NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

:unhappy: vil gerne have mit navn aendret til Miss Bad luck.. :dry:

Sidder ikke helt i lufthavnen endnu, men det er dog rigtigt missede min flyver da jeg har vaeret dobet af piller, saa vaagnede sku ikke lige da jeg skulle med bussen til lufthavnen.. (hvor dum kan man have lov at vaere) tsk tsk tsk...

Naa men har nu sikkert brugt en formue paa at ringe rundt, og har "maaske" faaet en billet hjem, som kun kommer til at koste men endnu en formue.. :4ranting:

Simpelhen sidste gang jeg rejser allene, skal aabenbart have en spasserhjaelper med.. :tomaatit:

Jeg er klar til sommer - men der er jeg på diæt :laugh: Så skal vi ha 2 spasserhjælpere med :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej nille, første besøg i din log, spændene log, en tøs med power :4thumbup:

Håber du bliver rask så du kan flyve hjem, ellers håber jeg du har en forsikring der kan sørge godt for dig indtil du er flyveklar.

Har selv siddet på en alarmcentral hos en rejseforsikringsselskab så jeg kender alt til de der thai sygdomme :crazy:

God bedring :bigsmile:

Heyysa Surfer..

En skam du ikke sidder ved rejseforsikring lige nu.. saa havde du faaet dig en Laaaang snak med mig i dag.. :tongue:

Men ellers velkommen i min log, savnede dog en log at lure i hos dig.. ???? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Heey Nille :wub:

Åhhh Nej.. er du kommet slemt til skade ?? :unhappy: det lyder ihvertfald ikke særlig rart :blink:

Hmmm.. sikke nogle lækkere billeder du har postet.. håber du nyder varmen og hygger dig for HÅRDT !! men hvor er billedet til Bo ?? var det ikke noget med en pude ?? :laugh:

Jeg kan også lige fortælle dig at vi har været til de nordiske mesterskaber her i weekenden i sverige og Kim vandt sin klasse +100 samt Overall titlen :4thumbup: så der var glæde hele vejen hjem i bussen :banana: dog blev han desværre syg dagen før med en ond omgang mave influenza men trods sygdommen så valgte han alligevel at stille op selvom han var ved at trække sig i forbedømmelserne så nogen gange kan det godt betale sig at klemme ballerne sammen :w00t:

Hvornår er det egentlig du kommer hjem ??

KnuzZer Lone :smile:

Heeyy sode dejlige Lone, med kbh accent.. :wub::w00t:

Well... har det bedre, er stadig paa pencilin osv.. og hvis man ser bort fra at jeg nu skal kobe mig en ny flybillet.. saa smiler verden til mig.. (selvironi er en god ting) :clown2:

Og Stort stort stort TILLYKKE til KIM... :4flex: :4band: Gi det lige vidre til ham det store laekker Bodybuilder du har dig derhjemme i sutsko.. :tongue:

Nolge lede billeder der er blevet taget af ham, nu ryger fokusen jo paa dig og LOADET ... :superman::superman::superman: Du ved at jeg er paa forste raekke naar det sker.. :4thumbup:

Og PS.. Ses vi stadig d. forste weekendt i Nov.. ???

Knuzzz.....

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 28/10-06

JUUBBIIII er TILBAGE........... :4band:

Uuuhh havde savnet fitnessdk.. eller bare generalt at få trænet igen.. :showoff: Men hold da op hvor kan det mærkes på styrken at jeg ikke rigtig har fået trænet i lang tid.. :blush:

Bench Press

10 rep * 26 kg

8 rep * 34 kg

6 rep * 34 kg

5 rep * 32 kg

Cabel fly

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

Triceps Pull down

10 rep * 25 kg

10 rep * 30 kg

10 rep * 30 kg

10 rep * 30 kg

Dumbel skrå bench press

8 rep * 12 kg FUUCCCK jeg er blevet slap.. :cry::blush:

8 rep * 12 kg

5 rep * 12 kg

4 rep * 12 kg var helt ristet... skulle nok ikke ha taget tricpes før til sidst..

