IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har lige bestilt BLAZE - prøver det sgu bare... TAK NO...

:superman: Du er en skat.. :wink: iver

Hej Iver

Glad for at høre... håber det funker lige så godt for dig som for dig :4thumbup:

Ang. dosis anbefalingerne... så hold dig til det anbefalet da størrer doser blot får dig til at tabe energi!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver.

Go fremgang på billeder der - og overall... :bigsmile:

Ser frem til at se sig på scenen i Herning - det skal nok blive godt :smile:

Tak Jonas - ja synes sgu også overall at det er bedre end 2004 - helt sikkert... :smile:

Skulle du ikke selv have været på scenen i år??? :4thumbup: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver

Glad for at høre... håber det funker lige så godt for dig som for mig :4thumbup:

Ang. dosis anbefalingerne... så hold dig til det anbefalet da størrer doser blot får dig til at tabe energi!!

Hej NO

Ja prøver det sgu bare - lad os se.. Jeg holder mig til doserne - helt sikkert - tør ikke andet...

Tak endnu en gang.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Se indlæg 182 :wink: - men du er tilgivet pga. diæthjerne og alder!! :tongue:

he he he - :cry: TAK :wink::tongue::superman:

Ja diæten præger mig sgu en del... :wink::laugh::laugh::laugh::laugh:

ÅRRGGHHH for helvede - oven i købet i min egen log.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Hold kæft jeg er gammel og diæt præget..... :4thumbup:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Træning den 16. august 2006

Var med familien til Psyk (pga Frederik)...

Så i dag blev det til hjemmetræning, men hvad gør det når man har anskaffet sig en super lækker crosstrainer i hjemmet...??? :devil::superman:

Crosstrainer 35 minutter...

Pilates 20 min med fokus på maven...

Poseringstræning 10 min

Dips og chins i carporten... :laugh::laugh::laugh: Tror det blev til 3 x 12 chin og 4 x 15-16 stk. dip...

Alt i alt skide god hjemmetræning...

Træning den 17. august 2006

Crosstrainer 30 minutter kl. 5.30 i morges... :smile: :4thumbup:

Senere i dag - træning i centret bryst og ryg...

:devil: VÆGT i morges 77,5 kg - ja ja det går sgu bare nedad... TOP NICE... :4thumbup: Det skal nok lykkedes...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Der er sku kommet fart på Hr. Iversen - du går da helt amok. Flot arbejde bro :4thumbup:

Tak champ - har sgu også lidt travlt med projektet... Skal bare være go' i år... :devil: :4thumbup:

Fik iøvrigt den her mail i går fra en kammi som er dommer hos Workout...

Hej Iver

Det ser sgu godt ud det der!

Som dommer igennem mange år, begynder jeg nærmest pr. automatik, at vurdere kritisk på din form ;-) men det ser rigtigt fornuftigt ud det resultat du har nået her 6 uger før konkurrencen. Nu kender jeg ikke så meget til DBFF's bedømmelseskriterier længere, men du skal næsten være opmærksom på ikke at blive for 'skåret'/'hakket'. Da det er en fitness klasse du skal deltage i, vil jeg umiddelbart tro at det kunne være dig til ulempe, hvis du blev for markeret. Det ville det være til en Mr. Fitness, men jeg kender som sagt ikke nok til deres krav. Det med din mave tror jeg ikke du skal bekymre dig så meget om. Du har stadig 6 uger tilbage og du har tilsyneladende, som en del andre, dit primære depot omkring livet. Din diæt skal nok sikre at du kommer af med det sidste også - ingen problem. Din form på nuværende er der ikke noget at kritisere på :-)

Når du kommer tilbage efter konkurrencen og starter op på din daglige træning igen, vil jeg foreslå dig at du arbejder målrettet på dit bryst, evt. med fokus på bænkpres, din brede del af ryggen (lat) og din trapez. Det kan muligvis skyldes din posering, at muskulaturen ikke kommer til sin ret. Skulle vi kigge på din scene-performance inden?

