NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Savner de daglige updates og kommentarer!

...men dejligt at se du stadig knokler på alligevel! :4thumbup: :cool:

Heeii huz boy.. :smile:

i know i know.... men syntes ikke jeg har tid til at opdatere og følge med i alle de logs som jeg gerne vil.. Men vil dog gerne stadig se Jer Mol folk af og til.. Var jo skide hyggeligt at sige hej til dig i Odense.. Måske vi snart skulle lave en træninsaftale i Odense OBBC dem som kan... :4thumbup: Det var rigtig sjovt sidst jeg var der med Lillen og Kong kent hvor vi mødte bronze som stod og pumpede.. :cool:

Hvad med d. 03 Juni.. Nogen der kan????? :showoff:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ser rigtigt rigtigt godt ud med træningen - du er en sej tøs :4thumbup:

Me cool Jane... You Cool Tazan... :cool:

Hvad med dig.. og en træningsrunde i OBBC..?? så jeg kan svinge pisken :4whip: så du kan stille op til DM og jeg får mulighed for at smørge dig ind i Olie.. He he.. :tongue:

Klem Nillepige

Link to comment
Share on other sites

Hey Cool Jane - Mener ikke jeg skal noget der - så jeg er ON ! Hvad tiiiiiiii ????

Skal nok stille op i jungle ouffit - med en flok bananer :laugh:

Heysa Mr. Bond..

Var vist for hurtig med datoen.. Lillen minede mig lige om at jeg har en date med hende og Lars til Annastasia koncert i Randers d. 02 juni.. :cool:

Så vis du lige cheker din kalender igen, så kunne vi måske drøne over til City-Fitnes istedet og besøge min Flex instruktør og "lille Nandro" til en gang work Out... :showoff:

Klem fra en solskins dag :sun:

Link to comment
Share on other sites

Man kan næsten ikke få lyst til andet.. end at træne når man ser på Pia Marlen Johnsen.. :blush::superman:

Guestpose fra Loaded.. 2006

Ooooooork JOW, jeg får lyst til MEEEEEEEEGET andet, når jeg ser Pia Marlen :wub:

.. Uhmmm... Lømmel Lars in Action!!

Meeeyn, håber da du fik trænet hårdt og dejligt!!

- Her i Skawne, gider jeg ikke træne idag.. Ej, pjat - kan desværre ik nå dét idag :w00t: Meeeyn, imorgen går jeg amokk igen :wink:

Klem fra Sunshine :sun: -Boy Lars

Edited by Lars B
Link to comment
Share on other sites

Ooooooork JOW, jeg får lyst til MEEEEEEEEGET andet, når jeg ser Pia Marlen :wub:

.. Uhmmm... Lømmel Lars in Action!!

Meeeyn, håber da du fik trænet hårdt og dejligt!!

- Her i Skawne, gider jeg ikke træne idag.. Ej, pjat - kan desværre ik nå dét idag :w00t: Meeeyn, imorgen går jeg amokk igen :wink:

Klem fra Sunshine :sun: -Boy Lars

Heyy Sunshine Boy :sun:

Som du har det med Pia Marlen sådan har jeg det med Vin Diesel :wub::tongue4:

post-9443-1146807488_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Log opdate... :showoff::firebounce:

Mandag 01/05-06

Ryg / Biceps

Cardio: 25 min Crozztrainer

Pull down

Pull down *smal*

Row *maskine*

Back Extension

Biceps Curl

AB-chunces

Tirsdag 02/05-06

Bryst/ Triceps

Cardio:1 time Crozztrainer

Bench press BB

Bench Press DB

Cabel fly

Fransk Press

Triceps Push down

AB-chunch

Onsdag 03/05-06

Trænins Fri

Torsdag 04/05-06

Ben/ cardio

Cardio:40 min Crozztrainer

Squat *smith*

Lounges*dyb*

Ben Press

Leg curl

Leg extension

Hip Extension

Fredag 21/04-06

Træninsfri

Lørdag 06/04-06

Skulder / cardio

Cardio : 1 time Crozztrainer

Lat raise

One dumbel front raise

Cabel crozz

Skulder press

AB-chunces

Søndag 07/05-06

Træningsfri IGEN :mad:

på grund af dårlige arbejdstider......

Mandag 08/05-06

Ryg/Biceps

Cardio: 40 min

Pull down *front*

One arm row DB

Row *maskine*

Back extension

Cabel curl

Tirsdag d. 09/05-06

Træninsfri

Onsdag d. 10/05-06

Bryst/triceps

Cardio : 17 min

Bench press BB

Bench Press DB

Cabel fly

Fransk press ez

AB-chunch

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING 12/05-06

Ryg/ bryst PR - træning

Lige lidt log opdatering... Lars-drengen fra skagen var et smut forbi Århus, inden han skulle til et møde i Odense.. Skide hyggeligt med dejligt besøg :4thumbup:

