NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

nr. 32 Workout - Onsdag d. 20.02.

9.jpg

Morgen Træning kl. 7.30 - Alene

Damn jeg var tidligt oppe for at træne, lidt for tidligt efter min smag og det tog også lige lidt tid før jeg var helt vågen.. :sleepy: Men efter opvarmningen vågnede min krop lidt op.. :innocent:

Motion Cykel - opvarmning

25 min 7 km - 250 kcal -

Ben Press (tecknogym)

10 rep * (80 kg)

10 rep * (90 kg)

8 rep * (100 kg)

8 rep * (90 kg)

Leg Curl

10 rep * (35)

10 rep * (37,5)

10 rep * (40)

10 rep * (40)

Leg Extension

10 rep * (35)

10 rep * (37,5)

10 rep * (40)

10 rep * (40)

Glute Extension

2 set * 12 rep * (50)

12 rep * (55)

10 rep * (55)

Cabel Biceps Curl

10 rep * (30)

10 rep * (35)

10 rep * (35)

10 rep * (30)

Triceps Push down

10 rep * (30)

10 rep * (35)

10 rep * (40)

10 rep * (40)

Hyper Extension

2 set * 12 rep * (Bw)

2 set * 10 rep * (Bw)

Eftermiddags Svømning

1,30 time

Vi øvede basin svømmeprøve mig og en pige fra klassen, jeg HAR taget den så jeg var mere med for sjov og så fordi jeg ELLLSKER VAND, Er en total vandhund :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nr. 32 Workout - Onsdag d. 20.02.

9.jpg

Morgen Træning kl. 7.30 - Alene

Damn jeg var tidligt oppe for at træne, lidt for tidligt efter min smag og det tog også lige lidt tid før jeg var helt vågen.. :sleepy: Men efter opvarmningen vågnede min krop lidt op.. :innocent:

Motion Cykel - opvarmning

25 min 7 km - 250 kcal -

Ben Press (tecknogym)

10 rep * (80 kg)

10 rep * (90 kg)

8 rep * (100 kg)

8 rep * (90 kg)

Leg Curl

10 rep * (35)

10 rep * (37,5)

10 rep * (40)

10 rep * (40)

Leg Extension

10 rep * (35)

10 rep * (37,5)

10 rep * (40)

10 rep * (40)

Glute Extension

2 set * 12 rep * (50)

12 rep * (55)

10 rep * (55)

Cabel Biceps Curl

10 rep * (30)

10 rep * (35)

10 rep * (35)

10 rep * (30)

Triceps Push down

10 rep * (30)

10 rep * (35)

10 rep * (40)

10 rep * (40)

Hyper Extension

2 set * 12 rep * (Bw)

2 set * 10 rep * (Bw)

Eftermiddags Svømning

1,30 time

Vi øvede basin svømmeprøve mig og en pige fra klassen, jeg HAR taget den så jeg var mere med for sjov og så fordi jeg ELLLSKER VAND, Er en total vandhund :tongue:

Hej, er det ikke lidt farligt at træne, når du er træt du kunne jo falde af cyklen :tongue: Jeg har prøvet at træne om morgnen, det er lige lidt ekstra hårdt, det er bedre at halvsove på arbejdet og være frisk til træning :bigsmile:

God gang træning du har fyret af i dag.

De billeder du har i logen plejer at være rigtig cool, men det i dag er godt nok lige i overkanten :blink:

Link to comment
Share on other sites

nr. 33 Workout - Fredag d. 22. 02.

lucyliu-martialarts.jpg

BOKSNING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

1 time Opvarmning + konditionstræning + explosiv træning

Blandet løb, med kordinationsøvelser, englehop osv.. + interval-løb

8 baner spurt.. 2 hold i mod hinanden

Ved ikke om det var fordi det var fredag, men "opvarmningen" var hård i dag tempoet blev sat højt fra starten af og tabte pusten et par gange :blush:

30 min´s Sandsæk Workout

1 omgang = 6 sæt * 15 sek ( lige stød/hug så hurtig vi kan)

5 omgange..

