IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Må sige at det er noget af en konklusion at fedt%måleren siger 9 i dit centre :smile: og så siger du at din "nok" lægger på 1-2% da vægten ikke er til at stole på ? ? så tror jeg min fedt% lægger på -3% men vil gerne lægge på 6-6,8% men bruger selvfølgelig også spejlet

O´kay 1,30 på 500 meter er sku ret flot :tongue: har "kun" haft den nede på 1.32 men da havde jeg også trænet ryg og triceps først :tongue: regner med at ro på 1.20(cirka) til konkurence :laugh::laugh: NEJ det bliver nok omkring 1.30 - 1.34 min

Var faktisk til motionløb igår på 5km 18.39 min løb jeg på en bakket rute :smile: burde nok ikke have gjort det ! ! , men kunne ikke holde mig i skindet !, da jeg jo er en sej "gammel" Ironman som ville se om jeg kunne gentage sejren fra sidste år ! !. Men det rakte "kun" til en femte plads.

Lyder til at du har hygget dig med familien/rødvinen :wink: Rødvin har jeg dog ikke med på min madplan Men spiste dog lidt ekstra ris i lørdags :superman: Glæder mig sku til at kunne senden pizza manden på overarbejde efter fitnesscuppen den 30 september

M.V.H Keld

Noget af en konklusion?? Hvad mener du?? - :crazy: Siger blot at jeg regner med den måler for højt... Er blevet mplt efter styrketræning og cardio hver gang - så den gi'r et sløret billede da man bliver væskefyldt af træningen og den måler med elektriske impulser... :4thumbup:

Bruger spejlet - det er min ven - måske??? :tongue::innocent::laugh::laugh::laugh::laugh:

Ja 1,30 - lad os nu se - den tager virkelig ud af mig den maskine - den er fandme hård... :dry::mad::sneaky2:

SEJT med den løbetid - du er sgu lee' mester... :devil:

Hvorfor har du ikke rødvin i madplanen - lidt sjov i gaden skal der også være ikk?? :smile: 1-2 glas blev det til i weekenden - puha var sgu lidt tåget i hjernen... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Jaaa pizzamanden i Ringe får sgu også travlt efter DM - men lad os nu se - overvejer stadig at hænge i og tage cuppen også... :wink:

Ses gamle dreng... :superman: -iver

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Lidt træningsupdate...

I dag

40 minutter cardio på crosstraineren i hjemmet... MORGEN kl. 6

Senere i dag - biceps, triceps og skuldre - plus cardio 40-60 min i centret.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lidt træningsupdate...

I dag

40 minutter cardio på crosstraineren i hjemmet... MORGEN kl. 6

Senere i dag - biceps, triceps og skuldre - plus cardio 40-60 min i centret.... :superman:

Må sige at den "gamle" mand ikke spilder tid :4thumbup: tre muskelgrupper og 100 minuttter cadio idag :devil::devil: pas nu lidt på muskelmassen :tongue::tongue: da jeg er ved at være sulten, og selv om du skriver på Anders Holm logbog at du er giftig :laugh::laugh::laugh: så er jeg da klar på en smagsprøve til DM :wink: .

Jeg har selv været på 75 minutters cadio her til morgen :tongue: Og skal så ned og give den lidt gas her i eftermiddag i centre :superman::superman::superman::superman::superman::superman:

Selv om benene er stadigvæk er ret ømme :smile: så har jeg sku et kilo spæk som gerne skulle af inden den 22/9, og stopper med cadioen mindst en uge før DM :cool: så det er nu at man skal sparke RØVvvvv :superman::superman:

Tager du ikke fitnesscuppen ? ?

M.v.h Keld E

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Må sige at den "gamle" mand ikke spilder tid tre muskelgrupper og 100 minuttter cadio idag :devil::devil: pas nu lidt på muskelmassen :tongue::tongue: da jeg er ved at være sulten, og selv om du skriver på Anders Holm logbog at du er giftig :laugh::laugh::laugh: så er jeg da klar på en smagsprøve til DM

Jeg har selv været på 75 minutters cadio her til morgen :tongue: Og skal så ned og give den lidt gas her i eftermiddag i centre

Selv om benene er stadigvæk er ret ømme :smile: så har jeg sku et kilo spæk som gerne skulle af inden den 22/9, og stopper med cadioen mindst en uge før DM :cool: så det er nu at man skal sparke RØVvvvv

Tager du ikke fitnesscuppen ? ?

