NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

FEEEDT at hører at det kører for dig Nille tøs og vigtigst af alt at du er glaaaaa - Lækkert ! :wink:

Indflytter fest - Yes ! Gad vide om kæresten giver mig lov, hvis man da ellers bliver inviteret med.................. :innocent:

Heii Mr. BOND

Jeps kan vist ikke løbe fra at Nilletøsen er lidt glad lige for tiden... Mangler bare lige sommer, varme og sol så ville jeg nok explodere og hoppe og ned i et uendelighed.. *griner*

og SELVFØLGELIG ville du være en af de første på min liste af inviteret til indflytterfest.. :biggrin:

Og jeg håber da at du får lov af din kæreste... hvis det skulle blive aktuelt.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ej jubiii...hvad skal du lave som fitness babe? lægge programmer osv.?

det ville da passe dig los perfectos :4thumbup: :bigsmile::superman:

Jeps det ville blive i den retning.. lægge programmer osv et par gange om aften... :bigsmile: Får ikke det store i løn, dog gratisk træningsmuligheder kursus osv. betalt.. Hvilket er KANON da det jo hurtigt kan blive dyrt alt det træning.. Pluds så har jeg mulighed for at få større viden ang. træning via Kursus.. :dumbbell_lift::4smartass:

Men nu må vi lige se i aften, inden jeg sætter min næse alt for højt op.. *smiler*

Link to comment
Share on other sites

Jeps det ville blive i den retning.. lægge programmer osv et par gange om aften... :bigsmile: Får ikke det store i løn, dog gratisk træningsmuligheder kursus osv. betalt.. Hvilket er KANON da det jo hurtigt kan blive dyrt alt det træning.. Pluds så har jeg mulighed for at få større viden ang. træning via Kursus.. :dumbbell_lift::4smartass:

Men nu må vi lige se i aften, inden jeg sætter min næse alt for højt op.. *smiler*

det bliver ingen problem for dig at snuppe den tjans :wink: med den body du har tænker hun...føj for søren hende må jeg heller ansette i en fart , hun ser leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee' ud :superman::devil:

Link to comment
Share on other sites

Superdejligt at høre at det går godt for dig. Jeg krydser fingre for dig her kl. 18.00. Det ville jo være et ret lækkert job at få! :bigsmile:

...og tilykke med lejligheden, måske kommer jeg også op og bor i omegnen, hvis jeg først lige er heldig og finder et job. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fik jobbet som fitness aspirant i Equinox :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Selvom det var en MEGET underlig samtale på ca. 1 time.... Centerlederen var en Amrikansk/dansk Lækker haps.. Som troede han kunne sige hvad han ville, og han have MEGET STORE KRAV til dem han ansatte...!!!

Jeg kom desvære til at sige at jeg enormt gerne ville være SUPER fit til sommer og havde store forventininger til min krop.. det endte selvfølgelig med... :4slap:

nr. 1 .. Min fedtprocent blev målt..!! Host den var på 22% :4whistling:

nr.2.. skulle stå og blive vuderet hvad jeg kunne rette op på kropsmessigt da han kun ville have veltrænet med lav fedtprocent til at arbejde der

nr.3.. han ville lave en træningsprogram som jeg skal følge, og han vil holde øje med den.. :nonono:

Må sige at jeg bare tænkte ja ja ja ja ja makker..!! :blahblah: :blahblah: Men han kunne lide mig så jeg fik det sku... Hi hi

Så i Ser på den nye sille - Pernille - Nille bliver den nye Fitness Babe instruktør...... :superman::laugh:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

det bliver ingen problem for dig at snuppe den tjans :wink: med den body du har tænker hun...føj for søren hende må jeg heller ansette i en fart , hun ser leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee' ud :superman::devil:

Hi hi Tak Lillen

Fik jobbet.. men han tænkte desvære ikke... føj for søren sikke en body.. *LOL*

men helt så slemt må det jo ikke ha været :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Superdejligt at høre at det går godt for dig. Jeg krydser fingre for dig her kl. 18.00. Det ville jo være et ret lækkert job at få! :bigsmile:

...og tilykke med lejligheden, måske kommer jeg også op og bor i omegnen, hvis jeg først lige er heldig og finder et job. :cool:

Hey Huz

Takkkk... fordi du lige krydsede finger.. Og ja det bliver meget skægt, og sjovt at lære lidt mere om kroppen og træning..!! :showoff:

Det kunne da være cool hvis du kom og besøgte os i det mørke jylland.. Hi hi :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nillen..!

Hvad er nu det..? Nu er vi jo konkurrenter.. :wink:

Og undskyld jeg siger det, men det var da nogle MEGET underlige krav ham bossen har.. :blink:

Skal diæten så startes op igen nu her eller hur..?

Og ja, CJ, S.Kamp og undertegnede har billetter på forreste række til Loaded. :4thumbup: Vi kører selv derover lørdag morgen..!

Link to comment
Share on other sites

Hey Nillen..!

