NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Hej CarpeDiem

Helt okay at være nysgerrig.. Den måde man lære mest på.. :wink: Jeg har smidt 20++kg det præsis tal er min hemlighed... desvære ikke noget jeg er stolt af i dag.. :nonono:

Men har tabt mig på MASSER af motion og på at tælle kcal, sætte mig ind i hvad hvert et måltid indeholdt af kcal og protien og fik dagens kcal indhold til at ligge på ca. 1600 kcal.. :shades:

Det har dog taget mig 3 år så det er gået stille og rolig, og det sidste års tid har jeg brugt meget tid på at Styrketræne min krop op.. :dumbbell_lift: prøver lige for tiden at smide det sidste fedt til sommerens små kjoler og toppe.. :slut:

Håber det hjalp lidt på nysgerrigheden..

STOOOR respekt herfra, lille NillePigen!!! :4thumbup:

..Har selv været igennem, Jeg-ligner-skudda-en-strandet-HVAL-perioden i mit liv... Men, på samme måde som dig: Kost, Træning & Troén på sig selv - fik jeg brændt de overflødige kg´s.. nu skal dér bare flyttes lidt rundt på dét.. SÅ er jeg en happy doowde!!!!

Får vi et preview af dig i SommerTop på Lørdaw eller hur?? :wink:

.. Og som Mistah siger - ALWAYS - OND ond træning du får fyret af!!! :showoff:

Kramz - Lars B

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HeeY miSS FleXi :tongue:

Kan se du stadig styrer træningen for hårdt :4thumbup: så jeg regner helt klart med at få lov til at se en gang Pose Down til Loaded cup :4jumpy: husk at bestil billetter i god tid da de regner med at de hurtigt vil blive udsolgt :blink: for jeg glæder mig helt vildt til at se dig igen også skal du jo også lige møde miss Janniche :4thumbup:

KnuZZ'er Lone

Link to comment
Share on other sites

TIRDAGS TRÆNING 14/03-06 I Fitnessdk. :showoff:

Bentræning og cardio

Crozztrainer

1 Time - 770 kcal

Squat

1 set * 10reps @ 61 kg

1 set * 10reps @ 71 kg

1 set * 8reps @ 76 kg

1 set * 5reps @ 81 kg Av av av.. fik sku ondt i ryggen igen.. :cry:

1 set * 8reps @ 71 kg

Leg extension

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 10reps @ 45 kg

1 set * 10reps @ 50 kg

Leg Curl

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 10reps @ 45 kg

1 set * 8reps @ 45 kg

Ben Press

1 set * 10reps @ 60 kg Ville lige passe på.. da det gjore lidt nas i ryggen.. Så få kg.

1 set * 10reps @ 70 kg

1 set * 10reps @ 80 kg

1 set * 10reps @ 90 kg

Tricep Push down

2 set * 10reps @ 20 kg

2 set * 10reps @ 17,5 kg

Hip extension (glute)

2 set * 10reps @ 40 kg

3 set * 10reps @ 45 kg

Mave

Hip raise......... 50 stk.

Alm chrunces.. 50 stk.

En ellers ret god træning.. fik forbrændt en del.. og RIGTIG DEJLIGT at få trænet Ben igen.. Trode ellers at min ryg var okay igen.. Men efter Squat, kunne jeg mærke at den brokkede sig lidt igen.. Øv øv øv (ved ikke lige hvad der er galt???) :unhappy:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

STOOOR respekt herfra, lille NillePigen!!! :4thumbup:

..Har selv været igennem, Jeg-ligner-skudda-en-strandet-HVAL-perioden i mit liv... Men, på samme måde som dig: Kost, Træning & Troén på sig selv - fik jeg brændt de overflødige kg´s.. nu skal dér bare flyttes lidt rundt på dét.. SÅ er jeg en happy doowde!!!!

Får vi et preview af dig i SommerTop på Lørdaw eller hur?? :wink:

.. Og som Mistah siger - ALWAYS - OND ond træning du får fyret af!!! :showoff:

Heeeiii Mr. Swiss-Ball Mester :tongue:

Aaahh... Tror ikke på at du har kunne ligne en strandet Hval engang.??? :nonono: Du har ihvertifal fået dig en SUPER LÆKKER SMÆKKER KROP..!! :4flex: :4thumbup: Får helt lyst til at poste et af dine billeder med en Super veltrimmet Lars..!!

