NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TIRSDAGS TRÆNING 07/03-06 I Eqinox. :showoff:

Bryst/triceps - træning.

Lidt morgen træning med min veninde og træningsmakker "bølle-mis" Som har en SUPER fysik.. OG dettet er lige en lille opfordring til hende til at starte en log (HUN ER SUPER SEJ, og hammerlækker) :wub:

Crozztrainer - opvarmning

10 min - 150 kcal

Benchpress BB

1 set * 10reps @ 20 kg

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 9reps @ 40 kg WEEEEEEEEEE..... Følte endelig at der var lidt mere krudt i det patværk.. :superman:

1 set * 5reps @ 45 kg

1 set * 10reps @ 30 kg

inc Millipress (smith)

1 set * 10reps @ 25 kg

1 set * 8reps @ 30,5 kg

1 set * 8reps @ 30,5 kg

Inc DB bench press

1 set * 8reps @ 14 kg

1 set * 10reps @ 12 kg

1 set * 7reps @ 12 kg Nope var brugt efter milli øv øv..

Fly pull ups (cabel)

1 set * 10reps @ block 2

1 set * 8reps @ block 2

1 set * 6reps @ block 2

1 set * 10reps @ block 1,5

Fly (cabel)

1 set * 10reps @ block 2

1 set * 8reps @ block 2

1 set * 8reps @ block 2

Assisted dips

1 set * 10reps @ block 10

2 set * 6reps @ block 9

1 set * 5reps @ block 9

Fransk press

1 set * 8reps @ 15 kg Ny øvelse for mit vedkommen..

1 set * 10reps @ 11 kg

2 set * 8reps @ 11 kg

Cykel Cardio

25 min - 230 kcal

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

1300 kcal :nonono: Det kan man da ikke leve af - medmindre man er Nille selvfølgelig :bigsmile: Godt du har fået lidt mere styr på det igen, det er farligt at komme til Sønderjylland kan jeg se :laugh:

Heysa bRODER

Neeejjjjj det er sku ikke meget at leve af.. kan også mærke det på min træning, man bliver ufattelig hurtig slap.. :newtongue::omg: men det er lige for at kik starte kuren, da jeg vist kom til at tage de kg. på som jeg havde smidt.. Øv øv øv Ja sønderjylland er FARLIG for NILLEPIGEN.. :icecream:

HU-HEJSA derude nille-pille :bigsmile:

Det ser sq fortsat godt ud, og hvor jeg elsker at komme herind i din log og se alle de sets :devil::cool: Kan du ikke snart prikke lidt til Lillien og lige prøve at stikke hende en veninde hit om der skal skrues lidt op for volumen!! :tongue::wink:

Fine lat-pulldown og rows, keep up the good work! Vi skal jo være SMAKRE LÆKRE til sommer :cool:

Og ENIG med broder, 1300kcal :w00t: Det for jeg jo gennem min aftensmad :tongue:

Heysa MistaH

Hi hi.. Taaakkkkk for din dejlig opbakning... :bigsmile:Søde Lillen er skam super stærk..!! det eneste jeg skal prikke til hende i er vist cardioen.. men det er vist ikke kun hende MistaH :poking:

ang. de 1300 kcal.. så skal jeg også helst ligge noget højre ca. på 1600 - 1700 kcal for at tabe ca. 0.5 kg om ugen.. Men da jeg har fået ALT ALT ALT for meget slik og mad de sidste to weekendter trænger jeg vist til at straffe mig selv lidt *snøft* :bottom:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 08/03-06 I Eqinox. :showoff:

Skulder - træning.

Skulle også have trænet ben i dag.. men da jeg har haft problemer med min højre fod, og stadig er på pennecilin springer jeg lige en gang over.. :unhappy:

Crozztrainer - opvarmning

20 min - 200 kcal

Lat front raise

4 set * 8reps @ 8 kg

Lat raise

1 set * 5reps @ 8 kg Øv den var tung

3 set * 8reps @ 7 kg

Liggende - Cabel crozz

3 set * 10reps @ block 2 Ny for mit vedkommen gik godt i bagside af skulderen. :thumb:

1 set * 8reps @ block 2,5

Rote koff ?? (stabilicerings øvelse til skulder)

3 set * 10reps @ 4 kg

Mave

alm chrunces...... 10*10*10*10

Twist Jack-Knife.. 15*15*15*15

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 08/03-06 I Eqinox. :showoff:

Skulder - træning.