Hvad er nu det..? Nu er vi jo konkurrenter.. :wink:

Og undskyld jeg siger det, men det var da nogle MEGET underlige krav ham bossen har.. :blink:

Skal diæten så startes op igen nu her eller hur..?

Og ja, CJ, S.Kamp og undertegnede har billetter på forreste række til Loaded. :4thumbup: Vi kører selv derover lørdag morgen..!

Heyyy.. Anders ven..

he he.. Jaaahh det er vi vel på en måde.. Selvom jeg ikke har nogen favoritter hvad ang. center.. (træner jo begge steder) :cooldance:

Og ja han har nogle urealistiske krav... men for at tage hans parti så er han egenligt ellers okay.. Har på fornemmelsen at jeg kan lære en MASSE af ham.. Så det er jo kun kanon.. :thumb: Så håber jeg bare at jeg kan leve op til hans krav.. :blush:

Og kanon at i har fået første række billetter.. Selvom det hele godt nok bliver en dyr for nøjelse.. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

RIGTIG MANGE GANGE TILLYKKE MED JOBBET, NILLE!!! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Super godt gaaet - det her keyboard fatter ikke en skid!

Kan du ikke sende lidt held i min retning, kunne virkelig godt bruge lidt medvind for tiden! :innocent:

//AM

Hej CarpeDiem

Taakkkkk....... :bigsmile: Hi hi .. syntes alle vil have del af mit held lige for tiden.. .Måske jeg burde spille Lotto på lørdag :laugh: :laugh:

:yahoo:Tillykke med jobbet :yo::4trumpet::clap:

Så må du jo bare ligge dig i selen og få indfriet de løfter du gav ham bossen. :tongue::laugh:

Hey King-kent

Takkk.. sødt af dig.. hi hi.. aaaaaahhhh pis man må gerne have høje tanker om sig selv til en jobsamtale.. *griner* :tongue: men jeg er faktisk SIKKER på at jeg nok skal høre fra ham og at han prikker til mig af og til :poking::bottom: Såååååååååååååå :crazy:

Link to comment
Share on other sites

TIRDAGS TRÆNING 28/03-06 :showoff:

En hurtig morgentræning i Equniox før arbejde.. *gab*

Bryst - træning

Cykel

15 min

Skrå bench press DB

2 set * 8reps @ 14 kg

2 set * 10reps @ 12 kg

Cabel fly

1 set * 10reps @ block 2,5

1 set * 10reps @ block 3

1 set * 6reps @ block 3

1 set * 10reps @ block 2

Bench Press BB

1 set * 15reps @ 20 kg

1 set * 10reps @ 30 kg

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 8reps @ 30 kg

Crozz Rampe Cardio

15 min

Hmmm... Hader tidspres når jeg skal træne.. :newtongue:

Link to comment
Share on other sites

Mange gange tillykke!

Dog en sindsyg chef, pas nu på dig selv! Han kunne godt virke bare lidt klam :wink:

hej cj8000

Takker... Hmm.. tror nu også at det lyder meget mere slemt end det var.!!!. Jeg tog det ikke så tungt og gav også igen... :poking:(tror man skulle ha været der)... Men dog var det en MEGET underlig førtegangs samtale.. Tror ikke jeg ville ha tænkt så meget over det hvis han havde sagdt det på et senere tidspunkt..

For har ikke noget imod konstruktivt kritik.. (hvis jeg altså havde bedt om den) :smile: *griner*

Link to comment
Share on other sites

Mange gange tillykke!

Dog en sindsyg chef, pas nu på dig selv! Han kunne godt virke bare lidt klam :wink:

H3333Y Nille!!

.... oxo et stuuuuart Tiløxe fra Skawi, med din nye titel: Miss Fitness Instructor :4thumbup:

.. er dog, lidt enig med CJ hér .. watch out, mht chefen dér..

... i mine ører - Så virker han liiiiiidt crazy.gif

hihihihi.... :wink:

...og bliver dét for weird - Siger du bare til.. Så rykker Skagen Tankén gerne uw :bruce:

Stort Kram - Lars !!

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 29/03-06 :showoff:

Ryg - træning

Cardio Crozztrainer - 35 min

Pull down Lat

2 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 8reps @ 45 kg

1 set * 6reps @ 45 kg

1 set * 12reps @ 35 kg

One arm Row DB

4 set * 8reps @ 20 kg

SL dødløft

2 set * 8reps @ 56,5 kg mine finger har svært ved at holde ved, dem der svigter mig.. :unhappy:

3 set * 6reps @ 56,5 kg

Pull down V-greb

2 set * 10reps @ 40 kg

2 set * 8reps @ 40 kg

push down Triceps

2 set *8reps @ 20 kg

2 set * 10reps @ 15 kg

Mave

Hip raise .. 40 stk

Jack-knife .. 40 stk

I morgen bliver det en træningsfridag.... :sleeping: Men har planer om at gi den gaz i weekendten da jeg har en SUPER SEJ træningsmakker :superman: denne weekendt så det skal nok blive LEEEEEE træning :devil:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

.... oxo et stuuuuart Tiløxe fra Skawi, med din nye titel: Miss Fitness Instructor :4thumbup:

.. er dog, lidt enig med CJ hér .. watch out, mht chefen dér..

