Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

11 timer siden, Gregers TF skrev:

Da jeg ville betale ville jeg bruge mit VISA-kort, men er åbenbart et loft på 25K.

På min netbank er der nogle beløbsgrænser, bla. på kortbetaling. Dem kan jeg selv ændre hjemmefra. Bare et forslag.

Link to comment
Share on other sites

Tak for tippet. Har lige prøvet også at ringe til banken. VISAs grænser kan ikke skubbes, så nu må jeg satse på PayPal. Orbea var faktisk super hurtige, for 0:20 havde jeg en mail i indbakken om at de havde fjernet mig, så jeg kunne begynde forfra. Når jeg har skrevet dette, så må jeg hellere prøve.

Ellers en lortenat. Jeg vågnede med “mareridt” mens ipad stod foran hovedpuden med min falde-i-søvn-grammatik kørende. Jeg har været godt træt, for at dampe direkte ind i drømmeland. En time senere, vågner jeg fordi benene klør.
Og overboen har fri i dag :newtongue: og stod op allerede kl 7. Så hver gang han gik i nærheden af soveværelset blev jeg vækket, da han tramper som en elefant, så det hele gungrer og altanvæggene piver. Jeg vågnede også da han knaldede toiletbrættet i tønden.
8:45 har jeg nok været vågen 8-10 gange og kan ikke mere falde i søvn. En trøst at jeg har tabt 600 gram fra i går.

Skulle køre lidt fis og ballede med kollegaen i dag. Godt nok ret så træt i benene, men lidt fartleg er jo altid godt.
Vi mødes og han lægger så fra land med samme malende tempo som i går. Efter et blødt stykke, så blev kæden stram igen. 
Et er at han kører over mit naturlige niveau men han slækker aldrig trådet. Selv når vi skal overhale ældre damer, hundeluftere, eller som i dag en børnehave, så er det ingen forskel i tempoet. Jeg er bare røv dårlig til at køre så monotont. Så jeg var næsten glad, da han knækkede en eger i baghjulet, for det gav dog lidt pause og rolig kørsel de første 10 minutter, indtil der igen gik enkeltstart i den.
68,8 km.

Link to comment
Share on other sites

PayPal kommer heller ikke fordi beløbsgrænsen. Men jeg har fået lov at designe cyklen på en af Heino Cyklers PC´er, og betale den med dankort i butikken.
Kikser alt andet, så står den lokale pusher klar til at redde situationen :wink: 

Forsigtigt opstart af styrketræning i sportsfyssen:
Dødløft: 5 x 10 x 60
Bænkpres m stang: 3 x 15 x 50
Arnold pres: 2 x 15 x 15
Benpres: 3 x 10 x 200
Mave (incl hoftebøjer)maskine: 2 x 15 x 4 plader fra full stack - husker ikke vægten
Hjemme: 
Stående læg på et ben: 5 x 25

Der skal ikke trænes meget i de næste to dage. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde sat uret, så jeg kunne nå at cykle en stille time, før jeg skulle møde. Men overboen vækkede med tre gange han skulle op og tisse, så jeg var træt og slog uret fra. Måske også OK, da jeg stadig er stoppet i næsen (uden jeg kan pudse noget ud) , og også kan mærke halsen en smule.

Lidt blev det til alligevel:
1 stående læg på hvert ben. 50 reps - 15 sek pause v fail og så selvfølgelig til fail efter de 50
2 x 5 x 5/5 statisk hold i bøjlerne. Ingen knas med underarmen. Kunne svagt mærke albuen men tør godt holde på dette plan indtil videre, så de ikke visner helt.
2 x dips til fail

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde besluttet at køre lidt intervaller før arbejde. Måske derfor var jeg for “tændt” - i hvet fald vågnede jeg en time før uret ringede og jeg var ikke frisk.

