NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Hey Surfer...

Nej det køre ikke lige for mig helbredsmæssigt... Har nu ligget med feber og ondt i halsen i 3 dage nu :cold: og det bliver næsten kun værre.. :unhappy: Så må vist heller se at komme til lægen i dag, og få lidt pensilin igen igen... :4crutches::gal:

ang. penge for billettet, har jeg lagt det bag mig... er bare glad for at det hele gik i orden.. :smile:

mountainbike i skove osv.. er sku også hårdt.. så må du jo have en fantastisk kondition.... :4thumbup:

Hey igen, fantastisk kondition er vist ikke lige noget jeg kan prale af, men arbejder på sagen, lad os snakkes ved om det til sommer, hæhæ... :nissegrin:

Rent konditionsmæssigt tror jeg du er langt foran mig så vidt jeg kan se på de postede billeder :inlove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå lige en lille opdatering..

ang. træning er der ikke sket en bønne denne uge.. og kommer der nok heller ikke til at ske resten af dec.. i fitnessdk.. jeg arbejder, arbejder.. sover, sover.. og øhh spiser.. :blush:

Juletiden er en fed månede.. (i begge hentydninger) og har nu heller ikke så meget imod at tage alle de vagter, da de kan være meget sjove at servere til juleglade mennesker.. på resturanten er der ikke den store forskel, men har også taget vagter på et diskotek, hvor julestemningen 200 % hoppe.. :nissecool:

Men men men.. der er nyt..!!!! :4jumpy:

jeg har simpelhen fået mig en motioncykel.. den har fået den fineste plads lige foran mit fjernsyn.. En lidt tidlig julegave, og er allerede blevet super glad for den.. nu håber jeg bare den vil gøre en forskel på de ekstra kg jeg har taget på her i efteråret.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lad os lige få en up-date på hvordan det går med den der motions cykel ??? KM ??????

Arbejde på disko - Mums, så bliver det lækkert at gå i byen i Århus igen :inlove:

Heysa til den søde Fynboe.. :nissegrin:

Det går super med min lille cykel.. får så vidt som muligt cyklet en time på den om dagen.. prøver også at holde igen med de pebernødder.. :blush: så syntes faktisk det er ved at gå den rigtige vej igen.. JUUHHHUUUU... :4thumbup:

Er faktisk på vej ud af døren.. skal lige mødes med min veninde som har fødselsdag i dag, så det bliver lige til en kop kakao på en café.. INDEN jeg skal ned og træne.. har nemlig pakket min træningstaske :4flex: OPDATE senere :wink:

ang. km på min cykel.. det har jeg ikke lige styr på.. går mere op i at jeg helst skal have en times motion.. :bike:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:4drunk: Haaaaaaaarj Jer.. eR LLge sjoMMEt jæm FrA juLEfrokost og viLE bare øKnse JAj en glÆDelig MytåR........

Nej nej VEnt sjaj mener Godt glædeLIg og Nyt hjuL........ :blush:

ARRgh piS, det er sjHÆlleR ikKe ET..! ØhhhHHH glÆdeLit mYt gOdt og ...........

daHM FUck dU Ved HVAd jEg mener...... :nissetunge::nissegrin:

GOD PÅSKE..

Håber i alle får en kanon hyggelig aften.... og gid i alle må vinde Mandel gaven.. :newyear:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hey chica!

Rigtig æbleskive-kanelduftende glædelig jul til dig og dine - ser ud som om du allerede har heeeelt styr på det med snapsen :nissetunge:

Håber vi ses en hel masse i det nye år!

Kærligste hilsner og det skal være aften med gevalt (Øhhh hvad det så måtte indebære..he he..)

Sally the red nosed reindeer - yiiii haaaahh..