Og det blev også til en ny PR i bench press.. selvom jeg trænede ryg.. *griner*

cykel opvarming

10 min

Pull down

1 x 8 @ 40 kg

1 x 8 @ 40 kg

1 x 8 @ 40 kg

1 x 8 @ 40 kg

Cabel Row

1 x 10 @ block 7

1 x 10 @ block 8

1 x 10 @ block 8

1 x 10 @ block 9

Biceps Curl

1 x 10 @ block 6

1 x 10 @ block 6

1 x 10 @ block 6

Back extension

1 x 10 @ bw

1 x 10 @ bw

1 x 10 @ bw

Lidt Lir.... Lars mente det var på tide at lave sjov med benchpressen og se om jeg kunne slå min gamle PR (2 * 50 kg) :cooldance:

Bench Press BB

1 x 5 @ 50 kg .. PR i reps

1 x 2 @ 60 kg .. NY - PR WEEEEEEEEEEEEEEE... :w00t::w00t::w00t:

Så jeg må jo næsten kunne tage mere hvis jeg ikke lige havde trænet ryg og leget med de 50 kg først.... :superman: (nok mere ønsketænkning) *griner* :laugh:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med PR... der er vel ikke noget mere præstationsfremmende, end en leeeee' fiskerka'l der står bagved og truer med kridtlussinger og en tur i kanvassen hvis man ikke får presset lortet op! :devil:

Super, at du stadig træner, selvom din logføring ikke er så kontinuerlig som den har været. :wink:

All the best. :smile:

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING 12/05-06

Ryg/ bryst PR - træning

Lige lidt log opdatering... Lars-drengen fra skagen var et smut forbi Århus, inden han skulle til et møde i Odense.. Skide hyggeligt med dejligt besøg :4thumbup:

Og det blev også til en ny PR i bench press.. selvom jeg trænede ryg.. *griner*

Lidt Lir.... Lars mente det var på tide at lave sjov med benchpressen og se om jeg kunne slå min gamle PR (2 * 50 kg) :cooldance:

Bench Press BB

1 x 5 @ 50 kg .. PR i reps

1 x 2 @ 60 kg .. NY - PR WEEEEEEEEEEEEEEE... :w00t::w00t::w00t:

Så jeg må jo næsten kunne tage mere hvis jeg ikke lige havde trænet ryg og leget med de 50 kg først.... :superman: (nok mere ønsketænkning) *griner* :laugh:

Ååååååårh, Suuugar!! Dét er altså ikke ønsketænkning.. Du er HAMMER SEJ og meeeega stærk, syntes jeg.. @t du er en super hottie, :shades: oveni dét hele, er jo bare super viiiiiiidunderligt :wub::wink::smile:

.. og ville da oxo skyyyyde på, at med - lidt hiv træk og motivering - ville dit max i BP realistisk set, være omkring 70-75 kg... eller, 80 på en super dejlig dag!!! :4thumbup:

.. OG jaaaa, skiiii hyggeligt, at træne i Equinox med dig.. for dælaaan, der var mange mennesker dér.. hihi..

- Så moooon ikke, vi render lidt oftere ind i hinanden, når jeg flytter til 82tiiiiii og træner fast i Equinoooox :showoff:

Knuz og klem - Lars B aka Flodhesten :rofl2: !!

Link to comment
Share on other sites

Det ser rigtigt rigtigt godt ud med træningen Nille - Fantastisk indsats du har lagt i din træning siden du startede her på MOL - ikke mange piger der kan holde den trænings gejst i så lang tid. Lækkert at se - Du bliver bare den hotteste hotti........ :wub:

Iøvrigt sej Bænkpress - du nupper sku snart mig i denne øvelse :wink: Flot bænket :4thumbup:

Har du fundet en ny dato for OBBC træning ????

Link to comment
Share on other sites

Ååååååårh, Suuugar!! Dét er altså ikke ønsketænkning.. Du er HAMMER SEJ og meeeega stærk, syntes jeg.. @t du er en super hottie, :shades: oveni dét hele, er jo bare super viiiiiiidunderligt :wub::wink::smile:

.. og ville da oxo skyyyyde på, at med - lidt hiv træk og motivering - ville dit max i BP realistisk set, være omkring 70-75 kg... eller, 80 på en super dejlig dag!!! :4thumbup:

.. OG jaaaa, skiiii hyggeligt, at træne i Equinox med dig.. for dælaaan, der var mange mennesker dér.. hihi..

- Så moooon ikke, vi render lidt oftere ind i hinanden, når jeg flytter til 82tiiiiii og træner fast i Equinoooox :showoff:

Knuz og klem - Lars B aka Flodhesten :rofl2: !!

Lars hva vil du lave i EQ? Da ik liiiige et center for dig. Dumbells til 24 kg og ingen squuuuuuuuat

Link to comment
Share on other sites

Lars hva vil du lave i EQ? Da ik liiiige et center for dig. Dumbells til 24 kg og ingen squuuuuuuuat

har vist nok noget at gøre med hans ny stil: Nordic walking, elastik træning, Line dans og rollespil.Vist nok også derfor han har været nød til at skift by - I en storby som Århus vækker man ikke så meget opsigt med dette så i skaaaaaaen.