Kom på cyklen og var også træt i benene. Godt der var mange!!!!! ude på diget, for jeg havde aldrig kunnet gennemføre det, jeg havde tænkt mig. Det blev lidt vo2max mellem overhalingerne og lidt igen ude på selve Amager. Men der er også sort af folk. Altså… kollegaen og 90% andre, havde nok bare tromlet igennem, men jeg kan ikke oppe i hovedet.
På hjemturen er ved ved at indhente to gutter og bliver bare 50-80 meter bagved og kører i zone 2. Det er nok heller ikke tosset, og så dybt nede i intervallerne var jeg heller ikke.

Mod slutningen af diget er benene ved at blive trætte. Jeg gætter på at det er de monotone watt, så de sidste stykke hjem kører jeg mere eller mindre i zone 4-6 eller frihjul, uden pulsen stykker af. Og jojo, de blev klart mere friske af at blive “luftet”. 

IMG_0924.jpeg

Link to comment
Share on other sites

FANTASTISK nattesøvn - omsider. Jeg vågnede også først ti i ti :tongue: Så det var snyd af vægten var 91,95 og dermed under 92.

Efter morgenrutinerne kørte jeg til Heino Cykler for at bestille dyret. Fra i torsdags er der kommer 14 dages ekstra leveringstid på :dry: Midt august. Og så skal den også omkring fitteren, så det er lige før den kommer til at hænge på væggen som pynt, indtil næste forår.
Til gengæld rundede de prisen ned til at pænt tal, så jeg sparer godt 4000 i forhold til prisen jeg fik, da jeg selv ville købe den.

Vinden er ikke rar i dag, så jeg ilede ikke ud på cyklen bagefter. Men ud på diget og køre nogle 30/30 og så lidt frihånds-vo2max på lille-tonser. Og 30/30 retur på diget igen.
Jeg kan godt mærke at jeg er blevet bange for dåbsattesten. Forstået på den måde, at når jeg går for dybt, så kommer jeg ikke “bare lige” op til overfladen som tidligere. Det var SÅ tydeligt i dag, at det var tanken om at sovse til i lårene, der holdt mig på sikker grund. Men til sidst sad jeg med painface, for at vride de sidste ud. Det var rart at være ude på kanten, omend det heller ikke varede længe før benene brændte sammen. 
5 antrit på vejen hjem.
1t 35m
IMG_5603.thumb.jpeg.d5a89b543ac994f27456a768cf2925ca.jpeg

Bagefter en meget forsigtig (jeg skal bære møbler i morgen) tur i sportsfyssen:
Bænkpres m stang: 2 sæt
Arnold pres: 2 sæt
Dødløft: 2 sæt
Hypers: 3 sæt
Mave på “rund pude”: 2 sæt
Jeg havde skrevet, at jeg ville træne lidt lægge før jeg gik i seng. Men jeg er godt søvnig, så nu har jeg lavet to sæt stående læg.
 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Musik er magisk. Jævnligt bliver jeg fanget af noget bras og ved godt at det er ret pinligt og/eller at jeg står ret alene. Nogle gange opdager jeg heldigvis, at der er mange andre, der er faldet for det samme. Denne sag er vist mest blevet kendt via TikTok og Insta.
Howard MOody er nyt på mig og RET underlige, så det kommer jeg til at bore i :wub:

 

 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

23 timer siden, Gregers TF skrev:

Midt august ...
 

Wtf?! Sådan en ventetid ville da godt nok få mit blodtryk til at skyde ekstra meget i vejret.

Har du bare lagt depositum eller hele beløbet?

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

De trak 50 af de lange på kortet, så den er betalt. Det positive er… jeg håber da, at jeg så i det mindste enten er: 
A kommet i bedre form, så den er mere “fortjent”
B mentalt har vænnet mig til at køre som at gammel røvhul, så det igen er lige så sjovt som før i tiden. Lige nu er hver tur næsten så frustrerende, som at sidde magtesløs i en tandlægestol.

