NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Nu ligger landet jo sådan, at Lone stikker af til Tyskland på torsdag sammen med Kim - dvs. Flexi får en MASSE ledig tid i centeret, hvor ingen underholder ham med snak og råben... Så de der sjove sms'er kan du roligt kaste videre, så jeg har et eller andet at foretage mig mellem sættene :4thumbup:

Heysa Flexiiii..

Stikker Lone af...... og efterlader dig allene i med alle de vægte... :crazy: (kan vist kun gå galt..) :tongue:

Tør næsten ikke sende flere smsér afsted mens jeg træner... POK ser og høre alt, og det er jo total useriøs... :innocent: he he......

Men på den anden side.. man skal jo lige have et minus pause i mellem sættene.... ik..?????????? :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HeY Sveske :wub:

Aaahh tror næppe kim ville blive jaloux på dig.. men kender en anden som HELT sikkert ikke vil dele mig med nogen andre :w00t:

post-9979-1164061876_thumb.jpg

:crazy::crazy::crazy:

Jeg tog fejl... Ikke Kim jeg er bange for... nej nej sorry... ville nødige gøre dine vagthunde jaloux......

Knækker sammen af grin :laugh::laugh:

Hey Sveske.... god tur til Tyskeland....... og husk at sige held og lykke til Kimse :superman:

Ps... NOOOOOOOOO NUTELLA...!!!!!!!!!!!!!!! fra græsen af...!!!

Link to comment
Share on other sites

Forresten BRODER....

Det er faktisk en ret griner hjemmeside......... He he... Det anbefales at kigge på billederne derinde, og deres beskrivelser dertil.... :4thumbup: :4thumbup: KAAANNOOOOOO..... :laugh:

Tønder Styrketræning

Hehe, så skal du prøve at læse træningsprogrammerne derinde - de er satme sjove :laugh:

Der er ingen instruktører derude, og jeg har desværre aldrig set denne Mark træne hos os. Og jeg har trods alt været der i over et år nu, så bliver nok nødt til at skuffe dig. Du kommer ikke til at træne med ham :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Sveske.... god tur til Tyskeland....... og husk at sige held og lykke til Kimse :superman:

Ps... NOOOOOOOOO NUTELLA...!!!!!!!!!!!!!!! fra græsen af...!!!

HeeY Sveske.. :wub:

Ihh jo tak..og beskeden er givet videre ( Skulle hilse den smukke tilbage :slut: ) skulle egentlig pakke lidt idag :dry: men det gider jeg BARE ikke.. :nonono: så det må OGSÅ blive imorgen :4thumbup:

NUTELLA !!! :w00t::tongue4: Bare rolig.. det bliver sku lidt svært at sidde med fingerene i krukken når kim sidder lige ved siden af og holder øje med hvad jeg propper i munden :dry: .. så det må vente til næste weekend :laugh::laugh:

Sender dig nogle MMS billeder i løbet af weekenden.. så du har noget lækkert at se på :tongue:

KnuzzEr Lone bone :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der er ingen instruktører derude, og jeg har desværre aldrig set denne Mark træne hos os. Og jeg har trods alt været der i over et år nu, så bliver nok nødt til at skuffe dig. Du kommer ikke til at træne med ham :tongue:

Det er satme skuffende... så reklamere de med en "Træn med Mark..." for at lokke tøser end i centeret, og så er det ren reklamefup........ :nonono:

Ej men skal da nok se forbi i juledagene, der må SKU være en del juleflæsk jeg skal have brænd af.. når jeg er hjemme i det sønderjyske igen... :wink::superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er satme skuffende... så reklamere de med en "Træn med Mark..." for at lokke tøser end i centeret, og så er det ren reklamefup........ :nonono:

Ej men skal da nok se forbi i juledagene, der må SKU være en del juleflæsk jeg skal have brænd af.. når jeg er hjemme i det sønderjyske igen... :wink::superman:

Hehe, jeg skal nok sende klagen videre - da vi også kun har en enkelt aktiv dame, er det vist på tide at der bliver gjort noget :laugh:

Link to comment
Share on other sites

TORSDAGS TRÆNING 23/11-06

Ryg, front skulder og triceps træning :cool:

cardio cykel

15 min opvarming

pull down Bred

10 rep * 35 kg - front

7 rep * 40 kg

6 rep * 40 kg

8 rep * 35 kg - Til nakke

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

one arm row

8 rep * 18 kg

8 rep * 18 kg

8 rep * 18 kg

8 rep * 18 kg

cabel row

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

Skulder press Dumbel

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

one arm cabel raise

10 rep * 7,5 kg

10 rep * 7,5 kg

10 rep * 7,5 kg

10 rep * 7,5 kg

Triceps cabel push down

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

Hey hey hey............ lagde mærke til i dag at jeg kan tage flere reps og lidt tungere i dag, uden at være helt smadret... :w00t: Uuuuhhh uuhhhhhh.... tror næste gang jeg skal træne ryg, at jeg kan gå lidt op i kg igen.... :showoff:EEEENNNDEELIG.......

