NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Heyysa Surfer..

En skam du ikke sidder ved rejseforsikring lige nu.. saa havde du faaet dig en Laaaang snak med mig i dag.. :tongue:

Men ellers velkommen i min log, savnede dog en log at lure i hos dig.. ???? :wink:

Surt at være syg igen, det kører da vist ikke rigtigt for dig :crazy: , men god bedring ihvertfald...

Godt at høre at du kom hjem, hvis du selv har betalt så forsøg alligevel at sende kvitteringen ind til forsikringen med en forklaring om at du var syg osv, måske æder de den, de kan være til at handle med :bigsmile:

En log siger du, ja det kan jeg desværre ikke klare lige pt, men min træning består pt af en del mountainbike og så bliver der spillet lidt hyggebadminton i ny og næ, er gået helt i kold i vægtene så de har fået en pause nu i 10 måneder, savner dem lidt, men ikke nok til at begynde igen, hæhæ...

Edited by Surfer
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej min YNGLINGS NILLE :4jumpy:

Jeg ville bare lige sige 1000 tak for sidst.. :bowdown: Nøøj hvor var det bare hyggeligt at være i dit selskab :4thumbup: og ikke mindst få sladderet det meste af formiddagen væk..ja vi glemte jo næsten helt at spise :innocent: øhh undtagen mig :laugh:

Håber vi snart kan mødes igen..så måske vi også kan få trænet lidt sammen i dine NYE fine bukser :4thumbup:

Stort Knuss fra

hende fra Kbh :superman:

Link to comment
Share on other sites

Surt at være syg igen, det kører da vist ikke rigtigt for dig :crazy: , men god bedring ihvertfald...

Godt at høre at du kom hjem, hvis du selv har betalt så forsøg alligevel at sende kvitteringen ind til forsikringen med en forklaring om at du var syg osv, måske æder de den, de kan være til at handle med :bigsmile:

En log siger du, ja det kan jeg desværre ikke klare lige pt, men min træning består pt af en del mountainbike og så bliver der spillet lidt hyggebadminton i ny og næ, er gået helt i kold i vægtene så de har fået en pause nu i 10 måneder, savner dem lidt, men ikke nok til at begynde igen

Hey Surfer...

Nej det køre ikke lige for mig helbredsmæssigt... Har nu ligget med feber og ondt i halsen i 3 dage nu :cold: og det bliver næsten kun værre.. :unhappy: Så må vist heller se at komme til lægen i dag, og få lidt pensilin igen igen... :4crutches::gal:

ang. penge for billettet, har jeg lagt det bag mig... er bare glad for at det hele gik i orden.. :smile:

mountainbike i skove osv.. er sku også hårdt.. så må du jo have en fantastisk kondition.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej min YNGLINGS NILLE :4jumpy:

Jeg ville bare lige sige 1000 tak for sidst.. :bowdown: Nøøj hvor var det bare hyggeligt at være i dit selskab :4thumbup: og ikke mindst få sladderet det meste af formiddagen væk..ja vi glemte jo næsten helt at spise :innocent: øhh undtagen mig :laugh:

Håber vi snart kan mødes igen..så måske vi også kan få trænet lidt sammen i dine NYE fine bukser :4thumbup:

Stort Knuss fra

hende fra Kbh :superman:

:blush::blush: Hej lækker Lone...

Hvor er du søøøøøøddd...... Ja det var super dejligt at hygge med jer to... :yo:

*griner* og ja vi fik vist snakket og sladderet en del.... :w00t: og næsten ik spist noget.... vild god slankekur... :tongue:

Må sku lige finde en dag hvor jeg kommer over og træner i mine fine nye bukser i CF :yahoo:

Stort tøsekram..

fra de nærige Jyder... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ej nu holder du. Er du nu syg igen.

Nu spænder du lige hjelmen frøken.

Det er da noget skidt med dig.

jamen... jamen.... ik noget jeg har gjort med vilje..... :crybaby:

har også lige fået en tid hos lægen her kl. 12.. troede det gik i sig selv, istedet har jeg bare fået mere feber og mere ondt i halsen.... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

jamen... jamen.... ik noget jeg har gjort med vilje..... :crybaby:

har også lige fået en tid hos lægen her kl. 12.. troede det gik i sig selv, istedet har jeg bare fået mere feber og mere ondt i halsen.... :wacko:

:ill::ill::crybaby:

sikke noget bras. Øv. Jeg har heldigvis ikke været syg endnu i det her ferie år. Hvilket jeg aldrig tror er sket før.