Link to comment
Share on other sites

Hold da op, det er sku lang tid siden jeg har været nede og træne ordenligt.. :blush: Men har næsten haft kvalme de sidste par dage, over alt det mad jeg har indtaget, og lavet NADA.. hjemme hos de gamle.. så da jeg endelig kom til Århus i går aftens fik jeg pakket min træningstaske i en fart så den var klar til en gang tiltrængt morgen træning.. :bigsmile:

Crozztrainer

35 min kcal 400..

bred pull down

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

Cabel row "V"

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

Hyper extension

8 rep * bw

8 rep * bw

8 rep * bw

8 rep * bw

Biceps curl DB

10 rep * 9 kg

10 rep * 9 kg

8 rep * 9 kg

8 rep * 9 kg

Mave

40 stk..

skulle gerne cykle en time i aften, mens jeg indtager en skål salat m. tun... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey chica!

Rigtig æbleskive-kanelduftende glædelig jul til dig og dine - ser ud som om du allerede har heeeelt styr på det med snapsen :nissetunge:

Håber vi ses en hel masse i det nye år!

Kærligste hilsner og det skal være aften med gevalt (Øhhh hvad det så måtte indebære..he he..)

Sally the red nosed reindeer - yiiii haaaahh..

Heysa Smukke Sally..

taakkkkk...... jeg overlevede julen, men er også SUPER glad for at den er overstået nu, er glad og rund nu.. :laugh:

Har fået super dejlige mange gaver.. og dog ingen julesnaps.. :crazy:

Håber også vi får set hianden meget mere næste år, det må vi gøre noget ved.. :bigsmile:

Kram Nillepige

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 29.12.....

en frisk gang morgen cardio, tre tøser ved siden af hianden på en Crozztrainer.. :cooldance: der står og snakker som om de er på speed.. :blahblah::blahblah: ja og jeg var en af dem.. :innocent:

Crozztrainer

60 min..... Ja det blev da til en HEL time, det kræver sin kondi at kunne snakke som et vandfald ved siden af... :showoff:

Så er julen slut.. har lige være nede og handle salat og tilbehør ind :dry:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 29.12.....

en frisk gang morgen cardio, tre tøser ved siden af hianden på en Crozztrainer.. :cooldance: der står og snakker som om de er på speed.. :blahblah::blahblah: ja og jeg var en af dem.. :innocent:

Crozztrainer

60 min..... Ja det blev da til en HEL time, det kræver sin kondi at kunne snakke som et vandfald ved siden af... :showoff:

Så er julen slut.. har lige være nede og handle salat og tilbehør ind :dry:

Begynder dine fødder ikke at snore/sove når du står på crosstraineren så længe? Jeg kan egentlig rigtig godt lide maskinen, men min fødder går døde lang til før jeg føler mig træt :dry:

Knus Pia (Bambi) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Begynder dine fødder ikke at snore/sove når du står på crosstraineren så længe? Jeg kan egentlig rigtig godt lide maskinen, men min fødder går døde lang til før jeg føler mig træt :dry:

Knus Pia (Bambi) :bigsmile:

Hvis det er en god crosstrainer syntes jeg ikke mine fødder sover så let.. ellers bevæge dine fødder lidt mens du står der.. eller hop af i et par sek når de sover.. :sleeping:

men tror det handler om at stå ordenligt på maskinen.. :4smartass:

meeenn det sker nu heller ikke så tit at jeg står der en hel time.. selvom jeg burde :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 30.12.....

Motioncykel

60 min..... på min dejlige julegave.. håber den bringer et mirakel i år 2007 til min krop :tongue:

sidder lige og hygger med film og sushi til aftensmad... :4mewantfood:

Skulle gerne ned og styrketræne lidt i morgen tidlig.... så mind mig lige om det :poking: har det med at glemme det den sidste månede.. (Træning what..????) :blush:

Link to comment
Share on other sites

GODT NYTÅR

Hey Casper...

jamen i lige måde.. vi ses jo forhåbenligt en masse i det kommende år.. til en masse fællestræning og som tilskuer til noget seriøs sene flex :w00t::w00t: LOADET og DM... :4thumbup:

Kram og god bedring med knæet, i mit hovede fejler det jo ikke noget glemmer hele tiden at du har krykker.. :tongue:

B A N G !

