NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

nr. 38 Workout - Fredag d. 29. 02.

cardio.jpg

FUUUCCCCCKKKKK.....!!! da jeg skulle til boksning i morges fik jeg at vide at vi alle skulle ud og løbe ved Tangkroen.. Det var SLET, SLET ikke det jeg havde lyst til (løb er ikke min favorit) Og skulle løbe i en flok på 14 stk. plus en træner ventende med et stopur er ikke min favorit ting.. nea.gif Men kunne ikke rigtig krybe udenom.. unknw.gif

Løb ved Tangkroen "Cuba test"

2400 m - tid 14 min 30 sek

DET går fremad og 1 helt minut mindre, for præsis en månede siden.. :superman:

LØB - ved Tangkroen

2400 m. tid. 15,30 min. :dry:

Tilbage i Bokseklubben

Lidt MERE løb i hallen..??? alm. løb + 15-20 baner spurt..

Syre træning med en bold på 5 kg, vi skulle holde "spille" boldt 10 cm. fra væggen, med bolden i strakte arme over hovedet

3 set * 3 min :crazy:

SUPERSÆT med:

Sjippetov

3 set * 3 min

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Superbest har den næsten altid når jeg været på jagt - jeg har også fundet den i Fakta og Netto ved enkelte tilfælde. Men den er helt bestemt værd at løbe rundt efter!! :w00t:

Linis og Miss Law

Den må jeg lige ud og finde til i aften..

Lørdage er sukkertrangen altid høj.. :blush:

Men nu skal jeg til min første KICK BOX time :bruce:

Link to comment
Share on other sites

Fedt med kickbox... :devil: og fremgang på løb!

En lille sidenote: Det hedder Cooper test - og er normalt kun en 12 min løbetest. Du kan finde lidt info på MOL's forside! (hvis det da ikke er en anden Cuba test jeg ikke kender)

Link to comment
Share on other sites

nr. 39 Workout - Lørdag d. 01. 03.

c6-Sports1-lg.jpg

KICK-BOXNING 1,5 time

20 min opvarmning - forskelligt løb rundt i hallen osv.

30 min sparring med forskellige sparke teknik

30 min sandsæk syretræning, først hock og uppercut osv.. og bagefter ben slag, og til sidst sammensætning af slag og spark.. :4flex:

10 min udstrækning..

Så fik jeg også prøvet Kickboksning og det bliver ikke sidste gang for syntes det var sjovt at få benene med og lære lidt mere slag teknik, plus blive lidt mere "let" på fødderne...

Desværre så ligger det om mandagen hvor jeg også går til boksning om formiddagen og så igen om lørdagen. Det er bare ikke altid jeg er hjemme i weekenden, men jeg kan jo tage de gange hvor jeg har tid og overskud til det... For sjovt var det og anderledes hvilket jeg jo ELSKER..!! (udfordringer og nye ting) :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fedt med kickbox... :devil: og fremgang på løb!

En lille sidenote: Det hedder Cooper test - og er normalt kun en 12 min løbetest. Du kan finde lidt info på MOL's forside! (hvis det da ikke er en anden Cuba test jeg ikke kender)

He he... DBM..

Syntes jeg så et sted at en cooper test var 2400 m.. og ja den skal engang ned på de 12 min :4whistling: Tror bare jeg skal droppe ordet cooper test, syntes bare mange spørger mig hvorfor lige 2400m og så er det nemmere at sige det.. bk.gif

Og ja DEJLIGT med fremgang på løberiet.. så nytter alt mit træning både boksning, løb, bodycomebat og kickboksning... Ender jo med at blive en helt fitness - Kriger.. victory.gif

Link to comment
Share on other sites

nr. 40 Workout - Søndag d. 02.03.

istockphoto_624020_beautiful_teen_girl_in_workout_clothes_doing_pushup.jpg

Tid til at smide lidt rundt med vægtene igen.... :showoff: Tror det skal være temaet i næste uge, så jeg kan holde min styrke oppe .. IIIIIHHHH ikke nemt når man vil det hele :elvis:

BRYST / TRICEPS

BB Bench Press

10 rep * (31 kg)

8 rep * (41 kg)

6 rep * (41 kg)

15 rep * (31 kg)

Sidden Chest press maskine

10 rep * (35 kg)

10 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

10 rep * (35 kg)

Cabel Fly

10 rep * (20 kg)

10 rep * (25 kg)

10 rep * (25 kg)

10 rep * (20 kg)

Triceps Pull down robe

10 rep * (30 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

8 rep * (35 kg)

RYG / BICEPS

Cabel Row

10 rep * (45)

10 rep * (50)

10 rep * (55)

10 rep * (60)

Pull down "bred lat"

10 rep * (45)

10 rep * (50)

8 rep * (55)

6 rep * (60)

Hyper Extension

2 set * 12 rep * (bw)

2 set * 10 rep * (bw)

Dumbel Biceps curl

2 set * 10 rep * (10)

2 set * 10 rep * (12)

Link to comment
Share on other sites

nr. 40 Workout - Søndag d. 02.03.

