare at være i. Hollænderne minder meget om danskere, og de er ganske rare folk, synes jeg. Og de er lige så kapable til engelsk som danskerne, så når dit hollandske ordforråd slipper op, slår du bare over i engelsk :cool:

Link to comment
Share on other sites

Det sidste er en god ting! og ja, de skulle efter sigende være ganske flinke.
Må se om jeg kan få en uges ferie næste år og så også om jeg får taget mod til mig :chicken:

Vægten uændret efter 2900 kcal.
Jeg vågnede helt af mig selv kl 8 :omg: og selvom jeg lå og knurrede et kvarter under den varme dyne, så var jeg alligevel færdig med alle morgenritualerne, da vækkeuret ringede. Dejlig måde at vågne på.

Jeg var NÆSTEN også på vintercyklen men kyllingede alligevel ud. Dels pga. risiko for at punktere da vejene var drivvåde. Dels er 2 graders varme liiig en tand for koldt til det tøj jeg har. Og dels skulle jeg afsætte mindst 20 aktive minutter til cykelrengøring og vask af en masse tøj.

I stedet 90 minutter på skrumlet i zone 2. Kedeligt men afslørende hvad tiden gør for mig, nu jeg ikke er vant til længere træninger. Det er jo pinligt så få watt jeg kørte med til sidst, for ikke at ryge ud af sang-zonen. 

Eneste lille øv. Da jeg skulle samle madderne til arbejde, var indholdet af den sidste pakke kalkunpålæg både brunlig og slimet. Og lugtede heller ikke super. 

E1999D5F-980E-4F6A-B9E4-42F7F60180AB.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Jeg glemte at få halskluden med på arbejde i går, så er en lille smule snottet i dag.
Uden madpakke, spiste jeg i tutten i går og fik ikke talt kalorier. Jeg synes jeg gjorde det fornuftigt men var et helt kg tungere i dag. Og det til trods for at jeg har lette mig for vinterpelsen. Det giver ingen mening, andet end at jeg ikke orkede at se på den mere og så er jeg normalt kun lådden når jeg har været skadet. Nu jeg her grønt lys for at træne, så skal de tanker gerne ud af hovedet.

Var nede hos fyssen for at afslutte knæhølløjsaet. Fik et par alternative øvelser til styrk som jeg kan lave hjemme.

Herefter på skrumlet. 30 sekunders “spurt” med 4 min pause. Siddende var de “lette”. Men halvt minut stående med lidt ekstra watt og stram kæde…. Altså jeg har ikke haft syre i benene siden knæstuntet, så det var BARE dejligt at mærke dem igen på den måde. Det er ikke en all-out spurt men ville ønske jeg havde tastet den ind før. det er btw. også en tur fra TrainingPeaks. 
Derefter tåhævninger på et ben; et sæt med BW og to med 14 kg ekstra. Og et statisk hold på 90 grader i loftbøjlerne. Armen kan lide det og er holde op med at øffe.

2D0B395C-F505-4E47-BECB-0B28F76CE455.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Vægten 400 gram gram ned efter 3050 kcal.

Jeg skulle møde før 12 :dry: og kom næsten også op klokken 8. Var desværre sløv, så nåede ikke at køre zone 2 på skrumlet som jeg havde tænkt mig. I hvert fald ikke så lang tid at det ville give mening.
I stedet 2x8 minutter, hvor jeg lagde to minutter på den sidste. 45 minutter i alt og så var jeg glad for at jeg havde pakket til at tage på arbejde.
Jeg har træningstøj med, så jeg kan tage i motionskælderen før jeg tager hjem. Om jeg så orker at køre hjem i tog lørdag så sent at sprutten ER gået ind, har jeg ikke bestemt mig til endnu.

F426E1E2-6096-44C5-B4FF-AF7198ABFE32.jpeg

Link to comment
Share on other sites

2 x bulgarsk splitsquat BW
ss
lidt tåhævninger
Okklusionselastik på det ene ben - alt med ca 45 sek pause:
- 3 x leg extension t fail - ROM begrænset i begge ender
- 1 statisk hold til fail
- 1 statisk hold til fail uden elastik 
Samme med det andet ben
Siddende lårcurl, ROM begrænset: 2 x  en en masse reps (20-30)
Bulgarsk split squat: 10 x BW+16 - havde håbet at stængerne var mere akut udtrættet
2 x træk til bryst
2 x bænkpres DB
2 x bicep curl
2 x fransk pres
2 x laterals
2 x hyperextension
2 x mave
2 x læg med bøjede ben i benpres
2 x læg alm i benpres

Musen i v knæ smutter lidt mere rundt end før træning men SLET ikke så meget som ellers, så er sporet ind på rette vej.
Ligeledes en stor aha-oplevelse da jeg kørte 90 min i zone 2
Og fandt en god måde at (semi)spurte syre i stængerne på i går.
“Læringsmæssigt” kan jeg ikke huske at have fået så mange gode inputs på så kort tid, som i denne uge.

