NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

TIRDAGS TRÆNING 04/04-06

En lidt forsinket trænings update fra i går... ellers tror i jo bare jeg dovner den af... :nonono::cool:(bedre sent end aldrig) :tongue:

Ryg træning

Crozztrainer

30 min

Chins Assisted

1 x 6 @ block 12

1 x 6 @ block 12

1 x 6 @ block 11

1 x 6 @ block 10

Pull down Lat

1 x 8 @ 60 ?

1 x 10 @ 50

1 x 10 @ 50

1 x 10 @ 50

Pull down (V-greb)

1 x 10 @ 60 ?

1 x 10 @ 60

1 x 8 @ 60

1 x 8 @ 50

Cabel Row

1 x 10 @ block 5

1 x 10 @ block 6

1 x 10 @ block 6

1 x 10 @ block 6

1 x 12 @ block 5

Lat Pull (maskine)

1 x 10 @ block 9

1 x 10 @ block 9

1 x 10 @ block 9

1 x 10 @ block 8

Fik at vide at jeg skulle prøve at gøre flere reps imellem 12-18 = mindre vægt ellers kan jeg sku ikke.. :gal: Men hvad skulle det gi mig krops mæssigt??? i stedet for få reps med meget kg..? - Bare nysgerrig :shades:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Efter min mening skal du ikke gå over de 12 reps!

Hej cj8000

Hvorfor ikke? mangler en grund..

Okay det her er BARE et eksembel.. men så lige at f.eks MASS tager 20 reps i hver sæt.. Så der må da være noget om det..?

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 05/04-06

i dag har jeg prøvet at køre med lidt flere reps.. men har haft svært ved at smide mit gamle mønster he he... i sjovt når man bliver nød til at gå ned i vægt for at kunne tage mere end 10 reps.. :cry3: Men det skulle vel gerne blive bedre efterhånden som man vænner sig til det.. :showoff:

Ved ikke om det er noget for mig.. nu prøver jeg det lige lidt.. (måske) men mangler stadig lige at høre hvad der gir hvad.. eller om det bare handler om "vaner"

Bryst træning

Bench press BB

1 x 20 @ 20 kg

1 x 15 @ 30 kg

1 x 12 @ 30 kg

1 x 10 @ 30 kg

Bench press Dumbels

1 x 12 @ 12 kg

1 x 14 @ 10 kg

1 x 12 @ 10 kg

1 x 12 @ 10 kg

Fly cabel

1 x 10 @ block 2

1 x 10 @ block 2

1 x 10 @ block 2

1 x 16 @ block 1

Bryst press (maskine)

1 x 12 @ 30 ?

1 x 10 @ 20

1 x 10 @ 15

1 x 15 @ 10

Triceps pull down

1 x 15 @ block 3

1 x 15 @ block 3

1 x 10 @ block 3

AB Domino (mave-maskine) RIGTIG LEEE.. :devil: det skal den have..!!

1 x 10 @ ?

1 x 10 @

1 x 10 @

AB Crunch (mave-maskine)

1 x 8 @ 20

1 x 8 @ 20 Nille var solgt til stang lakriser - kunne sku ikke mere mave :surrender:

Det var da noget af en optur hvad ang. mave maskinerne.. Har ellers aldrig været til maskiner men den nye Equinox have nogle rigtig fede nogle som jeg lige skulle teste i dag.. :thumb: :thumb: :thumb:

Sluttede af i Wellnes center som er til "guld medlemmer" hi hi :tongue: Men nu er Nille jo fitness asspirant så må man jo godt.. :wootdance: Bobbelbad, lækkert-lækkert dampbad, sauna, massage bruser osv.. *suk* :wub:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hej cj8000

Hvorfor ikke? mangler en grund..

Okay det her er BARE et eksembel.. men så lige at f.eks MASS tager 20 reps i hver sæt.. Så der må da være noget om det..?

eeeeiii.. altså .. grunden er: FORDI, han siger dét!! :tongue:

:wink:

...Ej, hér er et uddrag fra DENNE ARTIKEL .. Håber dét kan bruges lidt..

Hvor mange gentagelser skal der trænes med og hvorfor?

