Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Og igen Troels, det kan blive en ond spiral med al den ædruelighed!

Det er bevist (!), at for dig gælder ligningen: alkohol = styrke

Nu drikker du mindre alkohol og bliver følgende mindre stærk og rekupererer dårligere. Dette (fejl)tolker du som, at det skyldes alder. Og med alderen følger også nedsat alkoholtolerens, tænker du. Ergo drikker du mindre endnu og mærker endnu mere tilbagegang...

Løsningen på problemet er lige for:

http://www.jo-hansen.dk/beer/bryggerier/fotosider/FnepSparPilsner_canDK_2002.htm

Link to comment
Share on other sites

Hvor gammel er det nu du er? Jagden bænker over 200. Så shut up and lift

Lige fyldt 34. Årgang 79' lige som Niarn Maaayyynnn....

Jagden er også gået træningsamok på sine gamle dage. Men du har jo ret. Det handler bare om at tude mindre og træne mere...

Problemet er mere at jeg ikke får trænet styrke fast 3-4 gange om ugen. Ja, jeg er faktisk ikke engang medlem af noget træningscenter men gæstetræner lidt her og der og presset lidt ind på træningscentret på arbejdet og med jernkuglerne derhjemme. Derfor vejer jeg 94kg i stedet for 102-3stykker og squat og dødløft ligger i hvert fald 50kg under mit bedste på hvert løft.....

Eller også er det bare fordi jeg ikke drikker nok alkohol som Jsc siger :bigsmile:

Og igen Troels, det kan blive en ond spiral med al den ædruelighed!

Det er bevist (!), at for dig gælder ligningen: alkohol = styrke

Nu drikker du mindre alkohol og bliver følgende mindre stærk og rekupererer dårligere. Dette (fejl)tolker du som, at det skyldes alder. Og med alderen følger også nedsat alkoholtolerens, tænker du. Ergo drikker du mindre endnu og mærker endnu mere tilbagegang...

Løsningen på problemet er lige for:

http://www.jo-hansen.dk/beer/bryggerier/fotosider/FnepSparPilsner_canDK_2002.htm

Haha.... Du har så ret. Jeg drak en 4-5 whisky sjusser igår og en halv flaske hvidvin og træningen kørte kanon idag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Kreatinin?

Det kan blandes op i alle væsker, også øl :))

SÅ bliver det til Onkel 'Frakke-krudt :D

Mener du ikke kreatin? For det har jeg da en bøtte af :-)

Beta er waste of dollaz og hjemmetræning er og blir fedest Trolle... RoP fra enter the kb er perfekt til hjemmetræning ;)..

Det mener Anders Nedergaard aka kloge Anders aka ingognito ellers ikke. Og nu er det ikke særligt dyrt så hvis jeg ikke synes det virker på mig så går det nok.

RoP??

Jeg er nu enig med Jsc i at kb har sine begrænsninger. En stang og en røvfuld kg er det optimale til at blive rigtig stærk i min verden.

Desuden er et godt træningsmiljø med en masse andre stærke folk også med til at optimere mine resultater. Men det er selvfølgeligt individuelt.

Hvis man har en stang og 200+ kg vægte, så ja :D

Ja, kb har sine begrænsninger. Man kommet ikke til at dødløfte 250kg ved at lave swings men man kan godt komme til at lave swings med 60kg kb ved at lave dødløft.

Link to comment
Share on other sites

Mener du ikke kreatin? For det har jeg da en bøtte af :-)

Ja, kb har sine begrænsninger. Man kommet ikke til at dødløfte 250kg ved at lave swings men man kan godt komme til at lave swings med 60kg kb ved at lave dødløft.

Ja, jeg mener selvfølgelig kreatin og GRÆMMER mig over, at begå den rookie-mistake :P ;)

Og det andet citat er spot on!

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning:

Coc1½ - En del singels samt en 3er med højre indtil jeg ikke kunne lukke den mere derefter

Coc1 - En masse singels indtil jeg blev træt af det...

Wrist Roller - 4sæt

Tirsdagstræning:

Chinups - 10xmig, 10xmig, 10xmig, 10xmig, 10xmig (Underhåndsgreb er sgu noget lee' må jeg sige..)

Supersættet med

Leg Curls - 5sæt x 10reps

Dødløft - (10x60kg, 5x100kg), 5x140kg, 5x150kg, 5x160kg, 5x170kg, 5x140kg (Dejligt...)

