NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

nr. 48 Workout - Lørdag d. 15.03.

linda_1190285862.jpg

Linda Fodor

Tid til at komme afsted til lidt styrketræning igen.. heldigvis syntes jeg ikke min mangel på samme er gået ud over styrken (men boksning gir nu også en del dog på en lidt anden måde) :smile: Det gode er at når jeg kun styrketræner 2-3 gange om ugen så er lysten som regel ret høj til at komme afsted og gi den gaz.. Glæder mig allerede til i morgen som står på ben og skulder og forhåbenligt kan jeg også tage mig sammen til lidt interval løb :innocent:

BRYST

BB Bench Press

15 rep * (31 kg)

8 rep * (41 kg)

6 rep * (41 kg)

12 rep * (31 kg)

sidden bryst press

10 rep * (35 kg)

10 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

Cabel Fly

10 rep * (20 kg)

10 rep * (25 kg)

10 rep * (25 kg)

8 rep * (25 kg)

RYG

Pull down "bred lat"

10 rep * (50 kg)

10 rep * (55 kg)

8 rep * (55 kg)

8 rep * (55 kg)

Cabel Row

10 rep * (50 kg)

10 rep * (55 kg)

8 rep * (60 kg)

8 rep * (60 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 rep * (bw)

2 set * 10 rep * (bw)

Dumbel Curl

10 rep * (7 kg)

10 rep * (8 kg)

10 rep * (8 kg)

10 rep * (7 kg)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
linda_1190285862.jpg

Linda Fodor

Linda Fodor er så lækker :tongue4:

kan jeg også tage mig sammen til lidt interval løb :innocent:

Interval løb :yahoo: Glæder mig til at læse om :tongue: på et sygt plan :crazy_pilot: elsker jeg at træne intervaller :crazy_pilot:

og fordi det er søndag :tongue:

post-15167-1205653189_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Interval løb :yahoo: Glæder mig til at læse om :tongue: på et sygt plan :crazy_pilot: elsker jeg at træne intervaller :crazy_pilot:

og fordi det er søndag :tongue:

Heey.. Signe :bigsmile:

Jeg har læst en artikel på forsiden af Mol ang. interval løb så tænkte at det lød da meget fornuftigt så gir det lige et forsøg..

Et lille udsnit af artiklen

post-9443-1205664184_thumb.jpg

Ja Linda Fodor er ALT for lækker... og viser hvor feminin en muskuløs kvinde kan være.. :wub:

Link to comment
Share on other sites

nr. 49 Workout - Lørdag d. 16.03.

laracroftaj.jpg

Interval - løb

1 min @ 13,5 km/t * 8 set ( og 30 sek pause) (syntes det var hårdt, og kan godt se fordelen i det) :blush:

BEN

Leg Extension

10 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (37,5 kg)

10 rep * (40 kg)

Leg Curl

10 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (37,5 kg)

8 rep * (40 kg)

Glute Extension

2 set * 10 rep * (50 kg)

2 set * 10 rep * (55 kg)

Skulder

Dumbel Lat raise

10 rep * (7 kg)

10 rep * (8 kg)

8 rep * (8 kg)

10 rep * (7 kg)

1 Dumbel Front raise

10 rep * (12 kg)

3 set * 10 rep * (14 kg)

liggende cabel crozz

10 rep * (10 kg)

10 rep * (12,5 kg)

8 rep * (15 kg)

8 rep * (15 kg)

Dumbel Skulder Press

10 rep * (12 kg)

8 rep * (14 kg)

6 rep * (14 kg)

8 rep * (12 kg)

Alm - løb - sluttede lige af med lidt mere almindelig løb eller lunten ville nogen måske kalde det :tongue:

15 min @ 9 km/t - 2,3 km

Link to comment
Share on other sites

nr. 50 Workout - Fredag d. 15. 03.

ilmringgirlWallpaper3.jpg

BOKSNING 1 time 9.30 - 10.30

AAAHHH... gider næsten ikke at skrive min træning ind i dag, vi kom alt for sent igang, og det var for meget hyggetræning til min smag, da vores normale træner skulle ha en fridag efter hans boksekamp i Odense som han vandt selvfølgelig i fredags :4thumbup: .. (selvom det kan være hyggeligt i ny og næ - har bare ikke tid til hyggetræning)

Opvarmning (20 min)

Lidt blandet løb

Koordinationstræning 5 forskellige øvelser allá politiesopvarmning

- svinge med arme og ben modsat osv... Noget vi fik grinet meget over, da ikke alle inc. mig selv har de bedste koordinationer :tongue:

Sandsæk træning (20 min)

5 omgange @ 3 min (fri, hook, uppercut osv.)