Link to comment
Share on other sites

Det ser rigtigt rigtigt godt ud med træningen Nille - Fantastisk indsats du har lagt i din træning siden du startede her på MOL - ikke mange piger der kan holde den trænings gejst i så lang tid. Lækkert at se - Du bliver bare den hotteste hotti........ :wub:

Iøvrigt sej Bænkpress - du nupper sku snart mig i denne øvelse :wink: Flot bænket :4thumbup:

Har du fundet en ny dato for OBBC træning ????

Heeeiiii.. Min Fynbo ven.. :bigsmile:

Aaahh jeg elsker jo at træne, og tanken om at man kan forme kroppen er jo fantastisk... Og det kræver jo tolmodihed, + TONSVIS af træning.... :wub::showoff:

Men lige så flittig som jeg træner... lige så lidt får jeg taget mig sammen til den diæt.. :unhappy: bryder mig ikke om, så træt man bliver af at leve på lav kcal... Så tager den LAAAANGE og tunge diæt.. = tab af fedt via. træning og alm. mad..... :4mewantfood: :laugh:

Vil stadig MEGET gerne træne med dig og andre i OBBC... skal bare lige flytte.. (i morgen tirsdag) = weekendten.. Du kunne jo smide dit nr. i en PM.. lidt nemmere at sms frem og tilbage ang. en trænings dag.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lars hva vil du lave i EQ? Da ik liiiige et center for dig. Dumbells til 24 kg og ingen squuuuuuuuat

*mumle, mumle, mumle*...... CJ.. du søger sku da selv arbejde i EQ... *griner* :wink:

Og på Nørrebrogade har de da håndvægte op til 40 kg (eller noget)

Plus Lars drengen træner ikke med håndvægte.. Men.. der er da FRIIIIIIII SQUAT stativ...!!!! :tongue::cool:

Bare fordi du vil have os ned i Olympic he he....... :wink:

Ps. måske kikker jeg forbi lørdag d. 03 med en ven.. hvis du har lyst til et par seje Trænings makker.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

*mumle, mumle, mumle*...... CJ.. du søger sku da selv arbejde i EQ... *griner* :wink:

Og på Nørrebrogade har de da håndvægte op til 40 kg (eller noget)

Plus Lars drengen træner ikke med håndvægte.. Men.. der er da FRIIIIIIII SQUAT stativ...!!!! :tongue::cool:

Bare fordi du vil have os ned i Olympic he he....... :wink:

Ps. måske kikker jeg forbi lørdag d. 03 med en ven.. hvis du har lyst til et par seje Trænings makker.. :superman:

Jeg kan jo godt arbejde i EQ, og træne i Olympic :wink: Har jeg da tænkt mig :bigsmile:

I er skam velkommen, du sender bare en sms eller msn´er mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

:showoff::firebounce:

Heysa Lillen.... Jo jo jo.. træner så snart der er tid til det..... du kan stadig følge min træning bare via denne opfølgning..... :wink:

Tirsdag 16/05-06

Ben / skulder

Cardio 50 min

Squat

Lounges

Ben press

Lat raise

One dumbel Raise

Skulder press

Cabel Crozz

AB-chunces

Træninsfri Onsdag, Torsdag, Fredag

På grund af MEGET arbejde.... :dry:

Lørdag 20/05-06

Bryst/triceps

Cardio:50 min

Bench Press Barbel

Bench Press Dumbel

Cabel fly

Fransk press ez

AB-chunces

Træninsfri - Søndag 21/05-06

Mandag 22/04-06

Ryg

Pull down "front"

Maskine Row

One arm Row

Back extension

Biceps curl

Cardio 40 min.. mens jeg så tv3.. " manden med biceps på 72 cm :crazy: fuck hvor var han klam og latterlig..............

Blev smidt ud af fitnessdk kl 22.00 de lukkede.. :sneaky2: Hmmmm... Var ellers ikke færdig med at træne.. :superman::cool:

Er også blevet lidt stærkere i nogle øvelser........

Henviser til min benchpress på 60 kg. :w00t:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

hvordan går det med diæt og træning søde? eller går det hele op i arbejde? :smile:

Holder ikke sådan nogle lange træningspause som dig søde.. :tongue::wink:

Godt at se du er kommet igang igen... :4thumbup: :4thumbup: Det eneste der virker... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Holder ikke sådan nogle lange træningspause som dig søde.. :tongue::wink:

Godt at se du er kommet igang igen... :4thumbup: :4thumbup: Det eneste der virker... :superman:

sejt...og fedt med din bp :devil: ...du overhaler mig snart..det kan jeg ikke have...må snart op til ak frem og bænke 70 så... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
HIP HURRAAAAA det er min fødselsdag... :cooldance::4trumpet::biggrin::cheer: :4band:

Til alle dem der vil sende en fødselsdagsgave... send en PM og jeg sender min add..... :laugh::tongue:

Kram og øøhhhhhh det skulle gerne blive SUPER VEJR idag.. :sun::sun:

Godmorgen Nillepigen :bigsmile:

Jamen så vil jeg da lige ønske dig tillykke!! :cooldance::4trumpet::sun::cheer:

Og håber du har været god, så vejret holder hele dagen!!! :smile:

Edited by Miss Cali
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share