KILLER Maveøvelser diablo.gif

50 stk Jack knife

60 stk blandet (roterende ben, osv. alla jack knife)

2 min udholdenhedsøvelse (i armstræk stilling)

2 min udholdenhedsøvelse (i armstræk stilling - med albuerene nede)

50 stk alm. mavebøjninger m. twist (for siderne)

crunch1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej, er det ikke lidt farligt at træne, når du er træt du kunne jo falde af cyklen :tongue: Jeg har prøvet at træne om morgnen, det er lige lidt ekstra hårdt, det er bedre at halvsove på arbejdet og være frisk til træning :bigsmile:

God gang træning du har fyret af i dag.

De billeder du har i logen plejer at være rigtig cool, men det i dag er godt nok lige i overkanten :blink:

Heysa Mollerup

He he.. ja det er heller ikke optimalt at træne så tidligt :nonono:

WHAT.. Pia Marlene er da vildt lækker... :wub: Men syntes også at tøser med muskler kan være ret flotte.. :4flex:

Link to comment
Share on other sites

nr. 34 Workout - Lørdag d. 23. 02.

bodycombat-202006.jpg

CARDIO HELL

Var ude og hygge hos nogle venner igår aftes, den stod på lækkert mad og aaallllt for meget slik :blush: Så her til morges tog djævlen fat i mig og jeg fik sku meldt mig til hele to hold timer i fitnessdk, først body-Comebat og vidre til Spinning timen.. *PPYYYYHHH* lang tid siden jeg har svendt meget.. cu.gif

bodycombat.gif

1 time

20 min´s pause imellem så man lige kunne nå at indstille sin spinningscykel fylde vand i flasken.

Spinning

1 time

Link to comment
Share on other sites

:4jumpy: Spinning :4jumpy:

Det giver rigtig meget til din kondition :yahoo: , så nu er det jo bare at tilmelde sig fast et par gange ugen :poking:

Hi hi... Signe..

Viste du ville dukke op, når jeg skrev spinning.. :tongue:

Jeg tager alt hvad jeg kan få, svømning, løb, bodycombat, spinning, boksning og alt muligt andet hvis jeg kan mine små pølsefinger i det.... :4flex: :bruce: :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Nå Miss Nille...

Så er vi næste nået gennem februar, hvordan ser vægtabet ud for dit vedkommende? :poking:

Du får da fyret en masse træning af!!! :4boxing: :w00t:

I øvrigt, super billede at Pia Marlen, hun er for lee' :bruce:

Knus!

Hej Miss Law

Ååhhhh det havde jeg "næsten" glemt :innocent: nej det havde jeg ikke... Men den skide vægt den driller... :newtongue:

Der er kun røget ca. 600 g siden sidst så ca. 1,6 kg siden nytår.. *suk*

Meeennn øhhh jeg har ikke givet op, syntes jeg har mere energi for tiden som jeg vil udnytte på lidt mere cardio de næste par uger :cool: Hvad med dig.. haft mere held??? (del gerne nogle fif hvis du har nogle) :4thumbup: (især dem som holder en fra at spise slik og kage alt for tit) :blush:

HVER DAG ER EN FEST DAG...... som min bestemor altid siger.. :laugh:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 35 Workout - Søndag d. 24.02.

12.jpg

HUUUUJJAAA..... Jeg har SUPER meget energi for tiden... :wootdance: Alt passer sammen, jeg får masser af søvn fornuftig kost - meditere godt nok ikke, men prøver at holde en positiv tankegang, da alt for mange bekymringer tit påvirke min energi og det GIDER jeg ikke bruge min tid på.. :hehe:

Måske er jeg også bare ved at komme i forårshumør, da det ikke er så mørkt længere :thumb: Nå men afsted med mig til Fitnessdk havde på forhånd lavet en lang liste hvad jeg skulle nå, og det hele gjorde det noget sjover at der også var god selvskab (lidt lækkert at kikke på) undervejs i træningen.. blush.gif

BRYST / TRICEPS

BB Bench Press

10 rep * (41 kg)

8 rep * (41 kg)

6 rep * (41 kg)

15 rep * (31 kg)

DB skrå Chest press

10 rep * (14)

10 rep * (16)

8 rep * (18)

6 rep * (18)

