NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Hey Signe..

Det var også i den dur jeg havde tænkt mig nogen dage på løbebånd (interval) og nogen dage udenfor eller på løbestadion.. + Tror bare jeg skal lade det gå sin gang i en månedes tid og se hvad der sker med den øget løbetræning og ikke tænke så meget.. :smile:

Hi hi... ang. spinning - din lille spinngtøs.. så kan jeg næsten ikke få presset mere træning ind ved siden af mine 4 gange boksning og 2-3 gange styrketræning + løb.. :rolleyes: Ellers ville jeg selvfølgelig gerne :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vil du gerne se mig med et blåt øje.. :tongue:

Har kun været igang siden jan igen.. er slet ikke så god :blush: Men syntes det er pisse sjovt.. :4boxing:

Nej blå make up vil nok klæde dig bedre :wink: (men det gælder jo også om IKKE at blive ramt)

Ang. dit løb vil det ikke hjælpe på din 2400 meter, at du løbe flere og længere ture. Du skal (som tidl. nævnt) løbe noget interval. Du kan fx løbe 3/3 intervaller, hvor du løber 3 min efterfulgt af 3 min pause/gang/jog - alt efter dit niveau. Du kan starte med 3-5 runder alt efter din nuværende form. Dit tempo skal være så du virkelig bliver presset, men du skal kunne gennemføre alle dine intervaller på ca. samme tid/distance. Sammen med alt din boksetræning burde det være nok til en fornuftig 2400 meter tid. Jeg er selv en relativ dårlig løber, så jeg ved godt, at det er pisse hårdt! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

nr. 63 Workout - Mandag d. 07.04.

A_gi_jane.jpg

G.I Jane

Vi skulle ha "midtvejs-prøve" skriflig i skolen, så skulle først møde kl 11.00 og kunne nå en god gang træning.. Ang. prøven så syntes jeg det gik EN DEL bedre end sidst - nåede at lure at jeg havde fået et 8 tal i diktat (som har været min største bekymring) ang. almenviden så skal der vist lige terpes lidt mere der :tongue:

Nogen spørgsmål jeg desværre ikke kunne svare på:

nr.1 hvad hedder sveries statsminister :unhappy:(dumt- husker jeg til næste gang)

nr.2 møndt enheden i Indien ?

nr.3 Hvilket årstal blev TV2 for første gang sendt (muligheder, 72,77,88,92)

nr.4 hvilken bjergkede Mount Everst høre til.. (dumt for det kan jeg godt huske nu) :dry:

Men man må jo heldighvis have 10 fejl ud af 30 - finder ud af sidst på ugen hvordan det er gået i alle testene :smile:

Træning nr. 1 - Morgen Styrketræning + løb

ca. 20 min - Interval løb hastighed 12 km/t - så prøver vi igen - but i hate it..!

3 set * 2 min løb - 1 min pause.

2 set * 1,5 min løb - 1 min pause

Var nede og gå i 5 min - og tog en lille tur mere

2 set * 2 min løb - 1 min pause

1 set * 1,5 min løb

Vandrette chins

8 reb * (bw)

8 reb * (bw)

6 reb * (bw)

Pull down

10 reb * (45 kg)

10 reb * (50 kg)

10 reb * (55 kg)

8 reb * (55 kg)

Hig Row "maskine"

10 reb * (35 kg)

10 reb * (40 kg)

8 reb * (45 kg)

8 reb * (45 kg)

Hyper extension

2 set * 10 reb * (bw)

2 set * 10 reb * (bw) + 3 kg

Dumbel Biceps curl

2 set * 12 reb * (10 kg)

2 set * 10 reb * (10 kg)

Træning nr. 2 - Aften - Teknik boksetræning

15 min´s Opvarmning

Blandet løb med kordinations øvelser og benøvelser

35 min´s tekniktræning med makker

Vi kørte lidt forskellige teknik og kombinationer..

hoppede over til at køre skiftevis plethanske..

