NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

så skal jeg vist sige hej til alle piger jeg møder i fitnessdk, og ved ikke om det ville være helt smart :tongue: . det er lidt svært at genkende ud fra de billeder ud har liggende i din profil :smile: . jeg træner kun i busgaden, men er lidt træt af det derinde, så nu må vi se...

Kom frisk... kan jo ikke hilse på dig, da jeg ingen ide har om hvordan du ser ud..!! og se at oprette en log herinde.. :cool:

men kan nu også godt forstå at du er træt af busgaden, den er godt nok heller ikke stor..!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du kan jo også bare kigge her, endda et indlæg i denne log. :laugh: Det er hende der står tættest ved KONGEN! (en plads åh så eftertragtet) :devil:

so right so right........... måtte slå Sally ned for at komme til at stå ved siden af dig, total tøse fight + Huz for en plads ved KONGEN :devil:

JEG VANDT.......!!!! :king:

Link to comment
Share on other sites

Jamen Bondi Kondi troede slet ikke du var at finde her på mol mere ?? men er sikker på hvis der er nogen her der kan få Nille Pigen i bedre humør så er det dig så GO 4 IT vi kan ikke ha' hun går rundt og er så trist

Knuzzer Lone bone..

Lone.. Mr. Bond kan jo ikke holde sig væk herfra med alle de seje MOL tøser.. :laugh: Vi venter kun på at han genoptager sin log igen.. :cool:

og måske vi også snart får et hej fra Bad Boy post-9443-1159686376.gif nogle holder man aldrig op med at savne :blush:

Tålmodighed er vist en dyd, hvilket jeg har avet meget lidt af :sun:

off to traning... ben (squat) og mest cardio..!! (bikinien skal jo snart på om en lille uge)

Link to comment
Share on other sites

SØNDAGS TRÆNING 01/10-06

Hold da op tiden går hurtig.. har vi allerede OKTOBER... :blink: og alt julehaløj starter sku nok om 4-5 uger.. Syntes tiden går Aaaaallllt for hurtig..

Nå men min diæt går faktisk UTROLIG godt.. det vil så også sige at jeg kan mærke at min energi depoter bliver hurtigere tømt..... ingen sukker boost, næsten ingen dejlige kuldhydrater :crybaby: Men tilgengæl kan jeg glæde mig over at jeg snart har tabt sommeres islagkager og hyggemadder ved stranden... :blush: Hehe Ups..!

Crozztrainer

30 min..

SQUUAT

8 rep * 46 kg

8 rep * 51 kg

8 rep * 51 kg

8 rep * 51 kg

tænkte på at før kørte jeg utroligt tungt i squat, men vil jo ikke have større ben da de fylder godt i landskabet i forvejen, men strammes op trænger de sku til.. Sååååå er det ikke meget fornuftigt som jeg køre dem nu??

Leg curl

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 40 kg

8 rep * 40 kg

Ben press

8 rep * 60 kg

8 rep * 60 kg

8 rep * 60 kg

8 rep * 60 kg

Biceps Curl (cabel)

8 rep * 25 kg

8 rep * 27,5 kg

8 rep * 27,5 kg

8 rep * 27,5 kg

Mave

40 stk

Cykel cardio

15 min

Link to comment
Share on other sites

Så for søren da .. var ikke klar over at jeg var på diæt :blink::laugh:

Øhhh.. siden hvornår er jeg begyndt? Og hvor hemmelig er den?

Kærligste hilsner og solskins-supertanker

Sally :smile:

Sorry Sally.. :blush:

Det er så kedeligt at gå på en diæt selv... og har en god fantasi (desvære nogen gange lidt for god) :tongue:

og den er ikke mere hemmelig end at du kender til den nu... *LOL* :laugh: Men de der slankeis er alså tabu i den her klub.. :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Lone.. Mr. Bond kan jo ikke holde sig væk herfra med alle de seje MOL tøser.. :laugh: Vi venter kun på at han genoptager sin log igen.. :cool:

HeeY Nille :superman:

Ja Bondi kan godt se a få snørret skoene og få genoprettet sin log :w00t: vi savner jo alle hans historier fra det virkelige liv :laugh:

Hmm.. VI MÅ GØRE NOGET !! :devil:

Kæmpe Knuzz fra Kbh :smile:

Link to comment
Share on other sites

juhuuuuuu... :4thumbup: jeg har haft spisedag lørdag og kører klatten med den diæt....sender lige lidt diætmotivation over til nillen :wub:

Superflot Lillen! Jeg har haft spisedag hele ugen og diætdag igår :laugh:

Nej, seriøst.. så har jeg jo lige fået at vide på hospitalet at jeg skal rive 8-10 kg af for at hjælpe mine knæ-basser :blush: Så selvom jeg stor-hader det og egentlig har det ret fint med mig selv, skal jeg til at gøre noget ved sagerne.. :dry:

Nå, dejlig dag til alle MOL tøser!