... i mine ører - Så virker han liiiiiidt

hihihihi.... :wink:

...og bliver dét for weird - Siger du bare til.. Så rykker Skagen Tankén gerne uw :bruce:

Stort Kram - Lars !!

Hey der Hr. Baaad Boy

Taaakkkk... Hi hi Syntes bare det er super nice at kunne komme til at træne gratis plus lære en masse om muskler osv..

Og skal nok sætte den Chef på ignore.. Selvom jeg ikke tror det bliver nødvendig.. Nille her er ikke så ømfindlig - og heller ikke bange for at sige min mening hvis det skulle blive nødvendig.. :cool:

Så lad os nu bare se hvordan det går, og om jeg kan lære en MASSE af ham.. :4smartass:

Men lad dog bare "Skagen Tankén" komme til Århus alligevel.. :tongue::bigsmile:

Knus Nillepigen

Link to comment
Share on other sites

Ja det er MEGA LÆKKERT..!!! Er faktisk SUPER glad lige for tiden.. Føler lidt at jeg har en heldig stjerne over mit hovede lige for tiden.. f.eks har fået skat tilbage 4500 kr, fed lejlighed, masser af Ros på arbejde osv osv.. hi hi hi... :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Og det kunne faktisk være ganske sjovt at holde en MOL indflytterfest :4drunk: Nu hvor vi ikke kunne overtale Betty Boob :laugh:

HOV, HOV...... :nono: vi kan sagtens arrangere en lille indflytter fest hos mig :cheer:

Og, liget et forsinket tillykke med den nye lejlighed, det nye job, penge tilbage i skat osv..... :4thumbup: Tror også at dine stjerner står helt rigtigt lige nu :smile:

Knuz fra Betty

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 01/04-06 :showoff:

Skulle have trænet fredag... Men da jeg vågnede om ved at ligge og hilse på Ulrik nede i toilettet :cry: på grund af noget mave influenza.. Blev det til en RIGTIG RIGTIG træls dag.. :unhappy:

Lørdags træning blev gennemført på grund af VILJE... :devil: Også grunden til de få kg. og nul cardio... :thumb_down:

Ryg - træning

Pull down Lat

2 set * 10reps @ 40 kg

2 set * 10reps @ 45 kg

One arm Row DB

1 set * 10reps @ 15 kg

3 set * 8reps @ 18 kg

Cabel Row

4 set * 8reps @ 50 kg

Back Extension

4 set *10reps @ bw

Chins Assisted

2 set * 6reps @ - block 6

2 set * 6reps @ - block 5,5

Men har det MEEEEGET bedre idag... :4trumpet:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

HOV, HOV...... :nono: vi kan sagtens arrangere en lille indflytter fest hos mig :cheer:

Og, liget et forsinket tillykke med den nye lejlighed, det nye job, penge tilbage i skat osv..... :4thumbup: Tror også at dine stjerner står helt rigtigt lige nu :smile:

Knuz fra Betty

Heeeyyy den hjemvendte Betty Boob :sun:

Hi hi.. jamen VI vil da meget gerne se din nye lækker lejlighed.. Hvis ikke andet kan du jo lave en lille internt fest for os Equinox folk :tongue: Hi hi...

Og Taaakk åbenbart skal man ikke glæde sig for hurtigt da jeg har været MEGA syg denne weekendt.. hmmm.. :nonono:ØV

Men Dejligt du er tilbage igen smukke.. :cheer:

Knus..

Og ps. glæder mig til at en ny træningsrunde engang.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 03/04-06 :showoff:

Ben - biceps træning

syntes det er lang tid siden jeg har kørt Leg - så de fik 5 set i stedet for de normale 4 set * 10 reps som jeg normalt køre..

tror jeg vil til at forsætte med det..!! Men ingen Squat i dag.. min krop er stadig lidt mærket af mave influenza fra i weekendten..

Crozztrainer

25 min - 320 kcal

Leg extension

2 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

2 set *10reps @ 45 kg

Leg Curl

2 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 8reps @ 40 kg

1 set *10reps @ 35 kg

one leg kick-back (glute)

2 set * 10reps @ 25 kg

2 set *10reps @ 20 kg

Hip extension

1 set *10reps @ 40 kg

1 set *10reps @ 45 kg

3 set *10reps @ 50 kg

Biceps Curl DB

2 set * 10reps @ 10 kg

2 set * 10reps @ 9 kg

Cykel cardio

20 min - 180 kcal

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

.. min krop er stadig lidt mærket af mave influenza fra i weekendten..

Du' heldig det ikke var fugleinfluenza. Et godt råd hvis du vil undgå dét, fra én der arbejder i Fødevarestyrelsen:

Lad være med at spise selvdøde fugle i naturen. :laugh:

Ellers fin træning. Godt med spark i den leg extension!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share