Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

:yahoo: ONSDAG D. 14/3 :yahoo:

KL 11.30: 25 MIN MED HUNDENE

KL 17.30: 35 MIN :walking:

Endnu en dag med kanon vejr :4thumbup:

Fik sat de förste blomster i krukker :sun: og sat alle sneredskaberne tilbage i bagerste hjörne i skuret. Nu varer det heldigvis MANGE måneder inden de skal i brug igen :tongue: Det meste af haven er stadig däkket af sne, men en uges tid mere, så skulle der gerne väre mere grönt :bigsmile:

Käft hvor jeg bare elsker forår :yahoo::wub:

I morgen sidste bänk i tröje inden FM bänk :superman:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:bottom: TRÄNING TORSDAG D. 15/3 :bottom:

KL 11.00: 40 MIN MED HUNDENE

KL 16.00-18.15:

20 MIN UDSTRÄKNING

BÄNKPRES

2 x 12 x 20kg

2 x 8 x 35kg

6 x 45kg

3 x 52,5kg m.stop

1 x 60kg m.stop ALT for tung i dag :tongue:

2 x 70kg --> 3"

+TRÖJE

2 x 80kg -->3"

1 x 90kg -->2"

0 x 95kg :devil: ramte gaflerne i höjre side

0 x 95kg :devil::devil: det samme!!!

1 x 95kg :4thumbup: GODT SÅ!!!

1 x 90kg MEGA LET!!!

DECLINE DB PRESS

10 x 12kg

8 x 16kg

2 x 6 x 20kg

Let vägt, men sväre at styre med hovedet nedad :nonono:

PEC DECK

2 x 10 x 20kg

2 x 8 x 25kg

liiiight weight

ABS 50 reps :4thumbup:

Bänken körte en smule bedre end sidste gang og der er bestemt potentiale til 95 näste week end.

Jeg rammer brystet perfekt med de 95 på alle 3 forsög og den ryger mega let fra brystet, men höjre arm vil ikke de sidste 5 -7 cm så den välter ind i racken. PISSE irriterende :blink: Den sidste på 95 blev kämpet op i höjr side og röven var vist ikke helt i til sidst. 90 var vist ny fart rekord, den var helt perfekt, så naturligvis startvägt igen :newtongue:

I morgen ben dag UDEN squat :blink:

:wink:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

FREDAG D. 16/3

40 min PW

40 min massage

:battery: :battery: TRÄNING LÖRDAG D. 17/3 :battery: :battery:

Fredagens träning blev flyttet til lördag. Var alt for trät til at kunne träne inden massage i går. En god nattesövn hjalp!!! :4thumbup:

KL 13.00 - 14.45

UDSTRÄKNING 15 MIN

FRONT SQUAT

2 x 8 x 20kg

4 x 6 x 30kg

Jape hjalp med teknikken og det blev helt godt til sidst, men FUCK det var hårdt!!!

sumo DÖDLÖFT

8 x 50kg

8 x 60kg

3 x 6 x 70kg

LEG PRESS

10 x 100kg

10 x 150kg

10 x 175kg

6 x 200kg

6 x 225kg

10 x 250kg

Jeg har fået besked på at lave höje benpres for at styrke min dödlöft. 3 sidste sät var höje, men stadig for lette, 25kg mere näste gang!

STIF LEG DEADLIFT

8 x 20kg

8 x 25kg

3 x 8 x 30kg

Liiiight weight :tongue:

LEG EXTENSIONS

5 x 8 x 30kg

100 reps abs :crazy:

GREEAAAAT träning!!! Stadig let det meste af vejen, men det er jo også off season träning :innocent: Der er uden tvivl DOMS på vej alligevel.

Lördag aften arbejde, söndag formiddag arbejde, mandag formiddag arbejde, eftermiddag smal bänk og raw board press.

GOD WEEK-END :superman:

:4thumbup:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:gun2: TRÄNING MANDAG D. 19/3 :gun2:

Nästen ingen DOMS fra lördagens ben träning, så jeg må jo have taget det for let :4whip: Mere vägt näste gang!!!! :superman:

KL 10.30: 40 MIN MED HUNDENE

KL 16.20 - 18.00:

15 MIN UDSTRÄKNING

SMAL BÄNK

2 x 10 x 20kg

2 x 8 x 32,5kg

6 x 42,5kg

5 x 47,5kg

3 x 52,5kg

ikke for mange sät i dag, der er jo stävne på lördag :smile:

BOARDPRESS til 4"

5 x 55kg

5 x 60kg

5 x 65kg

3 x 70kg

3 x 75kg :devil:

Wiiiihh, go power i trisserne

CABEL PUSH DOWN

8 x 40kg

3 x 6 x 50kg

INCLINE BICEPS DB CURL

8 x 8kg

3 x 8 x 10kg

50 sät abs

Lidt hurtig träning, men kom igennem det jeg havde planlagt. Skulle dog have haft lidt mere til biceps, men pyt :innocent:

Go power i armene, der var til mindst et par stykker mere på de 75.

