Forslunds log vol. II


Chris27
 Share

Recommended Posts

Dagens træning: lørdag 02/02-2008

Hugtræk: 1x5x20 - 1x5x30 - 4x3x40

Opadstød: 4x5x40

Overhead squat: 2x5x40 - 2x5x45

Rackpulls: 1x5x80 - 1x5x120 - 1x5x140 - 1x5x150

C2 roning(lvl6): 600m@1,59,7min

Træning med nisserne. Jeg lavede mere teknik i dag end jeg har gjort de seneste to måneder.

I træk havde jeg skiftet råtræk ud med fuldt træk, som jeg ikke har trænet længe. Jeg tabte kun stangen en gang, selvom balancen ikke var særlig god. Men det blev bedre og sidste sæt lignede træk.

I opadstød var teknikken lidt bedre, og i sidste sæt fik jeg også eksplosivitet i opadstødet.

Overhead squat skal også med hver gang, og jeg skal lave stabile serier på mindst 50kg igen.

Dejligt med noget rigtig VL igen, så det skal jeg holde fast i, men det kræver, at der er nogen (Krebsen) til at holde øje med min teknik.

I roning eksperiementerede jeg med højere belastning, men jeg er ikke sikker på, at det er vejen frem. Jeg blev ikke specielt udmattet, men jeg kan ikke ro hurtigere og jeg overhalede først pacebåden (1,40min) på de sidste 100m.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: mandag 05/02-2008

Reverse hypers: 1x10x7 - 3x10x17

Trækhiv: 1x5x40 - 4x5x60

Skrå bænk: 2x5x55 - 3x5x65

OL squat: 1x5x50 - 1x5x70 - 10x1x80

Military: 1x5x30 - 3x8x42,5

C2 roning: 600m@1,59,4min

Træning med nisserne og Anders. Krebsen har været sygemeldt længe, så han har alt for meget energi for tiden, det får man trætte ører af.

Træningen var ellers udmærket. Trækhiv virker let nok omend stilen er lidt svingende. Bænk blev lidt tilfældigt, da Anders ville lave skrå bænk, hvor jeg hoppede med.

I squat skulle jeg lave 3x5x70kg, men da jeg trængte til afveksling, blev det i stedet efter et let sæt på 70kg til en masse singler på 80kg, som jeg må indrømme føltes tunge, selvom Batman sagde at stilen var fin. Så bliver det 3x5x70kg næste gang i stedet.

Military var let, og jeg kunne nok have lavet en reprekord i første sæt, hvis jeg havde prøvet.

I roningen var 600m på lvl5 (1,40 pace) hårdere end på lvl6 sidste gang, til gengæld oerhalede jeg pacebåden tidligere. Jeg laver lidt af hvert i den for at narre fjenden.

Da krebsen gik hørte vi mit medbragte 'Xandria' og 'After Forever'... de andre har heldigvis intet problem med min musiksmag :smile: .

Tonnage: 6075kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: torsdag 07/02-2007

Reverse hypers: 1x10x7 - 3x10x17

Frivend: 1x5x20 - 3x5x50 - 2x5x55

Bænk: 1x5x50 - 1x5x70 - 3x6x75

Squat: 1x5x50 - 3x5x70

Military: 1x5x30 - 1x10x40 - 2x6x45

C2 roning: 1000m@3,33,6min

Træning med nisserne og Anders. Til sidst nåede jeg at hilse på Per, som vi har fået fra IK99 som erstatning fra MaxPower... eller noget.

Frivend lavede jeg for første gang længe. Krebsen sagde det så let ud, men jeg ville gerne lægge ud med lette vægte. Jeg prøver nok 60kg næste gang.

Både bænk og military gik godt med overskud på specielt 10x40 i mili og første tunge slt i bænken.

Squat burde ikke føles tung på 70kg, men jeg skal kæmpe for at holde opspændet, så det bestemt ikke føles let. Jeg regner dog med at stige til 72,5kg næste gang, for jeg skal op på et højere niveau end det nuværende.

