NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Hey MiSS Flex :4flex:

Kommer til at savne dine skønne indlæg :hehe::tease: men kan godt forstå dig :4thumbup: vil ønske dig det bedste i fremtiden og håber flytningen går godt og du finder dig tilrette i dit nye hjem.. :smile: glæder mig til se dig i City fitness i løbet af sommeren :tongue:

KnuzZer Lone

Hej Lone babe

Tjaaa.. jeg er ikke smuttet helt og forever.... Men kunne bare mærke at jeg var træt af at skrive min træning ned 2 gange - først i min træningsdagbog og så herinde.. :smile:

Jeg følger skam stadig med fra sidelinien.. For at jo fået mange søde og dejlige "venner/bekendte" :wink: Og har på fornemmelsen at der er nogle stykker som skal holdes lidt i øerne.. Hi hi :4whip:

Og du kan tro jeg også glæder mig til at se dig igen... Og Nandro slipper sku heller ikke for mig.. *LOL* :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan kun sige ÆV Og med det billede(mums) :w00t: du lige har smid her i loggen kan jeg kun sige DOBBELT ÆV ! Du er med til at løftet stemningen herinde på boardet - så du vil være meget savnet !

Held og lykke med flytningen - håber vi snart ses !

Bondi

Heysa Mr. Bond

Taaakkk.. tænkte jeg lige måtte smide et billede ind så i VIRKELIG kunne se hvad i gik glip af.. Ha ha ha..... Ej driller.. :bigsmile:

Jamen jeg er skam herinde af og til alligevel, for at løfte og stemningen på rette køl.. :wink:

Men tak Søde.. dejligt at høre alligevel :flowers:

Knus

Link to comment
Share on other sites

Kan KUN sige dét samme hér.. Kommer Sq til at savne, den altid glade NillePige hér.. :cry:

Håber da, du kommer og besøger fra tid til anden alligevel :smile: .. Du er IHVERTFALD altdi, super velkommen i min log!! Uhmmm...

- Men ønsker dig, ALT mulig held & lykke med flytning, Job & Træningen :4thumbup:

... Ogogogo - Kommer jo selv til Århuuuuws indenfor de næste par måneder.. ogogogo, skal jo bruge en guide :wink:

Respect & BjørneKramz - Lars B

PS: Hva så med sommer- & indflytterfest?? :crazy_pilot::beer::cheer:

Heeiiii Bad Boy :bigsmile:

Jeg lure altid i din log... Det ved du da.. :wink: Man kan altid finde inspiration til hvordan vi PIGER skal se ud, med alle de lækker babes du smider ind... :tongue: Selvom jeg fortrækker de veltrænet af slagsen som pia Malene.. :wub: Der kan jeg kun give jer gutter ret.. Hun er en hottie!!! *griner*

Men tak Lars, dejligt at høre at du også snart kommer til smilens by, og melder mig frivillig til at være guide....

Og den indflytterfest så er i da hermed inviteret dem som har lyst til at komme.. :sun::sun:

KRAM Nillepigen :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Tilslutter mig Bondi og siger ÆV.ÆV :crybaby: kommer til at savne dine indlæg her på boardet :cry:

Men håber at møde dig "in real life" igen (jeg har stadig dit mobil nummer).

Held og lykke med det hele :4goodbye:

Stort knuz fra B.

Hej seje Betty Boop

Iiiii har kikket SÅ mange gange efter dig nede i centeret.. :weight_lift::weight_lift: Skal du ikke træne tidligt i morgen... hva hva hva hva hva...???????? Det er jo påske..!! og så skal du vel ikke arbejde.. :4thumbup: lille hint Jeg er der fra kl. 09.30 i morgen Torsdag.. :innocent::laugh:

Og ja du må meget gerne beholde det nr.. både dig, Lone, Lars, Lillen.. :bigsmile:

Knus Nillepigen

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Min trænings plan hvis nogen skulle være i tivel lige nu og sommeren over......

Er begyndt at køre med flere reps, da kloge hoveder mener at jeg skulle få mere ud af det.. Så nu gir jeg det en chance et par måneder..!!

dag 1.

Bryst/biceps

Benchpress BB - 10 - 15 * 3/4 set

Inc. benchpress DB 10 - 15 * 3/4 set

Cabel Fly / DB fly 10 - 15 * 3/4 set

Biceps Curl BB - 10 - 15 * 3/4 set

dag 2.

Ben/skulder

Squat smith - 10 - 12 * 3/4 set

Lunges smith - 10 - 12 * 3/4 set

Leg curl - 10 - 12 * 3/4 set

ben press - 15 - 20 * 4 set

Lat raise - 10 - 12 * 3/4 set

Cabel crozz - 15 - 20 * 3/4 set

one dumbel front raise - 10 - 12 * 3/4 set

dag 3.