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 25/11-06

Bryst, bag skulder og biceps træning :cool:

cardio cykel

15 min opvarming

skrå benchpress Dumbel

10 rep * 12 kg

7 rep * 14 kg det hjælper lidt på det styrken igen.. :bigsmile:

7 rep * 14 kg

8 rep * 12 kg

benchpress BB

8 rep * 32 kg

8 rep * 32 kg

10 rep * 28 kg

8 rep * 28 kg

cabel fly

10 rep * 15 kg

8 rep * 20 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

Biceps curl Dumbel

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

Cabel crozz

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

Burde gå op i kg. her..... Næææste gang.. :innocent:

Øv har ellers en presset lørdag... skal på arbejde snart til kl. lort.. og håber så at finde lidt energi til at stikke hovedet ind til DHS´s julebørge senere i byen.. :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nillepigen :bigsmile:

Det ser rigtig godt ud :4thumbup:

40 kg - Jeg skal da vist til at oppe mig, hvis jeg skal kunne følge med dig :blink:

- Pia (Bambi) :wink:

Heysa Bambi...

naaahh tror nu nok du kan følge med.. her går det kun meget stille og rolig

Har desvære været meget stærkere, men en sommerferie og sygdom gør sit på styrken.. :unhappy:

Har max på

Benchpress BB 60 kg

Dumbel Benchpress 18 kg

Squat 100 kg

Benpress 200 kg

Leg extension på 70 kg

meeennnnn øøhhhhhhhh det sker vist ikke lige igen de tal der..... :blush: Det var i mine seriøse tider.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAGS TRÆNING 27/11-06

BEEEN, forside skulder træning :cool:

Leg Press

10 rep * 60 kg

10 rep * 60 kg

8 rep * 70 kg

8 rep * 70 kg

Leg curl

10 rep * 30 kg

10 rep * 30 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

Leg extension

10 rep * 30 kg

10 rep * 30 kg

10 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

skulder press Dumbel

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

Lat raise (cabel)

8 rep * 7,5 kg

8 rep * 7,5 kg

8 rep * 7,5 kg

8 rep * 7,5 kg

Front lat raise dumbel

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

Puuuhha.... vinteren er ved at snige sig bag på mig........ jeg bliver hurtig træt og lidt trist, øv øv øv.... og skal tvinge mig afsted til træningen, plus det går i slow motion........ :sleeping:

Det eneste der hjælper på humøret er masser af slik, film og finde en frivillig til at underholde en mens man ser julekalenderen hele december over.... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Fiiin træning Niller... Men hva nu det med at være trist?? Det jo for f..... snart jul!

-du kan være trist i Januar og februar, deal? :tongue:

Heysa Lasse... :cool:

jamen, jeg prøver..... Hvordan kan det være du lyder så frisk..?? En som ved at han får nogle gode julegaver i går.. :tongue:(og hvor bliver de nisse smileys af..?)

Folk har også været søde til at fortælle at det ik kun er mig... :blush: Jeg er nu og engang bare en sommerpige.. :sun::wub:

Link to comment
Share on other sites

Heysa Lasse... :cool:

jamen, jeg prøver..... Hvordan kan det være du lyder så frisk..?? En som ved at han får nogle gode julegaver i går.. :tongue:(og hvor bliver de nisse smileys af..?)