2t 15m i dag. 4 spurter og 3 x 2 min vo2max. Resten stille og roligt.
Det var egentlig planen med en nul-dag og så køre i morgen, før regnen kom ud på eftermiddagen. Sådan så det også ud til morgenkaffen. Men ved næste kig på byvejret, var regnen tidligerelagt til kl 9. Så hurtigt en kop havregryn og ud.

Eftersom jeg er træt og mat i benene nærmest hele tiden, tror jeg at jeg dropper bentræningen - mod så at smide lidt ekstra antrit og spurter på, ligesom tidligere år. Jeg kan bare ikke knække koden til at restituere :dry: Skal vist også bare nøjes med at fokusere på skuldrene, så de ikke begynder at knase igen. Og så eller bare pjatte lidt med resten ind i mellem.
Om det gør en forskel kan jeg sådan set tvivle på, men jeg er nødt til at prøve et eller andet. 

Har også gøglet lægge til aften men de suger næppe de store resourcer. Uanset hvor meget man “failer” dem, føles de normale igen på under et kvarter. Stadig fascinerende, i øvrigt.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

6 timer siden, Gregers TF skrev:

De trak 50 af de lange på kortet, så den er betalt. 

:crazy:

Det er sgu alligevel lang tid, du er bank for dem, men det kan nok ikke være anderledes. Til gengæld får du jo nok det, der svarer til en Formel 1-racer. Det bliver spændende at høre om. Og det kommer til at kræve billeder!

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Der kan gå lang tid, før næste kunde bestiller en ramme i samme farve-kombi og størrelse, så jeg synes det er fair nok. Styr, hjul og gruppe KUNNE de pille af og sætte på en anden cykel, men i min verden er det ikke noget der sker på fabrik-niveau.

Jeg kom ellers NÆSTEN ud og trille en tur. Det var stadig tørt da jeg vågnede, men regnen tæt på. At sluge morgenkaffen og tage en hurtig skyller og i cykeltøjet. Ude på svalegangen duftede der af regn, men det så tørt ud. Men nede på vejen, var dråberne begyndt at falde, så jeg gik op igen. 

Det var ikke ret vådt, så jeg kunne sagtens leve med det men…. Normalt har jeg hverken sure tæer eller lugtende sko. Min mine cykelsko bliver kemiske :tongue: når de har været ude i regnvejr. Sjovt nok ikke før. Men det var et vådt forår og jeg har ikke kunne få dem gode igen, trods ture i fryseren og spritsprøjt.
De har lige været i en balje med Rodalon-sportsvask en hel dag og det virkede faktisk. Jeg gad så ikke at ødelægge det med det samme. Og jeg havde jo heller ikke forventet at køre.

Nå håber jeg at kunne time det, så jeg er i sportsfyssen mens mit tøj hygger i vaskekælderen.

Vægten var 91, 8kg :wub:  Jeg har mistet 400 gram muskelmasse alene på benene, siden jeg droslede ned for styrketræningen og tog sommercyklen frem. Min “fiber” i underarmen ses tydeligt på tynde arme i spejlet. Så vægten BURDE jo også falde (en del mere) :poking: 
 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

3 minutter siden, Gregers TF skrev:

Der kan gå lang tid, før næste kunde bestiller en ramme i samme farve-kombi og størrelse, så jeg synes det er fair nok. Styr, hjul og gruppe KUNNE de pille af og sætte på en anden cykel, men i min verden er det ikke noget der sker på fabrik-niveau.

Det har du nok ret i. Det er jo lidt som at bestille et skræddersyet jakkesæt.

Ser frem til billeder!

Link to comment
Share on other sites

Skrev idioten ikke lige ikke før, at der skulle holdes igen med styrketræningen?