1 min pause imellem hvor vi laver 5 bw squat

Lidt blandet Mave - ryg - armstrækker

50 stk jackknife situp

60 stk skrå mave

50 stk. alm mave situp

20 stk. armstrækker

50 stk. hyberextension

3 min stabilitetsøvelse (i armstrækstilling)

Link to comment
Share on other sites

nr. 51 Workout - Onsdag d. 18. 03.

En lidt forsinket opdatering af Onsdagens-løbetur.. Har haft besøg de sidste to dage så træningen har været minimalt, hvilket også har passet mig okay da jeg syntes jeg ikke rigtig gad.... og når jeg har det sådan er det som regel tiltrængt med en pause.. :smile:

Men ellers er der blevet købt nye løbesko :w00t: Har været en tur forbi "løberen butikken" som tester ens løbestil på foden og finder de sko der støtter en mest optimale.. Var så heldig at det var et par Nike der rent faktisk sad bedst i løbetesten, da jeg er lidt af en nike fan på udseende af skoene :wub: og ellers blev jeg 1200 kr fattigere.. :blush:

Løb på løbebånd i fitnessdk

10 min Pw - opvarmning

25 min let løb - 8,5 - 9,5 km/t

5 min Pw

I alt = 30 min - 4,5 km

Link to comment
Share on other sites

Jeg gik lige forbi denne her og tænkte jeg lige ville smidt et billed.

Det er tydligt at der er flere piger der trænes boksning :laugh:

He he... ja vi tøser er begyndt at herske lidt på farvevalget af de ellers grove sportsgrene.. Dog gad jeg ikke stå og slå på en pink sandsæk... :gun2:

Link to comment
Share on other sites

nr. 52 Workout - Lørdag d. 22. 03.

kyragracieub2.jpg

Puuhh.. der er blevet hygget igennem i påsken 1 stk. fødselsdagsfest og 1 stk. påskefrokost.. og så ellers hvad der høre til af morgenbord og aftenslik :blush: TØR SLET ikke veje mig, og det gik ellers lige så godt.. *suk* :unhappy: Men jeg må op på jernhesten igen. For mit vedkommen er påskeædegildet slut, men har også haft ferie siden i mandags :4thumbup: Så NU vil jeg faktisk gerne snart igang igen.. :superman:

KICK-BOKSNING - 1 time 10.00 - 11.00

Opvarmning (15 min)

Lidt blandet løb, gadedrenghop, sparkbagi osv..

Sandsæk træning (20 min)

3 omgange @ 2 min boksning (fri, hook, uppercut osv.)

3 omgange @ 2 min spark (low kick, middel kick, front spark, knæ osv.)

3 omgange @ 2 min slag / spark bla. af de øvelser vi lavede i de 2 første øvelser.

Træningsbane 8 øvelser * 3 min m. makker

løb

maveøvelse (hvor makkeren skal skubbe ens ben i forskellige retninger)

alm. Situps

Sparring m. slag og spark

Sjipning

3 min stabilitetsøvelse (i armstrækstilling)

spark på sandsæk

refleksøvelse

En masse gode sparkeøvelser - jeg er jo helt grøn i sparkeøvelser, og fandt rigtig ud af i dag hvor hårdt det faktisk er man bruger mere energi end man lige regner med når man står og sparker løs..

