MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Jeg har det jo med at imponere folk konstant.

Yup :superman .... incl. din speed :tongue:

Imponerende "deload" træning :smile:

Hehe - det var kun deload-ish :tongue:

Det er vist lidt blæret at kalde det deload. Bænkpressen var lidt lettere end normalt, men det var fordi den føltes tung og DB incline press er vist på niveau med hvad jeg plejer. De andre øvelser lidt lettere, men normal volumen :smile:

Velkommen i loggen :smile:

EDIT: I dag har jeg været til yoga og ingen anden træning :smile:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Her kan jeg passende citere dig selv:

:crazy:

Haha - nu gik min kommentar til dig ikke på at du dyrkede Cardio, men at det gik fra 25 - 15 - 10 min over de sidste 3 træninger :tongue:

Bortset fra det, så er det også nyt for mig at gå til yoga, men det er faktisk på opfordring fra vores fælles veninde, Annette, da hun mener det vil være godt for min smidighed og samtidig har jeg brug for at udnytte min vejrtrækning bedre end jeg gør nu. Hun overtalte mig ved at sige "Tænk, hvor tungt du så kan løfte, hvis vejrtrækningen fungerer optimalt!" Det kunne jeg jo ikke bare ignorere. Så selv om det er lidt :hippy: så prøver jeg det nu i en periode :smile:

Og så er det naturligvis BB!-yoga jeg går til :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 10. februar 2010

I dag blev det til let bentræning... faktisk rigtig let :rolleyes: Jeg kom sent frem og orkede ikke en 2-3 timers træning, så det blev udvalgte øvelser, low weight, low volume :smile: Og så huggede vi bare :wub:

Squat

8 * 20 kg

8 * 40 kg

6 * 70 kg

6 * 70 kg

6 * 70 kg

6 * 70 kg

6 * 70 kg

Light weight :smile:

Keystone Dead lift

10 * 60 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

Nemme :smile:

Snatch grip Dead lift

8 * 40 kg

8 * 40 kg

8 * 40 kg

8 * 40 kg

Også let :smile:

I dag fik jeg indviet mine nye ironmind straps :devil: Jeg tror de kommer til at bære mig frem til nye PR's :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 11. februar 2010

I aftes trænede jeg. Det var det rene hawaii med badeshorts og klip-klapper overalt i starten. Heldigvis dukkede Conscience og JohnnyBBravo op og dryssede lidt BB-stemning :smile:

Push Down, straight bar

10 * 25 kg

10 * 25 kg

Decline French Press (EZ)

8 * 33 kg

8 * 33 kg

8 * 33 kg

8 * 33 kg

8 * 33 kg

8 * 33 kg

Rope Push Down

12 * 20 kg

12 * 20 kg

12 * 20 kg

12 * 20 kg

12 * 20 kg

12 * 20 kg

BB Curls

10 * 35 kg

10 * 35 kg

10 * 35 kg

10 * 35 kg

10 * 35 kg

10 * 35 kg

DB incline Curls

12 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

Ind i mellem forsøgte JB at vise mig noget chest supported DB Curls, men de 15 kg var for tunge og endnu en gang manglede jeg nogle lidt mindre håndvægte. Jeg har fået at vide, at jeg bare kan købe dem, og så skal klubben nok betale, men hvornår er det lige jeg napper 2*12.5 kg i tasken på vej til træning :tongue:

Endnu en gang en træning med lidt mindre volumen og lidt lavere vægt :smile: Bagefter tog jeg i bio og så The Wolfman. God film, gode detaljer, godt skuespil og et par overraskelser i historien og selvfølgelig et par forskrækkelser, der fik mig til at hoppe i sædet :smile:

Link to comment
Share on other sites

JB curls, tak :smile:

Det skal jeg huske, hvis jeg kommer til at lave dem :smile:

Nej friend, du mangler større biceps. :smile:

Det gør jeg måske.... :unhappy:

Du følte dig ikke fristet til at sige - som JADANi sagde til en anden af vores fælles BB!-friends "Det er da utroligt, at de store køller kan være så svage!" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det skal jeg huske, hvis jeg kommer til at lave dem :smile:

Det er en awesome øvelse.

Det gør jeg måske.... :unhappy:

Du følte dig ikke fristet til at sige - som JADANi sagde til en anden af vores fælles BB!-friends "Det er da utroligt, at de store køller kan være så svage!" :laugh:

Haha han forstår også at sige det.

Link to comment
Share on other sites

Hej veninde fra interwebz og den rigtige verdenz

Hvor går du til yoga henne? Jeg deltager selv i BB-yoga ind imellem og vil i den forbindelse gerne dele følgende (sharing is caring): Husk at lave Victory pose med armene så ofte som muligt i alle stillinger, hvor det er muligt. Du kan også kombinere med andre poses.

Husk desuden af træne Bodybuildingstræning ved siden af.