Sally :smile:

P.S -Slankeis-hvaffo'en slankeis???? :innocent::nonono:

Link to comment
Share on other sites

TIRDAGS TRÆNING 03/10-06

Bryst / Triceps

Crozztrainer

50 min.. opvarming

Bench Press

10 rep * 32 kg

8 rep * 32 kg

6 rep * 34 kg

6 rep * 34 kg

6 rep * 34 kg

Cabel fly

10 rep * 15 kg

8 rep * 20 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

Triceps/bryst pump

10*10 rep * 10 kg

10*10 rep * 10 kg

10*10 rep * 10 kg

10*10 rep * 10 kg

Triceps push down

10 rep * 15 kg

8 rep * 15 kg

8 rep * 15 kg

6 rep * 15 kg (ik meget krut i de arme længere) :nonono:

Der skulle ha stået cardio her...... !!! men gik helt kold for energi ??? *suk* :surrender:

Link to comment
Share on other sites

juhuuuuuu... :4thumbup: jeg har haft spisedag lørdag og kører klatten med den diæt....sender lige lidt diætmotivation over til nillen :wub:

Lillen... du er sku for sej...!!!!!!!!!!! :devil: Jeg kæmper også rimlig hårdt med at holde mig for de søde sager, hvilket går ret godt.. lige før der er håb forude for nogle fitness tøser her.. :laugh: :4thumbup:

Nej, seriøst.. så har jeg jo lige fået at vide på hospitalet at jeg skal rive 8-10 kg af for at hjælpe mine knæ-basser :blush: Så selvom jeg stor-hader det og egentlig har det ret fint med mig selv, skal jeg til at gøre noget ved sagerne.. :dry:

P.S -Slankeis-hvaffo'en slankeis???? :innocent::nonono:

Kan godt se at det er svært at finde motivation til at springe på en diæt, hvis du er tilfreds og har det godt krops mæssigt..

Måske du skal finde din egen vilje og mening med at ændre lidt på kg. tallene.. for din krops (knæ og helbreds) skyld :smile: altid en god grund.. *smiler*

Kram Nillemus

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 04/10-06

Fik min vaccination sprøjte igår til Thailand turen.. i dag føles min venstre skulder som om der er slået en knytnæve på den.. :unhappy: Men det bedste var nu da lægen fortalte mig...!!!

Læge "ja nu skal jeg jo også fortælle om den myg der kun stikker en time efter solnedgang.. Den kan man blive rigtig rigtig syg af, men der findes ingen vaccination eller behandling til den"

Nille "ja okay, men man bliver vel rask igen" :raisebrow:

Læge "ja de fleste gør, og dødligheds procenten er lille" :blink:

Tak og god tur........!!! :4goodbye:(gad vide om Pok har overlevet myggen, eller om han har skræmt den væk med sin svaneflex move)

Skulder træning...

Crozztrainer

10 min..

Cabel Crozz

8 rep * 13 kg

8 rep * 13 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

Lat raise

8 rep * 6 kg

8 rep * 6 kg

8 rep * 6 kg

8 rep * 6 kg

Lat front raise DB

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

Skulder press (smidt)

10 rep * 17 kg

10 rep * 17 kg

10 rep * 17 kg

10 rep * 17 kg

cykel cardio

15 min..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

HeeY Nille PIGE :w00t:

Ihh det lyder da bare som en aftale :4thumbup: så skal jeg nok sørge for protein baren er åben og du får et spejl HELT for dig selv under træningen :laugh: .. City Fitness skulle jo nødig gå glip af Miss FleX og gad vide om du ikke kunne få nogle af drengene med på en omgang posedown :4flex:

Skulle iøvrigt hilse dig fra kim :smile:

post-9979-1159565996_thumb.jpg

Stort Knus Lone Bone :hehe:

Lone... det lyder sku som en deal jeg ikke kan sige nej til... :4thumbup: He he...

Og glæder mig til at se de mænd du får samlet sammen til en omgang posedown.. :wub:

Hvad tid træner du/i om lørdagen? jeg er i Køfenhavn ved middagstiden, så eftermiddag ville passe mig kanon.. så har jeg også tid til at finde CF.. :cool:

Og Lone hils endelig ham lækkerhapsen tilbage *griner*

Kram Nillemus

Ps.... måske nogen som vil mødes til en bid mad et sted om aften på djævleøen..??????? :4mewantfood:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Fik min vaccination sprøjte igår til Thailand turen.. i dag føles min venstre skulder som om der er slået en knytnæve på den.. :unhappy: Men det bedste var nu da lægen fortalte mig...!!!

