NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Fingerne fra Nille - HUN ER MIN :wub::laugh: - Bondi skal også snart have rundvisning i CF med efterfølgende Galle middag :laugh:

Håber du får en rigtigt god tur nille - glæder mig til at hører om den :wink:

kare Bondii

Vi snakkede faktisk om dig, og at det var argeligt at vi stadig ikke havde fået sagdt hej til hianden endnu.. Men håber at det kommer snart, for det står jo i stjernene at vi skal ses engang.. :wink::bigsmile: Men hvis du skal forbi CF så sig liiiiige til, så står jeg sku der også igen, for det kan klart anbefales (fed stemning) :devil:

Lidt opdatering kommer, skal lige falde ordenligt til her i Thailand forst, men kan jo ikke lade vare med at hoppe ind på en netcafe og se hvordan i har det derhjemme.. :smile:

Stort Kram Nillepigen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

THAILAND D. 13.10.06 :shades::sun::w00t:

Lidt dykker nyt.. (jeg er 6 timer foran, saa her er aften og sidder lige og slapper lidt af.. og er godt gammeldags traet) :smile:

post-9443-1160751147.jpg]post-9443-1160751474_thumb.jpg Dykkecenter Coral grand og hvor jeg bor

Har haft 4 dyk hernede indtil videre, 4 gode dyk hvor jeg har set en masse flotte fisk, fandt Nemo i dag :tongue: og dens venner.. he he..!

I gaar svommede jeg med en kaempe havskildpadde forste gang jeg har set en, saa jeg var ret oppe at kore og super glad da vi kom op i baaden igen.. :bigsmile::thumb: Nyder virkelig at vaere her, solen skinner, vandet er 29 grader varmt og har allerede faaet en ret god kulor, hvis rod taeller med.. :laugh:

Nogen mennesker glemmer man aldrig

En Thai som hjaelper paa Coral Grand dykkecenter, sagde lige pludselig til mig i gaar paa baaden.. I have seen you before..... og han begyndt saa at beskrive mig for 3 aar siden.. :cool: Lidt utroligt ... og blev selvfolgelig ret smirget over at han kunne huske mig.. :blush:post-9443-1160751490.jpg dykkerbaaden

Glaeder mig til i morgen, har modt en dansker som er igang med at tage dykkerinstruktor uddannelse her, og han har inviteret mig paa nogle dyk i morgen, hvor han har lovet at vi finder hajer.. bliver spaendene om vi ser nogle.. :shades:

Knus og kram Nille post-9443-1160751455.jpg Ko Tao strand :superman:

Link to comment
Share on other sites

Der mangler bare et par billeder af pernille så vi ved hun er i live og at vedkommende der skriver ikke i virkeligheden er en syg morderisk kidnapper som holder vores favorit blondine i fangenskab som slave :blink:

Edited by Lillen
Link to comment
Share on other sites

Lyder som om du hygger dig, 'Nille. Super. Der er kun én ting at sige: SCUBA f*ckin' rules! :worship::wub::wub:

Håber du nyder det 200% :cool:

YEAARR SCUBA... rules.. :4thumbup:

ELSKER bare vand, isaer naar det er 30 grader varmt :wub: Jeg er en total pivskid naar det kommer til kulde og vinter, saa kan i ikke lige tage et par snestorme derhjemme og faa det overstaaet inden jeg kommer hjem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er på vej Nille :tongue::wink: Du holder vores deal imorgen right og henter mig :w00t::wink:

Ser alt for lækkert ud :smile:

Hejsa Casper..

Hehe.. hey ventede sku paa dig det meste af dagen i gaar.. du sidder da vel ikke stadig i DK vel, vel, vel, vel... :4flex:

Der mangler bare et par billeder af pernille så vi ved hun er i live og at vedkommende der skriver ikke i virkeligheden er en syg morderisk kidnapper som holder vores favorit blondine i fangenskab som slave :blink:

Hey Lillen

blondine.. :nonono: Er sku da brunette.. He he..

Skal se hvad jeg kan gore, selvom det ikke lige er mig jeg tager flest billeder af... faar heller ikke rigtig taget saa mange denne gang, da jeg har de forste 100 billeder af Thailand fra sidste tur.. :smile: But.. im still alive dont worry...! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Casper..

Hehe.. hey ventede sku paa dig det meste af dagen i gaar.. du sidder da vel ikke stadig i DK vel, vel, vel, vel... :4flex:

Hey Lillen

blondine.. :nonono: Er sku da brunette.. He he..

