NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

IM BACK

post-9443-1158746091_thumb.jpg

Efter en pause fra MOL, kan jeg mærke at jeg mangler ny inspiration og MOVITATION.. til min træning

Det skal dog lige siges at jeg har skam trænet mine X-antal gange om ugen, men seriøsiteten har kunne være bedre.. :excl:

Håber den bliver det igen.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Selvfølgelig er du ikke dét. :smile:

Lyder godt, at du trods manglende log-opdatering ( :dry: ) stadig har trænet. Ellers er det jo ikke meget vi har hørt til dig på det seneste. Op på net-hesten igen, så vi kan se om træningen bli'r til noget. :4whip::poking::tongue:

Vi ses jo sikkert på lørdag. :cool:

Hehe taakk KongKent.. :wink:

jaaahh i know.. med havde lige 1000 andre ting i hovdet end MOL en overgang.. :sun::icecream:

Du ved sommer..!! Men den er jo slut, og har lige pludselig en masse indedøres tid.. til f.eks internettet = MOL.. + min røv føltes stor.. :cry:

Men vi ses HELT sikkert til DM.. skal nok se om vi kan ramme dig i nakken fra 10 række, med popcorn :tongue:

Link to comment
Share on other sites

jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! :w00t::superman::4jumpy::flowers::sun::banana::cheer::clap::wootdance::slut::yahoo:

Hey Silje pigen fra Randers.....!!

Jep så er vi sku begge to tilbage til at genere folk og deres LOG.. :devil: Og blev sku helt glad da jeg hørte at MR. BOND måske og joiner os her til efteråret.. :4thumbup: Med lidt pres, tror du så ik vi kan få vores top inspiration nr. 1 herind igen.. :wub:

Kram

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 20/05-06

Dammmn lang tid siden med en log opdate.. En del er sket siden sidst.. Men vælger at starte herfra..

De næste 14 dage går med en bunke cardio træning og diæt, da min RØV har været i vokseperiode

så det skal der lige rettets lidt op på :innocent:

Crozz Trainer

45 min = 600 kcal

Cykel

15 min..

Og har ellers været rigtig rigtig fornuftig med kosten idag.. :4thumbup: Så længe det vare..!! :dry:

Hopper på løbebåndet i morgen..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

BOING BOING - Fedt at se du er igang igen :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Og hvem ved måske åbner Bondi loggen måske også snart igen herinde, så det hele ikke ender i for meget tøse fnidder :laugh: Så bliver det sku ren Bondi stil:

Bondi siger:

Baby lad mig løft den for dig, lad mig løft den for dig

Boing boing, vægtene går op og ned som en fjeder

Boing boing, og han bliver ved og hun syntes det er helt fantastisk

Boing boing, så fantastisk kan næsten ikk have det

Boing boing, ny PR det er helt utroligt, hun besvimer af det :crazy::laugh:

Bare giv den gassss Nille - God opstart :4thumbup:

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

TORDAGS TRÆNING 21/09-06

En tur i Fitnessdk.. :smile:

Crozz Trainer

30 min

Løb/PW

15 min..

Det var ellers ik meningen at jeg skulle styrke træne, fuck de cardio maskiner keder mig :sleeping: så hoppede af og tog lidt brysttræning

Bryst press (siddende)

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

inc. Bench Press

10 rep * 27 kg

10 rep * 27 kg

8 rep * 27 kg

8 rep * 27 kg

og så ellers en dejlig cykeltur hjem..

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille...

Kender godt det med at der er andre ting der trækker mere end træningn i perioder... har selv haft samme "problem" i sommer... :unhappy: Men nu har jeg genfundet min motivation igen, og fedt at du også har gjort det samme... :4thumbup:

Hvordan går det med dine politi ambitioner?

Edited by la Cour
Link to comment
Share on other sites

Hej Nilleper!