Det var dagens gode råd

ok

Link to comment
Share on other sites

Hej veninde fra interwebz og den rigtige verdenz

Hvor går du til yoga henne? Jeg deltager selv i BB-yoga ind imellem og vil i den forbindelse gerne dele følgende (sharing is caring): Husk at lave Victory pose med armene så ofte som muligt i alle stillinger, hvor det er muligt. Du kan også kombinere med andre poses.

Husk desuden af træne Bodybuildingstræning ved siden af.

Det var dagens gode råd

ok

Hej, min BB!-friend :smile:

Det er via FOF (eller er det HOF :unsure:) jeg har fundet yoga-holdet. Det hedder Yin-Yang-yoga, yin_yang_15_smiley.gif Instruktøren blev også anbefalet af Annette. Så vidt jeg kan vurdere efter første gang virker hun (instruktøren) dygtig. Jeg er måske mere open minded for det nu, for tidligere har jeg altid følt, at det var spild af tid at lave yoga.

Jeg vil gerne fortælle noget mere om det, når jeg har været der et par gange mere :smile: Lige nu er jeg selv lidt forvirret over det :blush:

Vi lavede faktisk victory pose et par gange, men jeg vil tænke på, at få den med så ofte som muligt :smile: Tak for sharing 'n caring hug002.gif

Jeg glemmer naturligvis ikke BB! træningen. Så sent som i dag huskede jeg det igen :smile:

Kan jeg forvente et godt råd igen i morgen? Det ville være awesome :smile:

Fredag d. 12. februar 2010

I dag var det fredag og jeg besluttede, at det betød at jeg måtte gå tidligt fra arbejde. Det var nice :smile:

Pull Down, straight bar, very wide grip

"1" * 100 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

Conscience spurgte mig ved sidste ryg-træning om jeg kunne trække stacken. Det måtte jeg lige prøve i dag. Jeg havde lidt svært ved at komme ned og sidde mens jeg havde fat i de 100 kg, men på en eller anden måde lykkedes det. Jeg kunne dog ikke trække den helt til brystet - manglede nok 10 cm... Måske var det den motiverende musik, der manglede :4whistling: (der spilles ikke musik når VL'erne træner). De 7 sæt med 80 kg var også tunge :smile:

DB Rows

12 * 40 kg

12 * 40 kg

12 * 40 kg

12 * 40 kg

12 * 40 kg

12 * 40 kg

12 * 40 kg

De var sådan set nogenlunde lette :smile: Jeg blev dog godt forpustet af dem :smile: JADANi mener jeg presser mig for lidt... I dag havde han nok ret, men det var heller ikke planen at køre all out i dag :smile:

Machine Rows, elbows in + elbows out

8 * 75 kg + 10 * 65 kg

8 * 75 kg + 10 * 50 kg

8 * 75 kg + 10 * 65 kg

8 * 75 kg + 10 * 65 kg

8 * 75 kg + 10 * 65 kg

8 * 75 kg + 10 * 65 kg

8 * 75 kg + 10 * 65 kg

Simon fik lige korrigeret mig, så jeg ikke trækker hovedet til højre, når det bliver tungt og fokuserer mere på at holde begge skulderblade nede :smile:

Masser af BB'ere i hulen og god fredagsstemning :smile: Jeg overdriver måske brugen af straps - lige nu føles det som om huden på oversiden af min ene hånd sover :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lørdag d. 20. februar 2010

Jeg har været på skiferie :superman: Nu er jeg hjemme igen og derfor har jeg selvfølgelig trænet ole0jy3.gif

BB Bench Press

8 * 20 kg

6 * 40 kg

6 * 40 kg

6 * 60 kg

3 * 70 kg

3 * 70 kg

3 * 70 kg

3 * 70 kg

4 * 65 kg

4 * 60 kg

Jeg ville egentlig gerne have taget 4'ere med 70 kg, men jeg var ikke sikker på den sidste rep var der, så i stedet for at faile tog jeg et sæt mere end sidst :smile: De sidste to sæt med 65 og 60 kg var også rigtig tunge. Der var udsolgt....

DB incline Press

10 * 15 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

Overskud!

DB lateral raise

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

supersættet med

DB incline flyes

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

Så nåede jeg ikke mere og rotator cuff-øvelserne blev også udsat :blush:

Lørdagshygge med The Fred, Morten Svannik, Jeppe, JADANi, Simsie og The Hung. Dejligt at se dem igen hugsh.gif

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 20. februar 2010

Jeg har været på skiferie :superman: Nu er jeg hjemme igen og derfor har jeg selvfølgelig trænet ole0jy3.gif

Nice træning! post-2449-126675045268.jpg

BB Bench Press

8 * 20 kg

6 * 40 kg

6 * 40 kg

6 * 60 kg

3 * 70 kg

3 * 70 kg

3 * 70 kg

3 * 70 kg

4 * 65 kg

4 * 60 kg

Godt presset, efter ski-deload! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Som sædvaligt en dejlig runde pecs!

