NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Høh, frækt...

LOL

Hej Nille har du fået set nogle flere afsnit af FightQuest, jeg er lige blevet færdig med det sidste(afsnit 10) afsnit 8(brasilen) og afsnit 9(Israel) er de bedste, det i Isral er ret vildt, den lille skal trænes at en pige(har du lige været i Israel :tongue: ), hun starter med at slå Doug hårdt i hoved og sige han altid skal være klar :blink: , han mente hun var lidt sindsyg :laugh: i Indonesion bruger træneren igen en kvinde, når hun syntes der gik for langsom fik de lige et par slag med en kæp :laugh: eller som jeg kalder den en motivator :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

(har du lige været i Israel :tongue: ), hun starter med at slå Doug hårdt i hoved og sige han altid skal være klar :blink: , han mente hun var lidt sindsyg :laugh: i Indonesion bruger træneren igen en kvinde, når hun syntes der gik for langsom fik de lige et par slag med en kæp :laugh:

Så kan i mænd lære det - GIRLS ROCKS.. :smilerock:

Hmm.. en kæp til at slå med i ny og næ - der er vel en lille diktator gemt i os alle.. spiteful.gif

Link to comment
Share on other sites

nr. 56 Workout - Torsdag d. 27.03.

lucy_onesheet_flamethrower.jpg

2,5 TIMER BOKSNING HHUUUUJJAAA.....

1 time - Tekniktræning

Opvarmning 15 min - forskellig løb, m. kordination, arme og ben osv. god tempo

Plethanske skiftevis med makker

Fik en rigtig god makker, som havde en DEL mere erfaring end mig så fik virkelig lært en masse teknik og fik givet den gaz i hele 45 min. Jeg sørgede også for at han endte med at gå kold til sidst så vi fik vist begge en del ud af det :devil:

2 time - Kondinationstræning

Opvarmning igen i 15 min - forskellig løb, m. kordination, arme og ben osv.

Stationstræning 5 øvelser

10 stk. Englehop

10 stk. armstrækker

10 stk. hyper extension

10 stk. mavebøjninger

1 stk løberunde

og så forfra 3 runder..

Sandsæk KILLER

6 runder * 3 min tekniktræning

6 runder * 1 min syretræning, skiftevis hug, uppercut osv.

3 runder nedtælling - 10 sek, 20 sek, 30 sek, 20 sek, 10 sek... syretræning :crazy:

Høvdingbold :laugh:

Det siger sig selv... og når man blev ramt skulle man ud og lave f.eks 10 armbøjninger eller 10 mavebøjninger osv.. og så ind igen !

Det var 100 år siden jeg har spillet høvdingbold, men fuck vi havde det sjovt og gik ret så meget op i spillet :tongue:

Sluttede af med udstrækning - Hold da op det var nogle gode 2,5 timers træning - Nu er det 1 stk. MEGET TRÆT NILLE gq.gif

Link to comment
Share on other sites

nr. 57 Workout - Fredag d. 28.03.

Anna_Phil.jpg

Prøve - træning

Vi ville lige se hvor vi lå henne i de forskellige prøver, da der er nogle stykker som snart skal til pøven om en lille månede, og det er altid rart at se hvor man ligger i forhold til andre..

20 min´s opvarmning

Forskelligt løb, med kordinationsøvelser + lidt gulvøvelser ind i mellem som mavebøjninger og gulv kordinationsøvelser.

BB Bench press * 10 rep @ 30 kg

20 rep * (30 kg) - i fuld fart (EASY)

Vandrette kropshævninger (tøse-chins)

8 rep * (bw) - Den vil jeg også gerne være lige så overlegen i som benchpress, så der skal øves lidt

Dukke løft (78kg dødvægt) slæbes 13 m

EASY - no problemo

Hurtighedstest løb i 8 tal * 2 runder

Første løb - 16.8 - gav et 4 tal - godt tilfreds :smile:

Kvinder Bedømmelse

15.9 og bedre 5 (fremragende)

16.0 - 16.9 4 (udmærket)

17.0 - 17.9 3 (tilfredsstillende)

18.0 - 18.9 2 (stærkt svingende)

Løb ved Tangkroen 2400 m

14.30 - tsk tsk tsk... så let den FEDE RØV :dry::nonono:Mit mål er at skære 2,5 min af mit løb stille og rolig så jeg ligger på et 3 tal

Kvinder Bedømmelse

10.0 og bedre 5 (fremragende)

10.01 - 10.50 4 (udmærket)