Meeeenn.. generelt syntes jeg det var hårdt at komme igang igen, kan TYDELIGT mærke nedturen af kondien, havde næsten høj puls allerede efter de første 10 mins træning og var rimelig glad da timen var slut.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Boksetøs... hvornår krydrer du din log med billeder af dig selv? :poking::tongue:

Må ellers blot kippe med hatten til din træning. Det er jo efterhånden ret mange træningspas du allerede har banket af i år. Keep it up! :devil:

Kong-Kent

He he.. hvis du læser om mit påskegilde, så finder du hurtig ud af at jeg ikke er i NÆRHEDEN af strand-babe-fighter klar.. :blush::tongue:

Men jeg er hoppet op på jernhesten og snørret mine nye løbesko igen.. :devil:

Klem Nille

Hvad har du så lyst til at slå på :blink: er vi i fare her i byen? :tongue:

Mollerup

Jeps... Du skal til at kikke dig over skulderen når du bevæger dig rundt i byen.. :laugh::ninja:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille Vinke1.gif

Det ser da ud til at det går rigtig godt med dit løb. Du får da gjort det regelmæssigt og med en fin hastighed Tomle1.gif Har du smidt nogle kg på den konto eller skal du med mig på diæt fra maj? tigerdyr1.gif

Arbejder du slet ikke som tjener mere? Tager politiforberedelserne alt tiden?

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

nr. 53 Workout - Søndag d. 23.03.

20030625205151.jpg

Pokker tage helligedages korte trænings-åbningstider.. :nonono: Troede jeg har masser af tid, til at hyggetræne men fitnessdk lukkede allerede kl. 15.00 så fik lidt travlt og nåede ikke alt hvad jeg havde planlagt.. *ÆV* SÅ kan jeg måske lære af det og få min numse lidt før afsted i morgen :cool:

Løb på løbebånd

2,4 km - tid 14.30 min @ 10 km/t

afsluttede med 15 min PW 6,5 km/t - 1,6 km

I Alt = 30 min - 4 km

Bryst / Triceps + lidt blandet

BB - Bench Press

12 rep * (31 kg)

8 rep * (41 kg)

7 rep * (41 kg)

12 rep * (31 kg)

Cabel Fly

10 rep * (20 kg)

10 rep * (25 kg)

8 rep * (25 kg)

10 rep * (20 kg)

Sidden Chest Press maksine

10 rep * (32,5 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

Armstrækker/bøjninger

15 rep * (bw)

10 rep * (bw)

8 rep * (bw)

8 rep * (bw)

Vandrette chins/kropshævninger

8 rep * (bw)

8 rep * (bw)

6 rep * (bw)

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille Vinke1.gif

Det ser da ud til at det går rigtig godt med dit løb. Du får da gjort det regelmæssigt og med en fin hastighed Tomle1.gif Har du smidt nogle kg på den konto eller skal du med mig på diæt fra maj? tigerdyr1.gif

Hey Girl :bigsmile:

Ha ha.. jeg skulle ellers forstille at være på en slags "simi" diæt.. men den fungere ikke helt jeg snyder alt for meget.. (men lidt er der da røget siden d. 01. jan) :innocent:

Ang. mit politi-halløj.. så har jeg valgt at bruge alt min energi på det indtil sommer da det SKAL lykkes denne gang.. :devil: Går i skole 25 timer om ugen og så kommer alt træningen ved siden af og terpen om aften.. Det er nok for mit vedkommen.. :smile:

Klem Nille

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hejsa Nille :smilerock:

Håber da det lykkes for dig denne gang at komme ind på Politiskolen til sommer :4trumpet: ,Nu hvor du brænder så meget efter det :cheer::cheer:

Eneste problem er jo så at jeg seriøst må overveje at blive kriminel :unsure: Da tanken om at blive lagt i håndjern af den århusianske Nille pihl gør mig lidt varm inde i :slut::rofl2::rofl2::rofl2:

Måske du skulle overveje at blive hundefører ?? :4thumbup:

hvalpiu9.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

nr. 54 Workout - Mandag d. 24.03.

ANGELINA_JOLIE.jpg

Morgen cyklen kl. 8.00 am.

1 time - 17 km - kcal 400 (tror den kcal tæller ikke virker - eller er den bare mere realistisk? - nå fuck det jeg svedte) :smile:

Ryg og biceps i fitnessdk kl. 13.00 pm :wink:

Pull down bred lat

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

10 rep * (55 kg)

8 rep * (55 kg)

Cabel Row "V" greb

10 rep * (50 kg)

10 rep * (55 kg)

10 rep * (55 kg)

10 rep * (50 kg)

Hyber Extension

2 set * 12 rep * (Bw)

2 set * 10 rep * (Bw)

Dumbel Biceps curl

10 rep * (10 kg)

10 rep * (12 kg)

8 rep * (12 kg)

8 rep * (10 kg)