Betegnelsen ”gentagelser” skal efterfølgende forstås som RM(repetitions maximum). RM er det antal gentagelser, man skal løfte en given belastning. Der går mange myter om og historier om, hvor mange gentagelser man skal træne med. Nogle hævder det ene og andre igen noget andet ud fra samme målsætning. Når man træner med vægte, er det, som nævnt under formål, for enten at opnå styrke eller forme kroppen. Når man har fastslået, hvilke fysiologiske parametre man ønsker at opnå med vægttræningen, bør man finde ud af, hvilke muskelfibre man skal træne/aktivere for at opnå disse parametre.

Rent fysiologisk kan antal gentagelser deles op som følger:

·Genoptræning efter skader/tilvænning: 20-30 RM (Type I fibre)

·Muskeludholdenhed: 15-20 RM (Type I/Type IIa fibre)

·Volumen/muskeludholdenhed/vedligeholdelse: 10-15 RM (Type I/Type IIa fibre)

·Volumen: 6-10 RM (Type IIa/Type IIx fibre)

·Styrke/volumen: 1-5 RM (Type IIx fibre)

Opdelingen af gentagelser i forhold til muskelfibertyper er en estimation bygget på videnskabelige forsøg og er derfor ikke endegyldig, men et godt bud på, hvor mange gentagelser man skal træne med for at opnå de fysiologiske parametre man ønsker. Gentagelser mellem ca. 10 og 20 ligger i en gråzone, og det kan være svært præcist at fastslå, hvilken specifik fysiologisk effekt træningen giver i dette interval.

Sæt.

Ligesom der eksisterer myter og historier om, hvor mange gentagelser man skal træne med, så er det på samme måde med antallet af sæt, hvormed man skal træne. Følgende bør dog tages i betragtning når man vælger antallet af sæt, der trænes med.

·Antal muskelgrupper. Jo flere muskelgrupper, desto færre sæt.

·Antallet af øvelser. Jo flere øvelser man vælger til den enkelte muskelgruppe, desto færre sæt.

·Intensitet. Jo større intensitet desto færre sæt.

·Tid. Tiden, der er til rådighed, kan have en begrænsning på antallet af sæt.

·Træningserfaring. Ingen træningserfaring 1-3 sæt, stor træningserfaring 3-6 sæt eller det modsatte.

---og ....erhmm.. uden at :poking: for meget - så ku jeg godt, se dét riiiiigtig seje i - at du evt fik strikket et decideret program sammen - evt med hjem fra Lone / betty eller andre - så dét passede ordentlig til dig .. så du hele tiden ku følge med i op & nedture - samt være "tvunget" ind i et fast trænings-mønster... selvfølgelig med plads til Lir osv ved siden af :smile:

... bare my 50 cents :wink:

.. kram - Lars

Link to comment
Share on other sites

Heeeyyy den hjemvendte Betty Boob :sun:

Hi hi.. jamen VI vil da meget gerne se din nye lækker lejlighed.. Hvis ikke andet kan du jo lave en lille internt fest for os Equinox folk :tongue: Hi hi...

He.he.he.... ja, os Equinox folk :laugh: Godt at se du endelig har fundet ud af at vælge det rigtige center :tongue::wink:

Du er velkommen i min fine nye lejlighed :bigsmile:

Og Taaakk åbenbart skal man ikke glæde sig for hurtigt da jeg har været MEGA syg denne weekendt.. hmmm.. :nonono:ØV

Men Dejligt du er tilbage igen smukke.. :cheer:

Knus..

Og ps. glæder mig til at en ny træningsrunde engang.. :wink:

Øv, for dig at du har været syg :unhappy: Men nu er du jo frisk og klar igen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Et STORT tillykke med jobbet Nille - sejt gået ! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Men ham der gutten lyder sku lidt nasty - Tror ikke hans krav holder hos fagforeningen :laugh::laugh: Måske du også skulle stille krav til ham så........................... :wink:

Iøvrigt en flot fedt procent :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej cj8000

Hvorfor ikke? mangler en grund..

Okay det her er BARE et eksembel.. men så lige at f.eks MASS tager 20 reps i hver sæt.. Så der må da være noget om det..?

Mass kører 20 som opvarmning. Og typisk 10-12 som workset mener jeg....

Generelt skal du bare ha så stor volumen på som mulig. 10*100 kg = 1000 kg eller 5*150 = 750 kg. Altså større volumen på 10 reps. Men tjek artiklen lars har smidt, den er ganske ok...