I roning gad jeg ikke prøve noget vildt, så det blev en halvhård tur med 1,48min pace. Jeg har set at min ene konkurrent er begyndt at gå videnskabeligt til værks, men jeg satser på at min tid holder.

erudover har jeg fået virus på min computer, det er lidt noget bøvl og alskens mærkelige popup viduer bombarderer med mærkelige ting. Forhåbentligt kan det antivirusprogram jeg har hentet få bugt med det. Det er vist også min egen skyld, at jeg fik det, da jeg klikkede på installation af et program på et temmeligt skummelt site .... så kan jeg lære det :crazy:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Kan han så noget, ham Per? :wink:

Jeg nåede ikke at se ham træne, da han først var ved at klæde om, da jeg gik, så en evaluering af ham må vente. Men han mente, at det var dig, som havde anbefalet AK Thor.

Krebsen spurgte i øvrigt, om du stadig er medlem af klubben, eller du har meldt dig ud?

Derudover er vi ved at købe lidt udstyr, nemlig nye 10 og 20kg skiver fra Ivanko og et squatrack fra Eurosport efter mine anbefalinger :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: lørdag 09/02-2008

Træk: 1x5x20 - 3x5x30 - 3x3x40(råtræk) - 1x3x45(råtræk)

Opadstød: 3x5x40 - 3x3x50

Opadstød fra nakken: 1x3x50 - 1x3x55 - 1x2x60 - 1x1x65 (fail på 2.)

Overhead squat: 2x5x40 - 1x3x45 (derefter 2xfail :crazy: )

Stødhiv: 1x5x50 - 3x5x75

C2 roning: 500m@1,38,0min

Træning med nisserne, Morten og Anders. Der gik fuldstændig rød stue i den med Krebsen og Batmans politiske lørdag... rystende men underholdende.

Min træning var ikke så omfattende og gik mest på VL-teknik.

I træk skal jeg genlære bundstillingen, så jeg kan lave fuldt træk, og jeg havde også en enkelt 45kg rep helt i bund, men det kræver balance, og det havde jeg ikke meget af... specielt i OH squat, hvor det hele var usikkert.

Opadstød føltes godt, og der var en del raketter på 50kg, så dagsfrmen er til langt mere, når teknikken stemmer. Fra nakken var det endnu bedre og 65kg fløj op uden kamp på første rep (anden rep nåede dog aldrig op).

I roning var jeg halvhjertet og nåede langt fra de 1,34,3min (min pr), så jeg havde sat pacebåden til, da jeg ikke rigtig gad efter 300m. Jeg undrer mig også over at nogen kan ro under 1,30min, da jeg ikke engang kan lave mellemtider på under 130min.

Link to comment
Share on other sites

Hej Chris27 :smile:

Vil du med på gæsteoptræden på lørdag i Fitnessdk, Nygårdsvej, og forsvare din 1000m tid - og med mulighed for at forbedre den?

Ja det vil jeg gerne. Jeg må jo forsvare min tid og Ak Thors farver. Så vil det også vise sig om i allesammen lurepasser og i virkeligheden kan ro distancen på under 3min eller sådan noget :superman:

Dagens træning: mandag 11/02-2008

Reverse hypers: 1x10x7 - 3x10x17

Råtræk fra hæng: 1x5x20 - 3x4x40 - 1x4x45 - 1x2x50(PR) - fail på 3.

Trækhiv: 3x5x60

Bænk: 1x5x50 - 1x5x60 - 3x5x70

Squat: 1x5x50 - 1x5x72,5 - 1x2x72,5 (fail på 3.) - 1x5x72,5

Military: 1x8x40 - 1x10x40 - 1x7x40

C2 roning(lvl5): 1000m@3,30,9min

Træning med nisserne, Rasmus, vores nyeste mand (Per fra IK99), og den fortabte søn MaxPower, som skulle nasse på romaskinen inden lørdag :tongue: .

Hypers føltes for første gang lettere, så der skal jeg måske snart en vægt op.

Råtækket var det bedste jeg har lavet længe og selv 45kg var raketter. Det er mit første 50kg træk fra hæng og i det hele taget første 50kg træk længe, så der er håb for mig endnu.

I bænk havde Per taget det gode stativ (vi har ikke fået afrettet ham endnu), så jeg bænkede med Batman på den dårlige bænk, som både ham og Krebsen afuransagelige grunde foretrækker at træne på. Jeg turde ikke lave mere end 70kg på bænken.