Godt at se dig herinde igen! Hvordan går det med politidrømmen? Hint: Kig forbi min log (prale, prale) :tongue: Som Bondi (Nik&Jay fanboy#1) siger: Giv den gas, trunte! :smile:

Hey Till drengen..

hehe du hænger også stadig ud herinde.. :tongue:

Og du kaldte mig ikke lige for TRUNTE..!!! Vel..! *griner* :shades:

Og så lige et Dybt SUK...!!! :unhappy: bøjer hovedet og et mumlen.... (øv hvor er du heldig)... og selvfølgelig et stort tillykke med politiet..

Vil stadig meget gerne derind, men det tog lige pusten fra mig da jeg dumpede, da gad jeg sku ikke

lige mere..

overvejer om jeg skal tage kampen op igen til jan, skal lige have et pusterum, da man bare ikke laver andet end at tænke på prøverne osv..

Hey Nille...

Kender godt det med at der er andre ting der trækker mere end træningn i perioder... har selv haft samme "problem" i sommer... :unhappy: Men nu har jeg genfundet min motivation igen, og fedt at du også har gjort det samme... :4thumbup:

Hvordan går det med dine politi ambitioner?

Hey La Cour.. og velkommen til my space.. :bigsmile:

ja det er sku lige med at genfinde motivationen.. har nu trænet hele tiden, det blev bare mere til hyggetræning til sidst.. :innocent: og glemte lidt at der var noget der hed sund mad.. :blush: hehe.. UPS..!

Derfor er det fedt at komme tilbage på mol, da man bliver mindet om sine mål osv. hele tiden.. :4thumbup: God opbakning gutter/gutinder..

Hvad ang. politi ambitioner, ser vi lige på om jeg vil tage kampen op igen til jan.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

BOING BOING - Fedt at se du er igang igen :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Og hvem ved måske åbner Bondi loggen måske også snart igen herinde, så det hele ikke ender i for meget tøse fnidder :laugh: Så bliver det sku ren Bondi stil:

Bondi siger:

Baby lad mig løft den for dig, lad mig løft den for dig

Boing boing, vægtene går op og ned som en fjeder

Boing boing, og han bliver ved og hun syntes det er helt fantastisk

Boing boing, så fantastisk kan næsten ikk have det

Boing boing, ny PR det er helt utroligt, hun besvimer af det :crazy::laugh:

Bare giv den gassss Nille - God opstart :4thumbup:

*LOOOOOOOL* :laugh::laugh:

Den der tekst............. vil jeg MEGET gerne høre dig synge LIVE.....!!!!!!!!!!!!!! :strat::smilerock: Hehe..

Men tak.. du er sku for sød.. og sorry at jeg ikke lavede en log på Bodybuilding.dk men sitet er sku lidt for stille.. kun dig der trak mig derind.. men ej BOOOOOONNNNDDD lav din log ingen, savner dig sku..!

og vil ikke plage mere ang. på lørdag.. (du ved hvad jeg snakker om) :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nillepige!

Hvor var det hyggeligt at få mødt dig - selvom du jo er den meget forsagte og lidt stille type.. :tongue::laugh::innocent:

Har bestilt en kvartpalle slanke is - den der gi'r høje baller og karriere-garanti - kender en der blev CEO i finansverden efter bare 2 bidder! Du siger bare til hvis jeg skal sende dig et par kasser - hov hvor mærkeligt, sidder pludselig og føler mig lidt landsretsagfører-agtig... må være den slankeis jeg tog i pausen igår..

Rigtig dejlig søndag!

Kærligste hilsner fra The sunny side!

Sally Judge -Højsteret :laugh:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Slanke is?!? Jeez, glæder mig endnu mere til det bæger Ben&Jerry Dublin Mudslide der ligger ude i fryseren... :laugh: Må man gerne spise is til morgenmad? Igen? :blush::laugh:

oiiiiiii hvor er de gutter slemt gode til det pjat - "Peace of cake" er farvoritten her ovrei dameafdelingen!

Og ja, just go ahead!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nillepige!