Nuldag i morgen - skal møde allerede 8:58 og i vaskekælderen bagefter.
Mandag: Ingen vand fra 8 - ca 14. Har fridag. Hvis ikke benene er voldsomt DOMSede, må jeg køre når der er kommet vand.
Tirsdag : Ingen vand 8-14 - skal heldigvis på kursus og alligevel tidlig op

Link to comment
Share on other sites

For en i H hvor er jeg træt af at være så ugidelig på mine fridage.
Jojo, jeg kom på apoteket og også købt ny barbermaskine, efter en længere forgæves jagt på et skærehoved til den gamle.
Men træning….. selv ikke en let stille tur i zone to, kunne jeg nusse mig sammen til. Og hvor jeg hader mig selv når det sker. Igen og igen.
Nå men der er ikke noget at gøre ved det nu.

Til gengæld… det er ikke mange dagen siden vi kunne se i Henriks log, at dagen var tiltaget med præcis en time. Allerede nu er der sket en masse:

D8557AF6-8F47-4E13-BF1E-0CB21C699B2C.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Du har ret. Jeg forstår dog stadig ikke mit hoved, når det er de dage med mest tid, hvor jeg ikke får udrettet noget. Men det har været sådan i mange år, så det nytter jo ikke at blive frustreret over det.

Jeg har lige været i DVD-mappen og fundet Apollo 13 frem. Nu vil jeg nyde den med god samvittighed (og decaf kaffe), i stedet for at ærgre mig over at jeg ikke fik cyklet :hippy:

Link to comment
Share on other sites

13 timer siden, Gregers TF skrev:

Du har ret. Jeg forstår dog stadig ikke mit hoved, når det er de dage med mest tid, hvor jeg ikke får udrettet noget. Men det har været sådan i mange år, så det nytter jo ikke at blive frustreret over det.

Jeg har lige været i DVD-mappen og fundet Apollo 13 frem. Nu vil jeg nyde den med god samvittighed (og decaf kaffe), i stedet for at ærgre mig over at jeg ikke fik cyklet :hippy:

Enig med MVP i, at det kan være vigtigt at slappe af men når jeg tænker på den handlingslammelse, som ind imellem kan ramme mig og som jeg bilder mig ind at genkende i det du beskriver - correct me if I am wrong. Ja så jeg i hvert fald, især på det seneste lært, at det kan gælde om ikke at have alt for store ambitioner. Når vi i perioder har haft trænet på et super motionist niveau, ja så kan det være svært at tage de mindre ture. Og omvendt så er det bare nogle gange så meget lettere når først vi er kommet i gang med en lille smule. Sådan havde jeg det da jeg begyndte at bruge 7 app og nu er mine pas dobbelt så lange. Og yoga er gået fra 11 til 15 min. Det kan lyde af lidt men hvis det får os ind i en rytme og tærsklen til at komme i gang bliver mindre, så gør det en forskel. Nogle gange hjælper det mig også at komme over i FW til det mere inspirerende miljø. Og det også selvom, at jeg periodevist skal overvinde min trang til at blive inde aLone. Nå bare mine 10 cents :hippy: 

Link to comment
Share on other sites

.. når bare jeg er kommer i gang, så går det. Men DET er så også svært :tongue:

Vægten ligger og rumler lige under 93 kg. Der er jeg meget tilfreds med efter jeg både kedet mig og været på kursus.

Pga. kursus  også helt OK at jeg ikke fik trænet i går. Men jeg er glad for at jeg er tilbage i rumlen og også har badevand.

I dag blot en kort tur at starte op på. Jeg har været lidt “bange” for den tur jeg lavede med 30/30 (40/20)-intervaller, fordi den er så hård. I dag kørte jeg kun de to blokke af tre og så var det mentalt meget mere spiseligt at hoppe ud i den.