Link to comment
Share on other sites

Du' heldig det ikke var fugleinfluenza. Et godt råd hvis du vil undgå dét, fra én der arbejder i Fødevarestyrelsen:

Lad være med at spise selvdøde fugle i naturen. :laugh:

Ellers fin træning. Godt med spark i den leg extension!! :superman:

Hejsa the king Kent

Ha ha ha ha... Spiser kun fugl fra fryseren... :tongue: :4mewantfood:

Men er nu blevet rask igen.. Så rask som jeg nu kan blive *griner* :laugh::hehe:

Troede ellers du arbejde som Postmand Per.. :tease:

Link to comment
Share on other sites

Hér er et uddrag fra DENNE ARTIKEL .. Håber dét kan bruges lidt..

---og ....erhmm.. uden at :poking: for meget - så ku jeg godt, se dét riiiiigtig seje i - at du evt fik strikket et decideret program sammen - evt med hjem fra Lone / betty eller andre - så dét passede ordentlig til dig .. så du hele tiden ku følge med i op & nedture - samt være "tvunget" ind i et fast trænings-mønster... selvfølgelig med plads til Lir osv ved siden af :smile:

... bare my 50 cents :wink:

.. kram - Lars

Hej Lars drengen

TAAAK for den fine beskrivelse... lige hvad jeg manglede.. :4thumbup:

En god forklaring på antal af reps..

Der var 3 ting der fald i min smag

·Volumen/muskeludholdenhed/vedligeholdelse: 10-15 RM (Type I/Type IIa fibre)

·Volumen: 6-10 RM (Type IIa/Type IIx fibre)

·Styrke/volumen: 1-5 RM (Type IIx fibre)

Og ang. få strikket et trænings pas sammen til mig.. Så er jeg jo ved at få et lavet, i sammenarbejde med Instruktøren Sean.. :wink: Derfor jeg lige skulle høre ang. Reps..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

TORSDAGS TRÆNING 06/04-06

Ben/skulder - træning

Crozztrainer opvarming

15 min

Lunges (smith)

1 x 12 @ 12 kg

1 x 12 @ 17 kg

1 x 12 @ 22 kg

1 x 10 @ 22 kg

Low - Squat Derfor få kg. skal ikke ha smadret mine knæ

1 x 14 @ 32 kg

1 x 10 @ 37 kg

1 x 10 @ 47 kg

1 x 8 @ 47 kg

Fuck der er lang vej op.. Var TOTAL forpustet :blush:

Ben Press

1 x 20 @ 110 pund

1 x 18 @ 120 pund

1 x 15 @ 130 pund

Leg Curl (liggende)

1 x 15 @ 30 pund

1 x 13 @ 40

1 x 10 @ 40

1 x 14 @ 30

Lat raise Dumbel

1 x 14 @ 7 kg

1 x 10 @ 7 kg

1 x 10 @ 7 kg

1 x 8 @ 7 kg

Lat front raise Dumbel

1 x 12 @ 7 kg

1 x 12 @ 7 kg

1 x 10 @ 7 kg

1 x 10 @ 7 kg

Cabel Crozz (bagside skulder)

1 x 20 @ block 2

1 x 20 @ block 2

1 x 15 @ block 2,5

1 x 15 @ block 2,5

Hold da op syntes træningen var hård i dag.. dog mindre kg.. men MANGE flere REPS end jeg plejer, resulteret så også i at jeg stor svedte som en stukken gris.. :crazy: Og er ret så sikker på at jeg får ondt i RØVEN i morgen... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa the king Kent

Ha ha ha ha... Spiser kun fugl fra fryseren... :tongue: :4mewantfood:

Men er nu blevet rask igen.. Så rask som jeg nu kan blive *griner* :laugh::hehe:

Troede ellers du arbejde som Postmand Per.. :tease:

Jeg er ikke kommet ud på jernhesten endnu. Det er først fra 1. maj jeg gør vejene usikre i Taastrup og omegn. :bike: :bruce:

Held og lykke med det nye program. Jo flere reps og tungere vægte, jo bedre... :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

He.he.he.... ja, os Equinox folk :laugh: Godt at se du endelig har fundet ud af at vælge det rigtige center :tongue::wink:

Du er velkommen i min fine nye lejlighed :bigsmile:

Øv, for dig at du har været syg :unhappy: Men nu er du jo frisk og klar igen :4thumbup:

Heeii Betty Boob

Ha ha.. Ja NU slipper du sku ikke for mig :laugh::laugh: Er dog stadig medlem i Fitnessdk, da jeg jo lige skal vente til min kontrakt udløber.. :unhappy: men altid rart stadig at kunne springe rundt i de forskellige træningscenter når man har lyst til et frisk pust..