Cabel Fly

10 rep * (20)

10 rep * (25)

6 rep * (30) - NIICE :superman:

8 rep * (25)

Pull over / chest pump

2 set * 12 * 10 rep * (15 kg)

2 set * 10 * 10 rep * (15 kg)

Triceps Push down - tårn

1 set * 10 rep * (15 kg)

3 set * 10 rep * (20 kg)

RYG / BICEPS

Cabel Row

10 rep * (45)

10 rep * (50)

10 rep * (55)

10 rep * (55)

Pull down "bred lat"

2 set * 10 rep * (50)

2 set * 8 rep * (55)

DB one arm row

2 set * 10 rep * (20)

2 set * 8 rep * (20) - var ved at være brugt :crazy:

cabel Biceps curl

12 rep * (25)

10 rep * (30)

10 rep * (30)

8 rep * (30)

Link to comment
Share on other sites

nr. 36 Workout - Mandag d. 25. 02.

f10.jpg

BOKSNING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

1 time Opvarmning + konditionstræning + explosiv træning

Blandet løb, med kordinationsøvelser, englehop osv.. + interval-løb

8 baner spurt.. 2 hold i mod hinanden

Og så lidt mere løb... :walking:

30 min´s Sandsæk Workout

1 omgang = 6 sæt * 15 sek ( lige stød/hug så hurtig vi kan)

5 omgange..

KILLER Maveøvelser diablo.gif

50 stk Jack knife

50 stk alm. mavebøjninger m. twist (for siderne)

60 stk blandet (roterende ben, osv. alla jack knife)

3 min udholdenhedsøvelse (i armstræk stilling)

3 min udholdenhedsøvelse (i armstræk stilling - med albuerene nede)

982-1821_b.jpg

I er slet ikke klar over hvor meget jeg HADER den øvelse :dry:

Afsluttede med at strække en masse ud, var/er total øm i overkroppen efter gårsdagenstræning, og har sovet MEGA urolig i nat så var helt bombet da jeg kom til træning.. MEN det glemte jeg hurtig under opvarmning :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 36 Workout - Fredag d. 25. 02.

BOKSNING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

1 time Opvarmning + konditionstræning + explosiv træning

Blandet løb, med kordinationsøvelser, englehop osv.. + interval-løb

8 baner spurt.. 2 hold i mod hinanden

Og så lidt mere løb... :walking:

30 min´s Sandsæk Workout

1 omgang = 6 sæt * 15 sek ( lige stød/hug så hurtig vi kan)

5 omgange..

KILLER Maveøvelser diablo.gif

50 stk Jack knife

50 stk alm. mavebøjninger m. twist (for siderne)

60 stk blandet (roterende ben, osv. alla jack knife)

3 min udholdenhedsøvelse (i armstræk stilling)

3 min udholdenhedsøvelse (i armstræk stilling - med albuerene nede)

982-1821_b.jpg

I er slet ikke klar over hvor meget jeg HADER den øvelse :dry:

Afsluttede med at strække en masse ud, var/er total øm i overkroppen efter gårsdagenstræning, og har sovet MEGA urolig i nat så var helt bombet da jeg kom til træning.. MEN det glemte jeg hurtig under opvarmning :tongue:

Nice workout, øvelser man hader er tit dem der er rigtig hårdere og det er jo dem man får noget ud af :bigsmile:

Det er nu sjovt og fedt at man kan komme træt til træning og efter man kommer i gang har man masser af energi.

Hvor mange timers træning er du oppe på og er det hver dag du træner.

Surt med vægten, men så længe det går nedad, jeg opnåed at tage 1,2 kg på, fra lørdag til søndag, ved at spise en smule usundt :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej Miss Law

Ååhhhh det havde jeg "næsten" glemt :innocent: nej det havde jeg ikke... Men den skide vægt den driller... :newtongue:

Der er kun røget ca. 600 g siden sidst så ca. 1,6 kg siden nytår.. *suk*

Meeennn øhhh jeg har ikke givet op, syntes jeg har mere energi for tiden som jeg vil udnytte på lidt mere cardio de næste par uger :cool: Hvad med dig.. haft mere held??? (del gerne nogle fif hvis du har nogle) :4thumbup: (især dem som holder en fra at spise slik og kage alt for tit) :blush:

HVER DAG ER EN FEST DAG...... som min bestemor altid siger.. :laugh:

Hej Nille!