Skal se hvad jeg kan gore, selvom det ikke lige er mig jeg tager flest billeder af... faar heller ikke rigtig taget saa mange denne gang, da jeg har de forste 100 billeder af Thailand fra sidste tur.. :smile: But.. im still alive dont worry...! :cool:

du er blondine at hart...og ind under alt det der kemiske farve er håret vidst heller ikke så mørkt hva tøs? :wink:

Link to comment
Share on other sites

den er da helt fin...du er da egentlig blond ikke? :blink:

håber du hygger dig max!!!

Aaahh tror bare jeg misforstod dig.. :smile: Men er vel fra naturens side Komunefarvet :unhappy: knap saa spaendene.. :tongue:

Og takker, hygger og nyder stadig Thailand, man kan sku ikke andet :wub:

Selvom jeg har et lille "men".... Savner faktisk Fitness dk :blush:

Naar jeg kommer hjem, tager jeg til Randers og saa skal vi altsaa have en hygge dag, med en lang gaatur/traening og en dejlig salat.. :4mewantfood: Deal ? :cooldance:

Kram Nillepigen

Link to comment
Share on other sites

f**k en nice pool! håber du hygger dig dernee' :w00t::w00t:

Hey BBRulez :bigsmile:

Tror vist ikke jeg har faaet sagdt hej til dig for..?

Og som naevnt til Silje, saa kan man bare ikke andet end at nyde og elske Thailand.. :sun: He he.. jeg er sku ogaa i den Pool HVER ENESTE DAG.. :w00t:

Så fik du det "leg shot" :laugh:

Det er i loggen.

Lader ellers til at være et super lækkert sted du er.

Nice

Der har vi jo MR. FLEX :tongue:

Jep her er kanon, tager dog til Bangkok igen imorgen/overmorgen igen, det er jo desvaere ikke mange dage til at jeg skal til at vende snuden hjemaf igen.. :cry3:

Saa ogsaa lige at du ogsaa snart skal lidt vaek fra DK, det er altid kanon at have noget at se frem til.. Saa hold humoret hojt.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Der har vi jo MR. FLEX :tongue:

Jep her er kanon, tager dog til Bangkok igen imorgen/overmorgen igen, det er jo desvaere ikke mange dage til at jeg skal til at vende snuden hjemaf igen.. :cry3:

Saa ogsaa lige at du ogsaa snart skal lidt vaek fra DK, det er altid kanon at have noget at se frem til.. Saa hold humoret hojt.. :superman:

Haha, er jeg Mr. Flex. Det troede jeg vi havde mere kvalificerede personer til.

Jaaa det er problemet med ferier. De ender på et tidspunkt.

Men jeg glæder mig også for vildt til at komme afsted mod US.

Det bliver godt

Link to comment
Share on other sites

Aaahh tror bare jeg misforstod dig.. :smile: Men er vel fra naturens side Komunefarvet :unhappy: knap saa spaendene.. :tongue:

Og takker, hygger og nyder stadig Thailand, man kan sku ikke andet :wub:

Selvom jeg har et lille "men".... Savner faktisk Fitness dk :blush:

Naar jeg kommer hjem, tager jeg til Randers og saa skal vi altsaa have en hygge dag, med en lang gaatur/traening og en dejlig salat.. :4mewantfood: Deal ? :cooldance:

Kram Nillepigen

DEAL!!!!! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hey BBRulez :bigsmile:

Tror vist ikke jeg har faaet sagdt hej til dig for..?

Og som naevnt til Silje, saa kan man bare ikke andet end at nyde og elske Thailand.. :sun: He he.. jeg er sku ogaa i den Pool HVER ENESTE DAG.. :w00t:

Det tror jeg heller ik du har. så. HEJ! :w00t:

Fuck hvor er jeg jaloux :dry::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha :laugh: du skal servere når nik og jay kommer fordi de vil kun betjenes af piger!!!haha :laugh: så jeg skal stå i receptionen og dig og en anden pige servere :lolabove:

He he... DEAL :devil: Hader dog de DRENGE ROVE...!!! Men fuck det kunne vaere grineren..... LOOOOL :laugh::laugh:

Har du snakket med (var det Hans han hed?)

Link to comment
Share on other sites

THAILAND D. 25.10.06 :shades::sun::w00t:

Okay... Der er saa sket en del siden sidst.. Er nu havnet i Bangkok, saa min dykkerferie er slut. :unhappy: Rimelig haardt at skulle forlade Ko Tao, da jeg virkelig hyggede mig der..