10.51 - 12.10 3 (tilfredsstillende)

12.11 - 13.30 2 (stærkt svingende)

ALT i Alt i den fysiske prøve, ser det meget fornuftigt ud, mit løb er det eneste jeg skal arbejde en del på - Men har allerede forbedet den en DEL siden jeg startede så mon ikke Nille lære at løbe inden sommer :wink:

Når jeg ser på de forskellige prøver i dag, virker de utrolig nemme men trods det er der næsten 40 % som dumper den - DONT LOOK EASY AT IT.. Min største bekymring er stadig den skriflige prøve som ligger før den fysiske - hvorfor er jeg ikke født med en klæbe hjerne :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hey Smukke :slut:

Det ser jo bare RIGTIGT GODT UD!!!!! :superman: Super flot at du knokler så benhårdt for at nå dit mål!!! :smilerock:

Mht løbet så husk INTERVAL INTERVAL INTERVAL - du skal helt derop hvor det ikke er sjovt :devil: Start m. 5 intervaller og byg 1-2 på om ugen, så skal du bare se løjer :firebounce:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey Nille :cool:

Som Maria skriver skal du løbe nogle intervaller hvor det virkelig gør ondt. :devil: Jeg synes selv at det er nemmere på løbebånd. Jeg gør typisk det at jeg løber x antal intervaller på x antal minutter, hvis jeg ikke gennemfører en af dem helt :chicken: , så straffer jeg mig selv :4whip: med at skulle løbe den overskydende tid i næste interval. :firebounce: På den måde kan jeg ikke snyde. Det virker ganske effektiv for mig. :yo:

Omkring det skriftlige er der jo desværre ikke andet end at terpe og læse rigtig meget avis m.m er det den almen videns test du er mest bange for? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Det ser jo bare RIGTIGT GODT UD!!!!! :superman: Super flot at du knokler så benhårdt for at nå dit mål!!! :smilerock:

Mht løbet så husk INTERVAL INTERVAL INTERVAL - du skal helt derop hvor det ikke er sjovt :devil: Start m. 5 intervaller og byg 1-2 på om ugen, så skal du bare se løjer :firebounce:

Som Maria skriver skal du løbe nogle intervaller hvor det virkelig gør ondt. :devil: Jeg synes selv at det er nemmere på løbebånd.

Omkring det skriftlige er der jo desværre ikke andet end at terpe og læse rigtig meget avis m.m er det den almen videns test du er mest bange for? :unsure:

TAK tøser.... :bigsmile:

Ja i know ang. interval træning - men det er bare ikke min favorit. Men som i begge siger så burde jeg tage mig lidt sammen på det punkt :bottom:

havde håbet at kondien ville komme snigende :innocent:

Signe

Så er det faktisk den skriftligeprøve generalt jeg helst ville undvære (men mest diktat og almenviden) matematik og referat er okay - har aldrig været særlig god til eksamner at skulle sidde i 3 timer under tidspres, vride sin hjerne og være bange for at en klap går ned.. :blush:

Men der går ca. 1,5 månede endnu før jeg har tænkt mig at gå op, så må prøve at gøre mig så klar og god at jeg føler mig sikker og rolig til den dag, og be en stille bøn :hands: ... (kan ikke rigtig gøre andet)

Link to comment
Share on other sites

Ja i know ang. interval træning - men det er bare ikke min favorit. Men som i begge siger så burde jeg tage mig lidt sammen på det punkt :bottom:

havde håbet at kondien ville komme snigende :innocent:

men det GØR den ikke!!! :4whip: Hmm, som skrevet i min log, så tror vidst vi skal have smidt dig på et løbebånd et eller andet sted :devil: bare ærgerligt at du er i Århus og jeg KBH for ellers så var det sgu hurtigt planlagt!

Jeg er slet ikke i tvivl om at du kan, det kan jeg læse ud fra din træning og TRO mig jeg VED hvordan intervaltræning sætter mentale blokader op :crazy: men men men hvis du skal have skåret tid af så hurtigt som muligt så ER det vejen frem! :4whip:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

nr. 58 Workout - Mandag d. 31.03.

catcup.jpg

BOKSE træning

Har ikke været særlig frisk i weekenden, haft hovedpine, kvalme osv. Så virkelig NUL energi, og da jeg ikke vil stresse kroppen og gøre det værre starter jeg stille op med kun 1 times boksetræning og nul løb som ellers var planlagt :blush: - den tager vi i morgen :innocent:

15 min´s opvarmning

Forskelligt løb, med kordinationsøvelser

45 min teknik træning m. makker

Fik den mest underlige makker i dag, hun havde helt klart styr på det men overvejede flere gange om hun havde misforstået at vi IKKE var i "ringen"

men kun teknik sparring m. lette berørring -

Blev flere gange sur på hende og havde lyst til at slå igen :annoyed: MEN det er vel sådan man starter en krig (siger hun og pudser sin glorie) :innocent:

En lille optur - har flere gange fået at vide (og så sent som i aften) at jeg ser tyndere ud på det sidste og om jeg ikke har tabt mig en del, men egenlig ikke.... DET må ha flyttet sig - og lad være med at sende et postkort hjem. :laugh:

Eller så tror jeg på Garfields teori :cool:

Link to comment
Share on other sites

men det GØR den ikke!!! :4whip: Hmm, som skrevet i min log, så tror vidst vi skal have smidt dig på et løbebånd et eller andet sted :devil: bare ærgerligt at du er i Århus og jeg KBH for ellers så var det sgu hurtigt planlagt!

Jeg er slet ikke i tvivl om at du kan, det kan jeg læse ud fra din træning og TRO mig jeg VED hvordan intervaltræning sætter mentale blokader op :crazy: men men men hvis du skal have skåret tid af så hurtigt som muligt så ER det vejen frem! :4whip:

:4winkkiss:

M :elvis:

Skal nok gi det interval løb lidt mere en chance, tager en tur i morgen efter styrketræning..

generalt sætter løb en mental blokade op, Men slipper jo ikke udenom den.. :blush:

Ang. København - så håber jeg jo at komme derover på et tidspunkt :4police:

Link to comment
Share on other sites

nr. 58 Workout - Mandag d. 31.03.

catcup.jpg

BOKSE træning

Har ikke været særlig frisk i weekenden, haft hovedpine, kvalme osv. Så virkelig NUL energi, og da jeg ikke vil stresse kroppen og gøre det værre starter jeg stille op med kun 1 times boksetræning og nul løb som ellers var planlagt :blush: - den tager vi i morgen :innocent:

15 min´s opvarmning

Forskelligt løb, med kordinationsøvelser

45 min teknik træning m. makker

Fik den mest underlige makker i dag, hun havde helt klart styr på det men overvejede flere gange om hun havde misforstået at vi IKKE var i "ringen"

men kun teknik sparring m. lette berørring -

Blev flere gange sur på hende og havde lyst til at slå igen :annoyed: MEN det er vel sådan man starter en krig (siger hun og pudser sin glorie) :innocent:

En lille optur - har flere gange fået at vide (og så sent som i aften) at jeg ser tyndere ud på det sidste og om jeg ikke har tabt mig en del, men egenlig ikke.... DET må ha flyttet sig - og lad være med at sende et postkort hjem. :laugh:

Eller så tror jeg på Garfields teori :cool:

He he, Nille fik bank :tongue: og kunne ikke give igen :laugh:

Altid rart at få at vide man ser tyndere ud, tillykke :smile:

Garfield er en meget klog kat :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

nr. 59 Workout - Tirsdag d. 01.04.

muscular-men-get-more-girls.gif

*LOL* :tongue:

Løb / interval på løbebånd

6 * 1,5 min - 12 km/t - 20 sek pause imellem..

Ved godt at det ikke er det vilde.. men det er den hastihed jeg gerne vil kunne løbe uden at skal ned og gå på et tidspunkt

sidst prøvede jeg 13 km/t men kunne kun løbe 1 min - og med 30 sek pause imellem Hvad er bedst ???

RYG / BICEPS

Pull down - bred

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

10 rep * (55 kg)

8 rep * (55 kg)

Cabel Row

10 rep * (50 kg)

10 rep * (55 kg)

8 rep * (60 kg)

8 rep * (60 kg)

Dumbel one arm Row

10 rep * (20 kg)

10 rep * (24 kg)

8 rep * (24 kg)

8 rep * (20 kg)

Dumbel Biceps curl

10 rep * (12 kg)

10 rep * (10 kg)

10 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 rep * (bw)

2 set * 10 rep * (bw)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Løb / interval på løbebånd

6 * 1,5 min - 12 km/t - 20 sek pause imellem..

Ved godt at det ikke er det vilde.. men det er den hastihed jeg gerne vil kunne løbe uden at skal ned og gå på et tidspunkt

sidst prøvede jeg 13 km/t men kunne kun løbe 1 min - og med 30 sek pause imellem Hvad er bedst ???