Jeg ved det kan gøre en stor forskel i sidste ende. Du siger bare til, så skal jeg nok være der. Jeg er glad for at du valgte at fortsætte, jeg ved det er svært som det er, men jeg ved også hvormeget det betyder for dig at gennemføre - ikke mindst for det symbolske i dine bestræbelser. Så bliv endlig ved - det ser rigtig godt ud.

Altid fedt med tilbagemeldinger - både gode og skidte... :superman::w00t::devil:

Link to comment
Share on other sites

Da det er en fitness klasse du skal deltage i, vil jeg umiddelbart tro at det kunne være dig til ulempe, hvis du blev for markeret. Det ville det være til en Mr. Fitness,

I DBFF regi holder det vist ikke at gå efter det mere bløde look i "drenges" afdeling... bedømmelserne de sidste par år har været stik modsatte!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
I DBFF regi holder det vist ikke at gå efter det mere bløde look i "drenges" afdeling... bedømmelserne de sidste par år har været stik modsatte!!

Ved jeg godt - de sidste par år er det blevet et meget meget mere CUTTET felt.. Så det er målet - helt klart... :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning den 17.8 - 06

Bryst og ryg...

Bænkpress

3 x 10 - 70kg

1 x 8 - 90 kg

1x 6 - 95 kg.... :innocent: Damm er sgu blevet noget slatten... :laugh::laugh::laugh:

Flad dumbell press

3 x 15 - 26-30-34 kg

Skrå dumbell press

4 x 10 - 24-24-26-30 kg

Skrå bænkpress

4 x 15 - 70 kg

Flies i armstrong

3 x 15 - 60 kg

Cable cross over

3 x 10 - 35-35-30 kg

Træk til nakken

4 x 8 - 80-85-85-90 kg

Træk til bryst bredt greb

3 x 10 - 80-85-90 kg

One arm row

4 x 8 - 30-30-30-40 kg

Hyberextension - bw

4 x 15

Chin

4 x 15

1 x 8

One arm row i cable cross siddende

3 x 15 - 60-65-70 kg

30 minutter på crosstrainer....

Dagens morgentræning den 18.8 - 06

Kl. 5.40 - 30 minutter på crosstraineren...

Er kørt lidt død i PW - gider ikke rigtigt for tiden - men crosstraineren er en super lækker start på dagen...

Link to comment
Share on other sites

I 2003 vejede jeg 76 kg og i 2004 78... Så håber at toppe i år på ca 78-80... men lad os nu se.. :4thumbup:

- iver

VÆGT i morges 77,5 kg - ja ja det går sgu bare nedad...

Hej Iver!

Puha en disciplin! Fantastisk præstation :4thumbup:

Du må efterhånden være tæt på målet, så det med at det nok skal lykkes . . . det vil lykkes, ingen tvivl.

Jeg er godt nok spændt på konkurrencen og din placering - håber virkelig du ender blandt top 3 (helst nr. 1 :smile: ) det er dig velfortjent med det du/I har været igennem. Rent mentalt har denne proces nok været mere krævende for dig end for de fleste af dine konkurrenter - håber du bliver belønnet for dette på dagen. :hands:

Desværre vil jeg ikke indfinde mig blandt tilskuerne, så opdatering må jeg hente her på MOL.

Med ønske om rigtig god weekend og fortsat held og lykke med "projektet".

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver!

Puha en disciplin! Fantastisk præstation :4thumbup:

Du må efterhånden være tæt på målet, så det med at det nok skal lykkes . . . det vil lykkes, ingen tvivl.

Jeg er godt nok spændt på konkurrencen og din placering - håber virkelig du ender blandt top 3 (helst nr. 1 :smile: ) det er dig velfortjent med det du/I har været igennem. Rent mentalt har denne proces nok været mere krævende for dig end for de fleste af dine konkurrenter - håber du bliver belønnet for dette på dagen. :hands:

Desværre vil jeg ikke indfinde mig blandt tilskuerne, så opdatering må jeg hente her på MOL.

Med ønske om rigtig god weekend og fortsat held og lykke med "projektet".