Har vist et stykke at gå endnu.. før det sidste "hvalpe fedt" er trænet væk.. Men som du selv siger så kommer det med tiden.. og med Hård træning :weight_lift:

Ang. lørdag.. sommertop.. i en frostklar Marts.. virker lidt koldt.. :cold:

Link to comment
Share on other sites

Bentræning og cardio

De 2 ville jeg aldrig være i stand til at kombinere ...jeg ville dø!!. :laugh:

1 times crosstrainer og så led ben-afbrænding. Det er sgu' god stil Nille!. :4thumbup:

(frygter allerede lidt min egen diæt der starter om 14 dage).

Håber vi ses på lørdag! :yo:

edit:

...og pas nu på med den ryg der!. :cry:

Edited by huz
Link to comment
Share on other sites

HeeY miSS FleXi :tongue:

Kan se du stadig styrer træningen for hårdt :4thumbup: så jeg regner helt klart med at få lov til at se en gang Pose Down til Loaded cup :4jumpy: husk at bestil billetter i god tid da de regner med at de hurtigt vil blive udsolgt :blink: for jeg glæder mig helt vildt til at se dig igen også skal du jo også lige møde miss Janniche :4thumbup:

KnuZZ'er Lone

Heeii Seje KBH - Lone

*griner* He he.. en gang pose Down til Loaded cup er hermed en aftale.. :4flex: :tongue:

Kan da godt forstå at der er hurtigt udsolgt .. Alle vil da se en flok SUPER FLOTTE tøser stå i lækker bikini :tongue4: Så må vist heller se at reservere nogle til min veninde og jeg.. :4thumbup:

Og Jup jup jup.. Glæder mig også HELT vildt til at sige hejsa til Miss Janniche, håber i Lokker Nandro med.. Ha ha.. :cool:

Stort Kram Nilletøsen

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 15/03-06 I Fitnessdk. :showoff:

Halleluja... Stod tidlig op for at træne, så jeg kunne komme afsted til Body Combat om aften.. men fik faktisk fyret en ret god træning af da der var menneske tom og MASSER AF PLADS.. ingen kø ved vægtene.. :yo:

Bryst og skulder - træning.

Crozztrainer

20 min - 270 kcal

Bench press inc. DB

1 set * 8reps @ 14 kg

1 set * 6reps @ 16 kg

1 set * 6reps @ 16 kg

1 set * 6reps @ 14 kg

fly DB

2 set * 10reps @ 8 kg

2 set * 8reps @ 8 kg

Fly (cabel)

2 set * 10reps @ 20 kg

2 set * 8reps @ 20 kg

Bench Press BB

1 set * 10reps @ 31 kg

1 set * 10reps @ 34 kg

1 set * 8reps @ 37 kg

1 set * 6reps @ 37 kg Gik overraskende godt.. normalt kan jeg ikke lide at smide alt for meget på når jeg ikke har en til at spotte mig.. Skal vist bare lære at stole på mig selv :thumb:

Lat raise

2 set * 10reps @ 8 kg

2 set * 8reps @ 8 kg

Lat raise front

4 set * 10reps @ 8 kg

Stående Row BB

2 set * 10reps @ 20 kg

2 set * 10reps @ 22 kg

Cabel Crozz (liggende)

1 set * 10reps @ 10 kg

1 set * 8reps @ 12,5 kg

2 set * 10reps @ 10 kg

Mave

Jack-knif sit-up.. 40 stk

alm. Chrunces.. 60 stk

PW/løb

20 min

Vil til Body Combat om en times tid... :wootdance: Så har jeg vist taget min Tur af træning for i dag.. :banana:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Heeii Seje KBH - Lone

*griner* He he.. en gang pose Down til Loaded cup er hermed en aftale.. :4flex: :tongue:

Kan da godt forstå at der er hurtigt udsolgt .. Alle vil da se en flok SUPER FLOTTE tøser stå i lækker bikini :tongue4: Så må vist heller se at reservere nogle til min veninde og jeg.. :4thumbup:

Og Jup jup jup.. Glæder mig også HELT vildt til at sige hejsa til Miss Janniche, håber i Lokker Nandro med.. Ha ha.. :cool:

Stort Kram Nilletøsen

HeeI Nille Pige

Glæder mig helt vildt til Loaded Cup men mest af alt til at se dig lave Pose Down :alright: måske vi kunne få arrangeret at få dig på scenen :4thumbup: og ang Nandro så bare rolig han er med :tongue: tror faktisk han skal hjælpe bagstage hele dagen :4thumbup: He He..

Glæder mig til at se dig.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

De 2 ville jeg aldrig være i stand til at kombinere ...jeg ville dø!!. :laugh:

1 times crosstrainer og så led ben-afbrænding. Det er sgu' god stil Nille!. :4thumbup:

(frygter allerede lidt min egen diæt der starter om 14 dage).