Jeg er desværre igen tilbage på at sove halvdårligt. Så jeg nappede en energidrik, satte vasketøjet over og lammetævede mig selv i sportsfyssen, mens tøjet vaskede.
I stedet for benpres skulle jeg liiiige lege med walking lunges. De var jeg vel kæk med KB´erne, for fuck, det var hårdt og jeg fik DOMS i ballerne ASAP. Lidt KB-squat med 40´erne - fås ikke tungere. Og idioten skulle også lige prøve goblet squat. Begyndte forsigtigt med 16 kg og gik op til 30, der blev ukomfortable at holde og jeg kunne fornemme armen med fibersprængningen. Var aldrig presset i benene, men de syrede helt vanvittig alligevel.
Det var sgu ret sjovt hele vejen igennem, men jeg er overrasket hvis jeg ikke er funktionshæmmet af DOMS, de næste dage.

Jeg aner ikke om det gør en forskel, men jeg snuppede 20 minutter i zone 2 på Skrumlet, men tøjet var i tumbleren. Om ikke andet, så blev tiden udnyttet effektivt og det føltes faktisk rart imens.
1t 50 minutter i alt.

Link to comment
Share on other sites

Kun 92,1 kg - i betragtning af at jeg plejer at æde mig i hegnet efter en fullbody, er det en helt lille succes.

I går havde jeg god DOMS i biceps og baller.
I dag er biceps meget bedre og der er lidt i lats og skuldre. Ballerne ikke rare og lårene på kanten, så jeg ER begyndt at tage fra med hænderne, når jeg skal sætte mig ned :tongue:

Det der til gengæld er godt er, at der intet er at mærke de forkerte steder. Underarmen er perfekt. Og der er SLET ingen murren fra musen i knæet :4jumpy:
Det er længe siden det har gjort ondt eller været rigtigt ømt. Men jeg kan godt mærke knæet, det første døgn efter benpressen. Enten let ømhed, især ved trappegang, eller musen smutter rundt. Tror jeg giver knæet Voltaren 2 af 3 gange - bare for ikke at komme på bagkant.

Men der er NADA. Så på den måde er det måske en “sundere” måde at træne benene på.
Om det så giver en effekt andet end ømhed, nu jeg ikke når fail, kan jeg ikke gennemskue, når jeg stadig grynter og først stopper når iltgælden er for hidsig.

Nå - må hellere samle et par madpakker med lidt ekstra protein og så dampe ind på arbejde før tid.
Trafikstyrelsen har udfyldt mit “togkørekort” forkert. Pga. GDPR skal jeg søge heeeeeelt forfra og indsende nyt stamkort, pasbillede osv.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg kom hjem fra arbejde i går, spillede underboen rock, som nu er det musik han altid lytter til. Og synger til. Og spiller på tromme til. Dog uden trommesæt men trampen i gulvet og trommestikker på bordene (???) går fint gennem loftet.

I morges blev jeg også vækket en en trommehvirvel, inden de vanlige elefanttramp, før han flåede skydedøren til side og smadrede den op i væggen. Så kunne jeg lige så godt også stå op.

Baller ømme - benene nogenlunde OK. Havde jeg ikke skulle møde allerede 10:56, så kunne jeg har cyklet en kort tur.

Det blev 30 minutter på Skrumlet i zone 2. Sidst jeg kørte zone to på den (udover i går) lå jeg lidt over 170w - i morges på 154. Jeg falder bare totalt fra hinanden i øjeblikket :cry3:

Det første tog jeg skulle have kørt var et tog ud til værkstedet og så have et friskt tog retur. Men det var aflyst.

Ned i motionscenteret. Det burde jeg jo ikke med det jeg lige har skrevet men der kan jeg bænkpresse med håndvægte, så det ville jeg jo gerne.
Fik supersættet 5 sæt med læg i benpres. Sportsfyssen har ingen leg extension, så den kom jeg så også til at lave 3 sæt i.
Var gået i gang med skuldre, da der kommer en kollega som også skal træne. Han tager sin telefon frem og parrer den med anlægget. Og med god volumen sætter han rock på.