-og rigtig godt, glitrende, champagneboble-perlende nytår til dig baby!

Ja, vi skal skrige os hæse både til Loaded og DM - det bli'r så stort.

Lyder godt med cyklen - gi' den nu gas - så er der plads til slankeis senere :innocent:

Kærligste hilsner

Sally :w00t:

Hey Smukke sally...

taaaakkkkkk søde... ja der skal lidt champange ind i aften.. :4drunk: og finde nogle søde fyre at danse det nye år ind med... :tongue:

He he.. ja cyklen får smæk for tiden... har startet min nytårs kur lidt før andre....... :laugh:

vi ses.. Kram Nille :hippy:

Link to comment
Share on other sites

NYTÅRSDAG d.31.12

skulle lige ned og ha en tur inden neglene, håret, selvbruner, glimmer :slut: osv osv osv... skulle ordnets :tongue:

det blev også en ret blandet træning i dag... for jeg var åbenbart ikke den eneste der havde fået den ide... så der var kø kultur i fitnessdk :dry:

ben press

10 rep * 70 kg

8 rep * 70 kg

8 rep * 70 kg

8 rep * 70 kg

Leg curl

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

10 rep * 30 kg

10 rep * 30 kg

bench press

8 rep * 32 kg

8 rep * 32 kg

8 rep * 32 kg

6 rep * 32 kg

cabel fly

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

8 rep * 15 kg

triceps

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

Mave

40 stk..

Juuuhhhhuuuuuu....... glæder mig til i aften............. VIL LIGE ØNSKE ALLE MOLÉR ET GODT NYTÅR

Link to comment
Share on other sites

I lige måde, Nilletøs. :smile:

Go' stil at træne i dag. Det har jeg ikke fået gjort. :blush::laugh:

Hold humøret højt i aften, og bær over med dig selv i morgen. :tongue:

Heeyyy Kongen... :bigsmile:

Jaaahh nogen har mere brug for at træne og må tage alle de dage de kan få.... :tongue:

Og heldigvis blev dagen efter ikke så slem, men kom dog aldrig i andet end mit nattøj dagen lang.. :innocent:

:firebounce:GODT NYTÅR NILLEPIGEN :firebounce:

- Pia (Bambi)

Hejsa Pia

Godt nytår til dig også håber at få hilst på dig her i det nye år..... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 02.01

D. 01.01 dagen burde slettes... lavede ikke dagens gode gerning andet end have ondt af mig selv, sove og endte på Mac D :blush:

Men er top motiveret igen, og frisk som en havørn... eller noget.. :bigsmile:

ryg med træningsmakker :w00t:

crozztrainer

15 min - opvarmning

pull down "V"

10 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

lat pull alla´christina skod øvelse, hoppede kun på den fordi hun ville køre den

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

cabel row

10 rep * 60 kg

10 rep * 65 kg

10 rep * 65 kg

10 rep * 65 kg

one arm db row

10 rep * 18 kg

8 rep * 18 kg

8 rep * 18 kg

6 rep * 18 kg

biceps

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

8 rep * 25 kg

Mave

30 stk..

Crozztrainer

15 min ....... lige til at slutte af med

Link to comment
Share on other sites

Hej Nillepigen :bigsmile:

Jeg ser også frem til, at få hilst på lidt flere MOLér i det kommende år :4thumbup: Det kunne være super hyggeligt.

D. 01.01 dagen burde slettes... lavede ikke dagens gode gerning andet end have ondt af mig selv, sove og endte på Mac D :blush:

:laugh: Kan godt lide din humor :laugh:

Træningen ser da ellers fin ud.... 25 kg i biceps, er det med vægtstang eller kabel?

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

MAC D :nonono:

Alt den snak om diæt unge dame ?!?!?!? Cj er ik sur, Cj er skuffet :sneaky2:

Hvem var din makker i dagens anledning?

Det er da kun fordi du er på krykker at du ikke var humpet med mig på Mac D... :tongue:

Min makker var Christina min veninde...

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share