4446F072-907C-4495-9F1B-9B9443D3A787.jpeg

Link to comment
Share on other sites

93,1 kg - jeg er en klovn til at finde hovedpuden, så det er fair nok. Jeg kommer stadig op før ni alligevel. Jeg begynder at akkumulere en del træthed.
I dag rådighedsvagt fra 11 til 20. Havde 1t 15m hvor jeg ikke skulle køre, så smuttede i DSBs motionscenter. Sprang bulgarsk split squat over og trænede leg extensions uden elastikker og uden at gå til fail men ellers nogenlunde det samme som sidst.


Det er snart fastelavn og dermed carnaval i det sydlige Holland. De musikere der er i genren, sprøjter deres bud ud på årets “feestknaller”. I år har jeg fulgt med løbende som de er lagt på youtube og arh… der er sgu langt mellem snapsene. To numre går jeg dog og hopper rundt til. Dette rammer klokkeklart midt i umba-umba-genren. Stor kunst er det ikke men fin fis og ballade.
Det fede er…. Når jeg kigger i kommentarsporet, så er de to numre jeg er faldet for, præcis de samme to som hollænderne er mest glade. På det punkt er jeg åbenbart fuldt integrerbar :tongue:

 

Link to comment
Share on other sites

92,9 kg - gik i seng ca 23:30 og sov uden at vågne for meget. Var oppe i stuen i et kvarters tid kl 02 og sov fint til 7:15, hvor jeg igen var oppe men sad kun 5 minutter, før jeg følte mig soveklar igen. 

Benene truede med god DOMS før sengetid i går men jeg slap med skrækken. Åd dog også en masse, selvom det ikke ses af vægten.
 

På skrumlet i 45 minutter. 3 x 8/2. Liiidt tung i benene fra start men tidspresset inden jeg skulle på arbejde, arbejdede for mig. Ikke PR-watt i de 8 minutter men med kun 2 minutters pause var det fint.
Cykelcomputeren har af en eller anden grund ikke læst turen op til Garmin, så ingen kurver i dag.

Nu på arbejde, hvor de hele syder og koger af intern uenighed, som bunder i de nye der er ansat til lavere løn. Det skulle jo ske men at det kommer allerede nu, overrasker mig alligevel lidt. 
Cheferne og Ole Birk vrider sig af grin :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var klar til sengen 22:45 i går men turde ikke så tidligt - var bange for at ligge vågen 3-4 timer. Blev lidt overtræt og tabte paraderne og spiste to proteinbuddinger. For at det ikke skulle være forgæves, så kastede jeg mig ud i fem statiske hold i loftbøjlerne og 6 x dibs til fail samt en gang tåhævningerne. Og så så først ved 01-tiden.

Heldigvis er der efterhånden så meget sol, at jeg vågnede 8:15 = før vækkeuret ringede go 100 g lettere end i går.
Planen var en gang zone 2 på skrumlet men nuij, det var fint vejr. Det skulle bliver lunest ved 14-tiden, så jeg trak tiden, hvilket jeg jo ikke har svært ved :wink:
Desværre blev det ikke varmere men til gengæld koldt, da solen til sidst stod så lavt at den ikke varmede længere.
1t 50m nok i den højere ende af zone 2 - tror jeg. Det er jo ikke til at hitte ud af hvor den elendige zone reelt ligger henne. Men benene blev trætte til sidst og instinktivt ville de gerne skiftevis køre hårdt og i frihjul, så jeg tror jeg fik ristet de langsomme fibre af. Udholdenhed har jeg skunte meget af.
Men fed tur. Dejligt at være ude i solen og ligefrem hyggeligt med Avedøreværket som pynt med solen der blev reflekteret i is-pytterne.

….
Til gengæld lort og lagkage her til aften. Jeg lurede godt at køleskabet lød underligt i går. Jeg har åbenbart ikke fået lukket døren til fryseren og nu var den iset så meget til, at døren stod ca en cm åben. Så er i gang med at afrime skidtet. Øverste skuffe (med indhold :crybaby:) er indlejret i isklumpen og kan ikke åbnes, så det kommer til at tage sin tid.

91A46616-0FD4-4D0A-8C55-8BD7BAB146BF.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ujujuj. 4550 kcal i går og var et bundløst hul. Gik måske sukkerkold lige så meget som mine langsomme fibre blev ristet….
93,7 kg til morgen :dry:

Vejrudsigten for i dag var oprindelig våd men blev mere og mere tør som dagene gik, så cykelklunset blev vasket i vaskekælderen i går, så det kunne nå at tørre til i dag. Hvis nu….

