Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Højrep træning i Nyborg:

Incline dumbell press - 12x22kgs, 12x24kgs, 12x26kgs, 12x28kgs, 12x30kgs, 12x32kgs (Startede 2kg tungere end sidste onsdag. Stille og roligt med håndvægtene helt nede og rører ved skulderne)

Bryst press maskine - 6sæt x 12reps med hele stakken.

Laterels i maskine - 6sæt x 6-12reps

Skulderpres maskine - 3sæt x 8reps

(Lang pause)

Front squat i smithrack - 6sæt x 6reps med 70kg (Brændte sgu godt i quads og i maven. Første gang jeg prøver den øvelse)

Stivbenet dødløft med håndvægte - 6sæt x 10reps med 2x40kgs håndvægte

(Lang pause)

Dumbell Rows - 3sæt x 15reps med 40kgs håndvægte

Pulldowns - 3sæt x 8reps

Barbell spidercurls - 4sæt x 8reps med 40kg

Mave - 3sæt x 30reps

Desværre ikke særligt mange elever og lave program til for tiden. Men fik da trænet en del selv istedet :blush:

Det var ren højrep træning det hele og det giver en rigtig god fornemmelse i kroppen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrændning i OBBC:

Bænkpres - 10x50kg, 6x90kg, 2x110kg, 2x120kg, 2x120kg, 1x130kg, 1x140kg (På med Hippos trøje Fury str 46. Et nummer større end min) 1x150kg(Ikke ned), 1x160kg(Nogenlunde løft), 1x170kg(Fint løft. Dog lidt tung i toppen)

Manta Ray Olympisk squat - 6sæt x 6reps med 120kg (Uden bælte. Brændte dælme godt i maven med den Manta Ray. Stangen ligger meget højt oppe. Men god øvelse da den ikke brænder min skulder af :smile: )

Reverse band bænkpres - En masse sæt op til en singel på 175kg med pause på brystet hvilket er PR. Kern og Hippo brændte også for vildt i denne øvelse :devil:

Dødløft - 6x60kg, 4x100kg, 1x150kg(Alm), 1x150kg(Sumo), 1x170kg(alm), 1x170kg(Sumo), 1x190kg(Alm), 1x210kg(Alm), 1x210kg(Sumo), 1x230kg(Alm) (Var lidt afbrændt i mellemgulvet efter mantaray squatten, men god fart på når singlen på 230kg der var en smule tung)

Rigtig god styrkeløft træningsdag. Ikke nogle vilde Pr's men rigtigt hyggeligt at træne med Slænget der virkeligt forstår at brænde igennem :smile:

Tror iøvrigt jeg har tabt mig da jeg fik mit bælte ind i et hul det ikke har været meget længe. Og det på trods af at jeg lever pisse usundt. Nå, på den igen med de lede protein shakes :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lidt let træning på kollegiet:

Bend over Rows - (12x50, 10x70kg) 8x90kg, 8x90kg, 8x90kg, 8x90kg, 8x90kg, 8x90kg

Bænkpres - (10x50kg, 3x90kg) 10sæt x 2reps med 110kg (Med pause på brystet)

Stille og rolig omgang træning: Bend over rows er nu engang en af de mest komplette rygøvelser, idet at det er en af de få rygøvelser der træner hele ryggen. Absolut ikke den bedste lat øvelse i mit hoved men meget alsidig og tidsbesparende blot at kører den øvelse :smile:

Link to comment
Share on other sites

En solid træningsrunde i OBBC:

Box squat(Under parrel) - (6x60kg, 6x60kg), 3x100kg, 3x100kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x150kg(PR), 3x160kg(PR), 3x170kg(PR :cooldance: ), 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg (Rigtig god runde og jeg havde slet ikke troet at jeg kunne få 3 reps med 170kg. Min gamle Pr er 1 rep med 160kg som var sindsygt hård. Kør iøvrigt box squat Wsb stile med pause på boxen :smile: )

Læg - 4sæt x 12-20reps

Dødløft i dragt - 6x80kg, 3x100kg, 3x120kg, 1x160kg, 1x160kg(Sumo), 1x180kg, (Stropperne op) 0x210kg(Syningerne var ved at gå i mine stropper da jeg gik ned så ville ikke løfte i frygt for at syningerne gik helt op :dry: ) (Ned med stropper) 1x210kg,

Sumodødløft - 5sæt x 5reps med 160kg (Halv dragt)

Goodmornings(Smal stand) - 6x60kg, 6x60kg, 6x80kg, (Bælte på), 6x100kg, 3x120kg, 3x140kg(TUNG, men også udligning af PR), 6x100kg

Gluteham Raise - 2sæt x 8reps (Lækkert. Lang tid siden jeg har kørt den)

Supersættet med

Mave - 2sæt x 20reps

Floorpress - (8x60kg, 8x60kg, 6x80kg), 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg

Side press - 1sæt x 6reps med 27,5kgs håndvægt

Tatepress - 10x15kgs, 8x20kgs, 6x25kg(Pr, mener jeg), 18x15kgs (Brændt aw)

Dumbell curls - 1sæt x 20reps med 15kgs håndvægte (Super stict janefonda stil)

Rigtig god træningsdag med god power og energi. Var også i centret i omkring 2 1/2 time. Fik snakket med Englen og Baardi og lige hurtigt hilst på Ripper. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ahh ok, jeg troede din metal var en viking.