Hvis jeg var dig så vi starte med noget stille og rolig opvarmning. 5-10 min og derfter lave intervaller.

f.eks. 2 min ved 12 km , så 2 min hvor du gerne må komme ned i gå tempo. og gentag så. Det er helt i orden :smile: , at du kommer ned og går meget langsomt mellem intervallerne fokus er på intervallerne! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var dig så vi starte med noget stille og rolig opvarmning. 5-10 min og derfter lave intervaller.

f.eks. 2 min ved 12 km , så 2 min hvor du gerne må komme ned i gå tempo. og gentag så. Det er helt i orden :smile: , at du kommer ned og går meget langsomt mellem intervallerne fokus er på intervallerne! :devil:

Tror godt jeg vil kunne løbe 2 min, hvis pauserne er længere men troede det var bedre med korte pauser, lige indtil man fik luft nok til at tage en tur mere..

Det er lidt som et nederlag at jeg skal ned og gå, så derfor prøver jeg at holde dem så korte som muligt og håber at i længden at jeg kan løbe dem uden pauserne.. Men er jo SUPER PRESSET hele turen igennem så det er intervalløb med 90 % af yde evne konstant.. gal.gif Jeg gør jo ikke noget halvt :innocent:(eller er det bare det man kalder dårlig kondi) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tror godt jeg vil kunne løbe 2 min, hvis pauserne er længere men troede det var bedre med korte pauser, lige indtil man fik luft nok til at tage en tur mere..

Kommer selvfølgelig an på hvad du går efter, men jeg vil sige, at hvis du presser dig selv maksimalt er det ok med en pause ( jeg tænker pause som langsommere løB) som er lige så langt. Intervaltræning skal jo ikke være din eneste træning, du skal også have løbeture hvor du løber ved stabil fart. :wink:

Det er lidt som et nederlag at jeg skal ned og gå, så derfor prøver jeg at holde dem så korte som muligt og håber at i længden at jeg kan løbe dem uden pauserne.. Men er jo SUPER PRESSET hele turen igennem så det er intervalløb med 90 % af yde evne konstant..

Det er ikke et nederlag det betyder bare at du har presset dig selv, hvis du begynder at kunne gennemføre dem uden pause, så skal du sætte farten op igen. Du skal hele tiden presse dig selv maksimalt :devil:.

God fornøjelse :tongue::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

nr. 60 Workout - Onsdag d. 02.04.

bodycombat-202006.jpg

BOKSE cardio træning 1,5 time

50 times opvarmning

Startede ud med at løbe i jævn hastighed i 15 min derefter -

Forskelligt løb, med kordinationsøvelser, intervalløb Og

en masse hoppeserie for lårbasserne... - men der var IKKE mere at gi af..

20 min´s sandsæk syretræning

5 omgange @

6 * 15 sek - 15 sek pause osv. Full Power

KILLER mavetræning 340 stk :crazy:

50 stk. jackknife - med ballance

50 stk. jackknife - uden ballance

30 * 30 stk. skrå mave - med ballance

30 * 30 stk. skrå mave - uden ballance

50 stk. "cykel"

50 stk. alm m. tvist

afslutningsvis gik vi over til ribberne og lavede 90 grader mavebøjninger (alla politiprøven)

20 stk.

Link to comment
Share on other sites

50 times opvarmning

Startede ud med at løbe i jævn hastighed i 15 min derefter -

Forskelligt løb, med kordinationsøvelser, intervalløb Og

en masse hoppeserie for lårbasserne... - men der var IKKE mere at gi af..

Det er da også i orden at gå kold efter 50 timers opvarmning. Er det faktisk ikke lige rigelig med opvarmning. Hvor mange kræfter kan man have tilbage til den egentlige træning :unsure::tongue::laugh:

Det er fedt at læse om din træning. Hvis du ikke bliver lige så fit som de billeder du poster, så er der ingen retfærdighed til :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er da også i orden at gå kold efter 50 timers opvarmning. Er det faktisk ikke lige rigelig med opvarmning. Hvor mange kræfter kan man have tilbage til den egentlige træning :unsure::tongue::laugh:

Det er fedt at læse om din træning. Hvis du ikke bliver lige så fit som de billeder du poster, så er der ingen retfærdighed til :superman:

*LOOOL* :laugh: Jeps vi går til den.. eller det var bare en test af de kloge log-læsere om de nu også følgede med :tongue:

f.eks hvis der var retfærdighed til så fedede slik, kage og flødesovs ikke.. :nonono: svært at holde sulten nede når man træner så meget men det hjælper da helt sikker alligevel på formen, kan jeg både se og høre på andre.. så mon ikke jeg rammer en "okay" strandform til sommer :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

*LOOOL* :laugh: Jeps vi går til den.. eller det var bare en test af de kloge log-læsere om de nu også følgede med :tongue:

f.eks hvis der var retfærdighed til så fedede slik, kage og flødesovs ikke.. :nonono: svært at holde sulten nede når man træner så meget men det hjælper da helt sikker alligevel på formen, kan jeg både se og høre på andre.. så mon ikke jeg rammer en "okay" strandform til sommer :bigsmile:

Flødesovs nu giver du mig gode ider :bigsmile:

Jo med 50 timers træning et par gange om uger skal du nok nå strandformen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

nr. 61 Workout - Torsdag d. 03.04.

The-Muppets-Miss-Piggys-Aerob-36049.jpg

Træning nr. 1 - BOKSE teknik - 1 time

15 MIN - opvarmning

Forskelligt løb, med kordinationsøvelser, intervalløb - opvarmning af skulder osv.

30 min´s tekniktræning med makker

Vi kørte lidt forskellige teknik og kombinationer..

hoppede over til at køre skiftevis plethanske..

15 min skyggeboksning

Ja som overskriften siger... :wink:

Træning nr. 2 - Bryst/triceps pump

Bench press BB

12 reb * (31 kg)

10 reb * (41 kg)

8 reb * (41 kg)

8 reb * (41 kg)

Skrå bryst press DB

10 reb * (14 kg)

10 reb * (14 kg)

10 reb * (16 kg)

8 reb * (16 kg)

siddende bryst press (maskine)

10 reb * (35 kg)

8 reb * (40 kg)

8 reb * (40 kg)

8 reb * (35 kg)

Triceps push down "tårn"

10 reb * (20 kg)

10 reb * (25 kg)

10 reb * (25 kg)

10 reb * (20 kg)

Utroligt at jeg kom afsted og fik fyret 1,5 times træning af... jeg var ellers ikke til at få ud af døren her til aften og havde flere gange besluttet at jeg ville blive hjemme og hygge.. :blush: Men stædigheden vandt sejeren - som jeg er glad for nu, for det blev til en god gang blandet træning :superman: - MEN ER OGSÅ TOTAL PUTTEKLAR lige nu.. så nat nat.. :wink:

Over and out Nille

Link to comment
Share on other sites

tn_running_girl.jpg

nr. 62 Workout - LØBE WEEKEND

Lørdag d. 05.04

Morgentur

2,4 km på landevej jævntempo - (tid 14.45 min)

Aftentur

2,4 km på landevej jævntempo - (tid 14.50 min)

Søndag d. 06.04

2,4 km på landevej jævntempo - (tid 14.30 min)

Har været hjemme hos mine forældre hele weekenden, og tog mine løbesko med - fandt en fin lille løberute på de 2,4 km. Tiden ligger rimelig ens, og havde også i tankerne at jeg skulle prøve at spurte undervejs, men der var bare ikke mere luft at gi af :blush:

Jeg er VIRKELIG ved at blive SUR på det her løb - og det kan SIMPELHEN ikke passe at jeg skal være så dårlig til det.. :mad: Så min plan er at (prøve at løbe) 1 tur hver dag og lige så stille øge distancen - så må vi se om der ikke sker lidt forbedring

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

[

Jeg er VIRKELIG ved at blive SUR på det her løb - og det kan SIMPELHEN ikke passe at jeg skal være så dårlig til det.. :mad: Så min plan er at (prøve at løbe) 1 tur hver dag og lige så stille øge distancen - så må vi se om der ikke sker lidt forbedring

Hej Nille :4boxing:

Jeg tror du skal strukturer din løbetræning sådan at du har en dag med:

1 dag hvor du løber en lang tur relativ lav fart

1 dag hvor du løber en hurtig kort tur

1 dag hvor du løber intervaller

1 dag hvor du løber en alminedelig længde tur almindelig fart.

Håber du forstår hvad jeg mener med det :unsure:

Jeg tror ikke at du skal løbe hver dag, så er det bedre at du supplere med andet konditionstræning (kunne jo være spinning :innocent:) , når du ikke er vand til at løbe så risikere du bare en skade. :wink:

Signe :slut:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share