Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Kan godt lide at du siger "Havde frygtet det værste efter 1 uge med druk og ærgelig kost, men på den anden side er det jo ikke så markant anderledes end min normale hverdag" 

Syg squat runde, også efter 2 uger uden squat!! Du må få de ondeste DOMS i morgen!!

og lige til sidst: Du ser sku ret lee og cut ud på det sidste billede   

Mange tak, Simon :smile: Jeg tror også jeg får max lede DOMS i mine bener imorgen :w00t:

Mine Biceps og bryst er allerede ret medtaget nu kan jeg mærke :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Kan godt lide at du siger "Havde frygtet det værste efter 1 uge med druk og ærgelig kost, men på den anden side er det jo ikke så markant anderledes end min normale hverdag"  

Syg squat runde, også efter 2 uger uden squat!! Du må få de ondeste DOMS i morgen!!

og lige til sidst: Du ser sku ret lee og cut ud på det sidste billede   

Mange tak, Simon :smile: Jeg tror også jeg får max lede DOMS i mine bener imorgen :w00t:

Mine Biceps og bryst er allerede ret medtaget nu kan jeg mærke :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe jamen så ved man at man er til :devil::devil:

Det var nu også en lee omgang bicep træning der.... 60 kg i Ez-curl :w00t: 10 kg mere og du kan curle med mig :laugh::laugh:

Edited by lonelyone
Link to comment
Share on other sites

Uge.5. Dag 3. på "Smolov Bænkpres" programmet:

Squat (ME) - (10x60kg, 2x100kg, 2x100kg) 3x130kg, 3x140kg, 3x150kg, 3x165kg(Udemærket. Min alltime bedste er 3 med 170kg), 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg (Fin runde :smile: )

Dimel Deadlift - 3sæt x 20reps med 60kg (Stående på gummiskive. Damn, jeg kom i iltgæld af det skidt, men det river godt i haserne)

Bænkpres - (10x20kg, 6x60kg), 2x100kg, 2x100kg, 2x110kg, 2x110kg, 2x120kg, 2x120kg, 2x130kg, 2x130kg, 2x140kg, 2x140kg (Ok runde. Gider simpelthen ikke det der Smolov mere. Må indrømme at jeg er lidt en kylling, men gider ikke ligge og grinde alle repsne. Der skal være fart på, og det var der idag :smile: )

Boardpress (4") - 8x160kg, 8x160kg (Faktisk ret fedt at kører mange reps til højt board. Brænder virkeligt Triceps af, og så får jeg fyrer en fin volumen af i boardpress og skal kun få en til at holde boardet 2 gange :smile: )

Upright Rows - 20x20kg, 12x40kg, 12x40kg (Sidder perfekt i laterale Deltoideus :smile: )

Dragon Flags - 3sæt x 8reps (Halv ringe stil, desværre)

Tatepress - 10x15kgs, 12x15kgs, 12x15kgs (Stille og roligt)

Rigtig fin træning, hvor der dog ikke var særligt mange hoveder deroppe på samme tidspunkt med mig. Poul og Måsen gik da jeg kom, og Kern kom da jeg gik. Ellers var det en udemærket omgang træning :smile:

Og så kan jeg slet ikke styrer min nye kamera telefon, derfor lige et pic i dårlig kvalitet af en halv bulket styrkeløfter  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Cool med en god gammeldaws dip og chin træning, og onde ABS du har fået dig der Troels.. Yeah :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Prehn<<

det er da elelrs nogle modbydelige vægte du får reppet med til boards.....du stillede op til SM i bænk, ik?? - og hvis du gør så må alt under 180 vel være helt uacceptabelt
Mange tak :smile: Planen var at stille op, men fandt ud af at jeg har et spillejob den dag, så kan desværre ikke alligevel. Lidt ærgeligt når bænkpres formen er helt ok for tiden :smile:

Ja, det ville da også være rart med 180kg i trøjen. Og er efterhånden også pinligt da både bund, midt og top styrke + kropsvægten med 5-6kg er steget betydeligt siden jeg lavede 175kg til ER Open i 2004. Ved bare ikke rigtigt hvad der sker når jeg kommer i de djævle trøjer :blush:

Cool med en god gammeldaws dip og chin træning, og onde ABS du har fået dig der Troels.. Yeah