Er selv ret glad for min... jeg har læst rundt omkring på boards, at metal viking er go' til bred stand squat og den aln. metal squatter, er go' til sumodødløft, lyder weird, men den skulle være go' nok.

Jeg vil nemlig gerne prøve en Metal Viking til bred stand squat.

Link to comment
Share on other sites

Ahh ok, jeg troede din metal var en viking.

Er selv ret glad for min... jeg har læst rundt omkring på boards, at metal viking er go' til bred stand squat og den aln. metal squatter, er go' til sumodødløft, lyder weird, men den skulle være go' nok.

Jeg vil nemlig gerne prøve en Metal Viking til bred stand squat.

Nææ, det er bare en ganske normal Metal squatter som du også har. Synes faktisk at det er en rigtig god dragt. Jeg har før prøvet dødløfte i den, men der gav den ikke noget fordi jeg stropperne var for løse. Siden er stropperne syet ind, men de syninger var ved at gå op idag, da jeg dykkede efter stangen i ren kamikaze stil. Så ville ikke ødelægge dragten på dødløft når den nu er så god at squatte i :smile:
Nasty workcapacity!!!!

Hvad siger kropsvægt og mål efterhånden?

Mange tak! Jeg havde også fået en del kaffe på arbejdet idag og jeg skal ikke have mere end 2-3kopper så er der virkelig krudt i røven på mig :laugh:

Jeg svinger nok imellem 97-100kg men i øjeblikket nok mest på 98kg efter jeg holdt op med at tage kreatin.

Målene kender jeg ikke men er stadig 187høj :wink: Og armene er nok omkring de 42cm. Jeg træner ikke så meget biceps. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fik snakket med Englen og Baardi og lige hurtigt hilst på Ripper

Hehe jsc forvekslede os også ved første møde :laugh: Syntes dog der er synlig forskel på os :tongue:

Du må da forresten lige sige til hvis du har planer om at frekventere fredagsbaren på IOT, en dag ved lejlighed....så skal jeg gerne joine til en leeee' omgang grafrakka :4drunk: :boobs::beer:

Leee' boxsquat btw. :devil:

--

Grinder

Link to comment
Share on other sites

Grinder<< Thanx :smile: Ja, jeg er da helt klart, klar på nogle øl ovre på Reciprokken. Jeg var iøvrigt derovre i fredags og få nogle juleøl. Det var sgu fedt. Der var live musik og stive tøser :4thumbup:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

DAARRNNN!!.....så ellers godt et par let påklædte nissetøsser stavre rundt oppe i kantinen....tænkte nok jeg burde have været nede at kigge! Nå men....du må lige give et vink hvis du kommer forbi derude!

--

grind'

Link to comment
Share on other sites

Dagens runde i Obbc med uhyret Baardi Builder:

Kabel Rows - 10sæt x 6-12reps op til hele stakken (God volumen)

Face pulls - 4sæt x 10reps

"Pin press squat ala halve squats med pause på Pins'ne - 6x70kg, 3x120kg, 2x160kg, 1x180kg(MISS :blink: Damn, hvor er jeg slap fra den position. Ingen tvivl om at jeg kunne nakke et alm. squat med den, men denne her øvelse er altså lee), 3x160kg, 3x160kg, 3x160kg (Nasty)

Sumo dødløft - 6x110kg(Alm), 1x140kg(Alm), 5x170kg(Sumo), 5x170kg, 5x170kg(Alm), 5x170kg(Sumo), 5x170kg(Sumo) (Det var sgu noget tungt lort idag. Bedre drive på det enkelte sæt i alm. stil)

Bænkpres - (6x80kg, 6x80kg), 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 1x140kg, 1x140kg, 1x140kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 1x140kg, 1x140kg, 1x140kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg (Fin runde bænk. Jeg var bare lidt træt efterhånden da jeg kun havde fået ET enkelt stykke rugbrød hele dagen, og der var klokken ca.17. Fik et par bananer og en shake midt i træningen og det var sgu tiltrængt)

Boardpress(3") - 3x140kg, 3x150kg, 3x140kg

French press - 3sæt x 12reps med 50kg

Plate Raise - 3sæt x 10reps med 25kgs skive

Lidt mave og kabel biceps curl med Baardi tilsidste :smile:

Ikke den vilde styrke idag, men heller ikke nogen dårlig dag, da volumen var fin og jeg fik kørt både squat, bænkpres og dødløft. Den manglende styrke hænger nok lidt sammen med den manglende kost :blush::smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Hehe! En af mine kammerat ringede lige og sagde at en anden af mine kammerater havde været med i et af de indslag i "God Aften Danmark", hvor man kører op af rulletrappen og bliver filmet. Det sjove var, at han spillede sangen:"Gamle fisk" på sin guitar, som er en sang jeg lavede engang i 6klasse :cooldance:

Det er bare noget møj jeg ikke så det :mad:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! En af mine kammerat ringede lige og sagde at en anden af mine kammerater havde været med i et af de indslag i "God Aften Danmark", hvor man kører op af rulletrappen og bliver filmet. Det sjove var, at han spillede sangen:"Gamle fisk" på sin guitar, som er en sang jeg lavede engang i 6klasse :cooldance:

Det er bare noget møj jeg ikke så det :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Royalities... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share