Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Dagens runde i OBBC:

Råtræk - 1x50kg, 1x50kg, 1x50kg, 1x70kg, 1x70kg, 1x70kg

Frivend og pushpress - 1x70kg, 1x70kg, 1x90kg, 1x95kg(PR)

Squat - 6sæt x 3reps med 140kg

Reverse Band dødløft - Op til en singel på 310kg + en 5er med 230kg (De 310kg var PR :smile: Bandsne gav også 90-100kg i bunden)

Pullups - 1sæt x 19reps (PR :bigsmile: )

Dumbell Curls - 3sæt x 8reps med 25kgs håndvægte (Let let)

3-4sæt læg

Fed træning med masser af kendte hoveder i klubben. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Moos<<

87.5 kg, for at være meget, meget præcis.
Okay, tak for det :smile: Så var det jo ikke helt ringe løftet når man skal trække over 220kg var bunden af med en konstant øgning af vægten op til lockoutten. :bigsmile:

Er også ret glad for at grebet ikke var noget problem :smile:

Henning<<

Var det ikke noget med at du prøvede med 110 kg i sumo dødløft. Hvordan var det nu liiige det gik?! 

Den kom da op men bestemte mig for at jeg ikke ville løftet vægten alt for overbevisende da det immervæk var dit max. jeg stod og legede med, og det ville trods alt være synd for dig.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Damn, er godt nok noget brændt aw idag efter en supersjov weekend :bigsmile:

I fredags var det fest med gamle gymnasie venner i Fredericia og igår var jeg ude ved Hippo. Havde ellers bestemt mig for at nu skulle jeg ikke blive alt for fuld, men som altid sker der noget magisk når man kommer ind i Hestens hule. Bajerne siger drik mig og ølspillene bliver flere og flere :w00t:

Tilgengæld kan jeg så prale af at jeg ikke var den der var mest fuld denne gang. Hesten blev ved med at tabe i det sidste ølspil, så vi tilsidst måtte være god ved den rare Hest og sige han bare skulle drikke det halve at det han ellers skulle :laugh:

I starten var det kun Moos, Hippo og mig men senere dukkede Bamzfar og Krea også op, og så var det ellers igang med ølspillet pyramiden.

Senere tog vi ned på Ryans hvor vi mødte Zoa aka Tossen. Desværre var det kun Moos og jeg der var friske på at feste videre på det tidspunkt. Så en 0,7liters Hancock i hånden og så ellers ned på Akaden hvor der blev luret på tøser flexet :w00t:

Ligepludseligt var Moos væk så jeg endte med at stå og synge "Himmelhunden" på Karoeke anlægget alene :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Damn, er godt nok noget brændt aw idag efter en supersjov weekend :bigsmile:

I fredags var det fest med gamle gymnasie venner i Fredericia og igår var jeg ude ved Hippo. Havde ellers bestemt mig for at nu skulle jeg ikke blive alt for fuld, men som altid sker der noget magisk når man kommer ind i Hestens hule. Bajerne siger drik mig og ølspillene bliver flere og flere :w00t:

Tilgengæld kan jeg så prale af at jeg ikke var den der var mest fuld denne gang. Hesten blev ved med at tabe i det sidste ølspil, så vi tilsidst måtte være god ved den rare Hest og sige han bare skulle drikke det halve at det han ellers skulle  :laugh:

I starten var det kun Moos, Hippo og mig men senere dukkede Bamzfar og Krea også op, og så var det ellers igang med ølspillet pyramiden.

Senere tog vi ned på Ryans hvor vi mødte Zoa aka Tossen. Desværre var det kun Moos og jeg der var friske på at feste videre på det tidspunkt. Så en 0,7liters Hancock i hånden og så ellers ned på Akaden hvor der blev luret på tøser flexet :w00t:

Ligepludseligt var Moos væk så jeg endte med at stå og synge "Himmelhunden" på Karoeke anlægget alene  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Feeeee`` :4thumbup:

Himmelhunden er nu også en god sang :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Zoa<< Jaja, grin du bare! Der ser du bare hvad man går glip af når man ikke gider videre med i byen :w00t: :4thumbup:

Piksår<< Yeah, det er jo en klassisker! Ved ikke! Men synes den er specielt populær her på Fyn. :smile:

Ubergun<< Haha! Jaja, jeg husker sgu godt sidste gang hvordan du bællede den ene bajer ned efter den anden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Shootfighting: (Mandag)

Der var mødt rigtigt mange op til Shootfightning idag så der var virkeligt gang i den.