Hvor var det hyggeligt at få mødt dig - selvom du jo er den meget forsagte og lidt stille type.. :tongue::laugh::innocent:

Har bestilt en kvartpalle slanke is - den der gi'r høje baller og karriere-garanti - kender en der blev CEO i finansverden efter bare 2 bidder! Du siger bare til hvis jeg skal sende dig et par kasser - hov hvor mærkeligt, sidder pludselig og føler mig lidt landsretsagfører-agtig... må være den slankeis jeg tog i pausen igår..

Rigtig dejlig søndag!

Kærligste hilsner fra The sunny side!

Sally Judge -Højsteret :laugh:

Heejj Long Tall Mette.. :tongue:

Rigtig hyggeligt at jeg fik snakket med dig.. (en del) :blahblah: og hvem har dog fortalt dig at jeg er den meget forsagte og stille type... *LOOL* vist en som ikke kente mig ordenligt.. :laugh:

Den der is der... lignede til MEGET stor forveksling en Magnum.. :nono: Tror du var den eneste der havde selvtidlind nok den dag til at spise is, foran flere 100 fitnessfreaks... Hehe.. Go Girl..!!!

Og den julebørge der, som du har nævnt i "Kongens" log lyder da som en fed ide.. :wink:

Kram Stille Nille

Link to comment
Share on other sites

Slanke is?!? Jeez, glæder mig endnu mere til det bæger Ben&Jerry Dublin Mudslide der ligger ude i fryseren... :laugh: Må man gerne spise is til morgenmad? Igen? :blush::laugh:

Hey Till

Kikkede efter dig, men har hørt at du er blevet far så et STORT TILLYKKE.. Så kan jeg godt forstå at du ikke lige har tid til at se på MUSKELBUNDER.. Selvom efter min mening trak de en DEL.. :4jumpy::wub:

Og ps. lyt ikke til Sally... den slankeis var en MAGNUM...!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Vil lige hurtig smide et billede ind af MASS... for fuck hvor var han LEEEEEEEEEEEEEE........ :superman::superman:

post-9443-1159100997_thumb.jpg

Og er stadig helt oppe at køre over alle de store muskelbunder der rendte rundt i Herning.. :wub:

Sikke en dag.......................................... Må sige at jeg hyggede mig meget, og sikke mange jeg fik snakkede med og hilst på herinde fra.. :bigsmile: KANON...!!

MÅ sige at jeg fik blod på tanden til at gi den GAZZ til træning, og min diæt :innocent: Så hvad mere kan man forlange af sådan en dag.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 25/09-06

En hurtig træningstur.. måtte nærmes løbe imellem sættene, da jeg skal til personale fest en MANDAG..?? :dry: men har sat mig for at spise sundt og lækkert da cheften betaler.. :4thumbup:

Det er med at udnytte motivatioen efter i Lørdags.. :cooldance:

PW

15 min.. (1,7km) opvarming

Pull down (lat)

8 rep * 35 kg - Lat

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg - (smal greb "V")

8 rep * 35 kg

Row (maskine)

10 rep * 30 kg

10 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

6 rep * 35 kg

Mave

40 * Alm chrunces

Row (Cardio)

11 min - 2000 m

:smile: Hurtig runde..!! Men bedre end slet ikke..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

HVOR bliver din log af BOND.. ?? :tongue:

Ej ved godt at det var en hurtig træning.. :4oops: Men til mit forsvar var jeg liiiiige kommet hjem, ud af døren igen.. og havde 1 time til 25 min Cardio + Styrketræning før jeg skulle til personale fest/spisning.. :innocent: (Undskyldninger har man nok af, og liiiige før jeg får ondt af mig selv her) *griner*

Men lover at jeg lige tager et par ekstra set i morgen... :thumb:

Ps. Så hoppede jeg desserten over, valgte den sunde ret og droppede den billige rødvin (og klapper mig selv på skulderen over en fremmede viljestyrke man ikke ser tit hos mig) :smile:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share