Og jo - tørvejr. Ud på geden og køre “Runden”. Det er ikke rent “langsomt arbejde” med kryds, rundkørsler og heller ikke så fladt som Amager. Men på puls og vejrtrækning skulle det være zone 2 igen i dag, selvom det føltes meget lettere. Jeg kørte en lille omvej for at runde to timer og overvejede at tage Fælleden men jeg var allerede sulten og ville gerne undgå og miste grebet om sulten igen i dag.

Ingen jeg kørte, havde jeg vilde planer om at styrketræne senere men mine triceps er godt ømme af at holde mig oppe to dage i træk, så det gider jeg ikke. Lidt leg i loftbøjlerne bliver det nu nok til :-)

Men to gange to timer på cyklen i starten af februar er også meget bedre, end jeg kunne håbe på.

A565525E-45BC-4835-95A6-4CAB2381E80F.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Desværre omkring 4500 kcal igen i går og 93,5 kg til morgen, hvor jeg tillod mig at sove igennem.
Jeg er godt kvast i skinkerne, ryggen er træt og triceps er ømme. Måsen tyndslidt, da jeg begge dage glemte alt om buksefedt. Jeg skal i hvert fald ikke cykle i dag.
I morgen slutter jeg arbejde på Hovedbanegården, så satser på lidt rigtig styrketræning, men tyvstartede med:

2 x statisk hold i loftbøjlerne
2 x mavebøjninger
3 x tåhævninger på et ben.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

300 gram væk efter 3050 kcal i går.

Jeg overvejede at cykle ude igen, nu vejret var så fint. Men jeg ville gerne have noget puls på og det var, trods alt, for koldt til at blive våd af sved.

I stedet på skrumlet og køre en træning jeg også kørte for nylig. Jeg havde spillet lidt for meget HayDay (ugeopgaverne frigives hver tirsdag kl 9), så havde ikke alverdens tid. Heldigvis var det meget lettere end sidst, så pauserne blev klippet af fra 3 til 2 minutter og efter første halvdel af afrulningen, var pulsen rigelig langt nede til at stoppe. Alligevel lidt i løb for at nå toget på arbejde.

Virkelig dejligt med sådan en dag, hvor der er hul igennem til stængerne.
 

ED4CF764-4886-45C9-B41D-9EFE95EE7221.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

De 65 minutter i DSBs jernkælder havde også lidt “kæft-det-går-godt” over sig. Knæet holdt nogenlunde til det (det klikker lidt på trapperne herhjemme men er oplevet værre - men selvfølgelig noget jeg skal forsøge at undgå) men jeg kan frygte at lår-DOMS bliver så slem, at min forskudte friweekend ikke bliver gode cykeldage.

Jeg fik den fikse ide, at se om knæet ville kunne tåle almindelig squat. Der er større ROM end i bulgarsk split squat men mindre end i hack- og frontsquat.
20 reps med stangen. 10 med 40, 60 og 80 og 3 med 90 kg der stadig var lette. Smed 10 kg mere på også var der pludselig noget at arbejde med. Ikke i nærheden af fail men dog tungt og jeg kunne godt mærke på stabiliteten, at jeg ikke har squattet i tre måneder. Havde heller ikke regnet med at der var til 100.
Tog 3 x 3 x 100. Burde nok have stoppet (burde reelt nok slet ikke have taget dem) men fortsatte med et par opvarmningssæt i leg extensions og så 2 gange til fail med omkring 15 reps.
Supersættede med læg i benpressen: 3 sæt med bøjede ben og 3 (til fail) med strakte.

Derefter:
2 x siddende lårcurl - progressivt 10 reps - 10 kg mere på - 10 reps osv til fail
2 x træk til bryst
2 x bænkpres, DB (års-PR)
2 x bicep curl
2 x hyperextension
Her var det planen at tage hjem men de unge mennesker fulder noget rundt når det er aften, så politiets arbejde havde forsinket mit tog, så jeg gik i kælderen igen:
2 x bænkpres, DB
2 x laterals
2 x tricep pushdown
1 x hyperextensions
2 x mavebøjninger

