Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Jeg regner med at starte op på et nyt program fra i morgen af.

Jeg har spurgt Henning om han gad at lave et program til mig, da jeg følte at jeg havde brug for noget ny inspiration. Hver gang jeg prøver at bixe et program sammen bliver det ofte næsten det samme. Kunne være skægt at kører en andens program for en gang skyld.

Jeg har iøvrigt ikke set programmet endnu. Men glæder mig :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad tid træner du? Jeg kan være der mellem kl. 15 - 16

Skal bla. lave volume pattøj og DE benbøjning :bigsmile:

Iøvrigt, du gik glip af en fed bytur igår med Vind ogBøf :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hvad tid træner du? Jeg kan være der mellem kl. 15 - 16

Skal bla. lave volume pattøj og DE benbøjning 

Jeg træner også deromkring! Omkring kl 15:30 ville passe mig fint :smile: Jeg ved ikke hvad jeg skal træne endnu. Det bestemmer Honning :smile:
Iøvrigt, du gik glip af en fed bytur igår med Vind ogBøf

Øv! Er ikke meget for at gå glip af gode fester, men der var også fest på kollegiet, så sad heldigvis ikke bare derhjemme og var flittig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvad tid træner du? Jeg kan være der mellem kl. 15 - 16

Skal bla. lave volume pattøj og DE benbøjning 

Jeg træner også deromkring! Omkring kl 15:30 ville passe mig fint :smile: Jeg ved ikke hvad jeg skal træne endnu. Det bestemmer Honning :smile:

Iøvrigt, du gik glip af en fed bytur igår med Vind ogBøf
Øv! Er ikke meget for at gå glip af gode fester, men der var også fest på kollegiet, så sad heldigvis ikke bare derhjemme og var flittig :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

15.30 lyder feeee'!

Tidligere på dagen var jeg fucked up vissen, Vind har mega ondt i skallen og Bøf har jeg ikke hørt fra :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Her er så det nye program som Henning har lavet til mig:

Mandag:

Bænkpres*5 x 2-3 80-90%

Boardpress 5 x 3 3RM** 2’ eller 3’ board

Rows 4 x 8 -

Squat* 5 x 2-3 65-70%

Rear laterals 5 x 8-12 -

* Helst med bands eller udstyr. Intensiteten forbliver den samme.

** Sidst kendte 3RM bruges, og der må ikke sættes ny 3RM i omkring 6-7 uger.

Onsdag:

Skulderpres 4 x 8-12 -

Dødløft* 5 x 2-3 70-85%

Chins 4 x 8-12 -

Rows 4 x 8-12 -

Curls 4 x 8-12 -

Flyers 4 x 8-12 -

* Helst med bands eller udstyr. Intensiteten forbliver den samme.

Fredag:

Squat 5 x 2-3 85-90%

Boxsquat 5 x 3 3RM** Høj box, 5 cm ovre parallel

Bænkpres* 5 x 2-3 65-75%

Triceps 5 x 8-12 -

Side Laterals 2 x 8-12 -

* Helst med bands eller udstyr. Intensiteten forbliver den samme.

** Sidst kendte 3RM bruges, og der må ikke sættes ny 3RM i omkring 6-7 uger.

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Så kan du jo også sige, at det er dit eget program.

Hehe! Det har jeg nu slet ikke lyst til at sige. Meningen er nemlig at jeg vil prøve en andens program for en gangs skyld.

Første dag på HFF(HenningFriisFormula)-Power a/s:

Bænkpres - 10x50kg, 6x90kg, 3x90kg, 1x120kg, 1x130kg, 1x140kg (På med bænkprestrøjen) 1x160kg(Ikke ned), 1x165kg(Ikke ned), 1x170kg(Ikke ned), 1x180kg(Kom ned. God pause på brystet og blev presset op men lettede røven), 1x180kg(Miss. For tung) (Kører sgu slet ikke med trøjen. Min styrke i både alm. bænkpres og bænkpres med bands er steget betydeligt. Men når trøjen kommer på så spiller det ikke. Jeg tror at trøjen er for lille efterhånden, at den hæmmer mig for meget. Det er immervæk snart et år siden at jeg lavede 175kg godkendt til ER Open i bænkpres endda med lidt overskuu. Dengang kunne jeg ihvertfald ikke tage 170kg Raw som jeg kan nu. Skal nok have en ny trøje på et tidspunkt. Synes bare ikke lige der er penge til det)

Board press i trøjen - 3sæt x 3reps med 160kg til 2" board (Udemærket)