Men havde desvaere faaet nogle skrammer, og smaa ting bliver hurtigt til STORE skrammer og saar her paa grund af varme, luftfugtighed og jaa saa mine dyk gjorede det nok heller ikke bedre.. :crazy:

Saa typisk mig :4slap: endte jeg paa hospitalet i gaar.. og faar nu pencilin og en masse andet SHIT.... :4crutches:

Det er desvaere ikke sikkert at jeg maa rejse hjem, hvis det ikke bliver meget bedre indtil i morgen... :4oops: finder jeg ud af i morgen tidlig naar jeg skal paa hospitalet igen... Piiivvv....

Kram Nille

obs obs obs... mangler at blive underholdt da, jeg nok kommer til at bruge meget tid paa nettet de naeste 24 timer.. SKKKRRRIIIIVVV..... msn.. [email protected] :4smartass:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hej nille, første besøg i din log, spændene log, en tøs med power :4thumbup:

Håber du bliver rask så du kan flyve hjem, ellers håber jeg du har en forsikring der kan sørge godt for dig indtil du er flyveklar.

Har selv siddet på en alarmcentral hos en rejseforsikringsselskab så jeg kender alt til de der thai sygdomme :crazy:

God bedring :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

THAILAND D. 25.10.06 :shades::sun::w00t:

Okay... Der er saa sket en del siden sidst.. Er nu havnet i Bangkok, saa min dykkerferie er slut. :unhappy: Rimelig haardt at skulle forlade Ko Tao, da jeg virkelig hyggede mig der..

Men havde desvaere faaet nogle skrammer, og smaa ting bliver hurtigt til STORE skrammer og saar her paa grund af varme, luftfugtighed og jaa saa mine dyk gjorede det nok heller ikke bedre.. :crazy:

Saa typisk mig :4slap: endte jeg paa hospitalet i gaar.. og faar nu pencilin og en masse andet SHIT.... :4crutches:

Det er desvaere ikke sikkert at jeg maa rejse hjem, hvis det ikke bliver meget bedre indtil i morgen... :4oops: finder jeg ud af i morgen tidlig naar jeg skal paa hospitalet igen... Piiivvv....

Kram Nille

obs obs obs... mangler at blive underholdt da, jeg nok kommer til at bruge meget tid paa nettet de naeste 24 timer.. SKKKRRRIIIIVVV..... msn.. [email protected] :4smartass:

Heey Nille :wub:

Åhhh Nej.. er du kommet slemt til skade ?? :unhappy: det lyder ihvertfald ikke særlig rart :blink:

Hmmm.. sikke nogle lækkere billeder du har postet.. håber du nyder varmen og hygger dig for HÅRDT !! men hvor er billedet til Bo ?? var det ikke noget med en pude ?? :laugh:

Jeg kan også lige fortælle dig at vi har været til de nordiske mesterskaber her i weekenden i sverige og Kim vandt sin klasse +100 samt Overall titlen :4thumbup: så der var glæde hele vejen hjem i bussen :banana: dog blev han desværre syg dagen før med en ond omgang mave influenza men trods sygdommen så valgte han alligevel at stille op selvom han var ved at trække sig i forbedømmelserne så nogen gange kan det godt betale sig at klemme ballerne sammen :w00t:

Hvornår er det egentlig du kommer hjem ??

KnuzZer Lone :smile:

Link to comment
Share on other sites

Pernille skulle have været på flyveren nu her i formiddag men i sygdommens forvirring missede hun sin flyver og sidder nu i bangkok lufthavn og blomstrer :unhappy: hun får aldrig lov til at rejse alene igen...næste gang skal jeg med å holde styr på hende :wub:

Link to comment
Share on other sites

Pernille skulle have været på flyveren nu her i formiddag men i sygdommens forvirring missede hun sin flyver og sidder nu i bangkok lufthavn og blomstrer :unhappy: hun får aldrig lov til at rejse alene igen...næste gang skal jeg med å holde styr på hende :wub:

:unhappy: vil gerne have mit navn aendret til Miss Bad luck.. :dry:

Sidder ikke helt i lufthavnen endnu, men det er dog rigtigt missede min flyver da jeg har vaeret dobet af piller, saa vaagnede sku ikke lige da jeg skulle med bussen til lufthavnen.. (hvor dum kan man have lov at vaere) tsk tsk tsk...

Naa men har nu sikkert brugt en formue paa at ringe rundt, og har "maaske" faaet en billet hjem, som kun kommer til at koste men endnu en formue.. :4ranting:

Simpelhen sidste gang jeg rejser allene, skal aabenbart have en spasserhjaelper med.. :tomaatit:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share