Skulle også have trænet ben i dag.. men da jeg har haft problemer med min højre fod, og stadig er på pennecilin springer jeg lige en gang over.. :unhappy:

Crozztrainer - opvarmning

20 min - 200 kcal

Lat front raise

4 set * 8reps @ 8 kg

Lat raise

1 set * 5reps @ 8 kg Øv den var tung

3 set * 8reps @ 7 kg

Liggende - Cabel crozz

3 set * 10reps @ block 2 Ny for mit vedkommen gik godt i bagside af skulderen. :thumb:

1 set * 8reps @ block 2,5

Rote koff ?? (stabilicerings øvelse til skulder)

3 set * 10reps @ 4 kg

Mave

alm chrunces...... 10*10*10*10

Twist Jack-Knife.. 15*15*15*15

Så hun tilbage! Fin skulder træning, synes dog der mangler 1-2 pres øvelser (skulder pres eller mill pres)

Link to comment
Share on other sites

Så hun tilbage! Fin skulder træning, synes dog der mangler 1-2 pres øvelser (skulder pres eller mill pres)

Heysa cj800

Jo plejer også at have DB millipress med.. Men da vi havde kørt lidt millipress dagen før, og mine skulder "piver" ret hurtigt når jeg træner dem.. Hi hi de skal lige vænne sig til at blive tæsket igennemm også.. :cool:

Prøver med lidt Bentræning i dag.. tror min fod er okay igen.. :innocent: (hope so)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Heysa MistaH

Hi hi.. Taaakkkkk for din dejlig opbakning... :bigsmile:Søde Lillen er skam super stærk..!! det eneste jeg skal prikke til hende i er vist cardioen.. men det er vist ikke kun hende MistaH :poking:

ang. de 1300 kcal.. så skal jeg også helst ligge noget højre ca. på 1600 - 1700 kcal for at tabe ca. 0.5 kg om ugen.. Men da jeg har fået ALT ALT ALT for meget slik og mad de sidste to weekendter trænger jeg vist til at straffe mig selv lidt *snøft* :bottom:

Var så lidt :bigsmile:

Og hehe... Ja den cardio er ikke særlig lokkende, kan bar ikke tage mig sammen :blush: Er sq også blevet syg igen, så der er deload frem til næste torsdag :crybaby:

Slik er godt :laugh: Men spiser jeg dog sjældent efterhånden, det kom helt automatisk da jeg begyndte at træne seriøst, sodavand drikker jeg heller aldrig pånær sammen med fastfood :innocent:

Go skulder-træning og lad os så se noget heavy ass ben træning idag :devil::cool:

Link to comment
Share on other sites

TORSDAGS TRÆNING 09/03-06 I Fitnessdk. :showoff:

MEGET lidt Bentræning - træning.

Ejjj var rigtig indstillet på at mine lårbasser og Røv skulle straffes.. Men da jeg lige ville tage en Body pump time først.. valgte min ryg/lænd at sige "klik" (føltes som om der var et eller andet der smuttede) Så fik pokkers ondt i venstre side.. :cry:

Syntes jeg er lidt uheldig med min krop lige for tiden.. - først foden og nu DEEETTTT...!!!!!! :mad:

1 time - Body Pump :pumpin:

Leg curl

2 set * 10reps @ 35 kg kunne desvære ikke ignorere smerten i lænden

2 set * 8reps @ 40 kg

Leg extension

2 set * 10reps @ 40 kg

2 set * 8reps @ 45 kg

Hip extension (glute)

1 set * 10reps @ 45 kg

3 set * 10reps @ 50 kg

Crozztrainer - opvarmning

30 min - 400 kcal

Må IGEN have lidt mere bentræning til gode.. *suk*

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Og hehe... Ja den cardio er ikke særlig lokkende, kan bar ikke tage mig sammen :blush: Er sq også blevet syg igen, så der er deload frem til næste torsdag :crybaby:

Go skulder-træning og lad os så se noget heavy ass ben træning idag :devil::cool:

Heysa MistaH

Ejjj.. Du er da godt nok også syg hele tiden, tror du skal til at passe lidt bedre på dig selv.. nytter ikke noget at rende rundt nede i byen og lege sej med alt for lidt tøj på *griner* :laugh:

Og ang. bentræning ja *suk* må jeg skuffe dig endnu engang - det beviser bare at det ny-moderne hold timer kun giver SKADER.. :hmmm: Ender for pokker med at jeg bliver slap i bentøjet.. Naaaaaaaa!! :nonono::biggrin:

Btw.. He he tak for kommentaren til mit "flex muller!" billede.. :tongue: skal nok øve mig til næste fotosession .. *griner*