Noget helt andet…. Jeg kan blive lidt i tivivl om min Bicep Brachii alligevel sidder på - men forkert eller halvt eller… ved det ikke. Jeg oplevede stadig fra dag til dag, at armen blev anderledes og også gjorde ondt i et par dage. Det er jeg SLET ikke i tvivl om. Men lyset foran spejlet @ DSB er hyggeligt at stå af flekse i (latterligt i min alder - jeg ved det, jeg ved det) og bicep er tydeligt todelt. Det burde den vel ikke være, hvis kun det ene hoved er der?
Kan ske jeg skal få tatoveret at jeg gerne vil obduceres og svaret sendes til…. øh... de må lægge en seddel i kisten :tongue:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

400 gram lettere efter 4350 kcal i går. Jeg kunne ikke sove før kl 02 (ellers heldigvis sjældent jeg har problemer med at falde søvn), så tillod mig at sove til over 9. Men syv timers søvn er alligevel ikke prangende.

Ingen SOSU-krævende DOMS men benene ER ømme og jeg er generelt off i kroppen men på den fede måde. 

Virkelig lækkert vejr med sol her til formiddag og det kriblede i hele kroppen for at komme ud at cykle. Jeg synes ikke jeg plejer at længes så meget efter det, så tidligt på året men det jo kun super.

I dag måtte jeg nøjes med en totalt-sprint fra lejligheden, ned på stien og op på perronen. Da jeg kom ud af badet, var der kun lidt over fire minutter til toget kørte.
 

Link to comment
Share on other sites

Som forventet havde jeg så meget DOMS i de små pusselanker i går, at jeg ikke rørte en negl. Og vanen tro, har jeg været panisk sulten og ikke kunnet styre mine “narkoman”-tendenser. 93,8 kg i går og 93,4 i dag.

Vejret var ikke helt så lunt og vindfattigt som jeg havde forestillet mig men jeg kom da ud på cyklen alligevel. Stadig med pæn DOMS især i venstre quad.
Træningsmæssigt var det nok klogest at køre intervaller dag og zone 2 i morgen før arbejde men det er bare tifold mere tiltalende at køre zone 2 udenfor. Og med vindstød på 17 m/s er jeg ikke sikker på at jeg kommer udenfor i morgen.
I øvrigt er jeg vist ved at blive gammel, også inde i hovedet, for det var næsten OK at ligge og nulre rundt. For få år siden havde jeg været ved at brække mig af kedsomhed. Det værste er faktisk at det er så hårdt for måsen at køre sådan.

D2141551-0DC0-45E0-82D2-E714FEF4EF86.jpeg

Link to comment
Share on other sites

4000 kcal i går - vægt uændret.

Kort inden jeg stod på skrumlet, checkede jeg at jeg skulle møde 12:50. Hov! Det var allerede 12:06, så intervallerne gik i vasken. OK - jeg havde også svært trætte ben, så pyt.

I stedet legede jeg lidt med de 30-sekunders “spurter” som jeg kørte i forrige uge. Jeg kørte tre styk og ændrede på wattene, så jeg måske kan ramme noget der er meget “autentisk”.

Nu på vej på arbejde. Jeg sidder i førerrummet i bagenden af toget med vinduerne åbne. Når vi holder stille kan jeg virkelig mærke solen varme.
Kæft, det er hyggeligt :-)

Link to comment
Share on other sites

Igen en arbejdsweekend, hvor jeg skal møde tidligt søndag og ikke får trænet. Så træningstøj med på arbejde, til bagefter. Men jeg havde 50 minutters pause, så ved sidste endestation får jeg taget træningstøjet under uniformen, så jeg bare skal smide det yderste lag i jernkælderen.
Jeg kunne nå en halv time - burde nok have stoppet 5 minutter før, for det var pænt forjaget. Men som vanligt en dejlig træning under tidspres.
De 3 x 3 x 100 kg squat var meget lettere end sidst. Knæet heller ikke helt så gnavent. Men hvis det ikke stopper helt med at øffe i løbet af et par gange, så dropper jeg det igen men jeg tror ellers det er fint at få noget ordentlig belastning på.
Om det var squatten sidst der rykkede på noget??? men væsentlig flere reps i hyperextension end ellers. Og igen en ny års-PR i bænkressen. 
Squatten var eneste “benøvelse”. Eller rettere supersættede jeg læg mellem en del af resten, så alt i alt en OK fullbody.


Kørte tog de første timer med vinduerne åbne. Både Henrik og Kermit har postet forårsblomster på Insta i dag.
Men 17:15 da jeg kørte ud i solnedgangen og himlen var (egentlig kedelig) klar lysegul med små klatter af blå himmel, ramte det for alvor: Det er sgu snart forår.
Godt nok kun fordi “vi” er nogle idioter der har ødelagt klimaet. Vinteren kan også sagtens nå at komme med et svirp. Men alligevel.