Mave

4 rep * 10

Kan godt mærke at jeg har mistet meget styrke.. og føler også som POK at jeg er ved at få en stor røv.. :tongue: Men nu er jeg jo hjemme igen, så må heller genvinde lidt styrke og få en lidt mindre røv.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 28/10-06

Kan godt mærke at jeg har mistet meget styrke.. og føler også som POK at jeg er ved at få en stor røv.. :tongue: Men nu er jeg jo hjemme igen, så må heller genvinde lidt styrke og få en lidt mindre røv.. :innocent:

Jeg er sikker på POK´s røv er langt større :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

HeeY Nille :superman:

:bunny::cheer: VELKOMMEN HJEM :cheer::bunny:

Ihh hvor dejligt du er tilbage igen :4thumbup: Hvordan går det med helbredet ?? :innocent:

Knuzz fra din Fan :w00t:

Hey honny bunny... :cool:

Og taaakkk... men har nu aldrig været helt væk herinde fra.. :wink:

Helbredet... well.. er sku aldrig helt rask.. *LOOL* :laugh::laugh:

Bliver dejligt at se dig i weekendten, og måske til en gang træning med lidt posedown.. :4flex: *griner* må sku da snart tage mig sammen og få nogle muskler jeg kan flexe med.. :laugh:

Kommer HULKEN også.. ?

Kram Nillemus

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 01/11-06

Pinligt... syntes ikke rigtig jeg får gjort nok ved min træning mere.. :unhappy: Men det er jo kun mig selv jeg kan takke for det.. jeg er ellers motiveret nok, men så snart jeg syntes min hverdag er presset, er det min træning jeg vælger fra.. :4oops: håber det bliver til lidt mere træning de næste par dage.. !!!!!!!!!! :weight_lift:

Ryg og lidt skulder træning

motion cykel opvarming

15 min

Pull down

8 rep * 35 kg - til nakke

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg - front

8 rep * 35 kg

6 rep * 35 kg

Cabel row bred greb

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

Ikke lige den cabel row stativ/maskine jeg plejer at bruge.. plejer at kunne tage 55 kg.. så det svinger en del, hvis man skifter fra træningsteder.. for SÅ SLAP ER JEG HELLER IKKE BLEVET.. :nonono:

one arm dumbel row

8 rep * 16 kg

6 rep * 18 kg

6 rep * 18 kg

8 rep * 16 kg

Skulder press (smidt stativ)

8 rep * 16 kg

8 rep * 21 kg

8 rep * 21 kg

8 rep * 21 kg

lat raise

8 rep * 6 kg

8 rep * 6 kg

8 rep * 6 kg

6 rep * 6 kg

Hyber extension

10 rep * bw

10 rep * bw

10 rep * bw

10 rep * bw

En god omgang træning.... Så skulle den gerne stå på ben træning i morgen... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fremfor hvad om man må spørge? :innocent::tongue:

arbejde.. hvis jeg har en lang dag,.. og der lige pludselig er en masse andre ting der skal ordnes.. (daglig dagsting) :sleeping:

og så må jeg da indrømme at jeg nemt stresser mig selv, og vælger træningen fra så jeg ikke behøver at stresse mig selv..

Men de næste par dage, ser rimelig fredelig ud så der skulle gerne være en masse tind til at få indhentet min forsømte træning.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

arbejde.. hvis jeg har en lang dag,..

Hey Sweetie..

Slår mig pludselig at jeg faktisk ikke aner hvad du er uddannet som/arbejder med :blush: !!!

Tilgengæld ved jeg så meget andet vigtigt.. -din smag indenfor mænd, slanke-is og aktivitetsferier bare for at nævne nogen.. :laugh::tongue: :4thumbup:

Nå, godt at høre at du er hjemme hos os igen, uden hajtænder i benet eller tsunami i håret!

Kan forstå at du og Lone måske skal dimse lidt rundt sammen her i week-enden - pas nu på Lone og hendes :4mewantfood: ikk' !

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Sweetie..

Slår mig pludselig at jeg faktisk ikke aner hvad du er uddannet som/arbejder med :blush: !!!

Kan forstå at du og Lone måske skal dimse lidt rundt sammen her i week-enden - pas nu på Lone og hendes :4mewantfood: ikk'

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Hey Sally musen..

