Tidens bedste danske styrkeløfter


Roberto Baggio
 Share

Styrkeløfter  

104 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hvem er Danmarks bedste styrkeløfter nogensinde?

Kriterier kunne være: ham der har lavet flest point, løftet mest i dødløft/squat/bænkpres, løftet flest kg, løftet flest kg raw, personlighed, fightervilje, klaret sig bedst internationalt osv.

Stem og kom med en lille begrundelse for valget :devil:

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Søren Oldenborg: En komplet styrkeløfter, som klarede sig god nationalt som internationalt, mener han blev nr. 2 til et VM og har haft en masse danske rekorder og har stadig nogle :devil:

Bo Petersen: Ja, den mand er bare brølestærk, 200 kg i bænkpres raw med en kropsvægt under 82 kg, det er bare for vildt, og så var han også en ganske godt sqautter, hvilket også har betydet en masse rekorder i såvel bænkpres som squat samt totalen,

Frank Jørgensen: 372,5 kg i dødløft siger alt :devil:

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Det ændre ikke på noget for mig :smile: Synes man skal se bort fra det, da alle jo i teorien kan have krudtet den. Ikke at jeg tror det :smile:

Jeg troede ikke du kunne overgå dig selv... jeg tog fejl... sorry Faber men det er nok det dummeste jeg har hørt i år... og det siger ikke så lidt

Link to comment
Share on other sites

Om jeg VED om de har krudtet den er vel i teorien ligemeget? Men at du opretter en poll og sammenligner krudtede løftere med løftere der måske har krudtet den giver ikke et fair sammenligningsgrundlag.

Jeg synes du er noget defensiv.

Nu kan jeg jo vælge at se bort fra de faktum, at der er 2 der er blevet taget for doping. Man kan jo fravælge dem, hvis man vil. Jeg vil ikke gøre mig til dommer, det vil jeg lade andre om :smile:

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Kun 2? Du har da vist ikke sat dig ordenligt ind i sagerne. :wink:

Jeg var ikke så gammel dengang, men hvorfor ikke bare skrive, hvad nummer han blev? jeg har hørt han vandt, men flere siger, at han blev nummer 2, kan ikke finde resultatlisten nogle steder, men mon ikke Jan Vestergård ved det.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan heller ikke finde Oldenborgs resultater nogen steder. De er nok blevet slettet fra styrke.dk resultat-databasen da han blev testet positiv.

Tror Kyneb er den der har lavet flest wilks (532), og har mig bekendt ingen dopingdomme bag sig, så han må vel være den bedste.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Jeg troede ikke du kunne overgå dig selv... jeg tog fejl... sorry Faber men det er nok det dummeste jeg har hørt i år... og det siger ikke så lidt

ser ikk helt hvad din point med dette er... Faber har jo helt ret i at de i teorien sagtens kan have dopet sig, bare uden at blive taget i det...

Desuden kan man jo bare sammenligne med de resultater de har på styrke før de blev taget... Eller bare vælge at ignorer dem totalt og stemme på nogle andre :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan heller ikke finde Oldenborgs resultater nogen steder. De er nok blevet slettet fra styrke.dk resultat-databasen da han blev testet positiv.

Tror Kyneb er den der har lavet flest wilks (532), og har mig bekendt ingen dopingdomme bag sig, så han må vel være den bedste.

http://www.styrke.dk/Dkreksr.asp under 125kg total :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tja, det er jo nærmest umuligt at svare på, men valget blev Stærkjær som nummer 1 og Nicolai Holsting som nummer 2. og nummer 3 blev Casper T

Stærkjær fordi han er en af de helt stærke der ikke har krudtet den. Som Squatfather siger så er der mindst 5 andre der har krudtet den på den liste. :wink:

Nicolai fordi han var så super dedikeret og seriøs omkring sin sport og fordi jeg ved med 99% sikkerhed at han ikke har krudtet den.

Casper T blev valgt fordi han er så allround en løfter, og så fordi han også er en af dem jeg er næsten helt sikker på ikke har krudtet den :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share