Mange tak :bigsmile: Ja, Dips og specielt Chins er virkeligt superøvelser og det fede er at jeg ikke er blev slappere i dem efter jeg efterhånden vejer lidt over de 100kg. Var specielt glad for mine Chins med vægt idag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Prehn<<
det er da elelrs nogle modbydelige vægte du får reppet med til boards.....du stillede op til SM i bænk, ik?? - og hvis du gør så må alt under 180 vel være helt uacceptabelt

Mange tak :smile: Planen var at stille op, men fandt ud af at jeg har et spillejob den dag, så kan desværre ikke alligevel. Lidt ærgeligt når bænkpres formen er helt ok for tiden :smile:

Ja, det ville da også være rart med 180kg i trøjen. Og er efterhånden også pinligt da både bund, midt og top styrke + kropsvægten med 5-6kg er steget betydeligt siden jeg lavede 175kg til ER Open i 2004. Ved bare ikke rigtigt hvad der sker når jeg kommer i de djævle trøjer :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Spille job :blink::blink: hvorfor er det jeg synes det lydere som noget der indvolvere en bunke stive havnearbejdere, som ikke har set et hunkøns væsen i årevis?? :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er "ked" af at sige det, men du ser fuld ud!

Hehe! Det kan godt være det ser sådan ud, men jeg bliver nød til at skuffe dig med at jeg slet ikke drak dengang :wink: :4thumbup:

Billedet synes jeg bare var meget sjovt da det var lige før jeg begyndte at styrketræne som 16årig.

Jeg var vel en ål på 187cm og ca. 70kg på billedet. Gik vidst til Basket på det tidspunkt så hut jeg visker :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Sad lige og så nogle af mine forældres gamle ferie billeder, og fandt et billede af mig dengang jeg var 15år gammel var blevet nummer 2 i en bordtennis turnering på en ferie med mine forældre.

Damn, jeg var en pind dengang.  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

DAAAAYUM!!! For pokker da Troels, der er sket ting og sawer siden! :4thumbup:

HAHAHAHAHAHA! God stil med basket cap'en der! Det var et absolut must dengang… Basketcap, Psycho Cowboy Jeans, Ice Cube og en bong, YEAH! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC:

Squat - 10x20kg, 10x60kg, 10x60kg, 10x60kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg (DAMN, jeg har været smadret i mine stakkels stænger efter opstarten på squat igen :blink: Kørte en masse lette sæt for aktiv restitution. I mit 6sæt med 110kg krampede min venstre quads. LEE)

Siddende læg - 20x50kg, 12x90kg, 12x90kg, 12x90kg (Sad godt)

Dumbell sidebend - 12x40kgs, 12x45kgs, 12x45kgs

Mave i maskine - 4sæt x 12-20reps

Transversus træning - 2sæt

Shugs i maskine - 4sæt x 8-16reps

Rear delts maskine - 3sæt x 10reps

Bænkpres - 12x20kg, 10x60kg, 3x100kg, 1x130kg, 1x130kg (Pause på brystet)

Boardpress (3") - 3x150kg, 3x160 (Tungt, Underligt. Men der er en verden til forskel fra 3" til 4" klods.)

Speed bænkpres - 8sæt x 2reps med 100kg (Alle med pause på brystet )

Lockouts i smithstativ - Op til en trippel på 177kg

Tatepress - 2sæt x 20reps med 15kg

Var fuldstændig smadret i hele kroppen fra træningen i Onsdags, så træningen bar lidt præg af dette. Energien var dog fin og fik da fyret en ok træning af :smile:

Men fuck hvor er jeg svag fra 3klodser. Men så skal der bare arbejdes lidt med den højde.