Link to comment
Share on other sites

Heysa MistaH

Ejjj.. Du er da godt nok også syg hele tiden, tror du skal til at passe lidt bedre på dig selv.. nytter ikke noget at rende rundt nede i byen og lege sej med alt for lidt tøj på *griner* :laugh:

Og ang. bentræning ja *suk* må jeg skuffe dig endnu engang - det beviser bare at det ny-moderne hold timer kun giver SKADER.. :hmmm: Ender for pokker med at jeg bliver slap i bentøjet.. Naaaaaaaa!! :nonono::biggrin:

Btw.. He he tak for kommentaren til mit "flex muller!" billede.. :tongue: skal nok øve mig til næste fotosession .. *griner*

Hva f.... laver du oppe kl 4 om natten?

Link to comment
Share on other sites

Hey Nillepigen :smile:

Tillykke med Galleriet.... :4thumbup: Men øh... det ene pic der.... der er lavet en hel tråd til den slags :wink::tongue:

& super lækker træning som vanligt!!!

Heysa Tanija Girl

Tak tak... Har ikke kunne lave et galleri før på grund af min "Mac" computer har drillet lidt.. Derfor jeg måske er lidt fjollet glad når nogle hjemmesider opgradere til Mac verden.. :4smartass:

Ang. mit Booty billede så står der også "fun" billede, da der har været efterspurt røv billede på grund af alt mit bentræning.. :tongue:

Hva f.... laver du oppe kl 4 om natten?

Jamen Godmorgen cj8000

*griner* Jeg kunne ikke sove... nop nada, var lysvågen :sleepy: i laaaang tid indtil jeg besluttede mig for at stå op og lægge tøj sammen og lige poste dagens træning.. :tease:

nice booty girl...... :wink:

Heysa Girl

*griner fjollede* Taaaakkk :blush: vi og vores Booty hi hi.. :slut: bliver nice efter vores 7 cm "underhudsfedt" ryger af.. :laugh:

Det er nu ellers bare et "fun" billede og der ryger flest træningsbilleder ind så jeg nemmere kan se fremskridt da det nogen gange føles som om Nada sker.. :hmmm:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Heysa Tanija Girl

Tak tak... Har ikke kunne lave et galleri før på grund af min "Mac" computer har drillet lidt.. Derfor jeg måske er lidt fjollet glad når nogle hjemmesider opgradere til Mac verden.. :4smartass:

Ang. mit Booty billede så står der også "fun" billede, da der har været efterspurt røv billede på grund af alt mit bentræning.. :tongue:

Jamen Godmorgen cj8000

*griner* Jeg kunne ikke sove... nop nada, var lysvågen :sleepy: i laaaang tid indtil jeg besluttede mig for at stå op og lægge tøj sammen og lige poste dagens træning.. :tease:

Heysa Girl

*griner fjollede* Taaaakkk :blush: vi og vores Booty hi hi.. :slut: bliver nice efter vores 7 cm "underhudsfedt" ryger af.. :laugh:

Det er nu ellers bare et "fun" billede og der ryger flest træningsbilleder ind så jeg nemmere kan se fremskridt da det nogen gange føles som om Nada sker.. :hmmm:

Du jo syg dame :laugh:

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 11/03-06 I Fitnessdk. :showoff:

Gårsdagens træning blev til.. =

Bryst og en enkel Triceps - træning.

Crozztrainer

45 min - 550 kcal

BenchPress DB inc

1 set * 10reps @ 12 kg

1 set * 8reps @ 14 kg

1 set * 5reps @ 16 kg Længe siden jeg har fået de kg op.. mangler dog stadig både i reps og kg..

1 set * 3reps @ 16 kg

1 set * 5reps @ 14 kg

Fly DB

4 set * 8reps @ 8 kg

Fly Cabel

1 set * 10reps @ 15 kg

2 set * 8reps @ 20 kg

1 set * 10reps @ 15 kg

Bench Press BB

2 set * 10reps @ 32 kg

2 set * 8reps @ 32 kg

Triceps Push down (cabel)

1 set * 10reps @ 15 kg

2 set * 8reps @ 20 kg

1 set * 8reps @ 15 kg

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

der skal også postes update på humpen,det er obligatorisk når vi først er startet... :tongue:

7cm. underhudsfædt? nærmere 70.... :tongue:

Heysa Lillen Girl

AAAHHHHHHH PJAT med dig... Du skal ikke være så hård mod dig selv er sikker på at du får de MEST fantastiske resultater i år.. så du er klar til DM 07 :superman:

Hvad betyder den besked? Har du tabt 7 cm?