Det magtede jeg bare ikke, så stoppede midt i sættet, satte vægtene i stativet, greb mit habengut og panikkede ud.

Link to comment
Share on other sites

Endnu en nattesøvn saboteret af svinet oppe over. Til gengæld virkelig dejligt at sove med åben altan. Selvom det er Københavnerluft der kommer ind, så kan det noget.

Men jeg kom da 45 minutter på cyklen i pseudo-zone 2. Næsten fastende, dog med sødemiddel og mælkepulver i morgenkaffen.
4 x 6 kropshævninger  m lange pause, mellem jeg lagde cykeltøjet i vaskevandet, samlede madpakker osv.

Morgens højdepunkt: 91,5 kg - mavemullerne begynder for alvor at titte frem gennem spækket.

Link to comment
Share on other sites

91,6 kg :4jumpy:

Planen var egentlig en anden, men jeg endte med at køre tur med kollegaen. Han havde ikke helt hovedet med i dag, så tempoet var adstadig. 
Dog… misundelse er en grim ting. Det ramte mig altså hårdt, da han slog hul på 1600w grænsen i en af spurterne, samtidigt med at mine egne watt forsvinder hurtigere end sneen i Alperne.
Også lidt…. i de år jeg kunne spurte fra ham, så lå jeg altid ved siden af ham og forhjulslirerede for at presse ham til lige at træde lidt mere. Kan han begyndte et splitsekund før mig, så gør han det og er all-out fra start. Der bliver altså ikke givet ved dørene den anden vej. Men OK - det kan jeg selfølgelig heller ikke forvente. Men jeg husker det som sjovt og givende, når Andre (HvidovreCK) lukkede mig ind i spurternes første del, inden han lukkede op og kørte væk.

Efter den vanlige snak inden han triller hjem, følte jeg mig OK og havde også en god slat vand, så jeg tog Fælleden med. Der kører et par ryttere ud foran mig og jeg vælger at bliver bagved, for at at holde pulsen nede. Senere indhenter jeg et “cykelløb” der fylder flere hundrede meget ude på diget. Jeg bliver naturligvis bagved og kommer hjem med en generelt rolig tur og en fornemmelse af at have kunnet kørt mere.
Talentløse 97,3 km. Havde jeg kunnet trykke distancen frem på cykelcomputeren, havde jeg kørt en lille omvej, så jeg var endt over 100.

Selvom jeg ikke er kvast, så skal jeg nok holde relativ lav profil i morgen….
 

IMG_5613.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

91,75 kg

Efter 3 sæt stående læg +22kg og 3 sæt kropshævninger, daffede jeg ned i sportsfyssen. Ligesom sidst, udviklede det sig.
5 sæt bænkpres
ss
5 sæt dødløft
hmm…. Squatten stod i den rigtige højde. 
Frontsquat: 2 x 10 med stangen og 2 x 6 med noget pinligt. For 5 år siden var det ren opvarming men puha. Især coren var udfordret og sikke en iltgæld.
Laterels 3 sæt 
Arnold pres 3 sæt
Op ovenpå, hvor ejeren vist kedede sig, så vi snakkede i 10-15 minutter
Flyesmaskine 3 sæt
ss
Mavemaskine 3 sæt
Jeg havde ikke planlagt mere men på vej ned i omklædningen
Bicepcurl 2 sæt 
ss
Fransk pres 2 sæt
De 4 tungeste KB´står på et halvhøjt “bord”. Jeg stillede dem på gulvet.
Step-ups: 2 x 12  - mere ROM end walking lunges og formodentlig mere skånsom for knæene, så ikke så tosset - især pga højden.

Da jeg forleden var i DSBs jernkælder, var det nogle måneder siden sidst. Og jeg synes ikke helt at spejlbilledet lignede. Og det er også længe siden mine uniformsbukser har siddet tæt. Det kaldte selvfølgelig på målebåndet og lårene er blevet f…ing 2 cm mindre på et halvt års tid. Det er jo ikke fordi jeg vejer 2 kg mindre.

