NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ONSDAGS TRÆNING 27/09-06

FUUUUUCCCK hvor har jeg ondt i min RØV og lårbasser... gårsdagens squat har sat sine spor.. :crazy: Surt at bo på 3 sal lige pludselig.. *griner*

Crozztrainer

50 min.. :cooldance:

skulder press

10 rep * 17 kg

8 rep * 20 kg

10 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

lat raise

8 rep * 6 kg

8 rep * 6 kg

8 rep * 6 kg

10 rep * 5 kg (overdrevede slap) :unhappy:

One dumbel front raise

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

Cabel Crozz

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

Triceps Push down cabel

10 rep * 25 kg

10 rep * 27 kg

10 rep * 30 kg

10 rep * 33 kg

Rotary Torso (mave skrå)

10 rep * 20 kg

10 rep * 20 kg

10 rep * 20 kg

10 rep * 20 kg

En rigtig god træning runde.. :bigsmile: Er blevet lidt slap, men det kommer forhåbenligt hurtigt igen..

Link to comment
Share on other sites

Og se os lige - selvom jeg er en tarvelig ål, og du mener du er for feeeee', så har vi alligevel scoret os DM's sejeste chicks! :wub: Så helt galt kan det da ikke være? :blush::w00t::superman:
Keep it commin' King! :laugh::w00t::tongue:

Har nogen iøvrigt sagt at I er et par hammer-lækre honks!

Sally :smile:

Sally... mente de os.. DM´s sejseste chicks??? :w00t::slut::tongue: He he.... COOOL..

ps. Sally.. nul is indtil jule tam tamen.. ellers kan vi ikke være i vores nissekjole.. :laugh:

bliver skide sjovt, kan jeg allerede mærke nu.. :yahoo:

og pps.. så er det helt okay, ang. lejlighed d. 08.10 for der er allerede en som har været så sød at låne mig en sofa :wub: Så der er mulighed for at Nilletøs kommer og træner i City fitness lørdag. d. 07.10 :w00t::superman::weight_lift:

Link to comment
Share on other sites

But why? :cry:

De sædvanlige ting der giver en dårligt humør, dårlig mave og minus nattesøvn.. MÆND....!!!!!!! :dry:

Nå men vil ikke lade det påvirke min træningslyst, og min diæt sammen med Lillen og Long Sally (som ikke ved noget om den hemmelige diæt klub) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

De sædvanlige ting der giver en dårligt humør, dårlig mave og minus nattesøvn.. MÆND....!!!!!!! :dry:

Nå men vil ikke lade det påvirke min træningslyst, og min diæt sammen med Lillen og Long Sally (som ikke ved noget om den hemmelige diæt klub) :tongue:

Jeg beklager på mit køns vejene... Sig til hvis der er nogen der skal rykkes rundt! :smile::wink:

Men, som man siger: "De skal ikke tro de er noget, de skal bare fucke af!" :devil::laugh:

Link to comment
Share on other sites

TORSDAGS TRÆNING 28/09-06

Åååhh hvad, har stadig sindsyg ondt i mine lår og baller.. ikke sjovt når man føler sig som en førtidspensionist som skal have støttehåndtag for at sætte sig på toilettet.. :blush:

He he tak Till min private police mann.. :4police: sød tanke.. og Tunen (rumpestjerner) ?? Hehe den har jeg ikke hørt før, og hvad pokker er det? :laugh:

Motions cykel

15 min

Bench Press (smith)

10 rep * 20 kg

10 rep * 31 kg

10 rep * 31 kg

6 rep * 31 kg (kunne sku ikke mere *LOL*)

sku lang vej op til mit max på 60 kg :blush:

Cabel fly

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

8 rep * 15 kg

Sidden Bryst press

8 rep * 25 kg

8 rep * 25 kg

8 rep * 25 kg

8 rep * 25 kg

Triceps/Bryst pump

10*10 rep * 10 kg

10*10 rep * 10 kg

10*10 rep * 10 kg

10*10 rep * 10 kg

Chrunces alm.

40 stk.

Holder en træninsfri dag i morgen..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Heey Nille-Mor :superman:

Ihh hvor var det dog hyggeligt a se dig igen :4thumbup: Aaah hvaa.. kommer du og træner i City fitness lørdag d. 7 ?? Sådan noget skal jeg da vide :w00t: hmm må se at få samlet drengene så der er noget a kigge på :laugh: men du kan jo lige skrive til mig så må vi da ud og ha lidt kaffe.. måske kunne vi også lokke Sally og Timea med :4thumbup:

See U :slut:

Link to comment
Share on other sites

rumpestjerne = røvhul :4thumbup:

Fine tal og gode øvelser! Du skal nok komme efter det igen :smile:

*LOOOL* Hvorfor spurte jeg !!..

