Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Det er koldt og mørkt udenfor for tiden og vi er kun på vej mod mørkere tider, derfor er det vigtigt, at kunne drømme sig lidt tilbage til i sommer på de tidspunkter hvor vejret var godt.

Jeg sad lige og så nogle billeder fra min tur til Rumænien her i sommer og synes jeg ville smide lidt billeder i min log fra turen:

Her er et billede af mig ved swimmingpolen (Sød pige i baggrunden iøvrigt :bigsmile: ):

post-858-1100217218_thumb.jpg

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal nok ligge nogle flere billeder op senere. Det væreste ved det er at billederne slet ikke kan gengive hvor lækre de tøser i virkeligheden er. Vildt sensuelle :bigsmile:

Dagens træning i OBBC:

Squat - (6x90kg, 6x90kg), 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x150kg, 3x160kg, 3x170kg(PR :smile: ) (Fin squat runde. Teamede op med Baardi her)

Sumo dødløft -(Opvarmning), 8singels med 175kg

Bænkpres - (6x90kg, 6x90kg(, 2x110kg, 2x110kg, 2x110kg, 2x110kg, 2x120kg, 2x130kg, 1x140kg (Alle med pause hertil), 5x120kg, 5x120kg

Dumbell curls - 3-4sæt op til en 3er med 36erne hvilket er pr.

Nogenlunde runde uden at være prangende. Squatten trak op :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning på kollegiet:

Bend over Rows - 12x50kg, 10x70kg, 8x90kg, 8x90kg, 10x130kg(PR)

Military press - 10x50kg, 6x70kg, 6x70kg, 1x80kg, 1x85kg(Udligning af Pr), 1x90kg(PR :bigsmile: )

Bænkpres - (10x50kg, 6x90kg, 3x110kg) 5sæt x 5reps med 130kg(Jævn tung efter militærpressen men stadig med oversku' :smile: )

Fin lille omgang træning hvor styrken var god. Sikkert også ok at jeg ikke fik trænet ben idag, da ryggen lænden har været lidt brugt efter 3 dødløft dage i sidste uge.

Squatfather<<

Jaja. Hvor meget fizz fik du dernede og hvad kostede det?

Hehe, ja, det er ikke godt at vide :wink: Men man betaler da ikke for sådan noget :wink:

Link to comment
Share on other sites

Baardi<<

Come on, Troels..... fortæl nu hvad de tager i timen, er det lige så billigt som i Tjekkiet?

Var det feeee' i Silkeborg? Du ville være stolt af os i Svendborg.... der gik grafrakka i den

Hehe, jeg så seriøst ikke nogen der lignede ludere der hvor vi var. Det var sgu et helt cool sted :smile:

Det er sgu fedt i fyrede den af i Svendborg. Jeg ville rigtigt gerne have været med, men det var heldigvis også en fee fest i Silkeborg :cooldance:

Altså, pænt tøj og deo koster også en slags penge.

Det kan der være noget om. Good point :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share