Man skulle nok have interesseret sig for noget andet, hvor det ikke på samme måde slår igennem, når kroppen går i forfald. Næste liv bør stå på Netflix og pizza. 


Lige nu er jeg forvirret og frustreret. Det har du nok opdaget :tongue: men jeg synes jeg bliver ved at opdage nye nedture, efterhånden snart på ugebasis.
Udover de 2 cm og en enkelt om armene, savner jeg 175 watt i spurterne. Og 25 wattt i FTP´en. 5-6 reps med stakken i benpres. Nok 20 kg i bænkpressen. Alt det andet. Og så at arme og knæ ikke skal behandles som rådne æg. 
Men håber jeg vænner mig til det på et tidspunkt - snart :poking: for jeg ved jo godt at det kun bliver værre (men forhåbentlig ikke i samme tempo som indenfor det sidste år, for mentalt kan jeg bare SLET ikke følge med).

Heldigvis er ikke alt en jammerdal. Årets første bakke jordbær står klar på køkkenbordet :wub:
Og ørebøfferne er ladet op, så jeg kan lytte musik i stedet for terroristen ovenpå 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Gode jordbær - modsat sidste år, skulle jeg ikke smide de fleste ud.

92,0 kg - nu er det om at stramme mig an!!

Næsten ingen DOMS i benene. Havde det ikke blæst så hidsigt, havde jeg cyklet lidt, nu jeg først skal møde kl 13:19.
Til gengæld massiv mellem skuldrene på bagsiden. Jeg gætter på at det kommer af at holde kontra i frontsquat, med stangen ude foran.

Lidt hjemmegøgl blev det til:
Stående læg BW: 5 sæt
Statiske hold i loftbøjlerne: 4 ved 90 grader undt nr 2, der blev holdt i topstilling. 45 sekunder i det første, som er over 15 mindre end før fiberen. Men lige den her “øvelse”, tror jeg nok skal komme op i gear igen.
Vipers: 3 x 15
Alm møvebøjninger: 3 sæt 

Men må hellere tage ind på arbejde før tid, inden jeg tosser alt for meget rundt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

92,0 kg igen

Sidste år bakkede jeg af, for ikke at få klasket sandheden i fjæset.
I år har jeg mest cyklet på mine mange fridage. Før kørte jeg ofte intervaller en times tid før arbejde, godt mentalt tændt pga tidspresset. De sidste år 2-3 gange om ugen. Da jeg var yngre måske helt op til 4.
I år har jeg kørt intervaller 4 gange. Altså siden jeg tog sommercyklen frem :bottom:
Ikke et super bevidst fravalg men det er bare blevet sådan.

Jeg er ikke god til planer men jeg satser på at få rettet kursen op - selvom jeg ikke er god til planer. Så må vi se hvor meget det gør, men lidt skulle det helst ændre, nu jeg har sløset SÅ meget.
I dag skulle være et forsigtigt udlæg med to-minutters-intervaller. Den “nye” udfordring er, at jeg sovser til i benene når jeg presser på. Men to minutter er OK og derfor et sikkert sted at begynde.
Jeg kørte dem på 130% af min nye FTP, som jeg har sat en slat ned.

Herefter den korte Amagerrunde og så et interval på 4 og på 3 minutter hjem over diget. Ikke ret højt oppe i zonen, men de satte skroget på prøve og der blev kørt med tungen hængende i mundvigen. De gamle (u)vaner lever endnu :wink:

Stadig en del slim i lungerne at hoste op. Eftersom jeg heller ikke er helt fri i næsen, så går jeg ud fra at det stadig er forkølelsen, der trækker spor.
Det er 15 dage siden jeg gik på halv dosis astmamedicin, så det burde jeg vel efterhånden så småt mærke. Det ruflede også lidt i luftvejene på de første intervallerne men det gik væk. Så længe det ikke er værre, så går det. 