Nå, men så er der jo ikke andet for end at søge under dynen, og se om man kan finde et sted hvor der er højt service niveaou

Link to comment
Share on other sites

LØRSDAGS TRÆNING 11/11-06

ENDELIG.... en træningsdag igen.. og kan vist godt melde mig rask, selvom jeg stadig er på piller.. de lovlige af slagsen... :laugh::tongue:

teamede op med Cj8000 i DHS.. :superman:

ryg og biceps træning

Opvarming ingen af.... hov.. he he

Dødløft så fik han mig sku overtalt

8 rep * 40 kg

8 rep * 55 kg

5 rep * 70 kg

5 rep * 70 kg

5 rep * 70 kg

3 rep * 70 kg

3 rep * 70 kg :crazy:

Pull down

10 rep * 20 kg

8 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

Chest sup Row

10 rep * 70 kg

10 rep * 110 kg

10 rep * 110 kg

8 rep * 110 kg

Biceps curl BB

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

Må jo nok erkende at man får presset sig selv lidt mere med en makker.. og så er Casper også god til at tælle videre, når man selv syntes man skal stoppe... :blush:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hej Nillepigen :bigsmile:

Har efterhånden fulgt din log i et stykke tid, men har ikke fået smidt en hilsen endnu :nonono: For dårligt egentligt :tongue: Holder til i "jyllands staden" ligesom dig.

Det ser rigtig godt ud, til trods for at du den seneste tid har været lidt meget uheldig :crybaby:

Har du bestemt dig for om du går op til politiprøven igen til januar?? :4police:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

SØNDAGS TRÆNING 12/11-06

en lille hurtig brysttræning med min veninde... PS.. nøøjjj de DL fra i går kan mærkes... :blush:

bryst og triceps træning

Kondi cykel

20 min

skrå bryst press BB

10 rep * 16 kg

10 rep * 26 kg

8 rep * 36 kg

6 rep * 36 kg

Cabel fly

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 35 kg

Cabel fly (nedefra og op?) ved ikke hvad denne øvelse hedder??

8 rep * 15 kg

8 rep * 13 kg

8 rep * 13 kg

Triceps push down

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

Triceps kick back DB

10 rep * 8 kg

10 rep * 7 kg

10 rep * 7 kg

Og så ellers på cafe og spise sushi..... :w00t: :4mewantfood:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hej Nillepigen :bigsmile:

Har efterhånden fulgt din log i et stykke tid, men har ikke fået smidt en hilsen endnu :nonono: For dårligt egentligt :tongue: Holder til i "jyllands staden" ligesom dig.

Det ser rigtig godt ud, til trods for at du den seneste tid har været lidt meget uheldig :crybaby:

Har du bestemt dig for om du går op til politiprøven igen til januar?? :4police:

- Pia (Bambi)

Jamen hejsa Bambi...

Har også godt set din logbog.. og du er sku også en ret så stærk tøs.. :weight_lift: hvor træner du henne ?

Ja syntes nu os jeg har haft mit sygdomsforløb for resten af året.. :dry:

ang. mit politi, så var min plan at genoptage undervisning til jan.. men går bestemt ikke op til politiprøven igen til jan.. det er jeg slet ikke fit til længere.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

TIRDAGS TRÆNING 14/11-06

Ben og skulder træning :cool:

Step cardio

40 min :crazy:(fucking hader de stepmaskiner, men skulle lige snakke med en veninde som stod på en.. )

Squat

10 rep * 20 kg opvarmning

8 rep * 56 kg

8 rep * 56 kg

8 rep * 56 kg

Leg curl

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

Leg extension

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

8 rep * 35 kg

Lat front raise

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

10 rep * 10 kg

Lat raise

10 rep * 6 kg

10 rep * 6 kg

10 rep * 6 kg

10 rep * 6 kg

Cabel crozz

6 rep * 15 kg :blink:Aagg.... den var vist en tand for tung, til at kunne hive forsvarligt ned uden makker

7 rep * 12 kg

10 rep * 10 kg

8 rep * 10 kg

En okay gang træning... eller det vil sige, at jeg ikke gir mig max overhovdet når jeg træner ben.. kunne nemt tage MEGET mere i leg extension og Leg curl.. :blush: men mine lårbasser træner mere til at smide en gang fedt end alt muligt andet... så det er vel over i en masse hig reps..?????

Link to comment
Share on other sites

En okay gang træning... eller det vil sige, at jeg ikke gir mig max overhovdet når jeg træner ben.. kunne nemt tage MEGET mere i leg extension og Leg curl.. :blush: men mine lårbasser træner mere til at smide en gang fedt end alt muligt andet... så det er vel over i en masse hig reps..?????

Yup! kan du så droppe de lave reps (8.stk) !! 10000Reps :laugh:

ej J ville nok sigte efter de 16-20stykker!

Link to comment
Share on other sites

Jamen hejsa Bambi...

Har også godt set din logbog.. og du er sku også en ret så stærk tøs.. :weight_lift: hvor træner du henne ?

Ja syntes nu os jeg har haft mit sygdomsforløb for resten af året.. :dry:

ang. mit politi, så var min plan at genoptage undervisning til jan.. men går bestemt ikke op til politiprøven igen til jan.. det er jeg slet ikke fit til længere.. :blush:

Hej igen Nillepigen :bigsmile:

Jeg træner i Højbjerg Fitness :bigsmile: Har tidligere trænet en årrække i S.A.T.S. Lige pt. søger jeg med lys og lygte efter en lejlighed inde i Århus C (bor lidt udenfor Århus) for at komme tættere på studiet, veninderne og arbejdet, og til den tid flytter jeg center igen :tongue:

- Pia (Bambi) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ehh, jeg kan ikke rigtig se nogen fornuftig begrundelse på hvorfor du skulle ændre din reprange i leg extensions, pga du gerne vil tabe fedt.