M.v.h Keld E

Hey Gamle Keld... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Næ skal sgu have noget ud af træningen... :laugh::laugh::laugh::laugh: Elsker det cardio pjat... :nonono:

Nope du må vente til DM - :laugh::laugh::laugh::laugh: eller måske i weekenden - planlægger muligvis en lille fotoupdate der...

Ja Keld det er sgu det samme her - skal også lige smide et kg - :innocent: Stopper også med cardioen en uge før - da jeg trækker ret meget væske ved cardioen...

Nej tror ikke fitnesscuppen bliver i år - er ellers blevet opfordret til det, men fruen og jeg rejser til Egypten den 2. oktober, så vil gerne være lidt for familien... Mennn alt afhængig af hvordan DM går så kan det være - intet er sikkert... :superman:

PIC - du har vel set det her mester??? post-6578-1157449465_thumb.jpg

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Lige lidt blær fra fotosessionen i forrige weekend - fedt% er lavere nu end på pics.. Men nice billeder :4thumbup:

Wauuuuv... flotte billeder Iver!! :4thumbup: (Det er de øvrige i det andet indlæg nu også :tongue: )

Blir endnu mere ærgelig over, at jeg ik ka komme til Herning.. *ævs*

*Huh* troede egentlig jeg havde quotet billederne med :blink: :blink:

:ninja: kram,

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Wauuuuv... flotte billeder Iver!! :4thumbup: (Det er de øvrige i det andet indlæg nu også :tongue: )

Blir endnu mere ærgelig over, at jeg ik ka komme til Herning.. *ævs*

*Huh* troede egentlig jeg havde quotet billederne med :blink: :blink:

:ninja: kram,

Heyy Ninja Girl

Ja det er sgu ærgeligt du ikke kaster tiden forbi Herning - :mad::nonono:

Tak for roserne - jaaa synes sgu også de er nice... :w00t::wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lækre billder Iver :smile:

Det bliver spændende, at se dig til DM :superman:

:smile:

Takker Razzmus - :devil:

Ja og i lige måde - kæmper med det - håber at blive rigtigt god denne gang.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Træning i dag blev forstyrret da jeg fik besøg kl. 17 af dommer fra Workout - som lige kiggede min form og poseringer an... :devil:

Alt i alt positiv respons - formen ser god ud - lidt væske stadig men det kommer... :smile:

Poseringer rettede han lidt på, virkeligt rart med gode fif og ideer til bedre sceneperformance... :4thumbup:

Så træningen i dag blev til 1 times styrke efterfulgt af cirka 1 times posering... PUHA hårdt for gammelfar.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Cardio i morgen og pilates - ellers hviledag da jeg skal til fødselsdag... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Morgencardio 30 minutter på crosstraineren....

Noget øm i muskulaturen efter den lange bedømmelse i går... :devil::smile:

Senere i dag efter job - 40 minutter crosstrainer og 20 minutters pilates - mavse fokus.... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio 30 minutter på crosstraineren....

Noget øm i muskulaturen efter den lange bedømmelse i går... :devil::smile:

Senere i dag efter job - 40 minutter crosstrainer og 20 minutters pilates - mavse fokus.... :laugh::laugh::laugh:

"With the new Jane fonda abs n thighs workout you get better and faster results than the pilates workout. And it only takes 10 minutes 2 times a week!!... Buy now and get a swissball 4 free" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
"With the new Jane fonda abs n thighs workout you get better and faster results than the pilates workout. And it only takes 10 minutes 2 times a week!!... Buy now and get a swissball 4 free" :laugh:

Ingen reklamer her tak!!!! :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes formen ser rigtig godt ud på billederne Iver..! :4thumbup:

Du har efterhånden også et betragteligt vægttab..?

