Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

lørdagstræning -

Coc1,5 - 20singels med begge hænder

Wrist roller - 10sæt

Ab wheel - 3sæt x 10reps

Pullups i garagen - 5sæt x 15reps

Godt tilfreds med kropshævningerne. Grebet bliver også noget udfordret når det er i garagen. Bruger arbejdshandsker. Lidt vabler fra igår gjorde at det ikke var så skægt at lukke gripperen i dag.

Link to comment
Share on other sites

Mandag:

Offday. Meeeen, det blev alligevel til lidt hygge når jeg alligevel var i haven hele dagen.

Farmerwalk med 40+24kgs kb. Ned for enden af haven. Bytte om på kb. Tilbage igen. Fortsat sådan til grebet satte en stopper for løjerne.

Statiske hold med 40kg kb. 1mins hold med dejligt fedtede solcreme hænder.

Lidt swings med 40kg kb. En hånds og og 2hånds.

6turer med whist rolleren.

Elsker det vejr her. Giver mig lyst til at træne hele tiden. Men familiehygge har førstepriotet.

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning -

Dødløft - (10x60kg, 10x60kg), 10sæt x 10reps med 100kg (dobbelt overhåndsgreb og svedige hænder gjorde det også til en fin grip workout)

Supersættet med

Leg extensions - 10sæt x 10reps op til stakken men de sidste 4sæt kun med 150kg)

Pulldowns behind The neck - 10sæt x 10reps med 80-100kg

Supersættet med

Decline bænkpres - 10sæt x 10reps med 100kg

Incline dumbell Press - 10x24kgs, 10x30kgs, 10x34kgs (ingen sovs tilbage i patterne)

Supersættet med

Skrå mave - 3sæt x 10reps

Dumbell curls - 5sæt x 10reps med 14-22kgs håndvægte

Pushdowns - 5sæt x 10reps

Supersættet med

Statiske hold i toppen i en chinup - 5sæt

Laterels i kabelfætter - 5sæt x 10reps

Har været lidt off med energi de sidste par dage og en costaevertebral låsning har drillet samt et irriteret grundled i min ene stortå. Ved ihvertfald at jeg ikke skal træne tunge enhånds swings da de før har irriteret min ryg.

Klassisk vægttræning bb style er dog ren terapi for min krop...

Link to comment
Share on other sites

Din træning er vanvittig. Ganske enkeltMen en sten der ikke er vejet, vejer ikke noget Troels. Det burde du vide

Tusind tak.

Stenen er skam blevet vejet. 49,7kg på personvægten. Jeg har været så fræk at runde op til 50kg i nogle af mine indlæg.

Men kan godt se at mit indlæg omkring stenen er lidt kringlet. Mente vidst bare at da jeg var ude og hente stenen havde jeg ikke vægten med tog bare en sten som jeg synes føltes tilpas tung/let.

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak.

Stenen er skam blevet vejet. 49,7kg på personvægten. Jeg har været så fræk at runde op til 50kg i nogle af mine indlæg.

Men kan godt se at mit indlæg omkring stenen er lidt kringlet. Mente vidst bare at da jeg var ude og hente stenen havde jeg ikke vægten med tog bare en sten som jeg synes føltes tilpas tung/let.

Arhhhh så er det Approved ©

Led workload du holder med den

Link to comment
Share on other sites

Troels! Du skal komme til Farum og vise Blackice og jeg, hvordan man bliver stærk. Det er du nemlig ret dygtig til, det der med at være stærk.

Haha, der er sgu ikke nogen af de vægte jeg har flyttet fornyeligt som både dig og Blackice ikke nemt kan klare. Men udover det så ville jeg elske sådan en stærkmandstræning som i laver engang imellem. Læser med stor begejstring og misundelse om de træningspas der.

Godt selskab giver som regel lige 10-15% ekstra på styrken..

Link to comment
Share on other sites

Haha, der er sgu ikke nogen af de vægte jeg har flyttet fornyeligt som både dig og Blackice ikke nemt kan klare. Men udover det så ville jeg elske sådan en stærkmandstræning som i laver engang imellem. Læser med stor begejstring og misundelse om de træningspas der.

Godt selskab giver som regel lige 10-15% ekstra på styrken..

Jeg betaler for broen, og Kauf ligger have og kage til

Just saying........

Link to comment
Share on other sites

Shit...nu føler jeg mig presset :-D

Lyder sgu godt. Er desværre ikke så fleksibel for tiden med 2 blebørn men ok det skulle vel nok kunne lade sig gøre med lidt planlægning :-)

Fint nok. Vi kommer til dig. Men så sørger du for legetøj (-;

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 17ende august middag til eftermiddag. Hvad siger hr. Kauf og hr.sortis til det?

Ps. Jeg er slap Irl...

Er du på øen alligevel da?

Anyway, det er jo super at man sidder her og spiller smart, og så kan jeg ikke svare når det kommer til stykket. Lige nu ser det ud til at jeg er nød til at tage til US igen i August, men jeg ved endnu ikke hvornår. Det finder jeg dog ud af i ugen der kommer

(PS. Man bliver IKKE stærk af at være i US)

(PSS. Hold nu op med det pladder. Kauf og jeg er kun stærke på video, så det går lige op)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke bænke 10x100. Eller lave 10x10x100 i pulldown. Jeg kan kun løfte mærkelige ting på dumme måder.

Jeg har en 3/4 aftale d. 17, som først bliver endeligt bekræftet d. 13. Hold mig lige op på det!

Link to comment
Share on other sites

Er du på øen alligevel da?Anyway, det er jo super at man sidder her og spiller smart, og så kan jeg ikke svare når det kommer til stykket. Lige nu ser det ud til at jeg er nød til at tage til US igen i August, men jeg ved endnu ikke hvornår. Det finder jeg dog ud af i ugen der kommer(PS. Man bliver IKKE stærk af at være i US)(PSS. Hold nu op med det pladder. Kauf og jeg er kun stærke på video, så det går lige op)

Ja, skal faktisk over omkring Sengeløse den dag alligevel.

Sidst jeg var i us tabte jeg 10kg på 2,5måned så kan kun give dig ret :-D

Jeg kan ikke bænke 10x100. Eller lave 10x10x100 i pulldown. Jeg kan kun løfte mærkelige ting på dumme måder.

Jeg har en 3/4 aftale d. 17, som først bliver endeligt bekræftet d. 13. Hold mig lige op på det!

Haha, nej selv med splitten i toppen af stakken så er 10x10 i pulldowns umuligt for dig...Rights:-D

Ok, så venter vi bare og ser :-D

Link to comment
Share on other sites

Led led træning Troels :O

Jeg er meget misundelig over, hvis stærke MOLboer mødes og løfter underlige ting. Old School (mini) MOL-træf?

Mange tak. Husker stadig vores event hvor vi bar rundt på hinanden og de hjemmebyggede håndvægte. Også superfedt.

Eller de 3timers lange træningspas i obbc med nær max i alskens løft efterfulgt af druktur... Ak ja. Der var engang man var ung og kunne holde til det:-D

Link to comment
Share on other sites

Mange tak. Husker stadig vores event hvor vi bar rundt på hinanden og de hjemmebyggede håndvægte. Også superfedt.

Eller de 3timers lange træningspas i obbc med nær max i alskens løft efterfulgt af druktur... Ak ja. Der var engang man var ung og kunne holde til det:-D

Hvor gammel er det nu du er? Jagden bænker over 200. Så shut up and lift

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share