Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Kæft hvor er det sjovt, det der  :laugh:

Total stodderstil! Jeg kan sagtens forestille mig sårn' et par hanhunde luske omkring og kigge på OMME BAWI og smugfotografere  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg husker en film af Baardi og færingen af nogle tøser fra Slemborg af... :devil:

Den slags gør jeg slet ikke. :innocent::king:

Troels

:4thumbup: :cooldance:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Kæft hvor er det sjovt, det der  :laugh:

Total stodderstil! Jeg kan sagtens forestille mig sårn' et par hanhunde luske omkring og kigge på OMME BAWI og smugfotografere  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg husker en film af Baardi og færingen af nogle tøser fra Slemborg af... :devil:

Den slags gør jeg slet ikke. :innocent::king:

Troels

:4thumbup: :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror stadig jeg har den liggende, hvis det er. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Kæft hvor er det sjovt, det der  :laugh:

Total stodderstil! Jeg kan sagtens forestille mig sårn' et par hanhunde luske omkring og kigge på OMME BAWI og smugfotografere  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg husker en film af Baardi og færingen af nogle tøser fra Slemborg af... :devil:

Den slags gør jeg slet ikke. :innocent::king:

Troels

:4thumbup: :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror stadig jeg har den liggende, hvis det er. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Det har jeg også. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Granhof<<

God stil der onkel 

Du har sq været heldig at slippe for blå øjne 

Hehe! Pigerne kunne netop godt lide blå øjne, ikke at forveksle med dem man får når man får en på hovedet :wink:

Baardi<<

Kæft hvor er det sjovt, det der 

Total stodderstil! Jeg kan sagtens forestille mig sårn' et par hanhunde luske omkring og kigge på OMME BAWI og smugfotografere

Hehe, ja det var dælme også en fee ferie :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens runde i OBBC:

Squat - (10x60kg, 2x100kg, 2x100kg, 1x130kg) 5sæt x 5reps med 150kg(PR :smile: Var jævnt tungt men kørte udemærket.Med bælte)

Front squat - 3sæt x 10reps med 60kg (Uden bælte)

Shrugs - 4sæt x 12reps

Gluteham Raise - 2sæt x 8reps

Bænkpres med bands - 10x25kg, 3x65kg, 3x85kg, 3x95kg, 3x105kg, 3x115kg, 3x125kg(Tungt), 3x95kg, 3x95kg, 3x95kg, 3x95kg, 3x95kg, 3x95kg (Konkurrence greb. Alle med pause på brystet)

Bænkpres med dobbeltband - 6x25kg, 3x65kg, 3x95kg, 3x105kg, 3x115kg(Tungt), 3x95kg 3x95kg, 3x95kg, 3x95kg, 3x95kg, 3x95kg (Alle kørte med lillefingeren på ringen og med pause på brystet)

Sidepress - 3sæt x 8reps med 27,5kgs håndvægt

Mave - 3sæt x 20reps

Preacher curls - 3sæt x 12-20reps

Rigtig god træningsrunde med god styrke og masser af energi :smile: Der var ikke mange moller i hulen idag men mødte da Englen og Kragen.

Jeg prøvede lige nogle highpulls som kragen var igang med inden jeg tog hjem. Meget sjov øvelse :smile:

Som det kan ses så kørte jeg med bands idag. Dette var dog ikke rigtige bands, men nogle terapi elastikker som jeg har lagt dobbelt og faktisk fået nogle rigtig fine bands ud af det. De kostede mig ingenting og så er de fine til DE træning. Jeg vil tro at de svarer sådan ca. til minibands. Kraftkurven er dog lidt anderledes men stadig med tungere i toppen og lettere i bunden :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Dagens runde i OBBC:

Pulldowns(Horizontal ryg) - 10sæt x 6-12reps

Squat - (8x60kg) 20sæt x 3reps med 100kg (6 af sættene med 2sek pause i bunden. En ordentlig røvfuld sæt hvor jeg varierede lidt med standbredden :smile: )

Læg - 3sæt x 20reps

Bænkpres - (10x50kg, 6x70kg, 1x90kg), 3x110kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x130kg, 3x145kg, 3x147,5kg, 3x120kg, 3x120kg, 3x120kg(Jeg fulgte med Nicolai Holsting i alle sættene så der blev også trænet en masse Kæwe :laugh: )