T-bar Rows - 6sæt x 10-12reps

Squat - (6x70kg), 5sæt x 3reps med 110kg (Kom til at kører lidt for let. Skal være 65-70% af mit max som er 180kg, hvilket svarer til 117-126kg. Gør nok ikke noget. Jeg synes jeg er meget lidt eksplosiv i squatten)

Rear laterels (Mågen) - 5sæt x 12reps med 12kg (Mr.Måge himself Baardi tjekkede stil og den blev godkendt :w00t: )

Mave / hyperextension (Let) - 2sæt x 20reps af hver øvelse

En ok træningsrunde, med masser af Moller i huset. Specielt skal vi ligge mærke til at Hesten var tilbage i fuldt trav :smile:

Tak, for hjælpen med trøje og spotning, gutter :smile:

Det er dog et rigtigt diskoprogram Henning har lavet til mig. Jeg føler jo næsten ikke jeg har trænet ben, med 5x3 i squatten. :laugh: Men sikkert ikke helt dumt at fokusere lidt på kvalitet i stedet for kvantitet i lidt tid, og få noget fart i benene :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det havde jeg også de første par gange..... mågen is da shiiat!

Vi bliver slet ikke til at styrer, det virker som den vilde cocktail af AAS, væksthormon og insulin :laugh:

Blev lokket ned i motionsrummet på kollegiet idag. Så lige en ekstra lille træningsdag udover programmet.

Closegrip bænkpres - (10x70kg, 6x90kg), 3sæt x 8reps med 110kg (Easy weight)

Side bend - 2sæt x 12reps med 42kgs håndvægt

Leaning onearm laterels - 4sæt x 10reps

Lidt blandet mave. Bla. forevisning af dragonflags til nogle nede i hulen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det havde jeg også de første par gange..... mågen is da shiiat!

Vi bliver slet ikke til at styrer, det virker som den vilde cocktail af AAS, væksthormon og insulin :laugh:

Blev lokket ned i motionsrummet på kollegiet idag. Så lige en ekstra lille træningsdag udover programmet.

Closegrip bænkpres - (10x70kg, 6x90kg), 3sæt x 8reps med 110kg (Easy weight)

Side bend - 2sæt x 12reps med 42kgs håndvægt

Leaning onearm laterels - 4sæt x 10reps

Lidt blandet mave. Bla. forevisning af dragonflags til nogle nede i hulen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:4signme::nonono::wink:

Link to comment
Share on other sites

Henning<< Jeg ved det :blush:

Prøvede dog at træne noget jeg ikke skal træne imorgen. Derfor blev der kørt lidt smal bænk. Nu blev der også kørt tung bænkpres i går, så kan sådan en gang let smal bænk være god restitution :wink:

Jeg tror sgu nok at programmet skal fungere. Der bliver dog nogle små ændringer i det at jeg eksempelvis ikke er istand til at kører reps i bænkpres trøje. Og reps i dødløft er heller ikke min kop the. Men nu ser vi. Jeg hopper ihvertfald en tur i Champion dragten i morgen til en gang dø'løft. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Henning<< Jeg ved det :blush:

Prøvede dog at træne noget jeg ikke skal træne imorgen. Derfor blev der kørt lidt smal bænk. Nu blev der også kørt tung bænkpres i går, så kan sådan en gang let smal bænk være god restitution :wink:

Jeg tror sgu nok at programmet skal fungere. Der bliver dog nogle små ændringer i det at jeg eksempelvis ikke er istand til at kører reps i bænkpres trøje. Og reps i dødløft er heller ikke min kop the. Men nu ser vi. Jeg hopper ihvertfald en tur i Champion dragten i morgen til en gang dø'løft.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig skal tingene tilpasses, men du kan også køre med bands eller den slags jo. :wink::4smartass:

Desuden, når der er ændret i programmet, så kan jeg til hver en tid fralægge mig al ansvar såfremt noget går galt. :4signme::innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig skal tingene tilpasses, men du kan også køre med bands eller den slags jo. 
Jeg smider også nogle bands på, på den lette bænkpresdag på fredag :wink:

Jeg ser programmet som en fin mulighed for at få lavet lidt udstyrstræning og hoppe måske i trøjen igen på mandag :smile:

Desuden, når der er ændret i programmet, så kan jeg til hver en tid fralægge mig al ansvar såfremt noget går galt. 

Hehe! Jaja, men så kan du jo heller ikke høste noget af æren hvis jeg laver raketter med Brian Siders Max om en måned :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share