Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

"There is no need to be alive if you can't do deadlift!" :devil::devil:

:cool: Ikke imponeret da tøsedrengene kører med stropper og heller ikke

imponeret da det kun er lockouts og heller ikke imponeret da de bruger lårene til

at trykke vægten op i startfasen og heller ikke imponeret da løftehøjde er

væsentligt højere end dødløft (de kalder det dødløft) og heller ikke imponeret

hvis man tænker på at de to gutter er på det forkerte hold.Så er de to henholdsvis

gummitiger fra henholdsvis den grønne ø og gummipumaen fra

New Amsterdam , to arme stakler som vores børn kommer til at se op til

fordi det ser smart ud. :nonono::laugh::laugh:

Husker svagt et navn på en person (Ricky Bruch) der bagliftede en

Datsun eller lignende uden motor, oder was.

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC:

Boldhold - 1time

Goodmornings - 10x20kg, 10x60kg, 10x60kg, 10x80kg, 10x100kg, 10x122,5kg(PR), 10x60kg, 10x60kg (God omgang goodmornings. Må dog indrømme at det tungeste sæt goodmornings ikke er det kønneste jeg har lavet, men se sad nu suverænt alligevel :smile: )

Face pulls - 4sæt x 10reps

Biceps i maskine - 7sæt x 6-12reps

Peckdeck Flyers - 3sæt x 12reps

Har været noget DOMS'et efter gårsdagens træning.

Iøvrigt glemte jeg at notere noget fra i tirsdags:

Renegade Rows - 3sæt x 6reps med 32,5kgs håndvægte

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC:

Goodmornings - 10x20kg, 10x60kg, 10x60kg, 10x80kg, 10x100kg, 10x122,5kg(PR), 10x60kg, 10x60kg (God omgang goodmornings. Må dog indrømme at det tungeste sæt goodmornings ikke er det kønneste jeg har lavet, men se sad nu suverænt alligevel :smile: )

Sikke en omgang goodmornings! :bowdown:

Forresten, hvilke dage kører du boldhold? Det kunne være Camilla og jeg kunne få en prøvetime, når vi nu er i Odense :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sikke en omgang goodmornings! :bowdown:

Forresten, hvilke dage kører du boldhold? Det kunne være Camilla og jeg kunne få en prøvetime, når vi nu er i Odense :wink:

Mange tak, de rev også godt i glutes, haser og Erector :crazy: Synes det er en suverænt hjælpeøvelse til dødløft. Især når man løfter meget med rygge som os :4thumbup:

Jeg har kun boldhold hver onsdag fra 18-19. Men hvis i er i Odense på det tidspunkt skal i da være mere end velkommen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak, de rev også godt i glutes, haser og Erector :crazy: Synes det er en suverænt hjælpeøvelse til dødløft. Især når man løfter meget med rygge som os :4thumbup:

Jeg har kun boldhold hver onsdag fra 18-19. Men hvis i er i Odense på det tidspunkt skal i da være mere end velkommen :4thumbup:

Jeg har lidt på fornemmelsen, at jeg dødløfter med skuldrene (eller nakken??) :crazy: For jeg er ALDRIG øm i lænden... :blink: Men efter de 115 kg fra skive i fredags har jeg lidt svært med at dreje hovedet til højre side :laugh:

Hmmm, indtil videre står der kun Odense på programmet 17. og 18. februar... Men hvem ved, det kan jo være jeg får smag for jer fyn-boere og kommer til at besøge jer igen?? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, indtil videre står der kun Odense på programmet 17. og 18. februar... Men hvem ved, det kan jo være jeg får smag for jer fyn-boere og kommer til at besøge jer igen?? wink.gif

det er jo os et rent slaraffenland af charmerende folk der alle kan bage, og som

gerne smider tøjet i tide og især utide...nogle af dem er endda os stærke...

og kan drikke relativt store mængder sprit...

hvad mere kan man ønske sig... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

det er jo os et rent slaraffenland af charmerende folk der alle kan bage, og som

gerne smider tøjet i tide og især utide...nogle af dem er endda os stærke...

og kan drikke relativt store mængder sprit...

hvad mere kan man ønske sig... :innocent:

Ha ha, det lyder jo for godt til at være sandt! :biggrin:

Det er lige før, at I risikerer at skulle smide os ud, fordi vi ikke vil hjem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Champ det er bare generelt.

Jens og Moos stemmer Enhedslisten

Poul stemmer SF

Henning stemmer Radikal, og har vidst endda været med i deres ungdomsorganisation.

Tlunau stemmer SF eller Enhedsfimserne

Henning drop det der moderator pjat. Der er taget Print Screen og MZ vil blive informeret.

Edited by overarmen2000
Link to comment
Share on other sites

Ha ha, det lyder jo for godt til at være sandt! :biggrin:

Det er lige før, at I risikerer at skulle smide os ud, fordi vi ikke vil hjem :tongue:

Altså, jeg skulle jo egentlig bare på besøg, og nu har jeg været på fyn i 4 år,

så det er altså ikke så nemt at slippe væk igen...

men selv om vi er gæstfrie, så kan det da ikke udelukkes at I bliver sendt hjem igen på et tidspunkt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Altså, jeg skulle jo egentlig bare på besøg, og nu har jeg været på fyn i 4 år,

så det er altså ikke så nemt at slippe væk igen...

men selv om vi er gæstfrie, så kan det da ikke udelukkes at I bliver sendt hjem igen på et tidspunkt :tongue:

Når vi har drukket al jeres sprut, og der ikke er flere kager tilbage, måske?.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share