10 min skyggeboksning

Ja som overskriften siger... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille-tøsen,

Endnu en lille tip til din intervaltræning: prøv en gang i mellem at løbe nogle meget korte intervaller ved meget høj intensitet. Jeg har tit brugt Tabata-intervaller - 20sek løb, 10sek pause, x8. Jeg gør det på løbebånd, men det kan også være en god ide at sæt en interval mp3 på Ipod'en og tage den udenfor (der ligger interval lydfiler her på MOL). Når du løber de 20sek, er det lige meget ved hvilen hastighed det er - det skal bare være ved din 100%. Dvs den første interval bliver jo en spurt, men den sidste ligner sandsynligvis mest en lille jog. Og hvis det føles at du er ved at miste din hjerte, lunger, og maveindhold bagefter, så har du gjort det rigtig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nej blå make up vil nok klæde dig bedre :wink: (men det gælder jo også om IKKE at blive ramt)

Ang. dit løb vil det ikke hjælpe på din 2400 meter, at du løbe flere og længere ture. Du skal (som tidl. nævnt) løbe noget interval. Du kan fx løbe 3/3 intervaller, hvor du løber 3 min efterfulgt af 3 min pause/gang/jog - alt efter dit niveau. Du kan starte med 3-5 runder alt efter din nuværende form. Dit tempo skal være så du virkelig bliver presset, men du skal kunne gennemføre alle dine intervaller på ca. samme tid/distance. Sammen med alt din boksetræning burde det være nok til en fornuftig 2400 meter tid. Jeg er selv en relativ dårlig løber, så jeg ved godt, at det er pisse hårdt! :crazy:

DBM

Jamen jeg vil helst heller ikke ha tæsk.. Og så skal jeg vist øve lidt mere for at slippe for det.. :tongue:

Det var da RART AT HØRE.. at der er andre i samme båd ang. løb :smile: - Boksetræningen er da hårdt, men er god styrkemessigt og ret udholden når det kommer til syrre-træning osv. og opvarmningen kan som regel tage pusten fra mig, men syntes ikke det kan sammenlignes med konstant løb i "høj fart" - Men mon ikke min stædighed vinder den her kamp på et tidspunkt.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

QueenPearl

Cool vil da lige lede efter de lydfiler, det var dog smart - ikke at skulle høje øje med uret mens man laver de intervaller..

Puuhh syntes der er så mange løbe muligheder :tongue: Jeg må prøve lidt forskelligt for hver gang.. :bigsmile: PS. mine lunger er ved at falde ud næsten hver gang (men der skal heller ikke så meget til når det kommer til løB) :blush:

Link to comment
Share on other sites

QueenPearl

Cool vil da lige lede efter de lydfiler, det var dog smart - ikke at skulle høje øje med uret mens man laver de intervaller..

Puuhh syntes der er så mange løbe muligheder :tongue: Jeg må prøve lidt forskelligt for hver gang.. :bigsmile: PS. mine lunger er ved at falde ud næsten hver gang (men der skal heller ikke så meget til når det kommer til løB) :blush:

Ja der er mange muligheder! Men jeg tror det er netop godt at blande det op en del, så når kroppen ikke at vænne sig for meget til en ting - det gør at den hele tiden skal presses på en ny måde, uden at blive udbrændt. Eller noget! :smile:

Jeg har også haft bøvl med løb, er bare IKKE den fødte løber! :crazy: Startede værre end dig tror jeg - dengang var 10,5km/t spurt-tempo for mig. :blush: Og formen var ellers ikke specielt dårligt ellers. Nu kan jeg lave 20sek spurt på 15,5-16. Så der er håb forude!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

nr. 64 Workout - Onsdag d. 09.04.

Pr-Elektra.png

Gid man kunne se lige så sej ud i underlig læder dragt

En lidt sen opdatering fra i går morges... syntes jeg mangler timer i døgnet de her dage.. Og ville ønske kroppen kunne køre på tør-piller med lav kcal indhold.. :smile: Men det er vist også det eneste jeg kan klage over, solen er begyndt at tage magten og det slår næsten det hele :sun:

Cardio /BOKSE Træning kl. 9.00

45 min´s Opvarmning / udholdenhedsøvelser

Blandet løb med kordinations øvelser og benøvelser osv.....

50 stk. bred squat (bw)

50 stk. smal squat (bw)

50 stk. hop til bryst

50 stk. englehop

5 min skulder syretræning

3 min stabilitetsøvelse ( i armstrækstilling)

20 min Sandsæk syretræning

5 omgange @ 5 min - 1 min pause

Full power med forskellige slag..

KILLER mave 260 stk.

50 stk. jack knife

50 stk. blandet (roterendeben, cykel osv.)

60 stk. side mavetwist (30*30 til hver side)

50 stk. alm.

50 stk. hipraise

Plethanske i ringen m. træner

3 omgange @ 3 min - 1 min pause (tekniktræning)

Tiggede Ivor om han ikke god gad køre lidt plet med mig - de andre gad ik, så fik et kvater med Ivor de lima i ringen - han er nu god.. !