Total luxus problem :bigsmile::wub:

Jamen glæder mig til en personlig invitation.. Og du kan tro jeg er frisk og Klar igen... Min krop fik slet ikke lov til at være syg He He :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke kommet ud på jernhesten endnu. Det er først fra 1. maj jeg gør vejene usikre i Taastrup og omegn. :bike: :bruce:

Held og lykke med det nye program. Jo flere reps og tungere vægte, jo bedre... :devil::devil:

flere reps TUNGERE VÆGTE..... :cry: Fuck..!!! kan jeg sku ikke bare gøre, går hurtig død.. men er sikker på at der kommer flere kg på igen efterhånden som jeg vænner mig til lidt flere reps i mine øvelser... :superman:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

FRESDAGS TRÆNING 07/04-06

En lidt forsinket trænings update fra i fredags...

Vil lige sige at jeg har været utrolig smadret i mine ben efter torsdagens træning.. der var jo få kg. og mange reps.. Men det kunne nu NEMT mærkes :crazy: :4thumbup:

Ryg - træning

Crozztrainer opvarming

15 min

Chins Assisted

1 x 9 @ block 9

1 x 10 @ block 10

1 x 11 @ block 11

1 x 10 @ block 11

Front - Pull down

1 x 15 @ 62,5 pund

1 x 15 @ 62,5 pund

1 x 12 @ 62,5 pund

1 x 8 @ 62,5 pund

smal greb pull down

1 x 15 @ 62,5 pund

1 x 15 @ 62,5 pund

1 x 12 @ 62,5 pund

1 x 12 @ 62,5 pund

One arm Row DB

1 x 12 @ 16 kg

1 x 10 @ 16 kg

1 x 12 @ 18 kg

1 x 10 @ 18 kg

Back extension

1 x 15 @ bw

1 x 15 @ bw

1 x 12 @ bw

Har holdt træninsfri Lørdag og Søndag... Men har tilgengæl været så heldig at arbejde 20 timer i de to dage.. :tomaatit:

Link to comment
Share on other sites

Holda op en gang high rep work-out!

Men hvis det giver go'e stænger, så er det helt fint med mig :hehe::wink:

...og hvad er det for noget?!, hvorfor er alle syge?! (eller har lige været)

Heysa huz

JAAAAAMMMEN der er nogle hoveder som siger jeg skal prøve at køre high rep work-out i et stykke tid, hvis jeg gerne vil ned i fedtprocent.....!!! :slut:

Kan tydelig mærke træthed og ømhed i kroppen efter jeg er begyndt, :wacko: nok også fordi kroppen lige skal vænne sig til en ny træningsform.. :headphonedance:OGGG jeg håber sku fanmne sku, sku igen.. også at det giver gode stænger ellers går jeg op og squater de 100 kg igen.. :smilerock:

Og ang. fulesyge.. ved sku ikke lige hvorfor alle lige pludselig ligger syge.. MÅSKE FORDI VI VIL HA SOMMER....!!!! :sun:

Link to comment
Share on other sites

Gode squats! :crazy::superman:

Hey der simoh

TAAAAAKK..... De plejer nu at være en del tungere.. men som jeg lige har skrevet, så har jeg har MEGA ondt i baller og lår alligevel.. :blink: MEN som huz skriver.. = bare det giver gode stænger... Hehe. :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Alle MOL folk... Og til de flittige og søde skriver i min Log :wub::bigsmile:

Min Log bliver sat lidt på standby i et stykke tid..

Nu hvor sommeren :sun: "gerne" snart skulle komme.. + flytning hvor jeg først lige skal have internet meldt til.. Holder jeg en lille/måske længere pause herinde.. :smile::weight_lift:

Jeg vil selvfølgelig stadig skrive af og til og poster også hvis der sker lidt nyt i min træning.. Men lige for tiden syntes jeg at jeg gentager mig selv..