Folk har også været søde til at fortælle at det ik kun er mig... :blush: Jeg er nu og engang bare en sommerpige.. :sun::wub:

jeg med... :sleepy: summer summer summer grrrlss :4trumpet::king::shades::sneaky2::4oops:

hang in there, plutselig kom sommeren tilbake, og da e du i gooooood form på beachen etter tunge vinter-måneder, ho ho :4police:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 28/11-06

Ryg :cool:

Kondi cykel

15 min opvarmning

bred pull down

10 rep * 35 kg - front

8 rep * 40 kg

6 rep * 40 kg

8 rep * 35 kg - til nakke

8 rep * 35 kg

6 rep * 35 kg

Cabel row "V"

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

8 rep * 40 kg

8 rep * 40 kg

straingt arm pull down

10 rep * 32 kg

10 rep * 32 kg

10 rep * 32 kg

8 rep * 32 kg

Hyber extension

10 rep * bw

10 rep * bw

8 rep * bw

8 rep * bw

Det blev vist til en lille hurtig omgang ryg.... :blush:

De næste 4 dage står den på ca. 40 timers arbejde.. så nok ikke meget jeg får trænet.. før næste ugen engang..

ps. glæder mig til på mandag.. hvor jeg får en lidt tidlig julegave... min helt egen motioncykel.. :w00t: den skal afhjælpe mig med min dårlige skyldføelse.... da at jeg ikke rigtig får dyrket meget cardio for tiden... :innocent::poking: plus jeg har taget 4 kg på siden i sommers... utrolig så lidt der skal til, før man føler sig FED... :dry:

Link to comment
Share on other sites

ps. glæder mig til på mandag.. hvor jeg får en lidt tidlig julegave... min helt egen motioncykel.. :w00t: den skal afhjælpe mig med min dårlige skyldføelse.... da at jeg ikke rigtig får dyrket meget cardio for tiden... :innocent::poking: plus jeg har taget 4 kg på siden i sommers... utrolig så lidt der skal til, før man føler sig FED... :dry:

Heey Sveske :wub:

Ihhh.. en motionscykel :4thumbup: den bliver du glad for :devil: Jeg har været sååå glad for vores så jeg kan slet ikke undvære den nu :blink:

Hvornår tror du at du får tid til at besøge city fitness igen ?? Sally, flexi og mig skal ud og løbe på skøjter engang i december md. såå det kunne jo være vildt hyggeligt hvis vi kunne planlægge det en dag du kom :w00t:

Knuzzer Lone..

post-9979-1164833866_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Heey Sveske :wub:

Ihhh.. en motionscykel :4thumbup: den bliver du glad for :devil: Jeg har været sååå glad for vores så jeg kan slet ikke undvære den nu :blink:

Hvornår tror du at du får tid til at besøge city fitness igen ?? Sally, flexi og mig skal ud og løbe på skøjter engang i december md. såå det kunne jo være vildt hyggeligt hvis vi kunne planlægge det en dag du kom :w00t:

Knuzzer Lone..

Hey girlfriend :flowers:

Skal i noget søndag d. 10 dec..????? eller d. 17..?? ellers jeg har juleferie allerede fra mandag d 18 dec.. så havde faktisk store planer om at komme forbi til en gang fælles træning og måske lidt fælles mad bagefter... :bigsmile: :4mewantfood:

jeg skal desvære arbejde alle fre-lørdage i dec... (derfor søndag)

ang. det skøjte halløj så er jeg PISSE elendig til at stå på skøjter... :crazy: vil heller sidde og drikke varm kakao og glo på jer imens... :w00t:

Møz møz som man siger her i jylland

Link to comment
Share on other sites

Hey girlfriend :flowers:

Skal i noget søndag d. 10 dec..????? eller d. 17..?? ellers jeg har juleferie allerede fra mandag d 18 dec.. så havde faktisk store planer om at komme forbi til en gang fælles træning og måske lidt fælles mad bagefter... :bigsmile: :4mewantfood:

jeg skal desvære arbejde alle fre-lørdage i dec... (derfor søndag)

ang. det skøjte halløj så er jeg PISSE elendig til at stå på skøjter... :crazy: vil heller sidde og drikke varm kakao og glo på jer imens... :w00t:

Møz møz som man siger her i jylland

Hmmmm..for mit vedkommende så skal det helt klart være d. 17 dec :4thumbup: men jeg vender lige tilbage med det en af dagene så kan jeg lige spørge Miss Sally og den store grumme flex hvad der passer dem bedst ikk ?? :smile:

Ang skøjter.. så er jeg BESTEMT heller ikke den skarpeste til den slags :crazy: men vi har jo Sally med så må hun lære os det :4thumbup: hvis hun altså ikke dør af grin inden :w00t: Kim har allerede lovet han nok skal ta billeder og evt filme.. han mener det kunne blive penge værd en dag :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share