Tid til at smide lidt rundt med vægtene igen.... :showoff: Tror det skal være temaet i næste uge, så jeg kan holde min styrke oppe .. IIIIIHHHH ikke nemt når man vil det hele :elvis:

Der er da 24 timer i døgnet, man kan da sagtnes nå det hele :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Der er da 24 timer i døgnet, man kan da sagtnes nå det hele :laugh:

He he... Jeg er ikke ikke dig Mollerup :tongue:

Lige for tiden træner jeg:

Mandag - Boksning 1,5 time, + nogen gange 1 time bodycombat

Tirsdag - Løb/cardio ( + gerne lidt styrketræning i denne uge) 1,5 time

Onsdag - Boksning 1,5 time

Torsdag - styrketræning 1,5 time

Fredag - Boksning 1,5 time

Lørdag - Kickboksning (nyt) hver anden lørdag

Søndag - styrketræning 2 timer

Jeg passer lidt på at jeg ikke overtræner, for jeg kan tydelig mærke når det sker, så mister jeg ALT styrken og energien :blush:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hvis du kan lide at se kampsport kommer der en ny serie på Discovery Fight Quest http://dsc.discovery.com/tv/fight-quest/fight-quest.html den skulle være ret god, jeg har set den der hedder Human Weapon ret intresant er se alle de kampsportsgrene der er http://www.history.com/minisites/humanweapon Fight Quest skulle dog være bedre.

He he du siger jeg skal passe lidt at jeg ikke overtræner også træner du selv 7 gange om ugen :tongue: men du har da ret´, jeg bliver nok ved til kroppen siger det er tid at holde en pause :laugh:

Link to comment
Share on other sites

nr. 41 Workout - Mandag d. 03. 03.

039_50266.jpg

BOKSNING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

1 time Opvarmning + konditionstræning + explosiv træning

Blandet løb, med kordinationsøvelser, englehop osv.. + interval-løb

8 baner spurt.. 2 hold i mod hinanden

Og så lidt mere løb... :walking:

50 stk. bred squat bw

50 stk. smal squat bw

50 stk. høj hoppe serie

15 min bokseteknik (skyggeboksning)

30 min´s Sandsæk Workout

1 omgang = 6 sæt * 15 sek ( lige stød/hug så hurtig vi kan)

5 omgange..

KILLER Maveøvelser diablo.gif

50 stk Jack knife

50 stk alm. mavebøjninger m. twist (for siderne)

60 stk blandet (roterende ben, osv. alla jack knife)

50 stk. alm.

+ lidt armstrækker

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kan lide at se kampsport kommer der en ny serie på Discovery Fight Quest

He he du siger jeg skal passe lidt at jeg ikke overtræner også træner du selv 7 gange om ugen :tongue: men du har da ret´, jeg bliver nok ved til kroppen siger det er tid at holde en pause :laugh:

Hej Mollerup

1000 tak.. fandt også video - http://dsc.discovery.com/video/?playerId=2...396495148" som er lidt sjov at se/høre om af de to professionelle fighters oplevelser..

Og ja jeg træner sku selv lidt for meget nogen gange.. men dog vare min træning højst 1,5 time af gangen.. :innocent: og har træningsfri hver anden weekend.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set fem af afsnittene af Fight Quest indtil videre og det er en cool serie, der godt kan anbefales. Det er godt nok noget hardcore træning, de kommer igennem i de forskelle kampsports-grene. Det vildeste indtil videre er nok Krav Maga fra Israel, hvor der ikke er nogen regler - det gælder bare om at "neutralisere" fjenden så hurtigt som muligt med alle midler.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set fem af afsnittene af Fight Quest indtil videre og det er en cool serie, der godt kan anbefales. Det er godt nok noget hardcore træning, de kommer igennem i de forskelle kampsports-grene. Det vildeste indtil videre er nok Krav Maga fra Israel, hvor der ikke er nogen regler - det gælder bare om at "neutralisere" fjenden så hurtigt som muligt med alle midler.

Jeg har hentet 10 afsnit, har endnu ikke set nogle, men har set hele den anden serie, det er ret sejt.

Krav Maga er for vildt, fjenden skal bare ned så hurtig så muligt.

Ps. hvis du vil vide hvordan man henter de fulde video'er kan jeg sende en vejledning.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Jeg har hentet 10 afsnit, har endnu ikke set nogle, men har set hele den anden serie, det er ret sejt.

Krav Maga er for vildt, fjenden skal bare ned så hurtig så muligt.