Han lovede at vi godt kunne køre lidt mere engang imellem efter træningen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror kun jeg kunne svare på nummer 3 88, husk at skrive reslultat for prøven håber at det gik godt for dig :bigsmile:

He he.. skal nok skrive alle sprøgsmålene ned så kan du se hvor langt du når - når jeg får svarene i næste uge... kæmper de her dage med at få alt det her almen viden til at klæbe til hjernen.. (og man skulle tro der var masser af plads deroppe) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også haft bøvl med løb, er bare IKKE den fødte løber! :crazy: Startede værre end dig tror jeg - dengang var 10,5km/t spurt-tempo for mig. :blush: Og formen var ellers ikke specielt dårligt ellers. Nu kan jeg lave 20sek spurt på 15,5-16. Så der er håb forude!! :bigsmile:

Lyder dejligt - altid godt med nogle historier hvor folk har kæmpet lige så meget - gir lidt håb :innocent:

Har ledt lidt efter de lydfiler.. kunne kun finde en bib-test på forsiden ?

Link to comment
Share on other sites

He he.. skal nok skrive alle sprøgsmålene ned så kan du se hvor langt du når - når jeg får svarene i næste uge... kæmper de her dage med at få alt det her almen viden til at klæbe til hjernen.. (og man skulle tro der var masser af plads deroppe) :laugh:

Det må jeg heller lade være med at kommentere :laugh:

Du må jo stå noget tidliger op så du kan nå det hele :smile:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

nr. 65 Workout - Torsdag d. 10.04.

kickass_sm.jpg

Dagens optur min ipod havde drillet længe - løs forbindelse så nåde lige at sende til til reb inden det første år - Så har lige fået en splinterny retur i dag (NANO 8GB Black) til 2000 kr.. :4thumbup: Plus har også i dag købt mig en digitalkamera - 2400kr (er for nærrig til at bruge flere penge på et hygge/fest kamera) - ting holder alligevel ikke særlig længe hos mig :blush:

1 time BOKSE Træning + 15 min´s interval Løb

30 min´s Opvarmning

Blandet løb med kordinations øvelser og benøvelser osv..... Ny træner - nye øvelser.. :cool:

Vi lavde nogle sjove nye øvelser i 1 min - med makker

1 - hvor vi skulle prøve at "happy slappe" :tongue: den anden i grund stilling - hurtighedstest med hænderne

2 - hvor vi skulle holde ved hianden og stå i grundstilling - prøve at træde den anden over fødderne - hurtighedstest med fødderne/ben

3 - hvor vi skulle bryde - prøve at vælte den anden - Styrketest - btw. Nille er iiiiikkkke lige sådan at vælte.. :wink:

Og så nr. 1 igen - for at se hvem der om man var blevet sløv af 3 runder

Skygge boksning med makker 15 min

lavde som sagdt lidt skygge/plet boksning med nogle kombinationer med fokus i benstilling

15 min Sandsæk syretræning

10 omgange @ 1 min - 30 sek pause imellem

Full power med forskellige slag..

INTERVAL Løb på løbebånd

12 km/t

2 stk - 2 min´s løb og 1 min pause...

5 stk - 1 min´s løb og 1 min pause... :blush:- Min plus var ret høj fra boksetræningen da jeg hoppede på løbebåndet, så de 2 min´s planlagte løb hodte ikke så længe.. til gængel passede 1 min løb og 1 min´s pause rigtig godt (bedre end ingen løB) :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

DET 'NILLEPIGE!!!

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

SIIIMON - hvad laver du ved min COOL LOG

btw. kan se de smilies har web add. fra (datingrelationshipslove.com) :laugh: tsk tsk tsk.... Er det derfor du er lidt lyserød.. hi hi :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 65 Workout - Torsdag d. 10.04.

kickass_sm.jpg

Dagens optur min ipod havde drillet længe - løs forbindelse så nåde lige at sende til til reb inden det første år - Så har lige fået en splinterny retur i dag (NANO 8GB Black) til 2000 kr.. :4thumbup: Plus har også i dag købt mig en digitalkamera - 2400kr (er for nærrig til at bruge flere penge på et hygge/fest kamera) - ting holder alligevel ikke særlig længe hos mig :blush:

3 - hvor vi skulle bryde - prøve at vælte den anden - Styrketest - btw. Nille er iiiiikkkke lige sådan at vælte.. :wink:

Det er nu fedt at få nyt gadets, har selv lige købt en PS3 og en Garmin Edge 705(cykelcomputer).