Anyone<< Hehe! Ja, har sgu ændret lidt facon siden dengang :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Olympia i Fredericia (Bodybuilding dag ala bryst, triceps):

Bænkpres - (10x20kg, 6x60kg, 3x90kg, 3x110kg), 6x130kg, 6x130kg, 6x130kg

Decline bænkpres i Smithstativ - 10x70kg, 8x100kg, 6x130kg, 3x140kg, 2x150kg

Incline Flyers - 2sæt x 8reps med 20kg

Pec deck flyers - 2sæt x 8reps

Dumbell Pullovers - 3sæt x 8reps med 42kgs håndvægt

Triceps Push Downs - 3sæt x 8reps

Mave - 2sæt x 12reps

Brystet fik jo også nogle tæsk igår, men min kammerat skulle kører bryst og triceps så det hoppede jeg med på. Det blev faktisk en ganske udemærket runde, men er også max smadret i hele kroppen nu. Den DOMS den DOMS :blink:

:cry::cry::4crutches:

Link to comment
Share on other sites

I forbindelse det netop afholdte VM i triathlon i Fredericia havde mine forældre en athlet fra USA boende. Så det var meget sjovt at så snakket lidt træning og diverse med hende.

Hun blev iøvrigt nummer 8 efter at have ført racet helt indtil 80km inde på cykelturen. Hun var ret suverænt i svømningen og kom op ad vandet ½min inden nummer 2.

Hendes hjemmeside kan ses her. Hun er iøvrigt Prof.

http://www.lindagallo.com/

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC:

Pullups (Neutralt greb) - 12xmig, 12xmig, 10xmig, 12xmig (Udemærket :smile: )

Box Squat - 12sæt x 3reps med 100kg (Lidt lavere box end sædvanligvis og smal stand. Kørte med volumen uhyret Henning :w00t: )

Hyperextension maskine - 4sæt x 8-12reps (Godt pump i erectoren)

Floorpress - 6sæt x 6reps med 100kg (God lang pause i bunden)

Siddende dumbell skulderpress - 10x25kgs, 10x27,5kgs, 10x30kgs

Laterels i maskine - 3sæt x 10reps

Hammercurls - 3sæt x 8reps med 22,5kgs håndvægte (Strict udførelse)

Wrist curls - 3sæt :cooldance:

En middelmådig træning uden der blev løftet de vilde kg. Men fik da kørt alt det jeg skulle og der var en masse kendte folk i centret som man kunne snakke med :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC:

Boardpress(3") - (alm.6x80kg, 3x110kg), 3x120kg, 3x130kg, 3x135kg, 3x140kg, 3x145kg, 3x150kg, 3x155kg, 3x160kg (Fin power hele vejen op. Tror der var til lidt flere kg, men god volumen. Teamede op med Moos og PtPoul :4thumbup: )

Boardpress (4") - 8x160kg, 3x170kg

Bænkpres - 3sæt x 3reps med 120kg med god lang pause på brystet

Incline dumbell flyers - 12x22,5kgs, 12x25kgs, 12x27,5kgs, 12x30kgs (God power og let hele vejen :smile: )

Military press - 6x65kg, 8x45kg, 8x45kg (Kørte lidt imellem Hippo og Baardi indtil racket blev klar til dødløft :smile: )

Reverse Band dødløft(Grønne band, 3.øverste hul) - 4x120kg, 4x120kg, 1x160kg, 1x200kg, 1x230kg, 1x250kg, 1x270kg, 1x290kg, 1x200kg, 2x200kg, 3x200kg, 4x200kg, 5x200kg (Af med bæltet og overhåndgreb fra nu), 4x160kg, 4x160kg, 4x160kg, 4x160kg (God volumen og ok power. De 290kg var ikke vildt kønne men tror godt jeg kunne have trukke de 300kg, da de 290kg ikke var så tunge igen :smile: )

Goodmornings(Smal stand til vandret med ryggen) - 12x20kg, 12x60kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg (Damn, jeg kom til at svede af det skidt her :blink: )

Dumbell Rows - 12x40kgs, 12x45kgs, 12x50kgs, 8x60kgs, 8x70kgs, 8x83kgs(PR :smile: ), 10x40kgs, 10x40kgs (2 sidste sæt kørt i jane fonda stil. Jeg mener at jeg har lavet en 6er med 83erne før så 8erne må være PR. Lat træningen kører godt for tiden :smile: )

Mave - 3sæt x 12reps

Dips - 40xmig (Ok)

Super træning med god intensitet og energi :smile: Jeg svedte også uhæmmet meget :blink: Min T-shirt var lige til at vride efter træning. Tung ryg træning kombineret med høj luftfugtighed er noget der får åbnet for sved kirtlerne :w00t:

Derudover var der masser af kendte folk i hulen så der blev også kæwer godt igennem :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share