Ryg/triceps

Chins Assisted - 6 - 8 * 3 set

front Pull down - 12 - 15 * 3/4 set

smal greb pull down - 12 - 15 * 3/4 set

SL dødløft / back extension - 10 - 15 * 3 set

Cabel row / one arm DB row - 10 - 12 * 3/4 set

Triceps push down / french press - 10 - 12 * 3/4 set

Mave bliver kørt ind i mellem.... + cardio er op til hvor meget tid jeg har den dag fra 15 min - 1 time

Link to comment
Share on other sites

Fint program! Masser reps ! Høj volumen er vejen frem :4thumbup:

Høj volume... and my ass..... :dry:

Er så SLAP lige for tiden, og hvis jeg skal være helt ærlig syntes jeg det var sjover at træne tungt med mindre reps.. :tongue::showoff: Der er vist gemt en lille disko pumper i Nillepigen .. He he..

Link to comment
Share on other sites

Log opdate... Siden torsdag d. 06.04 har jeg kørt.. = :showoff::firebounce:

Fredag 07/04-06

Ryg

Chins Assisted

Pull down front

Pull down smal

Back extension

One arm Row DB

2 dages træninsfri (weekendt)

Mandag 10/04-06

Bryst / biceps /Triceps

Bench Press BB

inc. bench press Dumbel

Cabel Fly

Triceps Push down

Biceps Curl Barbel

Mave AB-Chunches

Tirsdag 11/04-06

Ben / skulder

Squat dyb

Ben Press

Lunges

Leg Curl "Glute"

Cabel Crozz

One-dumbel Front raise

Lat raise

Onsdag 12/04-06

Ryg

Chins Assisted

Pull down front

Pull down smal

One arm row Dumbel

cabel row

SL-dødløft

AB-Chrunces

Det var den 1 uge ..... Uge nr. 2

Torsdag 13/04-06

Bryst / bicep

Bench press Barbel

Dumbel Bench Press

Cabel fly

Biceps Curl Barbel

AB-Crunch

Fredag 14/04-06

Ben / skulder

Squat

Lounges

Benpress

Leg curl "glute"

Lat raise

Cabel crozz

One-dumbel Raise

AB-Chunch

Lørdag 15/04-06

Ryg / triceps

Chins Assisted

Pull down front

Pull down smal

Maskine Row

Back Extension

Triceps Push down

Søndag 16/04-06

Cardio dag..

1 times spinning...... :crazy:

Vægte fri dag.. Køre på med bryst i morgen igen.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

SER SUPER UD NILLE - FLOT INDSATS MED VÆGTTRÆNINGEN ! Men har du ikke slappet lidt med din cardio ???????????? :poking::4whip::wink:

Jaaaahhhhh... varmer altid op på crozztrainer eller løb i ca. 15 - 20 min og slutter som regel også altid af med lidt cardio i 15 - 20 min..

Men du har ret.. Jeg har ikke været så flittig til at dyrke alt det carido som jeg engang gjore.. :innocent:

Må vist heller hive mig lidt i nakken igen.. måske det ville hjælpe lidt på figuren.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Summertime here we go :4thumbup: :tongue::wub:

ser fint ud!

Hey Cj8000

He he... Jaahh sommeren må gerne vente lidt endnu.. *LOL* Men med den fart foråret har.. :dry: har vi nok først rigtig sommer i AUG.. Øv øv øv.... Men skal nok blive lækkert til SOMMERPARTY.. som vist skal holdes på Fyn :wink:

Det ser da godt ud :4thumbup: . Bare fortsæt det gode arbejde, så er de der lige pludselig. (kender det alt for godt selv, men gør alt, hvad jeg kan for at få dem frem til sommeren/efteråret om ikke andet... - frem skal de!)

Heysa CarpeDiem

He he.. Det skal nok blive lækkert, kan tydelig se fremskridt... :4thumbup: Hårdt arbejde belønner sig altid.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Cj8000

He he... Jaahh sommeren må gerne vente lidt endnu.. *LOL* Men med den fart foråret har.. :dry: har vi nok først rigtig sommer i AUG.. Øv øv øv.... Men skal nok blive lækkert til SOMMERPARTY.. som vist skal holdes på Fyn :wink:

Ville passe mig fint hvis sommeren venter lidt. Gerne et par måneder :laugh: 2 stk så jeg super klar :superman:

Link to comment
Share on other sites

Skide være med det - du har sku da den lækkereste og frækkeste mave - grrrrrrr whaawwwwwwwwww :w00t:

Men syntes da også at mullerne er begyndt at blive synlige - så du er close :4thumbup: :4thumbup:

Woooord, Senor Booondi!! :4thumbup: .. Efter at have set, det billede dér - Så kan man jo kun glæde sig, til sommerfesten :wub: Dayyym, bro - vi bliver surrounded by Hotties!!! :wink:

NilleMus: 595.gif.

..erhm.. Nu skal du endelig, ikke holde dig tilbage, mht til at poste flere pic´s af din fiiiiiina body!! :wink:

devil.gif - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Hold da fast for et program, der bliver rykket nogle kilo ´er :4thumbup:

Heysa Sedanen..