Cabel/robe Biceps curl - tårn

10 rep * (15 kg)

8 rep * (17,5 kg)

8 rep * (17,5 kg)

8 rep * (15 kg)

Lidt Ben øvelser - En underlig blanding men fik lige lyst til begge dele :tongue:

Ben Press - tecnogym

10 rep * (80 kg)

10 rep * (90 kg)

10 rep * (100 kg)

8 rep * (90 kg)

Glute Extension

2 set * 12 rep * (50 kg)

2 set * 10 rep * (55 kg)

Leg curl

10 rep * (30 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (40 kg)

10 rep * (40 kg)

Jup - så starter skolen igen i morgen, bliver dejligt at komme igang igen... Ugen op til påskeferie var jeg syg og så blev lærene syge, så det er næsten 2 uger siden :crazy: Har dog været flittig, og terpet en del dansk og matematik + almenviden om aften, dog er det aldrig det samme. Tjaa og træningen har jeg jo holdt rimelig godt ved lige.. :superman:

Har også fået styr på kosten igen, nul sukker i HELE 3 dage.. *LOOL* :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Håber da det lykkes for dig denne gang at komme ind på Politiskolen til sommer :4trumpet: ,Nu hvor du brænder så meget efter det :cheer::cheer:

Eneste problem er jo så at jeg seriøst må overveje at blive kriminel :unsure:

Måske du skulle overveje at blive hundefører ?? :4thumbup:

Hey Keld

Tak tak.. du må love mig at du krydser finger, arme og ben den dag jeg skal til prøven.. :wink:

Ja hundefører kunne være hyggeligt, dog bliver det vist først den dag jeg har familie hus og har plads til en sød vovse.. Det gode ved the police er at man aldrig sidder fast i en bestemt stilling.. :4police:

Keep up the god training.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

:smilerock: Så kører det sgu'!!!! Har bloat efter påskefrokosterne lagt sig igen så? :4thumbup:

Heey Miss-fitness

ha ha.. jep bloat er væk igen.. SÅ NICE !! :laugh: Turde også at hoppe på vægten i morges og har IKKE taget på.. :w00t:(hvilket under mig lidt, men nogen gange skal man jo også have lidt vind i ryggen) :innocent:

Så nu går jeg efter et halvt kg. lettere til vores vejedag d. 03 april :wink:

Klem Nille

Link to comment
Share on other sites

nr. 55 Workout - Tirsdag d. 25.03.

Det er faktisk næsten nøjaktig det vi har lavet til timen i dag.. det er hårdere end det ser ud da man bruger HELE kroppen uden pauser i 60 min.. :devil: Og vores træner er enda lige så lækker :4thumbup:

BODYCOMBAT....... Muay Thai

Videoen siger vist det hele.. :firebounce:

Løb på løbebånd - skulle lige tømmes fuldstændig for energi, og skal jo ha min kondio op og det får man kun på en måde.. :4george:

16 min løb - 10 km/t - 2,4 km - må indrømme at jeg måtte ned og gå et par gange, mine ben var som bly :crazy:

5 min let Pw

1 time og 20 min´s god træning.. efter en rigtig god dag i skolen - så bliver man sku lidt salig mens man sidder med sin protshake og gør sig klar til et vaarrrmmmt langt bad.. :wub:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Heey Miss-fitness

ha ha.. jep bloat er væk igen.. SÅ NICE !! :laugh: Turde også at hoppe på vægten i morges og har IKKE taget på.. :w00t:(hvilket under mig lidt, men nogen gange skal man jo også have lidt vind i ryggen) :innocent:

Så nu går jeg efter et halvt kg. lettere til vores vejedag d. 03 april :wink:

Klem Nille

SÅDAN!!!!

Jamen så hjælper det jo meget på motivationen! :superman: Godt gået! Men synes virkelig også du får trænet igennem :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

SÅDAN!!!!

Jamen så hjælper det jo meget på motivationen! :superman: Godt gået! Men synes virkelig også du får trænet igennem :4thumbup:

Hi hi... ja WEEE.. :bigsmile:

Det er faktisk rart at få sig rørt på en lidt anderledes måde end kun styrketræning.

Tror jeg er ved at blive lidt afhængig af de svedige timer som kick/boksning/bodycombat.. (måske løb også kommer med i den gruppe en dag) :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share