Jeg Har en lille træningsdagbog hvor jeg skriver alt min træning ned og forsætter skam også med at træne de 5 gange om ugen.. Skal jo være LEEEEEE :devil::superman:

Det var en lille forklaring hvis de syntes jeg er blevet lidt for stille.. men som sagdt bare rolig fortsætter min lede træning.. :chopper:

post-9443-1144671966_thumb.jpg

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hey Alle MOL folk... Og til de flittige og søde skriver i min Log :wub::bigsmile:

Min Log bliver sat lidt på standby i et stykke tid..

Nu hvor sommeren :sun: "gerne" snart skulle komme.. + flytning hvor jeg først lige skal have internet meldt til.. Holder jeg en lille/måske længere pause herinde.. :smile::weight_lift:

Jeg vil selvfølgelig stadig skrive af og til og poster også hvis der sker lidt nyt i min træning.. Men lige for tiden syntes jeg at jeg gentager mig selv..

Jeg Har en lille træningsdagbog hvor jeg skriver alt min træning ned og forsætter skam også med at træne de 5 gange om ugen.. Skal jo være LEEEEEE :devil::superman:

Det var en lille forklaring hvis de syntes jeg er blevet lidt for stille.. men som sagdt bare rolig fortsætter min lede træning.. :chopper:

Hey MiSS Flex :4flex:

Kommer til at savne dine skønne indlæg :hehe::tease: men kan godt forstå dig :4thumbup: vil ønske dig det bedste i fremtiden og håber flytningen går godt og du finder dig tilrette i dit nye hjem.. :smile: glæder mig til se dig i City fitness i løbet af sommeren :tongue:

KnuzZer Lone

Link to comment
Share on other sites

Hey MiSS Flex :4flex:

Kommer til at savne dine skønne indlæg :hehe::tease: men kan godt forstå dig :4thumbup: vil ønske dig det bedste i fremtiden og håber flytningen går godt og du finder dig tilrette i dit nye hjem.. :smile: glæder mig til se dig i City fitness i løbet af sommeren :tongue:

KnuzZer Lone

Kan KUN sige dét samme hér.. Kommer Sq til at savne, den altid glade NillePige hér.. :cry:

Håber da, du kommer og besøger fra tid til anden alligevel :smile: .. Du er IHVERTFALD altdi, super velkommen i min log!! Uhmmm...

- Men ønsker dig, ALT mulig held & lykke med flytning, Job & Træningen :4thumbup:

... Ogogogo - Kommer jo selv til Århuuuuws indenfor de næste par måneder.. ogogogo, skal jo bruge en guide :wink:

Respect & BjørneKramz - Lars B

PS: Hva så med sommer- & indflytterfest?? :crazy_pilot::beer::cheer:

Edited by Lars B
Link to comment
Share on other sites

Hey Alle MOL folk... Og til de flittige og søde skriver i min Log :wub::bigsmile:

Min Log bliver sat lidt på standby i et stykke tid..

Nu hvor sommeren :sun: "gerne" snart skulle komme.. + flytning hvor jeg først lige skal have internet meldt til.. Holder jeg en lille/måske længere pause herinde.. :smile::weight_lift:

Jeg vil selvfølgelig stadig skrive af og til og poster også hvis der sker lidt nyt i min træning.. Men lige for tiden syntes jeg at jeg gentager mig selv..

Jeg Har en lille træningsdagbog hvor jeg skriver alt min træning ned og forsætter skam også med at træne de 5 gange om ugen.. Skal jo være LEEEEEE :devil::superman:

Det var en lille forklaring hvis de syntes jeg er blevet lidt for stille.. men som sagdt bare rolig fortsætter min lede træning.. :chopper:

Kan kun sige ÆV Og med det billede(mums) :w00t: du lige har smid her i loggen kan jeg kun sige DOBBELT ÆV ! Du er med til at løftet stemningen herinde på boardet - så du vil være meget savnet !

Held og lykke med flytningen - håber vi snart ses !

Bondi

Link to comment
Share on other sites

Kan kun sige ÆV Og med det billede(mums) :w00t: du lige har smid her i loggen kan jeg kun sige DOBBELT ÆV ! Du er med til at løftet stemningen herinde på boardet - så du vil være meget savnet !

Held og lykke med flytningen - håber vi snart ses !

Bondi

Tilslutter mig Bondi og siger ÆV.ÆV :crybaby: kommer til at savne dine indlæg her på boardet :cry:

Men håber at møde dig "in real life" igen (jeg har stadig dit mobil nummer).

Held og lykke med det hele :4goodbye:

Stort knuz fra B.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share