jeg ved hvorfor.. Det pga alt mit snakkeri omkring jane og hendes moves at iver har smu trænet og tilmeldt sig "the fonda foundation" og det har tydeligvis givet resultater.. :w00t:

Ja det rigtigt som du siger anders.. Det ser super godt ud champ.. Nærmest den bedste form ever? Ser sådan ud iforhold til de andre billeder fra tideligere konkurrencer.... Thumbs up!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

jeg ved hvorfor.. Det pga alt mit snakkeri omkring jane og hendes moves at iver har smu trænet og tilmeldt sig "the fonda foundation" og det har tydeligvis givet resultater.. :w00t:

Ja det rigtigt som du siger anders.. Det ser super godt ud champ.. Nærmest den bedste form ever? Ser sådan ud iforhold til de andre billeder fra tideligere konkurrencer.... Thumbs up!! :4thumbup:

Big M got too much time on his hands..! :laugh:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
jeg ved hvorfor.. Det pga alt mit snakkeri omkring jane og hendes moves at iver har smu trænet og tilmeldt sig "the fonda foundation" og det har tydeligvis givet resultater.. :w00t:

Ja det rigtigt som du siger anders.. Det ser super godt ud champ.. Nærmest den bedste form ever? Ser sådan ud iforhold til de andre billeder fra tideligere konkurrencer.... Thumbs up!! :4thumbup:

YES Sir Mike... Helt klart min bedste form ever... :devil: Dommer som kiggede på sagerne i går havde også næsten kun roser... SKØNT... :devil: :4thumbup: men selvfølgelig er der altid ting som er skidt.. Døjer med underhudvæske - så jeg lytter til råd (fra min opvarmer og dommeren) og lægger træningen på hylden onsdag aften efter træning før DM og så på hjem på sofaen og kværne fjernen og slappe af... :devil: ... :superman:

THE JANE FONDA FOUNDATION??? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Nej du WINDSOR PILATES FOUNDATION rules.... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg syntes formen ser rigtig godt ud på billederne Iver..! :4thumbup:

Du har efterhånden også et betragteligt vægttab..?

Tak Mate - ja det begynder at ligne noget... :devil: Iøvrigt er jeg total vild med de billeder - hun kan sit kram den fotograf... :4thumbup:

Vægttabet er nu cirka 13-14 kg... Nice :devil: :4thumbup:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

YES Sir Mike... Helt klart min bedste form ever... :devil: Dommer som kiggede på sagerne i går havde også næsten kun roser... SKØNT... :devil: :4thumbup: men selvfølgelig er der altid ting som er skidt.. Døjer med underhudvæske - så jeg lytter til råd (fra min opvarmer og dommeren) og lægger træningen på hylden onsdag aften efter træning før DM og så på hjem på sofaen og kværne fjernen og slappe af... :devil: ... :superman:

THE JANE FONDA FOUNDATION??? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Nej du WINDSOR PILATES FOUNDATION rules.... :innocent:

kanon godt at høre min ven!!!.. Om 14 dage er det tid til kcal, bliverrrr såååå skønt at æde noget ordentligt mad og måske lidt chocko :tongue: :4mewantfood:

Pilates og fonda må mødes en dag og batle.. Ellers gør vi det for dem back stage.. Så batler vi mave.. Pilates vs Fonda :tongue::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:laugh::laugh:

kanon godt at høre min ven!!!.. Om 14 dage er det tid til kcal, bliverrrr såååå skønt at æde noget ordentligt mad og måske lidt chocko :tongue: :4mewantfood:

Pilates og fonda må mødes en dag og batle.. Ellers gør vi det for dem back stage.. Så batler vi mave.. Pilates vs Fonda :tongue::superman:

Glæder mig sgu til at køre choko i skabet lørdag den 23... Mumsssssss :laugh::laugh::laugh:

Yes sir battle - im on.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Troede du skulle med til fitnesscuppen ? :smile: så det choko skal du vidst passe på med :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: . Må hellere fortælle at jeg fik målt min fedt% igår og den sagde 7.1% og det må jeg tage som godkendt :tongue: da den blev taget sidst på dagen !, og jeg havde trænet om morgene !, så vægten/væsken kan jo svinge en del :wink: så min fedt% er nok 3-4 stykker :laugh::laugh::laugh: så må hellere tage en smule cadio end til næste fredag :tongue: så regner jeg med at fedt% er 1-2 :superman::superman::superman::superman: puha da da :cool:

Fik også øvet posering med en tidligere Mr fitness :smile: og fik også hilst på Anders holm ! Men han er jo i drengeklassen - 180 :tongue: så ham skal vi ikke være bange for :cool: Men ellers så han nu ud til at være i særdeles god form :bigsmile: MEN OGSÅ KUN 16 DAGE IVER...........