Håber vi ses på lørdag! :yo:

edit:

...og pas nu på med den ryg der!. :cry:

Hey Huz

Jeg ligner skam også en der er ved at dø, efter sådan en gang træning.. Men har bare det problem at jeg ikke føler at jeg har trænet hvis jeg i det midste ikke har cardio trænet mindst 30 min.. Selvom min Krop er GENNEMTÆSKET :devil: Syg tankegang.. :rolleyes:

Og ang. Ryggen.. Tjaaa ved sku ikke hvad jeg skal gøre ved den.. Kan ikke rigtig finde problemet..!!?? Men tænker da lidt på den under træningen.. Hi hi måske man skulle begynde at træne med "bælte" under ben/ryg træning..?? Virker bare lidt....... hmmm.. ikke piget.. *griner*

sage du - Diæt.. :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Imponerende træning, du lægger for dagen! :4thumbup:

God fornøjelse med Combat!

Heysa CarpeDiem

Tak tak.. Gør mit bedste, men det er nu heller ikke hver dag jeg har energi til den her tur.. men når den er der.. Er det bare med at udnytte det.. :dumbbell_lift::headphonedance: Det er de her dage, som giver et skub i den rigtige retning af vægtten.. :thumb:

Link to comment
Share on other sites

HeeI Nille Pige

Glæder mig helt vildt til Loaded Cup men mest af alt til at se dig lave Pose Down :alright: måske vi kunne få arrangeret at få dig på scenen :4thumbup: og ang Nandro så bare rolig han er med :tongue: tror faktisk han skal hjælpe bagstage hele dagen :4thumbup: He He..

Glæder mig til at se dig.. :smile:

Hey Lone soon to becom Miss Loadet

Ha ha.. Vist ikke mig der skal stå og pose til Loadet, tror jeg du er MEEEGET bedre til :bigsmile:

Kan næsten høre at det hele gik okay alligevel med kuren osv.. Selvom du lød til stresses sidst vi snakkede..!? Skal din mand også stille op..?? DAMN jeg skal have det helt store Kikkert frem og en savne klud.. hi hi.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

TORDAGS TRÆNING 16/03-06 I Fitnessdk. :showoff:

Ryg - træning.

Crozztrainer

37 min - 450 kcal

One arm row DB

1 set * 10reps @ 18 kg

1 set * 6reps @ 22 kg aahh håndvægten på 20 kg var optaget så derfor et 4 kg spring på Håndvægt

1 set * 6reps @ 22 kg

1 set * 10reps @ 18 kg

Pull down Lat

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

2 set * 10reps @ 35 kg

Stift arm pull down (cabel)

1 set * 10reps @ 30 kg

2 set * 8reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 30 kg

V-greb pull down

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

2 set * 8reps @ 35 kg

En lille hurtig omgang rygtræning...

Link to comment
Share on other sites

Hey Lone soon to becom Miss Loadet

Ha ha.. Vist ikke mig der skal stå og pose til Loadet, tror jeg du er MEEEGET bedre til :bigsmile:

Kan næsten høre at det hele gik okay alligevel med kuren osv.. Selvom du lød til stresses sidst vi snakkede..!? Skal din mand også stille op..?? DAMN jeg skal have det helt store Kikkert frem og en savne klud.. hi hi.. :tongue:

HeeY Nille pige.. :tongue:

*LOOOL* okaY.. så får du lov at slippe denne gang for at vise os alle sammen hvor god du er til at vise mullerne frem :w00t: men en lille pose down kommer du ikke uden om :4thumbup:

Ja ang. diæten så er det godt rigtig godt og jeg er ved at rammen formen trods hårdt arbejde :devil: har da smidt ca 8 kg nu og der er jo stadig 6 uger tilbage så jeg er faktisk helt rolig :w00t:

Kim kommer også til Loaded så det bliver spændene og se hvem der ellers kommer i den tunge klasse :4thumbup: så en kikkert er et must hvis du vil se store mænd :tongue:

Glæder mig til at se dig :smile:

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS 18/03-06

Hi hi.. I dag skal jeg prøve at træne i den meget omtalte træningcenter OBBC sammen med Lillen. :cooldance: Vi skal ind og se Fight Galla i Odesen og så kunne det jo ikke passe bedre med lidt træning inden vi er nogle stykker der skal ind og heppe på BAD BOY.. :4boxing:

Skal nok blive en spændene dag.. :banana:

..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 18/03-06 I OBBC Odense... :showoff:

Lillen og jeg var taget en smut tur til Odense for at se Fight Galla og for at Heppe på Bad Boy.. :superman: Og så var der jo en stor mulighed lige at stikke hovedet indefor OBBC træninscenter.. hvor vi mødte Kong Kent som var i fuld gang med at pumpe Jern :dumbbell_lift:

Fik også lige mulighed for at hilse på bozne RIGTIG hyggeligt med nye ansigter fra MOL.. :bigsmile:

Lidt af hvert - træning.