I morgen dödlöft, smal stand og 100 kg på stangen. Det skal nok blive pänt hårdt :innocent:

:crazy:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:annoyed: TRÄNING TIRSDAG D. 20/3 :annoyed:

KL 11.00: 25 MIN MED HUNDENE

KL 16.30 - 18.30:

Min ryg var MEGA öm fra boardpressene mandag, men eftersom der er bänkstävne lördag og jeg skal squatte torsdag, blev jeg ligesom nödt til at kämpe mig igennem dödlöften :sneaky2:

20 MIN UDSTRÄKNING

DÖDLÖFT smal

2 x 10 x 20kg

2 x 8 x 40kg

6 x 55kg

5 x 70kg

5 x 80kg

3 x 90kg

3 x 100kg :crazy:

De kom op, men könne var de vist ikke :innocent:

RACK PULL fra 17cm box

3 x 1 x 105kg

2 x 1 x 95kg

3 x 2 x 75kg

Det gik virkelig ad HELV... til!!!! Overhovedet ingen power at träkke med fra det punkt og Sanna blev ved med at hive vägt af til jeg kunne göre det med ret ryg :nonono:

BACK EXTENSIONS

4 x 8 x +10kg

REVERSED FLYES

4 x 8 x 6,5kg

KL 19.00: 35 min :walking:

Käft det körte ikke godt i dag. Hvis min sumo teknig er dårlig, så er det her godt nok ubeskriveligt forfärdeligt!! :nonono::surrender:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej og hallo...

bare lige et opråb om at south-park-kick-ass-2-3700244.jpg

i weekenden og se til at komme med updates :4whip:

btw.. jeg så at manden fik 265 op fra bröstet onsdag i sidste uge.. hvilken tröje?

Höhh, jeg kan ikke se dit billede... :nonono: men tak tror jeg :smile:

Opdates skal nok komme flyvende i löbet af dagen. :superman:

Det var i Katanaen. Han starter på 255 eller 260 lördag, så må Mikko jo bare fölge med hvis han kan NOOOOTTT! :laugh:

Bare et mindre problem... Jape har feber i dag og noget mave influenza..... som ALTID för SM :tongue: Han VIL bare ikke indrömme at det er nerver :nonono:

Link to comment
Share on other sites

:tease:TRÄNING TORSDAG D. 22/3 :tease:

KL 13.00 - 15.00

20 MIN UDSTRÄKNING

BÄNKPRES

3 x 10 x 20kg

3 x 5 x 30kg

5 x 40kg

SQUAT

2 x 10 x 20kg

8 x 35kg

8 x 50kg

5 x 8 x 60kg :crazy:

BOX SQUAT

5 x 5 x 50kg

eeeeasy :4thumbup:

LEG PRESS

10 x 75kg

10 x 100kg

10 x 125kg

6 x 150kg

6 x 175kg

60 reps abs

Ikke flere vägte i dag. I morgen noget udsträkning og en lang gåtur, lördag Finsk mesterskab i bänkpres.

Ligger til en 3. plads så der er igen noget at kämpe for :4thumbup:

KL 18.00 45 min med vovsen :superman:

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Höhh, jeg kan ikke se dit billede... :nonono: men tak tror jeg :smile:

Opdates skal nok komme flyvende i löbet af dagen. :superman:

Det var i Katanaen. Han starter på 255 eller 260 lördag, så må Mikko jo bare fölge med hvis han kan NOOOOTTT! :laugh:

Bare et mindre problem... Jape har feber i dag og noget mave influenza..... som ALTID för SM :tongue: Han VIL bare ikke indrömme at det er nerver :nonono:

Underligt...

Nå, så lykkedes det endelig :4thumbup: når du nu nävner Mikko så så jeg i Kontula at hans fin/nordiske rekord "kun" er bogfört til 265?? er det helt normalt at man lader det sidste 1/2 kilo väre unoteret?

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

Underligt...

Nå, så lykkedes det endelig :4thumbup: når du nu nävner Mikko så så jeg i Kontula at hans fin/nordiske rekord "kun" er bogfört til 265?? er det helt normalt at man lader det sidste 1/2 kilo väre unoteret?

Nej det skal da väre det präsise tal.