Imorgen står dage på introfest på seminariet !, men har snakket med kokken :wink: da jeg jo desværre på nøjes med grønsager og kød :sneaky2: da jeg ikke kan tåle flere ædedage :devil:

Eoresten er din fedt% stadigvæk på 19 æh æh jeg mener 9% Michael ? ? :tongue::tongue:

SEE....YOU.......

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Troede du skulle med til fitnesscuppen ? :smile: så det choko skal du vidst passe på med . Må hellere fortælle at jeg fik målt min fedt% igår og den sagde 7.1% og det må jeg tage som godkendt da den blev taget sidst på dagen !, og jeg havde trænet om morgene !, så vægten/væsken kan jo svinge en del så min fedt% er nok 3-4 stykker :laugh::laugh::laugh: så må hellere tage en smule cadio end til næste fredag så regner jeg med at fedt% er 1-2 puha da da

Fik også øvet posering med en tidligere Mr fitness :smile: og fik også hilst på Anders holm ! Men han er jo i drengeklassen - 180 så ham skal vi ikke være bange for Men ellers så han nu ud til at være i særdeles god form :bigsmile: MEN OGSÅ KUN 16 DAGE IVER...........

Imorgen står dage på introfest på seminariet !, men har snakket med kokken da jeg jo desværre på nøjes med grønsager og kød da jeg ikke kan tåle flere ædedage :devil:

Eoresten er din fedt% stadigvæk på 19 æh æh jeg mener 9% Michael ? ?

SEE....YOU.......

Hej Keld

Mmm nej fitnesscuppen er ind til videre droppet - men måske kommer jeg på et wildcard?? :laugh::laugh::laugh:

Flot fedt% gamle dreng - godt gået... Ned på 1-2% okay det overlever du ikke :laugh::laugh::laugh::laugh:

Anders er i super form ingen tvivl der - han bli'r lee' :devil: Godt han er i "betteklassen".... Nåå du fik lige øvet lidt med Peter Larsen.. :superman: Jeg havde som sagt en dommer på forleden som øvedeposering med mig - det gav mig super super meget at arbejde med... Virkelig skønt.. :4thumbup:

Fik mål fedtprocent i går - vægten kunne slet ikke måle den... :laugh::laugh::laugh::laugh: Nej spøg til side - nøjes med spejlet ind til videre - og det ser godt sagde dommeren - så det tror jeg på... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Keld

Mmm nej fitnesscuppen er ind til videre droppet - men måske kommer jeg på et wildcard?? :laugh::laugh::laugh:

Flot fedt% gamle dreng - godt gået... Ned på 1-2% okay det overlever du ikke :laugh::laugh::laugh::laugh:

Anders er i super form ingen tvivl der - han bli'r lee' :devil: Godt han er i "betteklassen".... Nåå du fik lige øvet lidt med Peter Larsen.. :superman: Jeg havde som sagt en dommer på forleden som øvedeposering med mig - det gav mig super super meget at arbejde med... Virkelig skønt.. :4thumbup:

Fik mål fedtprocent i går - vægten kunne slet ikke måle den... :laugh::laugh::laugh::laugh: Nej spøg til side - nøjes med spejlet ind til videre - og det ser godt sagde dommeren - så det tror jeg på... :4thumbup:

I hygger jer rigtig i to :tongue:

Men i får hård kamp fra århus gutter. Ret sikker på de alle tre er omkring 4 i fedt% pt. Så mit bud er desværre at Top3 blir 3 stk. Danske Helsesport atleter :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share