Alle de andre ting, er skam også vigtige for at lære mig at kende.. arbejde er ofte noget som skal overståes, så man kan få en masse penge til alle de sjove ting.. :w00t:

Men arbejder som tjener, og har faktisk lige været til samtale i dag på (Perron) og på lørdag skal jeg servere for Mr. Sandmand musikgruppen.. Bliver meget sjovt. :bigsmile: Men ellers ville jeg jo gerne ind til Politiet stadig.. *suk* men har ikke fået gjort så meget ved det siden jeg dumpede i foråret.. :unhappy:

Og Jep jep.. glæder mig til Lone kommer til Århus, hun er en rigtig sød tøs.. og skal nok passe på at hun får noget ordenligt at spise.. ret faktisk håber jeg at hun får hevet mig lidt i ørene.. for lige pt. går det ikke så godt :blush: er ved at blive lidt meget blød i kanterne.. :crazy:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

TORSDAGS TRÆNING 02/11-06

JuuuuHhhuu.. Hele to træningsdage og så lige efter hianden.. hvad skal det dog ikke ende med.. :laugh::tongue:(selvironi er en god ting) Havde ellers en kanon sund dag i går........ Liiiige indtil jeg skulle til et møde om aften, så røg der ikke 1stk. kage ind, men 3 stk.. :blush::blush:

Nå men i dag er en ny sund dag :4thumbup: :innocent:

Ben, bagside af skulder, og biceps træning

motion cykel opvarming

15 min

Ben press

8 rep * 60 kg

8 rep * 70 kg

10 rep * 70 kg

10 rep * 70 kg

Lounges i smidt

8 rep * 16 kg

8 rep * 21 kg

8 rep * 21 kg

8 rep * 21 kg

Leg Extension

8 rep * 40 kg

8 rep * 40 kg

8 rep * 40 kg

6 rep * 40 kg

Cabel crozz manglede bagside af skulder fra igår

10 rep * 10 kg

8 rep * 13 kg

8 rep * 13 kg

10 rep * 10 kg

Biceps curl DB

10 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

lidt mave

10 * 4 set

Link to comment
Share on other sites

Nice, at se MANILLEN - det kvindelige modstykke til MR. X-frame/masskien igang med super super flot træning igen !

Bare giv de vægte tæv - ved du er hård :tongue:

*LOOOOOL* tror jeg fik mavekrampe der..... :laugh::laugh::laugh: tror du træner til at se mine bløde hofter :tongue:

Men som Silje lige sagde i sin Log.. dejlig med lidt Bondi besøg herinde i ny og næ.. du er jo godt fastgroet på Bodybuilding.dk :dumbbell_lift: så må vi jo bare besøge dig i ny og næ, og se om du nu også får trænget og passet på dig selv.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 04/11-06

tidlig op, for jeg skulle ud og hygge med Lone og Jeanette..??????????? (sorry er ikke gode til nave) :blush::blush: det blev til en SUUUND Brunch :4mewantfood: :laugh::tongue: næsten lige før der blev snakket mere end der blev spist.. :blahblah::blahblah:

Bryst, triceps

motion cykel opvarming

15 min

Bench press

10 rep * 26 kg

8 rep * 31 kg

8 rep * 31 kg

8 rep * 31 kg

DB skrå bench press

10 rep * 12 kg skal vist snart træne lidt tungere igen..

8 rep * 12 kg

8 rep * 12 kg

6 rep * 12 kg

cabel fly

10 rep * 15 kg

8 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

10 rep * 15 kg

tricpes/bryst pump

10*10 rep * 10 kg

10*10 rep * 10 kg

10*10 rep * 10 kg

10*10 rep * 10 kg

Så blev det ikke mere denne omgang, men mærkes kan det.. :cool: så lige hurtig en lille morfar og så videre på mit nye arbejde.. i aften :bigsmile:

Ps. har lige avet Smukke Lones trænins bluse, med LOADET.. Nååå nej er da blevet sponsoreret.... af LOADET.. ha ha..!! min nye bukser kommer også om en uge eller to... :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

OBS OBS OBS............ Der søges en sygepasser hurtigs muligt..

JEG ER BLEVET SYYYYYGGGGGGG........ :crybaby::ill: VRRÆÆÆLLL.......

Ligger lige nu med feber, og er øm i hele kroppen, kan ikke finde ud af om jeg fryser eller har det for varmt... og det væreste af det hele er at jeg er PIIIVET.. :blush::blush:

Ps. er en nem patient.. mangler bare en til at have ondt af mig, og hente varm kakao.... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share