Supersættet med

Stående Læg - 5sæt x 20reps

Bend Over Rows - 12x100kg, 12x100kg, 12x100kg, 12x100kg, 12x100kg (Her bruger jeg stropper, nånå jaja jojo)

Bænkpres - (10x20kg, 10x60kg), 5x100kg, 5x110kg, 5x120kg, 5x110kg, 5x110kg (I skal ikke tro at de bliver skudt op som raketter, venner. Der bliver kæmpet for det)

Kabel Flyers - 5sæt x 8-12reps

Ez Barbell Curls - 10x20kg, 10x40kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x40kg

Mave - 3sæt x 20reps

Dumbell Shugs - 3sæt x 10reps med 22-42kgs håndvægte

Dumbell Laterels - 3sæt x 10reps med 14kgs håndvægte

Tatepress - 4sæt x 10reps

Dejlig træning. Følte egentligt at jeg syrede ret hurtigt til i starten af træningen men da jeg først kom ordenligt i gang blev det helt hæderligt.

I har ret.. Kør på med kødløft, og massere af dem.. Havde jeg ikke haft en klam bruskskive i L5 havde jeg også dødløftet..

Ja, man skal jo også lave noget der gør godt for én. Og hvis den øvelse fucker din ryg op så findes der heldigvis et hav af andre dejlige øvelser man bliver stærk af :pumpin:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Det er en crazy volumen du holder dig :D

Og anstændige vægte også :))

Takker :-D

Når jeg gæstetræner et sted så vil jeg gerne ha' fuld valuta og samtidig ved jeg aldrig rigtigt hvornår jeg kommer afsted igen så mere eller mindre fullbody bliver det til hver gang jeg gæster et træningscenter.

Mht til vægtene så var jeg også ganske tilfreds med specielt 5eren på 170kg i dødløft. Min alltime bedste 5er er 220kg og de 170kg var ikke allout så det er nok nærmere 40kg end 50kg fra mit alltime bedste dødløft.

Link to comment
Share on other sites

En lille smule 'træning' idag:

Leg extensions 5sæt x 20reps

Military Press - 5sæt x 10reps med 40kg

Egenligt bare lidt restitutions gejl som jeg kunne lave på arbejdet.

Mine kosttilskud ankom idag. Proteinpulveret smager fint og skal også fungere lidt som noget jeg tager istedet for 1,5kg bland selv slik.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har købt noget caseinpulver fra bulkpowders. Det skal erstatte ost (og smager af ged) ;D

Haha, jeg regner heller ikke med helt at erstatte alt mit raffineret sukker med proteinpulver, men hvis jeg bare kunne uppe min macrofordeling til fordel for en smule mere prot og en smule mindre simple kulhydrater så er det nok ikke så ringe endda.

Eksempelvis skal jeg ha træstammer idag og spiste en pakke kakaotoppe igår. :-D

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning:

Dødløft - 10x60kg, 10x100kg, 10x110kg, 10x120kg, 10x130kg, 10x140kg, 10x150kg, 10x110kg, 10x100kg, 10x100kg (sitren i kroppen efter beta alenine, sjovt. Svedte vanvittigt meget. God runde)

Stående læg - 5sæt x 20reps (synes mine lægge er vokset på det sidste. Tænker lidt mere feel The burn når jeg træner læg istedet for kg. Dog stadig stakken på fordi mine lægge er stærkere end de ser ud)

Zercher Squat - op til 100kg...droppede det da jeg svedte for meget så stangen gled rundt på underarmene.

Chest supported Rows - 5sæt x 10reps med 28kgs håndvægte

Mave på bold - 5sæt x 20reps

Smal bænkpres - 5sæt x 5reps med 100kg

French Press - 10x20kg, 10x40kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x60kg (tricepsøvelse nummer 1. BB...)

Pushdowns - 5sæt x 10reps

Dejlig træning. Nu med beta alenine samt kreatin og post protein Shake...BB.

Er begyndt at få lidt mere røv igen. Røv er godt... Dejligt, røv, dejligt, røv, røv røv...men mest dejligt.

Link to comment
Share on other sites

Well, du kører 10 reps, 20 reps, 10, 20, 5,10,10Det er ren fitness......Jeg har ret

Du har lidt ret. Men det er fordi at de vægte jeg kan løfte få gange er så pinligt små at jeg istedet løfter dem nogle flere gange så det er knap så pinligt...eller noget.

Læg og mave må man gerne kører 20ere. 10ere er bare BB.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share