Bænkpres med Bands - 10sæt x 3reps med 100kg(Her kørte jeg en rigtig fee omgang WSB DE bænkpres sammen med Ptpoul hvor vi holdt pauserne nede til det minimale. Der blev kørt uden pause på brystet. Jeg må indrømme at farten i reppene var begrænset tilsidst da jeg var ved at være godt brændt af :cooldance: )

Tatepress - 4sæt x 8-12reps med 17,5-22,5kgs håndvægte

Dragon flags - 2sæt x 8reps

En rigtig god træningsrunde med en helvedes masse sæt i squat og bænkpres :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens runde på kollegiet:

Bend over Rows - 12x50kg, 12x50kg, 8x90kg, 8x90kg, 8x110kg, 16x90kg (Fin runde)

Powercleans og rent pres - 6x60kg, 6x70kg, 6x75kg (Dælme hård øvelse. Ren cardio)

Bænkpres med bands - (10x55kg, 3x95kg) 5sæt x 5reps med 115kg + bands (En led omgang bænkpres. Pissefedt at kører med bands)

Dumbell triceps extension - 4sæt x 10reps med 16kgs håndvægt

Rigtig fin træningsrunde med fin energi og power :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens runde i OBBC med Bamzfar og Honning:

Pullups - 3sæt x 8reps (Lang tid siden jeg har kørt den. Lidt hårdt at komme igang med den igen)

Squat - 8x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 1x130kg, 1x140kg, 1x165kg (På med knæbind) 1x185kg, 1x195kg(Miss. Knæbindende var ikke for godt lagt, så døde halvvejs oppe), 1x195kg(Ikke dyb nok men kom op. Denne gang lagde Baardi knæbind og selvom den ikke fik fuld skrue med at stramme dem, så var de meget strammere end dem jeg lagde på mig selv. Havde lidt for meget respekt for vægten til at banke den helt i bund desværre)

3x140kg, 3x140kg, 3x140kg(Alle tre sæt med ultra løse knæbind som var de samme på alle tre sæt)

Front squat - 3sæt x 10reps med 60kg (Uden bælte)

Dimel deadlift - 2sæt x 12reps

Bænkpres med bands - 10x30kg, 3x70kg, 3x70kg, 3x100kg, 3x120kg, 3x130kg, 2x140kg, 1x150kg( :devil: Lee'), 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg (Super runde bænkpres med masser af power i pattøjet. Hvad man ikke har i bentøjet må man have i patten :smile: De 150kg var ikke ligefrem kønne og også vildt hårde, men når man tænker på, at de hjemmelavede bands ca. ligger 25-35kg på i toppen og 5-10kg i bunden, så er det en vægt jeg er ret glad for at jeg kunne presse :smile: Der blev iøvrigt ikke kørt med pause på brystet idag)

High incline bænkpres - 3sæt x 10reps med 70kg (Stille og roligt)

Push downs - 3sæt x 10-12reps

Hammercurls - 2sæt x 6reps

Sidebend - 3sæt x 16reps med 30kgs håndvægt

Rigtig fed omgang træning. Desværre var poweren i bentøjet ikke lige til en ny PR i squatten, men jeg tog heldigvis revanche i bænken. Desuden var workloaden helt tilfredsstillende idag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg blev lokket til lidt ekstra træning nede på kollegiet:

Ez-bar barbell curls - 5sæt op til en 8er med 62,5kg

Reverse barbell curls - 3sæt x 10reps

Læg - 1sæt x 16reps

Dragon flags - 2sæt x 6reps (God stil idag)

Da jeg trænede fullbody igår og skal træne fullbody imorgen var det ikke det vilde det kunne blive til. Så kan jeg springe mavetræningen over imorgen :smile:

Fik iøvrigt en gang massage af min ryg idag. Det var tiltrængt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OBBC:

Dødløft - 6x60kg, 3x100kg, 1x140kg, 1x140kg, 1x160kg, 1x180kg, 1x180kg, 1x200kg, 1x200kg, 1x220kg, 1x240kg, 1x210kg(100kg i den ene side og 90 i den anden, så den blev trukket lidt skævt), 1x200kg, 1x200kg, 1x200kg, 1x200kg(Solid omgang dødløft hvor jeg Teamede op med JesperT. De 240kg var ret hårde i toppen fordi at stangen klistede til lårene, men ellers var poweren ret god idag :smile: )