Er spændt på om jeg bliver forårsdepri som jeg plejer. Jeg kunne godt forestille mig, at tankemylderet i år ligger mere henad at få det bedste ud af tiden, end at ynke rundt i alt det som er noget skidt. Men nu ser vi. I hvert fald højt humør i dag :-)  

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægten steget lidt - fortjent.

“Tidligt” op i dag. Jeg nåede UD på cyklen. Kørte så længe som jeg havde planlagt. Og nåede at vaske cykelkludene i vaskekælderen, så de er tørre til i morgen. Glæder mig til at køre i sommertøj, der tørrer hurtigere. Nåja - så er der også dejlig varmt ud på altanen.

Ud på diget og planen var 4x8 frem og tilbage. Jeg løb tør for dige på anden tur i medvind, så den blev kun 7,5 minut. Til gengæld kørte jeg så 10 minutter i det sidste interval.

Jeg havde håbet på flere watt. Sidste år samme tid, kørte jeg nogenlunde det samme, bare 2x20 minutter på turboen.
På et eller andet tidspunkt skal alderen ramme og jeg har også kørt alt for lidt, dels fordi jeg ikke har gidet skrumlet og dels mit stunt med knæet. Vi ser hvad der kan reddes.

Men stadig suuuper dejligt at køre ude og mærke solen varme og være  koncentreret om at modvirke vindens rusken i wattene. Og en meget federe fornemmelse i stængerne bagefter.

 

84AE6E11-C006-40B7-8330-9D0C072CD527.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Ja, til intervaller laver den fine grafer. Den snitter dog heftigt i store wattudsving, så spurter og især antrit bliver næsten væk. Men så længe men ikke laver den slags, så er det også min favorit.

93,5 kg.

(Formid)dagen begyndte med det vanlige 10-ugers-knæk hos kiropraktoren. Nu jeg havde fat i bilen, fik jeg også købt en masse af de ting jeg ikke kan få i LIDL og Netto, så det tog et par timer.

Vel hjemme: Lidt havregryn, en skyller, i cykeltøjet og ud på vintergeden. Det var så sent at jeg i morgen ville være træt i skinkerne hvis jeg kørte zone 2, så planen var “leverpostej” på den korte runde og så zone 2 i morgen. 

Jeg lagde forsigtigt ud (Z2). Nede ved letbanebyggeriet er cykelstien som en grusgrav og jeg kørte på en stor sten som jeg ikke så men mærkede og nåede lige at tænke at der var jeg heldig, men så fes luften ud alligevel.
Skiftede slange. Meget lettere med 4season i stedet for Durano Plus men fedtede lidt med at lægge indlægget i, indtil jeg droppede det.
Med kun en enkelt reserveslange, var der ingen grund til at køre længere væk, så vendte hjem i zone 1, så jeg kan give den gas i morgen. 
Ved næstesidste lyskryds holder jeg for rødt og lige efter jeg satte i gang, fes luften ud, så jeg kørte på fælgen inden jeg nåede over. At skifte slange igen.

Det var dejligt i 2021 og 2022 at jeg ikke punkterede en eneste gang på sommercyklen, så jeg skulle skifte slange ude i marken (den HAR dog stået flad i entreen) men synes nu alligevel, at jeg betaler dyrt tilbage nu. Fire punkteringer i denne vintersæson med de få ture jeg har kørt. Nu behøver jeg ikke flere :please:
 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

94,1 kg - jeg skal til fødselsdag i Jylland i weekenden og er allerede begyndt at fråde igennem. 

Kun 4 grader og tåget. Det er liiige til den kolde side at køre svedige intervaller udenfor. I stedet tog jeg turen med 3 x 10 korte i stuen. En smule overskud, så satte lidt mere belastning på i sidste blok.

Til sidst to antrit. Først troede jeg at Skrumlet havde slået en watt-bøvs men TrainingPeaks-grafen KUNNE godt se realistisk ud. Det der måske de 94 kg der lige gav lidt ekstra. Eller måske de 3 x 3 i squatten. 
Eller også er det bare en sjov fejl :wink: 

6FEFB6FA-B499-42F7-AED4-87018BAA8FB5.jpeg

E3E12162-959F-4B1F-9BED-9C885510F5A3.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share