Læge "ja nu skal jeg jo også fortælle om den myg der kun stikker en time efter solnedgang.. Den kan man blive rigtig rigtig syg af, men der findes ingen vaccination eller behandling til den"

Nille "ja okay, men man bliver vel rask igen" :raisebrow:

Læge "ja de fleste gør, og dødligheds procenten er lille" :blink:

Tak og god tur........!!! :4goodbye:

LOL :laugh:

Læger har det sejeste job..!!

"Nu kommer der lige et lille stik"......... :4crutches:

Link to comment
Share on other sites

Lone... det lyder sku som en deal jeg ikke kan sige nej til... :4thumbup: He he...

Og glæder mig til at se de mænd du får samlet sammen til en omgang posedown.. :wub:

Hvad tid træner du/i om lørdagen? jeg er i Køfenhavn ved middagstiden, så eftermiddag ville passe mig kanon.. så har jeg også tid til at finde CF.. :cool:

Og Lone hils endelig ham lækkerhapsen tilbage *griner*

Kram Nillemus

Ps.... måske nogen som vil mødes til en bid mad et sted om aften på djævleøen..??????? :4mewantfood:

Heey Sveske :tongue:

Ihh det er bare en aftale :4thumbup: jeg plejer at træne ved 13-14 tiden lørdag men du siger bare til så flytter jeg det bare så det passer dig :superman:

Nille du får kamp til dit hår ang posedown :4flex: men er sq lidt tvivl om du overhovedet får trænet med alle de mænd du skal kigge efter :laugh: ja der jo ikke mange tøzzer i city fitness :slut:

Du kan bare ringe eller sende en sms hvis der er noget eller hvis du ikke kan finde det.. for det ligger inde i en gård.. så måske lidt svært at finde første gang :wink:

Knuzz Lone :smile:

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 07/10-06

Så kom dagen hvor jeg endelig skulle besøge City fitness :4thumbup: :cool: Havde fået et kort over københavn plus et metro klippekort og så var jeg ellers godt på vej af mine husly engle som virkelig har taget godt imod mig *smiler berørt* :blush: .. Jyden fandt også CF uden problemer og blev også hurtigt genkendt af Lagoon :bigsmile: som underholdt mig imens jeg ventede på lille Lone.. (træningsmakker for en dag) :thumb:

Pull down til nakke

10 rep * 30 kg

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

8 rep * 40 kg Til bryst

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

Pull doen "V greb"

10 rep * 35 kg

8 rep * 40 kg

8 rep * 40 kg

8 rep * 40 kg

Cabel row

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

8 rep * 40 kg

8 rep * 40 kg

one arm cabel raise "gik jævnligt i stå og gloede på Kim som lige skulle flexe lidt" he he

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

cabel crozz

10 rep * 10 kg

8 rep * 12 kg :crazy:

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

bagside skulder kan ikke maskines navn ?

10 rep * 20 kg

10 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

lat raise Dumbel

10 rep * 6 kg "Nille kan du SÅ se at få nogle større Dumbels" = lone :tongue:

8 rep * 8 kg

8 rep * 8 kg

8 rep * 7 kg

Mave

lidt forskellige mave øvelser...

*griner* en rigtig hyggelig træning.. Lone var også super sød til at gå rundt og præsentere mig..

som Pernille fra Århus.. :blush::bigsmile:og må indrømme at der var en del at kigge på :w00t: og sikke en fed stemning.. :4flex: bliver bestemt ikke sidste gang.. !!!!

Over and out.. Nille i bad og se om hun kan finde hjem til miss 6 pack :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey hon'!

Godt at se at du ramte CF uden komplikationer - og ja, ingen overraskelse at du lige måtte falde i staver ind i mellem - det hører jo med i prisen!

Håber du får en fantastisk tur - og glæder mig til at se dig nøddebrun og super-slim til vores julefrofost... orv.. har lige opdaget at du ikke har betalt, og sidste indbetalingsdag er tirsdag????!!! Skal jeg gøre noget eller...???