Træningen var dog slet ikke så hård som sidste gang, hvilket tildels skyldes at der var utroligt meget teknik træning og måske fordi man kondition allerede er blevet lidt bedre :bigsmile:

Idag øvede vi også boksning og knæ og det var super fedt at prøve. Mit venstre hug stinker dog :laugh:

Submission kampene følte jeg mig klar mere hjemme i. Ved egentligt ikke hvorfor, da jeg jo kun har prøvet det en gang før :blink:

Jeg øvede en masse tenik med Bøffen og en anden gut, mens folk var gode til at rette på ens teknik. Fee :smile:

Den sidste halve time stod den på fri shooting og jeg teamede idag op med Bøffen og en anden gut på små 80kg vil jeg tro, men en del mere erfaren end os.

Det lykkede mig at få Bøffen til at tappe ud 2 eller 3 gange og ham den anden gut 3-4gange. Tabte ikke nogen kampe igen idag, så tror sgu snart jeg trænger til at tabe ellers bliver min selvtillid jo bare uudholdelig :laugh:

Der kom iøvrigt en gut hen der spurgte:"Hvad har du dyrket før, du må da have dyrket noget kampsport før. :blush:

Kiggede også langt efter Nicolai Thygesen men det var ikke idag han ville have revanche fra sidst :tongue:

Det allerfedeste var såmen ikke at jeg vandt kampene(For det lærer man jo ikke noget af som sådan), men at jeg vandt på flere forskellige måder. Bla. på indøvede armlås og fik også lavet et godt kast idag. :smile:

Jeg fik rigtig meget ud af sparringen med bøffen da vi ligger rimeligt godt til hinanden størrelsemæssigt og erfaringsmæssigt. Dog er han en smule større og lidt mere råstærk end mig men tilgengæld er min rækkevidde lidt bedre :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Til dette formål kan jeg anbefale liter øl af krus på tid. Min makkers rekord er en liter øl på lige under 10sek

Hehe det har jeg prøvet, vi havde aftalt at hver gang vi sagde et bestemt ord, så skulle bunde en fad, og på den bar vi sad, var en fed en liter :devil: Det var leeee``` :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hehe det har jeg prøvet, vi havde aftalt at hver gang vi sagde et bestemt ord, så skulle bunde en fad, og på den bar vi sad, var en fed en liter  Det var leeee```

Det lyder sgu godt nok pænt Lee :devil: Kommer man til at sige det samme ord 2-3gange i samme sætning så er man vidst klar til at gå i byen efter det (Hvis det altså ikke kommer op igen) :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC: (Bodybuilding)

Behind the Neck skulderpress - 10x40kg, 8x65kg, 8x65kg, 8x65kg, 8x65kg, 8x65kg (Bedre end sidst :smile: )

Siddende dumbell skulderpress - 8x30kgs, 8x30kgs, 8x30kgs, 8x30kgs, 8x30kgs, 6x30kgs

Siddende Dumbell laterels - 6sæt x 10reps med 15kgs håndvægte

Bænkpres - 10x60kg, 1x100kg(Tung :blink: ), 10x60kg, 10x60kg, 10x60kg, 10x60kg, 10x60kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x70kg, 10x70kg, 10x70kg (Haha, helt brændt aw efter skuldertræningen. Men masser af pump :cooldance: )

Mave - 3sæt x 20reps

Pulldowns - 2sæt

Pulls i maskine - 2sæt

Squat - 2sæt x 10reps med 60kg

Jeg har brugt hele dagen på at flytte, så armene hang nærmeste nede ved anklerne da jeg ankom til træning sent :laugh:

Var også lidt øm efter gårsdagens shootfigting med en halv forstuvet fingre og en ret træt ryg.

Mildest talt ikke nogle imponerende kg der blev løftet idag :blush: Det må blive bedre en dag hvor jeg er lidt mere frisk :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mægtige kong røv :bowdown: << Jeg flytter ud i en lejlighed på Jagtvej, så min afstand til byen og OBBC bliver lige omkring halveret :bigsmile:

T:I:R<< Jo, det er rigtigt mange sæt. Ved ikke om jeg kan holde til det. Det er lidt et eksperiment, men da der ikke rigtigt er sket noget med mit bænkpres i lang tid, så har jeg brug for at fjerne fokus lidt fra bænkpressen, og fokusere lidt på en svaghed som er min front skulder.

Programmet er iøvrigt inspireret af Bøffen, der bænkpres omkring 170kg Raw i god stil, så helt ringe kan det vel ikke være :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share