Jeg hader stadig squat: Første sæt lignede goodmornings, og i andet sæt gik jeg i stå i bunden. Sidste sæt var dog lidt bedre. Men jeg vil ikke øge mere men istedet prøve noget andet, feks Krebsens Smolovariant (som egentligt ikke har meget med Smolov at gøre).

I roning ville jeg bare ro en rolig tur på 3,36min, men så langsomt kunne jeg ikke ro, så det blev et langt hurtigere velkontrolleret løb, hvor jeg havde kæfter til at spurte til sidst, så folk bør skælve på lørdag.

Tonnage: 6140kg

Link to comment
Share on other sites

Ja det vil jeg gerne. Jeg må jo forsvare min tid og Ak Thors farver. Så vil det også vise sig om i allesammen lurepasser og i virkeligheden kan ro distancen på under 3min eller sådan noget :superman:

I roning ville jeg bare ro en rolig tur på 3,36min, men så langsomt kunne jeg ikke ro, så det blev et langt hurtigere velkontrolleret løb, hvor jeg havde kæfter til at spurte til sidst, så folk bør skælve på lørdag.

scheisse... :crybaby: Jeg tror, jeg får bank :unhappy:

Men hyggeligt du kommer med, så vi kan se at DU ikke bare har snydt med tiderne :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey der har været liv i loggen, siden jeg var her sidst :smile:

Marianne: Du bliver først rigtigt bange, når du hører at jeg har snydt den anden vej med tiderne :tease:

Dagens trøning: torsdag 14/02-2008

Reverse hypers: 1x10x7 - 3x10x17

Frivend: 1x5x20 - 1x5x50 - 3x3x60

Stød: 1x65 + 1 opadstød (stem på begge)

Stødhiv: 3x5x75

Bænk: 1x5x50 - 1x5x65 - 1x5x70 - 1x5x75 - 1x4x80

Frontsquat: 1x5x50 - 1x5x55 - 3x5x60

C2 roning(lvl5): 500m@1,39,8min

Træning med Per, MaxPower og Haurum/Cronfeld, som var på besøg, og måske vil være medlem (han lyttede en del mere til MaxPowers teknikfif end mine... selvom vi sagde det samme).

I frivend løftede jeg for første gang længe 60kg, som dog ikke var særlig tungt. Inspireret af Per og Cronfeld, som lavede stød prøvede jeg også at støde 65kg, som også er det meste længe. Det gik ret let, oven i købet med en double, som Per dog underkendte på stem, men det skyldes blot rusten teknik, så min stød-PR på 67,5kg burde kunne slås nu (hvis jeg kan vnde den :blush: ).

Bænk var let: 70kg var pap og 4x80kg er heller ikke dårligt.

Da min squat sidst lignede :4pooh: , besluttede jeg at prøve frontsquat i stedet, og det så noget pænere ud med 60kg end OL squatten sidst, så det bør jeg nok prioritere igen.

Roning var en stille og rolig tur på 500m, så jeg er frisk til lørdagens udfordring. Jeg har holdt lav profil i mediestormen i forbindelse med den kommende højtprofilerede event, men jeg er klar og de får bank :devil: :4boxing: :tease:

Link to comment
Share on other sites

Dagens store event var C2 rokonkurrence i fitnessdk, hvor jeg roede imod MaxPower, MarianneB og Goldendreams med CandyGirl som hepper. Arne havde desværre meldt afbud.

For en sjælden gangs skyld, kan jeg sige at udstyret var noget gammelt skrammel i forhold til, hvad jeg er vant til i AK Thor. De gør sig vist ikke meget i vedligeholdelse i fitnessdk, hvilket bla resulterede i, at min fodrem røg af på halvvejen (jeg troede først, at den var knækket).

Men ellers var det en god spændende konkurrence, hvor det eneste minus var, at jeg ikke vandt. Goldendreams lagde meget hårdt ud, men kunne ikke holde tempoet, så i stedet kom vi tre andre næsten samtidig i mål. Tiderne var:

MaxPower 3,21,2min

MarianneB 3,23,8min

Chris27 (3,24,9min PR)

Goldendreams 3,40,7min

Så jeg blev nr 3, men satte som håbet ny pr (hvilket jeg ikke havde regnet med i opvarmningen), selvom jeg mistede den ene fodstrop efter 500m. Jeg havde også god pace af MarianneB, som roede ved siden af mig.. og hvad var det ikke blevet til, udstyret ikke havde svigtet mig.