Powercleans - 10sæt x 1reps med 80kg

Box squat - (8x60kg, 3x100kg), 5sæt x 5reps med 120kg

Pull behind the neck - 4sæt x 8-20reps

Pulls i maskine - 3sæt

Bænkpres med bands - 5sæt x 3reps med 100kg + 1sæt x 1reps med 130kg

Boardpress med bands(4") - 3x160kg, 3x170kg, 3x180kg(LEE' :devil: En rigtig god runde hvor jeg teamede op med Baardi og Ptpoul :smile: ) Hov glemte lige:14x130kg x bands til 4"board tilsidst

Plate Raise - 2sæt x 12reps med 20kgs skive

Da jeg ankom til træning så jeg pludseligt at Obbc havde udstille en CoC, og jeg tænkte;"Hva´er de nu begyndt at sælge dem her?Kanon" De viste sig dog at være den eneste de havde og den købte jeg for sølle 100kr og så var det endda en 1et, som lige passer til min grebsstyrke pt :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Jesper<<

fedt at træne med dig! Enormt inspirerende at se hvad super-eksplosiv dødløft er for noget. Har virkelig aldrig set så meget startstyrke før 
:blush: Mange tak. Hurtighed i dødløft er en af mine forcer. Jeg fik faktisk at vide af Tonni(Landsholdstyrkeløfter med et dødløft over 300kg), at han ikke var istand til at løfte 200kg så hurtigt som mig, til Moltræf IV :w00t:

Tilgengæld skal man skal man lede længe efter større triumbue når det bliver tungt :crybaby:

Stadig pinlig berørt over min fadæse som vægtpåfylder  Er pænt glad for, at der ikke skete noget

Det skal du ikke tænke på. Der skal lidt mere til at ødelægge mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kost i denne weekend indtil videre:

4 store romkugler

En fransk hotdog

En alm hotdog

En pose chips

3liter jollycola

1/2 liter dr.pepper

2 stykker hvidt brød med nutella

En frysepizza

25 øl

halv liter snaps

Ca. en kande kaffe

+ en julefrokost i fredags med dertil tilhørerende julemad

Det kan godt være at jeg skal spise en smule mere "rent" de næste par dage :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg ankom til træning så jeg pludseligt at Obbc havde udstille en CoC, og jeg tænkte;"Hva´er de nu begyndt at sælge dem her?Kanon" De viste sig dog at være den eneste de havde og den købte jeg for sølle 100kr og så var det endda en 1et, som lige passer til min grebsstyrke pt

hehe.... sikkert den Coc som der engang skulle være afhentet i OBBC efter en auktion over en 10 af slagsen her på MOL... :laugh:

De har sikkert bare troet at det var sådan en høj rep dims fra Intersport.... :tongue:

Din kostplan for sq næsten Krea's til at ligne en konkurrence diæt.... :blink::w00t: :4thumbup:

Ser ellers godt ud med træningen... lee' volume også :devil:

Link to comment
Share on other sites

hehe.... sikkert den Coc som der engang skulle være afhentet i OBBC efter en auktion over en 10 af slagsen her på MOL... 

De har sikkert bare troet at det var sådan en høj rep dims fra Intersport.... 

Din kostplan for sq næsten Krea's til at ligne en konkurrence diæt....   

Ser ellers godt ud med træningen... lee' volume også 

Mange tak :smile: Ja, jeg må også sige at jeg var lidt overrasket over at de havde en Coc gripper til salg i OBBC. Ingen tvivl om at de ikke anede hvad det var for en tingest :laugh:
God varieret kost du holder dig.

Hehe! Det smager ihvertfald godt :4thumbup:

Baardi<< Den historie kan jeg godt huske. Der må være noget godt i sådan nogle romkugler. Jeg har iøvrigt også haft et af mine bedste træningspas med 4 studenter brød i sækken :w00t:

Prehn<< Hehe! Thanks. Det kunne være at jeg skulle til at drikke en guldøl efter hvert træningspas ligesom dig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at starte op på et nyt program fra i morgen af.

Jeg har spurgt Henning om han gad at lave et program til mig, da jeg følte at jeg havde brug for noget ny inspiration. Hver gang jeg prøver at bixe et program sammen bliver det ofte næsten det samme. Kunne være skægt at kører en andens program for en gang skyld.

Jeg har iøvrigt ikke set programmet endnu. Men glæder mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share