Det kunne være jeg lige skulle checke den anden serie ud også.. og ja, Krav Maga er coolt. Har i en kortere periode trænet samme sted, hvor de træner Krav Maga her i Århus - holdt mig dog til bare at styrketræne :laugh:

Hvis det ikke var for mine glasknæ ville jeg også begynde at træne kampsport igen.. har tidligere trænet Ashihara Karate - men det er læææænge siden :smile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Det kunne være jeg lige skulle checke den anden serie ud også.. og ja, Krav Maga er coolt. Har i en kortere periode trænet samme sted, hvor de træner Krav Maga her i Århus - holdt mig dog til bare at styrketræne :laugh:

Hvis det ikke var for mine glasknæ ville jeg også begynde at træne kampsport igen.. har tidligere trænet Ashihara Karate - men det er læææænge siden :smile:

Da jeg var ung træner jeg karate hos Raffi den gale isralit i Århus midtby, det eneste center med fælles sauna :bigsmile: du skal tag og se Human Weapon det er ret godt.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg var ung træner jeg karate hos Raffi den gale isralit i Århus midtby, det eneste center med fælles sauna :bigsmile: du skal tag og se Human Weapon det er ret godt.

Ja, det var nemlig nede ved Raffi jeg trænede - har dog ikke prøvet saunaen :laugh: Vil prøve at checke Human Weapon ud - tak for tippet :smile:

Link to comment
Share on other sites

nr. 42 Workout - Tirsdag d. 04.03.

FFPOFP97Marilyn-Monroe-Hollywood-19.jpg

Marilyn Monroe

BRYST

BB Bench Press

15 rep * (31 kg)

8 rep * (41 kg)

6 rep * (41 kg)

12 rep * (31 kg)

Dumbel skrå bryst press

10 rep * (14 kg)

8 rep * (16 kg)

8 rep * (16 kg)

10 rep * (14 kg)

RYG

Row upper back maskine

10 rep * (35 kg)

10 rep * (40 kg)

10 rep * (40 kg)

10 rep * (45 kg)

Pull down "bred lat"

10 rep * (50 kg)

10 rep * (55 kg)

6 rep * (60 kg)

8 rep * (55 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 rep * (bw)

2 set * 10 rep * (bw)

En enkel skulder øvelse - i dagens anledning :tongue:

Dumbel lat raise

10 rep * (7 kg)

10 rep * (8 kg)

10 rep * (8 kg)

10 rep * (7 kg)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa!

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at enkelte Fight Quest episoder kan ses her:

Krav Maga

Og det sidste nye afsnit fra 29. feb, Kajukenbo:

Jeg er godt nok hooked på Fight Quest for tiden. De går til stålet de gutter!

Fed log ellers - jeg kigger jævnligt forbi. :bigsmile:

Hej DeepCore

Tak for dit link.. har set dem og syntes virkelige det er fedt og spændene at se dem.. + de to gutter er nu også lidt seje.. :smilerock:

Btw. hvis du er en log lure så er det da hyggeligt at du endelig får sagt hej.. :wink::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Rune og Mollerup

hi hi.. spændene snak om kampsport.. :bigsmile:

HVAAAAA.... skal i ikke igang med lidt kampsport træning igen.. :poking::wink:

Jeg tror snart det er 20 år siden jeg trænet Kampsport sidst, så det tror jeg ikke er nogle god ide, men jeg overvejer noget andet træning når jeg kommer ned på mit vægtmål.

Godt nok nogle syret reps du har i BB Becch Press 15, 8, 6 og 12, men det er nok bare fordi jeg plejer at tage 12, 10, 8 osv. og er for doven til at køre til jeg er træt, det skete godt nok i dag, med Dumbbell Flyes sidste gentagelse med 2 * 32 kg, så tabte jeg den ene vægt :blush: gad vide om det er derfor de er ved at lægge gummimåtten på gulvet :bigsmile:

Du skulle have mødt Raffi, han var godt nok lidt af en tegning :laugh:

Undskyld for trådkapringen.

Link to comment
Share on other sites

nr. 44 Workout - Onsdag d. 05. 03.

Jillian_michaels_FHM96.jpg

BOKSNING at 09.00 am - 11.00 am

1 time Opvarmning + konditionstræning

Blandet løb, med kordinationsøvelser, englehop osv.. + interval-løb

8 baner spurt.. 2 hold i mod hinanden

15 min bokseteknik (skyggeboksning) - aalllllttt for lidt tekniktræning efter min smag :unhappy:

30 min´s Sandsæk Workout

1 omgang = 6 sæt * 15 sek ( lige stød/hug så hurtig vi kan)

6 omgange..

KILLER Maveøvelser diablo.gif

50 stk Jack knife

50 stk alm. mavebøjninger m. twist (for siderne)

60 stk blandet (roterende ben, osv. alla jack knife)

50 stk. alm.

Syntes jeg tydeligt kan mærke fremskridt i både min kondi og en anden form for styrke (udholdenhed).. Tror jeg får den VILDESTE ABS til sommer... spiteful.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share