Idag overtog mit humør min diæt, så gav efter for chokolade og et par hot dogs.... hvilket nu resultere i at min mave går amok... Fortsætter dog igen imorgen! Men det bliver ikke Atkins, da jeg har ødelagt min ketose ved at holde "spise-aften" men noget á la Atkins, bare uden ketosen.

Min trang ti9l det søde dæmper jeg med cola light og hindbærbrus light, det kan udrette mirakler. Og så er det ikke så slemt for mig så længe jeg spiser varieret og regelmæssigt så jeg holder mig mæt :bigsmile:

Dog er det en sejr i sig selv at jeg har præsteret at holde en diæt i hele 13 dage uden snyd, det er aldrig sket før!!!!! :w00t:

Din dejlige energi smitter , så nu vil jeg planlægge diæten for resten af ugen :laugh: .

Link to comment
Share on other sites

Idag overtog mit humør min diæt, så gav efter for chokolade og et par hot dogs.... hvilket nu resultere i at min mave går amok... Fortsætter dog igen imorgen!

Dog er det en sejr i sig selv at jeg har præsteret at holde en diæt i hele 13 dage uden snyd, det er aldrig sket før!!!!! :w00t:

Din dejlige energi smitter , så nu vil jeg planlægge diæten for resten af ugen :laugh: .

Hey Miss

Jeg syntes det er flot at du ikke gir op og så har fundet din egen lille metode til at bekæmpe de søde sager.. :bruce: Jeg hænger pt. på sukkerfrie lakridser som giver godt gang i maven.. :laugh: Men alt godt har en "bagside" :tongue:

Jeg prøver selv at leve efter en høj protien kost, og "lav" kulhydrater (men den smutter nogen gange i nogen måltider) Dog her de sidste 2-3 uger har jeg strammet mig lidt op, og syntes også jeg kan mærke bedre humør og velvære + lidt vægttab igen..

Morgenmad

500 g cheazy yoghurt (20g prot/27g kulhydrat/200kcal)

protshake til træning + 2 stk frugter - (20g prot/35g kulhydrat/350kcal)

Middagsmad

100g tun - med hytteost og græskyoghurt + en tomat og 2 stk. udhulet mini flutes allá Amerikans manér :tongue:(35g prot/27g kulhydrat/400kcal)

Protienbar - (20g prot/ ?g kulhydrat/200kcal)

Aftensmad

150g kyllinggryde - med 200g workgrøntsager + krydderier (30g prot/10kulhydrat/300kcal)

Eller kyllinggryde eller en grovbolle med æg og rejer osv. eller laks (allá tun med hytteost)..

og så spiser jeg mine sukkerfrie lakridser osv. så ligger på de 1600-1800 kcal alt efter hvor mange frugter eller om den ender med en hjemmelavet grovflute/bolle med rejer og æg til aftensmad.. Men kan godt se nu hvor jeg regner lidt på det at der ryger en del mere kulhydrater ned end jeg havde regnet med... SNIGER KULHYDRATER...!!!!! aggressive.gif:dry:

Link to comment
Share on other sites

Nice workout, øvelser man hader er tit dem der er rigtig hårdere og det er jo dem man får noget ud af :bigsmile:

Det er nu sjovt og fedt at man kan komme træt til træning og efter man kommer i gang har man masser af energi.

Hvor mange timers træning er du oppe på og er det hver dag du træner.

Surt med vægten, men så længe det går nedad, jeg opnåed at tage 1,2 kg på, fra lørdag til søndag, ved at spise en smule usundt :wub:

Halloo.. Mollerup

He he... du har ret.. hader dem nok lidt fordi de er lidt hårdere end jeg bryder mig om.. og syntes det er en så enkelt øvelse at det ikke hænger sammen..