På Nordisk SL siden er den slet ikke kommet på endnu, der skal man selv sende nogle papirer ind for at få det ändret. Jape måtte endda få Kenta til at skrive til dem, og klage for de rettede det ikke, selv om han både ´habve sendt mail og brev.

Link to comment
Share on other sites

FINSK MESTERSKAB I BÄNKPRES 24/3 2007

11 löftere fra TNT stillede op, så der var lagt op til en travl dag for både löftere og hjälpere.

Jeg kunne for 1. gang i 2 år have min mand som hjälper og det var sku skönt!!! Han er jo den som kender mig bedst og ved hvordan min tröje skal sidde, hvad han skal huske mig på og ikke mindst hvornår jeg bare vil sidde for mig selv og koncentrere mig (läs: gå rasende frem og tilbage og snerre af mig selv :4ranting: )

Indvejning kl 10.00: 67,3 kg

Jeg var i gruppe 3, så god tid til at spise, drikke kaffe og sludre med de andre löftere.

Jeg var ikke nervös overhovedet, så det var faktisk en ret hyggelig formiddag.

Kl ca 12.00 begyndte jeg at sträkke lidt ud og få gang i kroppen og 10 over begyndte jeg opvarmningen.

OPV:

10 x 20kg, 8 x 30kg, 6 x 40kg, 4 x 50kg, 1 x 60kg, 2 x 70kg ->3" board

TRÖJE: 3 x 80kg ->3" 1 x 85kg ->4cm

Alt var meget let og styrken föltes rigtig god!! :4thumbup:

Vi var 6 i min gruppe og medalje så ud til at blive svärt, men ikke umuligt. Min startvägt vidste jeg at jeg kunne få uden problemer, men vidste også at meget mere var der nok ikke til. En startede på 107,6, en på 97,5 og så var vi 2 på 90. Jeg havde Mepa til at styre taktikken, så jeg skulle bare löfte...

1 LÖFT: 90kg UNDERKENDT 2 - 1

Vägten föltes rigtig nem, kom fint til bryst og selv om det var en MEGET lang pause de gav mig, så kom den flyvende fra brystet. Gik lidt i stå i höjre side på et tidspunkt, men selv om jeg stadig pressede sagde dommeren rack og jeg fik 2 röde :devil::devil::devil: Käft jeg var gal!!! Jape var henne og snakke med dommerne, men jeg havde åbenbart også haft lettet röven en smule, så der var ikke noget at göre :4slap:

Jeg satte alligevel vägten op til 92,5kg for jeg kunne märke at styrken var helt i top, så lidt kunne jeg godt lege med i kampen om medaljer.

2. LÖFT: 92,5kg UNDERKENDT 3 - 0

Igen let vägt, kom flyvende fra brystet, men höjre side ramte ind i gaflerne og selv om jeg kämpede, så var det altså for tungt at trykke dem med op :crazy: FOR HELVEDE DA!!!! Jeg HAVDE jo sagt til mig selv at jeg skulle ligge mig längere nede på bänken, så det ikke skete :nonono:

Nu var der en smule pres på og jeg gik frem og tilbage ude bagved og skäldte ud på mig selv og min latterlige teknik.

Sidste löft, fuld opbakning fra salen og en attitude (läs: arrighed) der vist blev snakket en del om bagefter :innocent: og SÅ var den der!!!

3. LÖFT: 92,5kg GODKENDT 2 - 1 PR med 2,5kg

YEEEEEESSSSSS kanon löft, 1 röd for fod stillingen.

Jeg er rigtig godt tilfreds, men en smule ärgelig over at jeg ikke fik et forsög på 97,5 som ville have väre bronce. Jeg er HELT sikker på at styrken var til det!! Aldrig er mine löft kommet så let fra brystet. Tröjen var perfekt stram, men teknikken ville bare ikke :tongue:

Jape löftede senere på dagen og selv om han havde haft mave influenza det meste af ugen, så fyrede han er HELT KANON stävne af!!!

255kg i 1. löft. Tröjen blev slet ikke hevet ned foran for at han var sikker på at den ville komme til brystet. Den kom op i flot bane, men var noget tung. Gränsen til VM var hjemme og han lå i front.

2. löft på 265kg var endnu bedre löft og endda noget nemmere. Tröjen var rykket godt ned foran så den hjalp perfekt.

3. löft ändrede vi 2 gange for at väre sidste til at löfte, men han fik den helt forkert ned, så den blev for tung på halvvejen.

1. Pladsen var hjemme det var en plads til VM i Thisted også. :superman:

Det var hans 1 guld medalje til Finsk mesterskab og det selv om han har både sölv fra EM og guld fra VM. Så en rigtig glad mand jeg tog med hjem og KÄFT jeg var stolt af ham :wub: Det er sku ikke nemt at fyre SÅ godt et stävne af, efter 2 års pause.