Da fitnessDk er så langt fra Ak Thor, som man kan forestille mig, kunne jeg slet ikke overskue, hvad jeg skulle lave bagefter, med det blev bla til:

Skrå bænk: 1x8x17,5 - 1x8x20 - 1x8x22,5 - 3x6x25

Opadstød: 1x5x40 - 1x5x50 - 1x3x55 - 1x2x60(fail på 3.)

Chinups: 4-5-5

Bagefter var der hyggelig brunch på den lokale.En ganske hyggelig dag i lidt kønnere selskab end jeg er vant til i AK Thor :smile:

Link to comment
Share on other sites

For en sjælden gangs skyld, kan jeg sige at udstyret var noget gammelt skrammel i forhold til, hvad jeg er vant til i AK Thor. De gør sig vist ikke meget i vedligeholdelse i fitnessdk, hvilket bla resulterede i, at min fodrem røg af på halvvejen (jeg troede først, at den var knækket).

Det må vi nok sige, og det ærgrer mig da (lidt) at udstyret skulle spille os et pus.

MaxPower 3,21,2min

MarianneB 3,23,8min

Chris27 (3,24,9min PR)

Goldendreams 3,40,7min

Var min tid ",2" - synes marianne fik noteret ,7 og jeg var ærligt talt lidt for omtåget til helt at få fæstnet tallet. :innocent:

Bagefter var der hyggelig brunch på den lokale.En ganske hyggelig dag i lidt kønnere selskab end jeg er vant til i AK Thor :smile:

Tak :slut:

:tease:

Link to comment
Share on other sites

Vil lige minde om denne tråd :wink:

Jeg har skrevet min nye tid på :smile: , men jeg synes at Goldendreams har glemt at skrive sig på. Ideen med at få flere til at skrive sig på, var jo at jeg ikke længere skulle ligge sidst.

Jeg må i øvrigt anskaffe mig et bedre PR-bureau, for MaxPower og MarianneB fik meget mere opmærksomhed i deres logs end mig :nonono: , men måske hvis jeg vinder næste gang.

Dagens træning: mandag 18/02-2008

Reverse hypers: 1x10x7 - 3x10x17

Træk fra hæng: 1x5x20 - 2x4x40 - 2x5x40 - 1x4x45

Trækhiv: 3x5x60

Bænk: 1x5x20 - 1x5x50 - 3x7x70

Frontsquat: 1x5x50 - 5x5x60

Military: 1x5x20 - 3x6x40

C2 roning (lvl5): 600m@2,05,7min

Krebsen, Anders og senere Per var i hulen. Cronfeld havde meldt sin ankomst, men han vist ikke gode venner med mandage, som ham mødte jeg ikke.

Der var ikke så meget at sige om min træning.

Træk var først noget møg, men med lidt tilretninger efter Krebsens anbefalinger blev det en del bedre. Træk går vist godt for tiden.

Frontsquat er hårdt, selv med 60kg, og det kunne tydeligt mærkes i maven. Men den nyeste plan er at lave 5x5x60kg indtil den bliver let og så finde på noget progression (men mine planer holder ikke altid så længe), for jeg behøver nok en mere koncentreret indsats for at nå nogle knapt så lave vægte.

Roningen var langt fra lørdagens indsats, og jeg holdt ikke engang samme tempo. Men der var ikke rigtigt noget at hive med i dag.. måsje skyldes det frontsquatten, eller måske skyldes det lørdagen. Distancen er en del af den nye plan med at træne skæve distancer, så ingen kan gennemskue mine tider :flipa:

Tonnage: 6870kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning kan vist kun kaldes for, at jeg var tilstede i AK Thor. For jeg havde taget de forkerte bukser med, som var så stramme, at jeg slet ikke kunne træne ben, så det blev blot til:

Stødhiv: 1x5x20 - 1x5x50 - 3x5x70

Jane Fonda dødløft: 1x3x90 - 2x4x90

Bænk: 1x5x50 - 3x5x70

Motivational cykling: 15min@8,437km

Det var ellers hyggeligt nok med Krebsen, Anders, Thyge, Cronfeld og til sidst Per.

Cyklingen i stedet for roning var for at være selskabelig og fordi Thyge havde forklaret mig, at den var motivational. Det var i øvrigt det eneste, som jeg fik sved på panden af.