Er du ved at blive så stærk at du ødelægger ting :blink:

Hvis jeg ser dig oppe i byen så skal jeg nok prøve at vælte dig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
SIIIMON - hvad laver du ved min COOL LOG

din COOL LOG blows ass.

btw. kan se de smilies har web add. fra (datingrelationshipslove.com) :laugh: tsk tsk tsk.... Er det derfor du er lidt lyserød.. hi hi :tongue:

Google Image Search, lille Nille, tsk tsk. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Det er nu fedt at få nyt gadets, har selv lige købt en PS3 og en Garmin Edge 705(cykelcomputer).

Er du ved at blive så stærk at du ødelægger ting :blink:

Hvis jeg ser dig oppe i byen så skal jeg nok prøve at vælte dig :tongue:

Mollerup

Godt du skrev cykelcomputer ellers havde jeg aldrig gættet hvad du havde købt.. :laugh: Men lyder fedt, så skal cykel også bare ud og luftes :wink:

Hi hi.. Jeg er bare klodset - ville selv mene uheldig :innocent:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Dagens optur min ipod havde drillet længe - løs forbindelse så nåde lige at sende til til reb inden det første år - Så har lige fået en splinterny retur i dag (NANO 8GB Black) til 2000 kr.. :4thumbup:

Var det den du i sin tid hældte en flaske vand ud over.....? :tongue::laugh:

Knus Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

nr. 66 Workout - Fredag d. 11.04.

istockphoto_1463462_biceps_work.jpg

Gårsdages morgen hyggetræning i Fitnessdk.. :showoff:

Bryst / Triceps + lidt løb

BB Bench Press

15 reb * 31 kg

8 reb * 41 kg

8 reb * 41 kg

10 reb * 41 kg

DB skrå bryst press

10 reb * 14 kg

8 reb * 16 kg

8 reb * 16 kg

10 reb * 14 kg

Cabel Fly

10 reb * 20 kg

8 reb * 25 kg

10 reb * 22,5 kg

10 reb * 20 kg - ååhhh jeg er ved at blive slap :unhappy:

Triceps Push down - "tårn"

12 reb * 15 kg

10 reb * 20 kg

10 reb * 20 kg

8 reb * 20 kg

INTERVAL Løb på løbebånd

10 km/t

5 min´s løb - 1 min´s pause

3 min´s løb - 1 min´s pause

3 min´s løb - 1 min´s pause

2 min´s løb - Færdig.. !!

- en mere behagelig løbe hastighed, dog hårdt nok til at jeg ikke kunne løbe de 2400 i en strækning..

Link to comment
Share on other sites

nr. 67 Workout - Søndag d. 13.04.

funny0349.jpg

Var til en rigtig hyggelig fødselsdagsfest i går + en smuttur i byen så ramte sengen ret sent.. Min døgnrytme HADER at blive fucket med så har været småtræt hele dagen - og der skulle en laaaannng overtagelse til for at få mig slæbt afsted til træning... :sleeping:

Ryg / biceps + lidt løb

Bred Pull down

10 reb * 45 kg

10 reb * 50 kg

8 reb * 55 kg

8 reb * 55 kg

Cabel Row

10 reb * 50 kg

10 reb * 55 kg

8 reb * 60 kg

8 reb * 60 kg

Vandrette Chins "pull ups"

8 reb * bw

6 reb * bw

6 reb * bw

Hyper Extension

2 set * 12 reb * bw

2 set * 10 reb * bw

Dumbel Biceps curl

12 reb * 10 kg

10 reb * 10 kg

10 reb * 10 kg

8 reb * 12 kg

Intervaløb på løbebånd ca. 20 min

12 km/t

3 set * 2 min´s løb - 1 min´s pause

4 set * 1,5 min´s løb - 1,5 min´s pause

Link to comment
Share on other sites

nr. 67 Workout - Søndag d. 13.04.

Var til en rigtig hyggelig fødselsdagsfest i går + en smuttur i byen så ramte sengen ret sent.. Min døgnrytme HADER at blive fucket med så har været småtræt hele dagen - og der skulle en laaaannng overtagelse til for at få mig slæbt afsted til træning... :sleeping:

Jeg syntes det er for dårligt at du tager i byen, når du er ved at træne til sommerformen :tongue: det kunne jeg aldrig finde på :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share