Resultater kan i finde her: http://www.suomenvoimanostoliitto.fi/SM_20...o/Tuusniemi.htm

Rigtig hyggelig dag og god insats fra hele TNT!! Tusind tak alle sammen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det gjorde i jo godt begge to :4thumbup:

Selv om du ikke prøvede på de 100 som du lovede mig :sneaky2:

Flot løft charlotte :4thumbup:

Lidt ærgeligt at der skulle gå et par forsøg med at få et godkendt løft. Et tryk på de 100 kg ville være nice, du er jo ikke ret langt fra :superman:

Næste gang...ok så har vi aftalt det....

1000 tak drenge :wub:

Jeg må arbejde noget mere med den teknik i tröjen, så jeg altid kan få et nemt 1. löft og så pröve de sjovere vägte i 2. og 3. löft.

100 kg, näste gang I PROMISE!!!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med resultatet :bigsmile:

Mange tak. Du må jo bare tage nogle flere kilo på i stedet for at köre diät hele tiden, så er du da hurtigt oppe på de samme kg :4thumbup:

Tillykke med stævnet.

Näääää, er du stadig aktiv her på MOL? :4thumbup: Länge siden du har väret forbi for at drille :tongue:

Mange tak for komplimentet, er overrasket over at der ikke stod: "Er det ikke på tide du runder de 100" :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har väret syg mandag og tirsdag, så har ikke lavet meget andet end at ligge i sengen. :cry3: Tirsdag kunne jeg dog heldigvis overskue at gå en halv time med hundene i det dejlige vejr. :sun:

TRÄNING ONSDAG D. 28/3

KL 11.00: 50 min med hundene :cooldance::sun:

Var stadig langt fra på toppen, så körte färre sät end planlagt og kun en enkelt support både til ben og bryst. Slog tirsdagens bänk sammen med squatten for at kunn eholde fri torsdag :smile:

SQUAT

2 x 10 x 20kg

2 x 6 x 40kg

5 x 55kg

3 x 70kg

+WRAPS

1 x 85kg :chicken:

1/2DRAGT

2 x 100kg

1 x 120kg

WALK OUT:

1 x 140kg

ALT föltes MEGA tungt at squatte med. Slet ingen power i bunden i dag :tongue:

BEN PRESS

10 x 100kg

10 x 150kg

10 x 175kg

6 x 200kg

6 x 225kg

6 x 250kg

gik ok, men også tungt :unhappy:

BÄNKPRESS

15 x 20kg

15 x 25kg

10 x 30kg

10 x 35kg

5 x 8 x 40kg

Pyyyyhhh, det gir doms!!!

INCLINE DB PRESS

8 x 12,5kg

8 x 15kg

6 x 17,5kg

55 reps abs i maskine :4thumbup:

Ikke meget at sige om det :innocent: Jeg har bare ikke meget energi endnu.

Faktisk var det 1. gang jeg havde feber mens jeg har boet i finland og det er over 3 år nu!!! Heldigvis, for det er da ikke särlig morsomt!! :nonono: Torsdag träningsfri, fredag sumo dödlöft :superman:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Mange tak. Du må jo bare tage nogle flere kilo på i stedet for at köre diät hele tiden, så er du da hurtigt oppe på de samme kg :4thumbup:

Näääää, er du stadig aktiv her på MOL? :4thumbup: Länge siden du har väret forbi for at drille :tongue:

Ja, nu skal jeg ned i 56kg klassen :tongue:

Som ikke er speciel sjovt....

Sqauttede ellers 135kg til træningsamling med en vægt på 57 :devil:

Men nu må vi se hvordan det kommer til at gå til DM....

Link to comment
Share on other sites

Ja, nu skal jeg ned i 56kg klassen :tongue:

Som ikke er speciel sjovt....

Sqauttede ellers 135kg til træningsamling med en vægt på 57 :devil:

Men nu må vi se hvordan det kommer til at gå til DM....

Det er vel ikke noget du SKAL! Du välger forhåbentligt selv hvilken klasse du stiller op i ?? Eller hvad?

Jeg kan ikke forestille mig at det er nogen fordel for dig at gå så langt ned i vägt. Styrken får du jo da i hvert fald ikke mere af!!! Jeg gider ikke träne 4 - 5 gange om ugen og så bare smide al styrken väk ved at väre på diät konstant.

Motivationen forsvinder da også på et tidspunkt hvis du aldrig har fremgang!!! For 2 år siden var du på 160 i squat til träning og nu er du glad for 135???!!! Det er da ikke optimalt!!

Sorry, men det er bare min mening!! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share