Jeg havde ellers store planer om at tage mig sammen i frontsquat og frivend, men det blev ikke til noget i dag.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: lørdag 21/02-2008

Stød: 1x5x20 - 1x5x40 - 1x5x50 - 1x4x55 - 3x3x60 - 1x5x50

Stødhiv: 3x5x75

Opadstød: 3x5x20 - 1x5x40 - 3x3x50

Frontsquat: 1x5x50 - 5x5x60

C2 roning: 1000m@3,31,8min

Træning med nisserne, Andres og Thyge, hvor der var politisk lørdag, og vi benyttede chancen til at mobbe enhedslistens lokale islæt :innocent: Thyge slog også et par af mine rekorder :nono: , som jeg desværre ikke slår foreløbig.

Jeg havde de rigtige bukser med, så jeg fik en udmærket VL-træning.

Benstyrken er ikke imponerende for tiden, så i stød fløj 50kg op medens 60kg lignede :4pooh: , men jeg er også lige begyndt på den igen, så jeg skal lige finde teknikken.

I opadstød var 50kg overraskende tungt.. måske fordi jeg lavede dem lige efter krebsen gik...

I frontsquat blev det til magiske 5x5, som vist så rimelige ud, men her halter benstyrken også, så de var ikke lette, men mere 5x5 bør kunne gøre noget ellers klager jeg til krebsen. Til gengæld kunne både den og opadstød tydeligt mærkes i maven, og det er nok en god ting :smile:

Det blev også til en solid roning, som føltes som friskt tempo.

Tonnage:5385kg

Efter træning var jeg til bådudstilling i Bellacentret: der vsar flotte både, men efterhånden begynder de at ligne hinanden

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: mandag 25/02-2008

Reverse hypers: 1x10x7 - 3x10x17

Råtræk: 1x5x20 - 3x5x40(fra hæng) - 3x4x45

Trækhiv: 3x5x60

Bænk: 1x5x20 - 1x5x50 - 1x5x65 - 3x6x70

Frontsquat: 1x5x50 - 5x5x60

Military: 1x5x20 - 3x7x40

C2 roning: 500m@1,39,1min

Træning med Batman, hvor jeg også kort hilste på Anders og Rasmus.

I træk havde jeg god volumen, hvor teknikken efterhånden virkede fornuftig.. dog ingen tunge løft.

I frontsquat holdt jeg mig igen til 5x5, og det føltes lidt lettere end sidst. Måske bliver jeg rent faktisk bedre, hvis jeg holder fast i noget tonnage :blush:

I presøvelserne føltes bænk ret tung, medens military, som jeg lavede hurtigt var lidt bedre.

Ellers var der god volumen: 7345kg højeste tonnage længe og fornuftigt tempo: 2 timer.

Ellers har jeg fået nyt internet, fullrate, som er 2½hurtigere og billigere end det gamle. Jeg har også bestilt ny computer via internettet, nemlig en ganske kraftfuld byg-selv laptop fra Dell. Det bliver dejligt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

C2 roning (lvl5): 600m@2,05,7min

Roningen var langt fra lørdagens indsats, og jeg holdt ikke engang samme tempo. Men der var ikke rigtigt noget at hive med i dag.. måsje skyldes det frontsquatten, eller måske skyldes det lørdagen. Distancen er en del af den nye plan med at træne skæve distancer, så ingen kan gennemskue mine tider :flipa:

Ja, for pokker. Nu er jeg da fuldstændig sat, for jeg kan da slet ikke finde ud af, hvor hurtigt du har roet der :slut:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, for pokker. Nu er jeg da fuldstændig sat, for jeg kan da slet ikke finde ud af, hvor hurtigt du har roet der :slut:

:tongue:

Så har strategien virket :bigsmile:

Jeg fik ikke trænet i går, da jeg skulle tidligt hjem og modtage min nye Dell laptop. Jeg havde ellers taget tidligere fri, for at nå at træne. Men på vejen punkterede jeg, så jeg ikke kunne nå det hele, og for at gøre successen fuldendt, så må man åbenbart ikke tage cykler med i metroen i myldretiden, så jeg stod på Christianshavn 45min og så 10 metroer til vestamager køre, medens jeg ventede på, at klokken blev 17. Ind imellem kom emsige togrevisorer forbi og mindede om, at jeg ikke måtte tage cyklen med i metroen (et held at jeg er så fredelig, så jeg ikke gjorde noget grimt, når de foreslog at jeg cyklede hjem med min punkterede cykel). Til sidst kunne jeg køre de 6 min hjem :crazy: . Og så klager metroen over for få passagerer :nonono:

Da min computer kom, var jeg dog glad igen :bigsmile:

I morgen får jeg heller ikke trænet, da jeg skal lave hus for min bror fra morgenstunden, så i stedet improviserede jeg lidt i fitnessrummet på arbejdet i dag:

Frontsquat (frivendt fra gulv): 1x5x50 - 3x5x60

Cybex rows: 1x8x75 - 1x8x100 - 1x8x112,5 - 1x8x125 - 1x8x137,5

Cybex bænk: 1x8x62,5 - 1x8x87,5 - 1x8x100 - 1x8x112,5 - 1x8x125 - 1x8x137,5

Da der ikke er noget squatrack skulle jeg først bruge energi på at frivend, hvilket gjorde det lidt mere krævende. Målestokken i Cybex kender jeg ikke. Det er sikkert pound, men med lodder og trisser kan det nok ikke oversættes il noget meningsfuldt.

Romaskinen (rowmaster 1200) var for fesen til, at jeg gad den. Der var ikke batteri i computeren, og kablet var en flosset stofsnor... det var under min værdighed.

Alt i alt var det ikke alverden men nok bedre end ingenting. En anden gang skal jeg nok planlægge lidt inden.

Så har jeg også tre ugers ferie nu :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: lørdag 08/03-2008

Frivend: 1x5x20 - 1x5x40 - 2x5x50

Frontsquat: 4x5x50

Bænk: 1x5x50 - 1x5x65 - 3x5x70

C2 roning: 1000m@3,36,1min

I dag var første træning i Thor siden mandag sidste uge, da jeg den sidste uge har hjulpet min bror med hans nye hus, hvor vi har fjernet tapet,køkken, loft, gulv og diverse og smidt det hele på genbrugspladsen. Det ville have givet en formue i 'fra skrot til slot' med 5 store løs på trailer. At fjerne linoleumsgulv er i øvrigt den ultimativt mest funktionelle full-body træning, da det sidder usandsynligt godt fast, så alle muskler kom i brug ved fjernelsen.

Nu kommer håndværkerne så og bygger op igen... jeg er kun kvalificeret til at ødelægge :tongue:

Træning i dag var kun med Anders da nisserne var forsvundet sporløst. Ingen af os var særligt veloplagte, og jeg skulle bare lige i gang med at træne igen, så det blev derefter.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: mandag 10/03-2008

Råtræk: 1x5x20 - 3x4x40 - 3x3x45

Trækhiv: 3x5x60

Military: 1x5x20 - 2x5x40 - 3x7x40

Frontsquat: 1x5x50 - 6x3x55

C2 roning: 1000m@3,36,9min

AK Thor var fuldstændigt overrendt i dag. Da jeg ankom samtidig med Krebsen, var Anders og Thyge i gang, og siden kom Batman og to nye kom ned. Inden jeg gik kom Per ned, så 8 mennesker i VL-rummet på en træning er det hidtil højeste, som er har set.

Jeg lavede træk, som jeg fik noget ros for, selvom jeg synes at 45kg virkede lidt tungt. Det hele var dog nemt.

Thyge havde okuperet stativet til bænkpres, så jeg lavede i stedet military, hvor 5reps på 40kg var for let, så jeg tog mig sammen og tog flere reps. Jeg bør nok finde en plan for mit military (jeg har mange øvelser, som behøver en plan).

I frontsquat ville jeg have styr på teknikken, så jeg tænkte at 3'ere på 55kg burde være fint, selvom de ikke ligefrem fløj op. Men jeg skal i første gang hurtigt tilbage til 5x5x60kg, så lidt regelmæssighed er tiltrængt.

Tonnage: 4545kg - for lidt.. jeg bør ligge over 6000kg.

Min morgenvægt var i øvrigt 86,4kg, hvilket var det laveste i et år. Det skyldes at jeg har ferie og ikke får frokostbuffeten på arbejdet :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share