Tak ven :smile: Jeg synes også det var en god omgang og det kan også mærkes lidt i dag :smile:

Nice træning!

Godt presset, efter ski-deload! :4thumbup:

Tak :flowers: Ja, det var vist ikke helt dumt med ski-deload :smile: Jeg trænede også lidt let i ugen op til skiferien, men jeg tror kroppen trængte lidt til det. Nu skal skal jeg bare i gang igen :smile:

Sikken et velkommen-hjem-billede du har fundet :laugh:

Søndag d. 21. februar 2010

Så skulle jeg sørme træne igen. Denne gang gjaldt det the Günzelz

BB Curls

10 * 20 kg

12 * 35 kg

12 * 35 kg

12 * 35 kg

12 * 35 kg

12 * 35 kg

12 * 35 kg

12 * 35 kg

Close grip Bench Press

12 * 35 kg

12 * 40 kg

12 * 40 kg

12 * 40 kg

12 * 40 kg

12 * 40 kg

12 * 40 kg

DB incline Curls

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

Så lukkede IK, selv om jeg havde fået at vide, at der ville være længere åben i dag :dry: Derfor nåede jeg ikke sidste triceps-øvelse :cry: Well well - de var også lidt slappe oven på bryst-træningen i går, så det går nok :smile:

Endnu en superhyggelig træning med JohnnyBBravo, BBusted, Fums, Erik, Conscience, Morten Svannik, Androgynas.... Og The Chris! + lidt flere random ppl :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det bliw'ahr man dæææmæneeme et' stuuhr' aw!!

Jeg synes da det er gået meget godt indtil videre hovenzd7.gif

:tongue:

Hurtighed er noget pigerne kan lide!!

LOL - hvad er det for nogle piger du omgås? :tongue:

Mandag d. 22. februar 2010

Ben, let dag :smile:

Opvarmning med Glute bridges, 4 * 8 reps, et par af sættene one-legged.

Udstræk for hoftebøjer og glutes

Safety bar squat

8 * 40 kg

8 * 60 kg

8 * 70 kg

8 * 70 kg

8 * 70 kg

8 * 70 kg

8 * 70 kg

GH raise

12 * BW

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

Back Extensions

6 * 32 kg

6 * 52 kg

6 * 52 kg

6 * 52 kg

8 * 62 kg

BB Walking Lunges

24 skridt * 40 kg

24 skridt * 40 kg

24 skridt * 40 kg

Kommer nok til at kunne mærkes i morgen :4whistling:

Push Crunch

15 * 20 kg

15 * 20 kg

15 * 20 kg

supersættet med

"foam" rolling... av av av av. Mine quads var totalt opspændte - allerede da jeg lavede gh raises whinede jeg :blush: Det må næsten være pga. skiferien og ikke bare dagens squat. Håber det hjalp lidt med rolling'en :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 24. februar 2010

Dagens ryg-træning :smile:

Pull Down, straigth bar, wide grip

8 * 50 kg

8 * 50 kg

10 * 75 kg

10 * 75 kg

10 * 75 kg

10 * 75 kg

10 * 75 kg

10 * 75 kg

10 * 75 kg

Jeg fatter ikke jeg tog 80 kg sidst. De 75 kg var næsten alt jeg kunne trække ned scratchingchinrz6.gif Det ville naturligvis være en forklaring, hvis jeg lige havde tabt mig 5 kg, men det er vist ikke tilfældet :tongue:

Dødløft

8 * 60 kg

8 * 80 kg

8 * 90 kg

8 * 95 kg

8 * 95 kg

8 * 95 kg

8 * 95 kg

8 * 95 kg

Det kørte egentlig meget godt. Et kig tilbage i loggen viser, at det er første gang siden september jeg har kørt alm. dødløft :smile:

Machine Rows, elbows in + elbows out

8 * 80 kg + 8 * 70 kg

8 * 80 kg + 8 * 70 kg

8 * 80 kg + 8 * 70 kg

8 * 80 kg + 8 * 70 kg

8 * 80 kg + 8 * 70 kg

8 * 80 kg + 8 * 70 kg

8 * 80 kg + 8 * 70 kg

Jeg har haft de ondeste doms i hams og især glutes efter BB walking lunges i mandags. Jeg nåede ellers lige at tænke i går "godt jeg kun tog 3 sæt á 40 kg, for det her er da ikke slemme doms!", men i dag har det været invaliderende og jeg har gået sjovt, hver gang jeg har siddet ned i mere end 15 min :crazy: Det hjalp heldigvis at få benene varmet lidt op til træningen :4whistling:

Jeg synes alt føltes lidt tungt i dag, men det blev en ok omgang alligevel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share