Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Roberto<< Mange tak :smile: Og du løfter da også selv nogle lede kg i kranløftet :devil:

Damn<< Tak :smile:

Hoosier<< Mange tak :smile:

Pumaen<< Thanks, champ :smile:

Grinder<< Mange tak. Det er Hc Ørstedkolleget. Men jeg kan også sige at der absolut heller ikke kunne være flere kg på stangen. Der var lige plads til låsene.

Maaa'<< Mange tak. Og det brændte også godt og har også sat sig som DOMS i erectoren :w00t:

Loonie<< Hey. Super. Der var den længe ventede film :w00t: Man må sige at det er ret tæt på at de er helt oppe. Det er lidt svært at bedømme når man selv løfter. Den må helt klart være der næste gang jeg maxer :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hippo<< Mange tak for billederne :cooldance: Nu når de 235kg ikke blev foreviget på film så er det rigtigt fedt at du har taget nogle billeder af det :4thumbup:

Moos<< Jeg har desværre ikke set dine knækogere. Havde den store oprydning på mit kammer igår men der dukkede ikke nogen op :raisebrow: Ærgeligt hvis du har mistet dem.

Henning<< Tak, og i lige måde. Det var sgu en rigtig fed aften. Superunderholdende når Vind og Bøffen begynder at svine hinanden til. Og så håber jeg at du kan huske vores lille væddemål som lød:

Flest reps med 300kg i benpres indenfor et halvt år. Øvelsen skal udføres på den sorte benpres i centret, og vinderen får en kasse øl af taberen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Flest reps med 300kg i benpres indenfor et halvt år. Øvelsen skal udføres på den sorte benpres i centret, og vinderen får en kasse øl af taberen :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Og du har væddet med Bøffen, husk det. :wink::4signme:

Og hvis jeg taber, så giver jeg fandme en kasse guldøl og så deler vi den. :bigsmile::king:

Og Moos, du har ikke noget at gøre her i det væddemål. Du kunne bare have været med til festen, ris til egen røv jo. :bottom:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC. Stadig uden træningsplan. Men træning efter lyst:

Pulldowns (horizontal ryg) - 8sæt x 6-12reps (Fed øvelse. Som sidder godt imellem skulderbladene)

Kelso shrugs - 12x60kg, 12x80kg, 12x80kg

Olympisk squat - (8x60kg), 10x100kg, 10x100kg, 10x100kg (Stille og rolig omgang squat. Jeg har stadig lidt ondt i min venstre skulder efter low bar powerlifting squat i lang tid. Prøvede derfor med stangehøjt placeret på nakken idag samtidig med et greb helt ude ved skiverne. Kørt uden bælte)

Benpres - 10x200kg, 20x300kg (Efter et væddemål med Henning, blev jeg lige nød til at se hvor mange jeg kunne tage med 300kg i benpres på nuværende tidspunkt. De blev til 20reps som syrede pænt meget)

Siddende læg - 3sæt x 20reps

Dragon Flags - 2sæt x 6reps

Incline dumbell press - 12x25kgs, 12x30kgs, 12x35kgs, 7x40kgs, 10x30kgs, 10x30kgs (Var lidt svag her idag. Alle de reps tærer på én når man ikke er vant til det)

Tate press - 12x17,5kgs, 10x20kgs, 10x20kgs

Push downs - 3sæt x 10reps

Kabel flyes - 4sæt x 12reps (Pump på patten :w00t: )

Lidt biceps og bagside skulder.

En fin træningsdag som startede med at jeg mødte en cut krage ude i omklædningen og en opsat Hurra der var opsat på at brænde efter en mindre træningspause :smile:

Masskinen brænde som sædvanligt igennem i et af sine marthon træningspas og bøffen havde nærmeste slået lejr ved bænkpressen igang med sine 30 sæt :blink:

Link to comment
Share on other sites

Wow?! Oprydning?!   

Nå, ja, det var bare hvis nu det var... Så har jeg mistet dem... ÆV 

Ellers ville du nok også have kunnet lugte dig frem til dem 

Interessant væddemål! Det er næsten så jeg får lyst til at vædde en kasse med, at Henning bakker ud 

Hvis de mod forventninger dukker op så siger jeg selvfølgelig til :smile:
Og du har væddet med Bøffen, husk det. 

Og hvis jeg taber, så giver jeg fandme en kasse guldøl og så deler vi den. 

Jeps. Det mindede jeg ham også om idag. Jeg tror at han havde håbet, at jeg havde glemt det i min rus :devil:

Du må da prøve benpressen en af dagene. Det var ikke fordi at det var vildt tungt. Men efter 10reps syrede det helt vildt i quads´ne. Har allerede begyndende lår DOMS og det er ikke fra squatten :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens diskopump i Nyborg:

Incline dumbell press - 12x20kgs, 12x22kgs, 12x24kgs, 12x26kgs, 12x28kgs, 12x30kgs (Kg'ene ser lidt pivede ud, men det sad sgu rigtigt god i patten :smile: )

Brystpres maskine - 6sæt x 12reps (Alle kg'ene på maskinen)

Laterels i maskine - 4sæt x 8-12reps

Dumbell Rows - 3sæt x 15reps med 40kgs håndvægt

Pulldowns - 1sæt

Benpres - 1sæt

Erector maskine - 1sæt

Hammercurls - 8sæt x 8reps med 16-20kgs håndvægte

Rotator cuff øvelser - 2 øvelser af 2sæt x 12-20reps

Masser af pump uden at være tungt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hallo hr onkel. Jeg har lige tjekket din dødløft-video. Det er søreme en interessant metode¸ du har valgt at implementere i løftet. I den forbindelse påbyder min nysgerrighed mig¸ at spørge om du nogensinde har oplevet ikke at få ordentligt fat i stangen og så simpelthen slå en dobbelt eller måske endda trippel baglæns salto?

Med venlig hilsen Heffe :smile:

:w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nej, dig tør jeg sgu ikke at have med Thomas. Du er jo blevet en rigtig højrepper og så er du immervæk den person jeg kender der har taget mest i benpres
Hehe...og så er det jo heller ikke fair at det ikke er på samme maskine. Der er jo immervæk MEGET stor forskel på benpres maskiner. Jeg vil tro at jeg kan tage omkring 40-50 reps med 300 kg på den nede i Olympia. Ved ikke hvor hård den i har i Odense er ??
Men du kan da godt være med for sjov. Du får bare ikke en kasse bajer af mig hvis du vinder

Fair nok. Men lad mig nu se hvad i tager. Jeg gider jo ikke kæmpe for en sejr, hvis i ligger på flere 100 nu :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share