He he Taaakk..... :cooldance: Ja det har kørt godt med min træning.. Og kan også køre mine sæt af lidt hurtiger efter jeg er begyndt at køre efter mit nye program.. :bigsmile: (som jeg burde bruge på løbecardio) :tongue:

Skide være med det - du har sku da den lækkereste og frækkeste mave - grrrrrrr whaawwwwwwwwww :w00t:

Men syntes da også at mullerne er begyndt at blive synlige - så du er close :4thumbup: :4thumbup:

Heeeyyyy Mr Bad BOND

Nøøøjjj jeg kan jo sige i lige måde.. :4thumbup: så lige dit billede opdate sidste dag.. FUCK du bliver LEEEE til sommer når du får cuttet lidt mere.. Men det er jo aldrig et problem for dig, det smelter jo lige frem.. :blink:

Og TAAAAAAAAKKK for dit super søde kompliment.. med min mave Hi hi.. :blush: vist enhvers piges ømhed ...... eller nej der er flere ting.. (Røv, mave, lår, bryster) *LOL*

men dejligt at høre.. :bigsmile: jeg knokler bare vidre derud af.. :superman:

Kram Nille

Link to comment
Share on other sites

Woooord, Senor Booondi!! :4thumbup: .. Efter at have set, det billede dér - Så kan man jo kun glæde sig, til sommerfesten :wub: Dayyym, bro - vi bliver surrounded by Hotties!!! :wink:

NilleMus: 595.gif.

..erhm.. Nu skal du endelig, ikke holde dig tilbage, mht til at poste flere pic´s af din fiiiiiina body!! :wink:

devil.gif - L@rs

Heeeeeeyy nice boy :wink:

Nååå du er altid klar med en sød kompliment.. :blush::bigsmile: Hi hi.. OG du kan tro at jeg også glæder mig til sommer og fester.. stranden osv osv osv... :w00t:

Lars.. ang. billeder.. så kunne du jo også smide et par stykker ind af Skagen LækkerHapsen.. *griner*...... :4thumbup:

NÅÅÅÅÅ.... Jeg skal faktisk til BODYCOMBAT om 15 min... Må vist heller lette min Numse.. :4whip:

Stort kram Nillemus

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Log opdate... Siden Søndag d. 16.04 har jeg kørt.. = :showoff::firebounce:

Mandag 17/04-06

Bryst / Biceps

Cardio: 15 min opvarming

Bench press BB

Bench press DB

Cabel fly

Biceps curl BB

AB-Chunch

jack-knife sit-up

Tirsdag 18/04-06

Ben, baller, lår

Cardio:20 min

Squat

Lounges

Benpress

Leg curl

Onsdag 19/04-06

skulder

Cardio : 30 min

Lat raise

Babel crozz

Skulder press

One-Dumbel raise

Torsdag 20/04-06

Trænings fri

Fredag 21/04-06

Ryg / triceps

Cardio : 15 min opvarming

Pull down front

One arm row DB

cabel row

SL-dødløft

en udvidet - Fransk press (kan ikke huske navnet på den) men den var LEE :devil:

Lørdag 22/04-06

Boksetræning

1, 5 time boksetræning :4boxing:

10 omgange sandsække

+ en masse FEEE plethanse teknik (niiiice har savnet det) :wub:

+ nogle omgange sparring med en der var ALT for god til mig.. :tongue:

En god gang cardio omgang den boksedag.. :superman:

Søndag 23/04-06

Cardio dag

1 time BODYCOMBAT

Mandag 15/04-06

Bryst

Cardio : 10 min

Bench press BB

Bench press DB

Cabel Fly Low

Cabel fly

En total øv træningsdag med NUL energi :unhappy::sleeping:

Tirsdag 25/04-06

Ben / cardio

Cardio : 50 min

Squat

Lounges

Ben Press

Leg curl

Mave

Onsdag 26/04-06

Skulder / biceps / cardio

Cardio : 45 min

Lat raise

One-dumbel Raise

Skulder Press :king:

Cabel Crozz

Cabel Curl (biceps)

STILL GOING STRONG..... :chopper:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Savner de daglige updates og kommentarer!

...men dejligt at se du stadig knokler på alligevel! :4thumbup: :cool:

Heeeeeelt Enig med Huz :blush: Vi saaaaavner Daaaaaaai, Nille!!! :wub:

.. men lækkert at se, du knokler - as usual - glæder mig mere og mere til sommerfesten.. :boobs: Hehe!!

- SUPER @ du er igang med Boksningen igen!!! :cheers: ... vil sQ super gerne gå nogle runder eller 10, med dig, når jeg rykker mod syg :4boxing: - Hvis du lover ikke at slå for hårdt eller cardioé mig heeeeylt istykker!!!! thi hi!! :wink:

.. og til gengæld, ku du jo slæææææwe mig med til BodyCombat :laugh: ...Sikkent syn jeg ville være dér!!! hahahaaaa :rofl2:

Klem fra evil.gif - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share