Vi snakkes skønne!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 07/10-06

Så kom dagen hvor jeg endelig skulle besøge City fitness :4thumbup: :cool: Havde fået et kort over københavn plus et metro klippekort og så var jeg ellers godt på vej af mine husly engle som virkelig har taget godt imod mig *smiler berørt* :blush: .. Jyden fandt også CF uden problemer og blev også hurtigt genkendt af Lagoon :bigsmile: som underholdt mig imens jeg ventede på lille Lone.. (træningsmakker for en dag) :thumb:

en rigtig hyggelig træning.. Lone var også super sød til at gå rundt og præsentere mig..

som Pernille fra Århus.. :blush::bigsmile:og må indrømme at der var en del at kigge på :w00t: og sikke en fed stemning.. :4flex: bliver bestemt ikke sidste gang.. !!!!

Over and out.. Nille i bad og se om hun kan finde hjem til miss 6 pack :wink:

Heey Nille Pige :superman:

1000 Tak for en rigtig dejlig dag..det var så hyggeligt du gæstede city fitness ( Iøvrigt tak for træningen :4thumbup: ) en lille omgang :4flex: blev det da også til :tongue: selvom du havde større tricep end mig !! :dry::laugh: men senere fandt Nille pige også hjem til os hvor huset var fyldt med gæster :w00t: så der blev snakket igennem hele aften :blahblah: du går bare RENT ind i alle hjerter :heartpump: Tror godt Bo ville en tur med dig til thailand :wub: men det må blive næste gang :w00t:

Håber du får en dejlig tur og PAS nu godt på dig selv :smile: håber også der kommer en lille opdatering fra Dykkeren :w00t:

Stort KnuZz Lille Lone :smile:

Link to comment
Share on other sites

Heey Nille Pige :superman:

1000 Tak for en rigtig dejlig dag..det var så hyggeligt du gæstede city fitness ( Iøvrigt tak for træningen :4thumbup: ) en lille omgang :4flex: blev det da også til :tongue: selvom du havde større tricep end mig !! :dry::laugh: men senere fandt Nille pige også hjem til os hvor huset var fyldt med gæster :w00t: så der blev snakket igennem hele aften :blahblah: du går bare RENT ind i alle hjerter :heartpump: Tror godt Bo ville en tur med dig til thailand :wub: men det må blive næste gang :w00t:

Håber du får en dejlig tur og PAS nu godt på dig selv :smile: håber også der kommer en lille opdatering fra Dykkeren :w00t:

Stort KnuZz Lille Lone :smile:

Fingerne fra Nille - HUN ER MIN :wub::laugh: - Bondi skal også snart have rundvisning i CF med efterfølgende Galle middag :laugh:

Håber du får en rigtigt god tur nille - glæder mig til at hører om den :wink:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:

Har lige opdaget at du ikke har betalt, og sidste indbetalingsdag er tirsdag????!!! Skal jeg gøre noget eller...???

Heysa Sally

Nej jeg fandt desvare ud af at jeg skulle arbejde den weekendt.. :unhappy: Og har vist brug for pengene når jeg kommer hjem..

Så i må have en KANON fest, desvare uden mig.. (ved det bliver svart) hehe :tongue: BUT YOU CAN DO IT..!!!! :cooldance:

Kram Nillepigen

Link to comment
Share on other sites

Heey Nille Pige :superman:

1000 Tak for en rigtig dejlig dag..det var så hyggeligt du gæstede city fitness ( Iøvrigt tak for træningen :4thumbup: ) en lille omgang :4flex: blev det da også til :tongue: selvom du havde større tricep end mig !! :dry::laugh: men senere fandt Nille pige også hjem til os hvor huset var fyldt med gæster :w00t: så der blev snakket igennem hele aften :blahblah: du går bare RENT ind i alle hjerter :heartpump: Tror godt Bo ville en tur med dig til thailand :wub: men det må blive næste gang :w00t:

Håber du får en dejlig tur og PAS nu godt på dig selv :smile: håber også der kommer en lille opdatering fra Dykkeren :w00t:

Stort KnuZz Lille Lone :smile:

Nååååååååååååååååå Lone.....

hvor er du altså sod, (ps sorry stavemåden, de mangler nogle bogstaver på det her tastatur) :nonono: Det var rigtig, rigtig, rigtig hyggeligt HELE dagen..! OG fedt at se din mand fra en lidt mere menneskelig synsvinkel, med hjemmesutsko på.. :bigsmile:

Bo kunne sikkert godt have overlevet turen indtil vidre.. lige pt. er jeg i Bangkok, ingen puder på gulvet endnu :tongue: Men turen går vidrer om 1 times tid, hvor jeg igen skal sidde i en bus i 10 timer + 4 timer på båd.. Suk..!!! :cry: Men så er jeg også på Ko Thao hvor dykning og hvide strande venter på mig :w00t:

Skriver senere igen.. STORT KNUS OG KRAM

Nillepigen :sun:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share