God begyndelse i dag men jeg er så også FULDSTÆNDIGT smadret, og har nusset rundt i rollatortempo resten af dagen.
 

IMG_5621.jpeg

Link to comment
Share on other sites

92,2 kg :dry:

Benene havde det bedre end i går, så ned i sportsfyssen:
Dødløft: 3 x 10 x 70 - ville egentlig op i reps men det var før kl  9, så ret unaturlig at være i sving på dette tidspunkt 
Frontsquat: 3 x 10 x 60 -  markant lettere end sidst
Stepups: 2 x 10

og så ellers 8432% panik for at nå i bad, samle nogle klemmer og komme med toget på arbejde

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

91,95 kg 

Var kort ude på på cyklen. Jeg fornemmede det ikke inden, men med det samme kunne jeg mærke at benene var totalt visne. Min puls var også temmelig underlig, så jeg vendte ret hurtigt snuden hjem

I stedet:
Kropshævninger 4 sæt - 2 med hvert sit greb
ss
Stående læg på et ben, BW: 3 sæt

Sportsfyssen lukker tidligt i weekenden, så ind på arbejde:
Bænkpres, DB: 3 sæt
Arnold pres: 3 sæt - var også slap i overkroppen, så ca samme reps som i 2 “normale” sæt
Laterals: 2 sæt
Bicep curl, lette vægte: 2 sæt
Triceps pushdowns: 2 sæt
Mave i stativ: 2 sæt
ss
Hypers: 2 sæt
Rotator cuff: 1 sæt

Da jeg senere skal handle i LIDL, har jeg igen beton i benene. Men på hjemvejen er de OK. Og nu er de helt off igen. Jeg kan slet ikke gennemskue noget mønster i det, når det skifter så hurtigt. Andet end at jeg måske ikke er glad for varmen. De sidste to dage på arbejde har været hæslige og jeg har kogt og stegt.
Jeg plejer først at koge når det er noget varmere, så det er ret mystisk. Især fordi jeg også HAR drukket masser af vand.

Nå pyt - prøver om der er hul igennem i morgen i stedet for.
Jeg har også spist en del mere end ellers i den sidste uge, for måske at hjælpe det lidt på vej.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

9 timer siden, Gregers TF skrev:

De sidste to dage på arbejde har været hæslige og jeg har kogt og stegt.

... også min oplevelse. Lørdag/søndag har været ekstraordinært udfordrende.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Det er dejligt at det er blevet køligere. Men så skal jeg alligevel brokke mig, for nu blæser det en wældig wind.

Vægten uændret.
Vinden gad jeg ikke, så hoppede på Skrumlet i stedet.
Kørte lidt 4/2 med forsigtigt udlæg. Pulsen underlig igen i dag, men det kan skyldes at trådet er anderledes end ude og det er derfor der manglede en masse watt. Benene føltes OK, så det satser jeg på.
Den næstsidste blok var lige til øllet, så jeg vidste godt at nummer 5 ville blive et problem. Irriterende at jeg ikke bare holdt lidt ekstra pause. Omvendt var planen også kun 4, så det er fint nok. 58 minutter:
IMG_5624.thumb.jpeg.73bbe7ac47c8aebb3666ccee2c47eb24.jpeg

….
Jeg fik et indspark på Insta med en eller anden fitness-ting (som jeg ellers ikke følger) om nem mad fra LIDL. Uh - LIDL :wub:
Wraps, kyllinge”klumper” (i mikroen) og en pose at den “kedelige” salat. Folde-folde.
Det er let, nogenlunde billigt og laver ikke meget opvask og mætter faktisk ret godt - måske fordi jeg er vant til varm mad.
Og så kan de Veganske vafler i løssalg anbefales. Især den med saltkaramel. 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share