Man kan som bekendt ikke punkt forbrænde.

Altså skal du ud i noget almindelig cardio/kost ændring for at fjerne overflødigt fedt.

At højne din reprange vil naturligvis øge forbrændingen, men det er alligevel så minimalt at det i den henseende ikke gør nogen forskel.

Det vil da være langt mere interessant at bibeholde din reprange, og samtidig køre noget cardio træning.

Link to comment
Share on other sites

Yup! kan du så droppe de lave reps (8.stk) !! 10000Reps :laugh:

ej J ville nok sigte efter de 16-20stykker!

Heyy Pokke dreng.. :bigsmile:

ja det er sku noget af en jungel... hvad man skal gøre for at få det ud af trænigen som man ønsker.. :eh:

Vil da prøve at køre hig reps et stykke tid i stedet for tungt... For det for man jo kun større ben af.... :crazy:

Ehh, jeg kan ikke rigtig se nogen fornuftig begrundelse på hvorfor du skulle ændre din reprange i leg extensions, pga du gerne vil tabe fedt.

Man kan som bekendt ikke punkt forbrænde.

Altså skal du ud i noget almindelig cardio/kost ændring for at fjerne overflødigt fedt.

At højne din reprange vil naturligvis øge forbrændingen, men det er alligevel så minimalt at det i den henseende ikke gør nogen forskel.

Det vil da være langt mere interessant at bibeholde din reprange, og samtidig køre noget cardio træning.

Hey BLACKII... :cool:

Hvorfor ikke.... alså ved godt at man ikke kan punktforbrænde.. Men ønsker jo heller ikke større ben/lår.. :nonono:

og ja ja ja ja ja ja........... skal nok hoppe på den diæt.. ved godt at jeg skal smide lidt fedt, og at det vil hjælpe på størrelsen af min lår... :blush:

vil ha mig den motioncykel til hjemmet :4ranting:

Link to comment
Share on other sites

Hey BLACKII... :cool:

Hvorfor ikke.... alså ved godt at man ikke kan punktforbrænde.. Men ønsker jo heller ikke større ben/lår.. :nonono:

og ja ja ja ja ja ja........... skal nok hoppe på den diæt.. ved godt at jeg skal smide lidt fedt, og at det vil hjælpe på størrelsen af min lår... :blush:

Du vil ikke ha større muskler? Så må du lige afsløre for mig hvorfor du træner? :laugh:

Det lyder imo lidt som du lider af den klassiske vrang forestilling mange tøser har når de træner. At de er bange for at blive for store........

Well news flash, det sker ikke sådan lige over natten :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du vil ikke ha større muskler? Så må du lige afsløre for mig hvorfor du træner? :laugh:

Det lyder imo lidt som du lider af den klassiske vrang forestilling mange tøser har når de træner. At de er bange for at blive for store........

Well news flash, det sker ikke sådan lige over natten :tongue:

Never mind................. med de ben..!!

Og ps.... I´m not stupid.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fandt lige en artikel.. om reps..

Gentagelser.

Hvor mange gentagelser skal der trænes med og hvorfor?

Betegnelsen ”gentagelser” skal efterfølgende forstås som RM(repetitions maximum). RM er det antal gentagelser, man skal løfte en given belastning. Der går mange myter om og historier om, hvor mange gentagelser man skal træne med. Nogle hævder det ene og andre igen noget andet ud fra samme målsætning. Når man træner med vægte, er det, som nævnt under formål, for enten at opnå styrke eller forme kroppen. Når man har fastslået, hvilke fysiologiske parametre man ønsker at opnå med vægttræningen, bør man finde ud af, hvilke muskelfibre man skal træne/aktivere for at opnå disse parametre.

Rent fysiologisk kan antal gentagelser deles op som følger:

·Genoptræning efter skader/tilvænning: 20-30 RM (Type I fibre)

·Muskeludholdenhed: 15-20 RM (Type I/Type IIa fibre)

·Volumen/muskeludholdenhed/vedligeholdelse: 10-15 RM (Type I/Type IIa fibre)

·Volumen: 6-10 RM (Type IIa/Type IIx fibre)

·Styrke/volumen: 1-5 RM (Type IIx fibre)

Opdelingen af gentagelser i forhold til muskelfibertyper er en estimation bygget på videnskabelige forsøg og er derfor ikke endegyldig, men et godt bud på, hvor mange gentagelser man skal træne med for at opnå de fysiologiske parametre man ønsker. Gentagelser mellem ca. 10 og 20 ligger i en gråzone, og det kan være svært præcist at fastslå, hvilken specifik fysiologisk effekt træningen giver i dette interval.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share