Crozztrainer Nul cardio.. havde vi sku ikke tid til, alt for mange vægte vi skulle lege med.. :tongue:

Bench Press BB

1 set * 15reps @ 20 kg

1 set * 5reps @ 45 kg

1 set * 1reps @ 50 kg NY PR....WEEEEEEEE.... :w00t:

1 set * 2reps @ 45 kg

inc. DB bench Press

1 set * 10reps @ 13 kg

1 set * 8reps @ 15 kg

2 set * 6reps @ 16 kg

Fly (cabel)

2 set * 10reps @ 20 kg

1 set * 8reps @ 20 kg

Triceps Pull down

2 set * 8reps @ 40 kg

1 set * 8reps @ 35 kg

Curl (cabel)

4 set * 8reps @ 30 kg

Ben Press

1 set * 10reps @ 130 kg

1 set * 8reps @ 170 kg

1 set * 7reps @ 190 kg

1 set * 6reps @ 130 kg

Chins Assisted

3 set * 5reps @ - 30 kg

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hey Nille :cool:

Fedt at møde dig igår ...og Lillen havde jo ret, du er en lille prinsesse. :wink::tongue:

Jeg hører at Lillen kørte hjem, vil det sige at du drak dig fra sans og samling efter Galla'en? :laugh:

Heysa Huz

Hi hi .. ja alt for fedt at sige hej til dig og de to andre hoveder til Fight Galla.. :4thumbup: Det gør det da bestemt sjover at læse folks Log herinde når man lige ved hvem der gemmer sig bag dem.. :wink:

*Griner* MIG Prinsesse.. hvor er det lige at jeg har fået det øgenavn fra.. JEG er jo MISS FLEX i følge LK.com :4flex: :tongue:

Men tager det da HELT klart som en kompliment.. så TAAAKKKKKK..................... :blush:

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 18/03-06 I OBBC Odense... :showoff:

Lillen og jeg var taget en smut tur til Odense for at se Fight Galla og for at Heppe på Bad Boy.. :superman: Og så var der jo en stor mulighed lige at stikke hovedet indefor OBBC træninscenter.. hvor vi mødte Kong Kent som var i fuld gang med at pumpe Jern :dumbbell_lift:

Fik også lige mulighed for at hilse på bozne RIGTIG hyggeligt med nye ansigter fra MOL.. :bigsmile:

Bench Press BB

1 set * 1reps @ 50 kg NY PR....WEEEEEEEE.... :w00t:

Tillykke med PR. Bare høvl skidtet af og riv de kiks rundt!! :superman::devil::pumpin:

Det var rigtig feee' at se Lars gi' den gas i buret, og ellers bare hænge ud bagefter. God stemning, god mad og hyggelige mennesker. Ka' det blive bedre? :blush:

Du kan læse min lille træningsopdatering HER!, og se om jeg har snydt. :laugh: Der er også lidt om resten af aftenen at fornøje sig med... bare scroll forbi det lille træningspas. :wink:

Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 20/03-06 :showoff:

Ryg og skulder træning

Pull down Lat

2 set * 10reps @ 35 kg

2 set * 10reps @ 40 kg

One arm Row

1 set * 10reps @ 18 kg

1 set * 8reps @ 20 kg

1 set * 6reps @ 22 kg

1 set * 5reps @ 24 kg ..Ny PR

Cabel Row

4 set * 8reps @ 45 kg

SL Dødløft

4 set * 4reps @ 50 kg

Standing row

3 set * 8reps @ 20 kg

1 set * 8reps @ 25 kg

Lat raise front

4 set * 8reps @ 7 kg

Lat raise

1 set * 10reps @ 7 kg

3 set * 8reps @ 7 kg

cyklede hjem fik en shake og et æble... og gik ellers en tur på 1 time og 15 min... :walking: Dejlig træning og gå tur, glæder mig dog til at det SNART BLIVER FORÅR...!!!! :hippy:

PS. Kong kent, Mr. Bond og bRODER.. svare jer lige i morgen :wink::bigsmile:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share