Trætheden har ikke andre valg end at forsvinde til vores træning, vores træner er ret ligeglad punish2.gif og når det gør ondt er trætheden laaannngt væk.. (men hvis det bare havde været mig selv, havde jeg nok heller ikke været så effektiv) bk.gif

:crazy: 1,2 kg i weekendten.. hvis jeg havde spist usundt så havde jeg ikke vejet mig selv dagen efter... jeg spiste SÅÅ meget slik i fredags og jeg tør stadig ikke gå på vægten da alt det sukker sikkert har samlet sig 5 kg væske.. :laugh: (venter til på fredag) :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Halloo.. Mollerup

He he... du har ret.. hader dem nok lidt fordi de er lidt hårdere end jeg bryder mig om.. og syntes det er en så enkelt øvelse at det ikke hænger sammen..

Trætheden har ikke andre valg end at forsvinde til vores træning, vores træner er ret ligeglad punish2.gif og når det gør ondt er trætheden laaannngt væk.. (men hvis det bare havde været mig selv, havde jeg nok heller ikke været så effektiv) bk.gif

:crazy: 1,2 kg i weekendten.. hvis jeg havde spist usundt så havde jeg ikke vejet mig selv dagen efter... jeg spiste SÅÅ meget slik i fredags og jeg tør stadig ikke gå på vægten da alt det sukker sikkert har samlet sig 5 kg væske.. :laugh: (venter til på fredag) :innocent:

Det er da snyd at udsætte vejedagen fy :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille!

Idag overtog mit humør min diæt, så gav efter for chokolade og et par hot dogs.... hvilket nu resultere i at min mave går amok... Fortsætter dog igen imorgen! Men det bliver ikke Atkins, da jeg har ødelagt min ketose ved at holde "spise-aften" men noget á la Atkins, bare uden ketosen.

Min trang ti9l det søde dæmper jeg med cola light og hindbærbrus light, det kan udrette mirakler. Og så er det ikke så slemt for mig så længe jeg spiser varieret og regelmæssigt så jeg holder mig mæt :bigsmile:

Dog er det en sejr i sig selv at jeg har præsteret at holde en diæt i hele 13 dage uden snyd, det er aldrig sket før!!!!! :w00t:

Din dejlige energi smitter , så nu vil jeg planlægge diæten for resten af ugen :laugh: .

Best shit there is... :shades:

Link to comment
Share on other sites

nr. 37 Workout - Torsdag d. 28. 02.

kickboxing_small.jpg

Har været små syg de sidste to dage, ondt i hovedet, snottet og mega træt i hele kroppen så har bare sovet så snart jeg så min seng (og så den ret tit) :sleeping: Men besluttede mig for at nu gad jeg sku ikke det længere så har taget en DEL næsespay og panodiler og fik mig meldt til lidt holdtræning for at få gang i kroppen igen

Opvarmning PW på løbebånd

30 min - 3,5 km - 6,5 km/t

logo_bodycombat.gif

60 min

Nøøj min puls røg op i vejret efter 5 min... En krop der kom i overarbejde efter 2 dage under dynen? :blush:

I morgen tidligt står den igen på boksetræning efter jeg missede den i onsdags.. Det bliver NICE..!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er da snyd at udsætte vejedagen fy :tongue:

Mollerup..

Jeg var på vægten i går... og har smidt HELE 300 g.. *LOOL* :laugh: Men bedre med lidt i den rigtige retning end ingenting..

Men har planlagt en aktiv weekend uden så meget slik som sidste weekend så der er håb for næste uges vægtab :innocent:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Mollerup..

Jeg var på vægten i går... og har smidt HELE 300 g.. *LOOL* :laugh: Men bedre med lidt i den rigtige retning end ingenting..

Men har planlagt en aktiv weekend uden så meget slik som sidste weekend så der er håb for næste uges vægtab :innocent:

Øv, det var du surt at er blevet syg, nu når det begynder at blive godt vejr og der er godt gang i træningen, 300g efter syg i 2 dage, så skal du jo bare være syg i et par uger :tongue:

Det skal da være en aktiv Weekend HELT uden slik :laugh: , jeg skal nu ikke sige for meget, jeg gik løs på buffen i dag :blush: og har købt slik fy.

Godt med 1½ times træning ved sygdom det skal bare trænes væk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share