Heysa CarpeDiem84

Hi hi.. Nope har tabt mig en DEL mere end 7 cm.. Men det var en lille "joke" underhudsfedt er som ikke særligt tykt.. Det lyder bare bedre at skrive underhudsfedt end at jeg er FED.. :innocent:

Du jo syg dame :laugh:

cj8000

:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

SØNDAGS TRÆNING 12/03-06 I Fitnessdk. :showoff:

Lidt forsinket træningsupdate..

Ryg og biceps - træning.

Crozztrainer

30 min - 400 kcal

One arm row DB

1 set * 10reps @ 18 kg

2 set * 8reps @ 20 kg

1 set * 8reps @ 18 kg

Pull down Lat

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 8reps @ 40 kg

1 set * 8reps @ 45 kg Gik rigtig godt i dag.. :thumb:

1 set * 5reps @ 45 kg

Pull down V-greb

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 8reps @ 40 kg

1 set * 6reps @ 40 kg

Curl DB

1 set * 8reps @ 12 kg

3 set * 8reps @ 10 kg

Curl (cabel)

3 set * 10reps @ 25 kg

Stift arm pull down

1 set * 10reps @ 30 kg

2 set * 8reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 30 kg

Back Extension

4 set * 10reps @ BW

En god gang Ryg træning, selvom jeg har haft meget ondt i den de sidste par dage er den helt klart KLAR IGEN :devil::dumbbell_lift:

Link to comment
Share on other sites

SØNDAGS TRÆNING 12/03-06 I Fitnessdk. :showoff:

Lidt forsinket træningsupdate..

Ryg og biceps - træning.

Crozztrainer

30 min - 400 kcal

One arm row DB

1 set * 10reps @ 18 kg

2 set * 8reps @ 20 kg

1 set * 8reps @ 18 kg

Pull down Lat

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 8reps @ 40 kg

1 set * 8reps @ 45 kg Gik rigtig godt i dag.. :thumb:

1 set * 5reps @ 45 kg

Pull down V-greb

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 8reps @ 40 kg

1 set * 6reps @ 40 kg

Curl DB

1 set * 8reps @ 12 kg

3 set * 8reps @ 10 kg

Curl (cabel)

3 set * 10reps @ 25 kg

Stift arm pull down

1 set * 10reps @ 30 kg

2 set * 8reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 30 kg

Back Extension

4 set * 10reps @ BW

En god gang Ryg træning, selvom jeg har haft meget ondt i den de sidste par dage er den helt klart KLAR IGEN :devil::dumbbell_lift:

Ser sq lækkert ud nille pige! OG som sagt, god gang ryg træning! :devil:

Er så småt ved at være rask, så jeg køre på fra torsdag af, der slutter min deload :smile: Så satser lige på et nyt max forsøg i bænken! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du skriver, du har tabt dig en del, så bliver jeg jo nysgerrig.

Hvormeget?

Over hvor lang tid?

Hvordan? - diæt?

Jeg er selv i gang med diæt og regelmæssig træning (blandet styrke og cardio) for at smide en 15-20 kg.

Hej CarpeDiem

Helt okay at være nysgerrig.. Den måde man lære mest på.. :wink: Jeg har smidt 20++kg det præsis tal er min hemlighed... desvære ikke noget jeg er stolt af i dag.. :nonono:

Men har tabt mig på MASSER af motion og på at tælle kcal, sætte mig ind i hvad hvert et måltid indeholdt af kcal og protien og fik dagens kcal indhold til at ligge på ca. 1600 kcal.. :shades:

Det har dog taget mig 3 år så det er gået stille og rolig, og det sidste års tid har jeg brugt meget tid på at Styrketræne min krop op.. :dumbbell_lift: prøver lige for tiden at smide det sidste fedt til sommerens små kjoler og toppe.. :slut:

Håber det hjalp lidt på nysgerrigheden..

Ser sq lækkert ud nille pige! OG som sagt, god gang ryg træning! :devil:

Er så småt ved at være rask, så jeg køre på fra torsdag af, der slutter min deload :smile: Så satser lige på et nyt max forsøg i bænken! :wink:

Heysa MistaH

Aaahh ja du er jo syg igen... Hmm.. Er vist lidt mere heldig end dig, syntes mine skader kun vare et par dage.. men har nu også trænet selvom det har gjort MEGA NASS.. Men Nille Piver ikke :tongue:Kun lidt.. :innocent: Hi hi.. Men glæder mig til at se dit MAX Benchpress.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share