Og 1000 tak.. selvfølgelig gør jeg det.. :innocent: Ellers må jeg bare få nogle af de seje gutter i Århus til at gi mig et los bag i.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Heey Nille-Mor :superman:

Ihh hvor var det dog hyggeligt a se dig igen :4thumbup: Aaah hvaa.. kommer du og træner i City fitness lørdag d. 7 ?? Sådan noget skal jeg da vide :w00t: hmm må se at få samlet drengene så der er noget a kigge på :laugh: men du kan jo lige skrive til mig så må vi da ud og ha lidt kaffe.. måske kunne vi også lokke Sally og Timea med :4thumbup:

See U :slut:

Heeeeiiii SUPER LONE :w00t:

Jaaahhhhh det var godt nok SUPER hyggeligt til DM, havde nu også glædet mig til at snakke med dig igen.. :blush:

Og ja samle lige nogle af gutterne lørdag d.07.. skal rejse om søndagen, og en engel har forbarmet sig over mig og vil gerne låne sin lejlighed ud, så regner med at komme til kbh ved middagstid og har jo så hele dagen til hygge hvis det er.. :bigsmile:

Men skriver lige lidt nærmere i næste uge ik...

Stort kram Nille pige... alså og ik mor.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Heeeeiiii SUPER LONE :w00t:

Jaaahhhhh det var godt nok SUPER hyggeligt til DM, havde nu også glædet mig til at snakke med dig igen.. :blush:

Og ja samle lige nogle af gutterne lørdag d.07.. skal rejse om søndagen, og en engel har forbarmet sig over mig og vil gerne låne sin lejlighed ud, så regner med at komme til kbh ved middagstid og har jo så hele dagen til hygge hvis det er.. :bigsmile:

Men skriver lige lidt nærmere i næste uge ik...

Stort kram Nille pige... alså og ik mor.. :dry:

HeeY Nille PIGE :w00t:

Ihh det lyder da bare som en aftale :4thumbup: så skal jeg nok sørge for protein baren er åben og du får et spejl HELT for dig selv under træningen :laugh: .. City Fitness skulle jo nødig gå glip af Miss FleX og gad vide om du ikke kunne få nogle af drengene med på en omgang posedown :4flex:

Skulle iøvrigt hilse dig fra kim :smile:

post-9979-1159565996_thumb.jpg

Stort Knus Lone Bone :hehe:

Link to comment
Share on other sites

LØRSDAGS TRÆNING 30/09-06

Nul energi i dag... Og mit humør er lidt presset.. Hmm :dry:But my Sorry ASS got to the gym..!! :devil:

Crozz trainer

15 min

Pull down lat

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

Pull down "V" greb

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

Cabel row

10 rep * 50 kg

10 rep * 50 kg

10 rep * 50 kg

10 rep * 50 kg

Hyber Extension

10 rep * bw

10 rep * bw

10 rep * bw

Chrunces alm.

40 stk.

Jeg skylder efterhånden min rygtræning lidt mere opmærksomhed.. føler ikke lige at jeg gav mig 100 %

men plus siden er at min kost fungere rigtig godt (stadig) :hehe: så det er så småt begyndt at vise sig på vægten.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey hey. Du træner godt nok for hårdt igennem ifølge din log :4thumbup: .

Træner du i Fitnessdk?

Hey Jk1

Og jeps træner i Fitnessdk, er dog mest at finde i Frisko huset.. Og selvfølgelig træner jeg for hårdt igennem.. :tongue::superman: Hehe.. eller noget..!

sig endelig hej hvis du render ind i mig..

Link to comment
Share on other sites

Hey Jk1

Og jeps træner i Fitnessdk, er dog mest at finde i Frisko huset.. Og selvfølgelig træner jeg for hårdt igennem.. :tongue::superman: Hehe.. eller noget..!

sig endelig hej hvis du render ind i mig..

så skal jeg vist sige hej til alle piger jeg møder i fitnessdk, og ved ikke om det ville være helt smart :tongue: . det er lidt svært at genkende ud fra de billeder ud har liggende i din profil :smile: . jeg træner kun i busgaden, men er lidt træt af det derinde, så nu må vi se...

Link to comment
Share on other sites

så skal jeg vist sige hej til alle piger jeg møder i fitnessdk, og ved ikke om det ville være helt smart :tongue: . det er lidt svært at genkende ud fra de billeder ud har liggende i din profil :smile: . jeg træner kun i busgaden, men er lidt træt af det derinde, så nu må vi se...

Du kan jo også bare kigge her, endda et indlæg i denne log. :laugh: Det er hende der står tættest ved KONGEN! (en plads åh så eftertragtet) :devil:

Link to comment
Share on other sites

Er livet ikke så FUNKY så skriv til BONDI !

:laugh::laugh: Jamen Bondi Kondi troede slet ikke du var at finde her på mol mere ?? :innocent: men er sikker på hvis der er nogen her der kan få Nille Pigen i bedre humør så er det dig :4thumbup: så GO 4 IT :superman: vi kan ikke ha' hun går rundt og er så trist :unhappy:

Knuzzer Lone bone..

Edited by LK.Com
Link to comment
Share on other sites

Er livet ikke så FUNKY så skriv til BONDI !

Ellers ser det godt ud med træningen Nille og super at se du kommer afsted trods alt ! GO FOR IT !

jamen BONDI... er trist fordi du ikke vil sidde med mig under armen til MOL´s julefrokost... :unhappy:

Havde ellers håbet vi skulle de små snaps, for HADER dem..!!! :crazy:

Og så skylder du mig en Nik og Jay sang live.. :tongue:

BOOOONNNDII .... DU SKYLDER EN KRAMMER...!!!!!! :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share