Taurus

Hey Taurus - :4thumbup:

Tak for roserne - ja håber og beder sgu også om en topplacering i år - men lad os nu se... På dagen kan der ske meget, og det er nogle lede konkurrenter (Fra Århus) jeg har... :crazy::blink:

Og ja det har sgu krævet meget af mig - er bare stolt over jeg har haft overskudet og lysten til at blive konkurrenceklar... :devil: Mentalt tror jeg på min lille engel har sendt mig kræfter til at komme i gennem det her.. :superman: Han var sgu en super unge som gav og stadig gi'r mig meget... :devil: JEG GØR DET FOR HAM!!!!!

Øv at du ikke kommer til DM - sender et par billeder til dig hvis du har lyst til at se lidt DM lir... :laugh::laugh::laugh::laugh: Ellers kommer der nok en masse billeder både her og på diverse hjemmesider deriblandt min egen... :tongue:

Tak for opbakningen mester - virkelig virkelig stort og rart.... :wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver,

Jeg må simpelthen lige smide en hilsen i din log... lurede pics i mr. Bonds log... så bliver lige nødt til at sige, at jeg synes det ser rigtig godt ud!!! Kæmpe stykke arbejde du har lagt, kan man se! :1356: :4thumbup:

:ninja: kram,

Hey Ninja Girli.... :4thumbup:

Sødt af dig - kæmper med det helt sikkert.... :devil: Håber det gi'r pote på et tidspunkt... :superman:

Mr. Bond gi'r mig sgu også inspiration til at kæmpe videre - han er sgu en lee' satan :devil: Bare ærgeligt han er flyttet fra mit gym til et nærmere på hans nye bolig... :nonono: Men forstår ham godt - gider heller ikke bruge flere timer i dytten for at flå jern.... :w00t:

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Resten af dagens træning

20 min pilates maveorienteret... :devil:

40 min crosstrainer...

Afsluttet med 20 min poseringstræning.... :superman:

GOD WEEKEND - i morgen skal der rives jern.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning Biceps, triceps og skulder...

1,5 times styrke

efterfulgt af halv times cardio... Crosstraineren i centret...

Ingen update lige foreløbig - heliger mig diæt og de sidste uges forbedredelse til DM... :devil: :4thumbup:

Måske dumper jeg et par pics i næste uge - omkring onsdag... Kan allerede sse mærkbare resultater på fedt%.... :superman::wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Vægt i dag - 77 - yes sir.... :4thumbup:

Det går nedad - træningen er faktisk slet ikke hård for tiden.. Er hverken træt eller noget... :devil::devil::devil::devil:

Jeg er begyndt at blive meget mere vaskulær - selv skuldrene er begyndt at blive vilde - sagde min gamle makker i går... :4thumbup:

Regner med at tage friske pics søndag - super... :tongue::superman:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Så er der deltagernavne på dbff..

Her lige AF klasserne....

Athletic Fitness Herrer ­-180 cm

Torben Paulsen

Birger Hejlsborg

Jonas Nygaard

Claus Kyed

Steffen Rasmussen

Jan Goldtsche Jørgensen

Michael Anker Larsen

Jean Christensen

Anders Holm

Søren Q. Sørensen

Casper Jespersen

Athletic Fitness Herrer +180 cm

Michael H. Iversen

Tommy Ladegaard Rand

Per Fisker Rasmussen

Morten Lund

Keld Erland Sørensen

Jeppe Sørensen

Jon Wiese

Uffe Arnholtz Hansen

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Morgendagens træning

35 minutter på crosstrainer hjemme i parcelhuset... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Er ved at bliver godt træt af morgencardio - men det er nødvendigt da jeg stadig er lidt for blø'.... :innocent:

I eftermiddag står den på hjul i gym'et - muligvis sammen med fruen... :devil:

I går aftes da vi var gået i seng følte hun på min mavse og udbrød: "FUUUCCCKKK du er blevet skinny - dine ribben stikker jo ud!!!!!" :laugh::laugh::laugh::laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share