Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

Min squat og bänk körer godt og teknikken har jeg lärt for lääääänge siden. Dödlöft lärer jeg bare ALDRIG!!!! :dry:

Men ud over det, så har du ret!! Det er bare nemmere at fokusere på det der IKKE fungerer!! Det er nok bare bedst at gemme til OFF SEASON !

Det er bare PISSE BELASTENDE at det hver eneste gang för stävne er dödlöften der ikke bliver bedre!!! Selv raw er jeg gået ned i styrke det sidste halve år :mad:

Du må lære mig at squatte, så kan jeg lære dig at dødløfte. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kimi verdensmester, så er hele Finland vel oppe og ringe?

dog holdt jeg med Hamilton, så nedtur herfra, har aldrig vænnet mig til at se Kimi i en Ferrari :sneaky2:

JEP! KIMI IS THE BEST!!!!! HURRRRRRAAAAAAA

:4jumpy::firebounce::4jumpy::firebounce::4jumpy::firebounce::4jumpy::firebounce::4jumpy::firebounce::4jumpy::firebounce:

Det var jo totalt spändende til sidste sekund! Selv jeg sad og heppede de sidste 10 runder!!! :superman:

Jeg er sikker på det det ikke er sidste gang han vinder den titel, så du kan lige så godt vänne dig til det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lördag arbejde fra 6.30 - 14.00. Hjem og gå en lille tur med vovserne og så i haven sammen med manden og rive blade sammen :cooldance: Kun 5 grader, men solen skinnede og det var rigtig dejligt med frisk luft! Og så går det jo noget hurtigere når man er 2 :wub:

Inden det blev mörkt gik jeg 50 min PW. Uhh, det bed godt i kinderne med den kolde luft :cold:

Söndag igen op og på arbejde, men gik allerede kl 12.30. Hjem og så 30 min PW med hunden og derefter igen lidt havearbejde. Med 3500 m2 have, er der EN DEL blade at rive sammen :gal:

Kl 14.45 da vi körte ind til byen for at tage sol inden träning havde jeg kun siddet ned for at spise og jeg var RIGMELIG kvästet!! Jeg sov först 20 min i solariet og derefter 20 min på gulvet mens Jape var i sol :sleeping: så jeg var en smule ör i toppen da vi begyndte at träne :laugh:

TRÄNING SÖNDAG D. 21/10

20 MIN UDSTRÄKNING

TRÄK TIL BRYSTunderhåndsgreb

10 x 25kg

10 x 35kg

8 x 40kg

3 x 8 x 45kg

LOW ROW

10 x 30kg

10 x 35kg

10 x 40kg

2 x 8 x 45kg

Light weight på begge ryg övelser, men mange reps :4thumbup:

BÄNKPRES

20 x 20kg

12 x 27,5kg

8 x 35kg

6 x 42,5kg

5 x 50kg

3 x 3 x 55kg

SMAL BÄNKPRES

8 x 30kg

6 x 35kg

3 x 5 x 40kg

TRICEPS PUSH DOWN

10 x 35kg

10 x 40kg

3 x 8 x 45kg

Light träning, lige hvad kroppen havde brug for! :4thumbup: Er igen nået dertil hvor jeg gläder min til at stävnet er overstået, så jeg kan träne mere afslappet :violin: Den sidste måned har väret hård at komme igennem, men nu er der heldigvis kun 2 hårde träninger tilbage inden d 3/11 hvor jeg har stävne :weight_lift:

Mandag endnu en fridag, så jeg kan sove länge og slappe lidt af inden MAX SQUAT!!! Jeg har allieret mig med med et par godt hjälpere, så mon ikke det går bedre end sidste uge :kickass:

Link to comment
Share on other sites

Tung squat på programmet i dag, så jeg sov så länge jeg kunne (8.30 :tongue: ) og nussede rundt herhjemme det meste af dagen. Fik gået 40 min med hunden i formiddag, vasket en masse töj, gjort hytten ren og var en time i haven. Solen tittede frem og så er det jo ikke nemt at blive indenfor :bigsmile:

Jeg synes jeg pröver at spise så meget jeg kan, men alligevel er vägten gået ned på 66 - 66,5kg om morgenen :nonono: Må vist til at tälle mine proteiner igen, så jeg ikke mister for meget styrke inden stävnet :superman:

TRÄNING MANDAG D. 22/10

Udsträkning 20 min

SQUAT

2 x 8 x 20kg

8 x 35kg

6 x 50kg

3 x 70kg

+WRAPS

3 x 85kg

1 x 100kg

1/2DRAGT

1 x 120kg

1/1DRAGT

1 x 135kg

1 x 145kg

0 x 152,5kg :mad:

Föltes slet ikke så tungt, men de "kloge" sagde at jeg var for blöd i ryggen. Jeg kalder det trät i ryggen, men det er vel det samme :annoyed: De kom i hvert fald ikke mere end halvvejs op :gun2:

BEN PRES

10 x 50kg

10 x 70kg

10 x 90kg

3 x 8 x 110kg

lidt light pump til stängerne

STIF LEG DEADLIFT

4 x 8 x 25kg

Ikke mere for i dag. Gik ikke helt så godt som jeg havde håbet, men så tager jeg bare det mere näste lördag :bruce: Styrken föles rigtig god, men jeg er åbenbart bare lidt i overträning. Jape har lovet at gå lidt med hundene i näste uge, så jeg kan spare mine ben. Går jo rigeligt når jeg er på arbejde :crazy:

I morgen tager jeg endnu en light skulder/biceps träning og onsdag träningsfri.

:yo:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes jeg pröver at spise så meget jeg kan, men alligevel er vägten gået ned på 66 - 66,5kg om morgenen :nonono: Må vist til at tälle mine proteiner igen, så jeg ikke mister for meget styrke inden stävnet :superman:

Indröm det bare...

Jeg sov först 20 min i solariet

Det er alt det BB pjat :4flex: som koster på vägten, det er din underbevidsthed der er på diät :tongue: Snart begynder du at squatte i bikini og hamstre pro-tan :tease:

Hvad med lidt video af de to sidste squats?

Link to comment
Share on other sites

Indröm det bare...

Det er alt det BB pjat :4flex: som koster på vägten, det er din underbevidsthed der er på diät :tongue: Snart begynder du at squatte i bikini og hamstre pro-tan :tease:

Min underbevisthed på diät hmmm, den skal jeg lige tänke over :hmmm:

Er det noget den föler sig tvunget til eller hvad?? Jeg må lige have en snak med den!! :nono:

Og så er det jo ikke BB vel!! det er bare lidt disco for at holde liv i musklerne. Jeg kan jo ikke holde til alt det tunge SL träning :newtongue: PISSE irriterende at musklerne restituerer fint, men led og knogler osv ikke kan holde til det!

Hvad med lidt video af de to sidste squats?

Video kommer nok senere i dag.

Eller måske jeg bare venter med at poste mere video för efter stävnet! Mepa har lovet at tage med som fotograf og så er hun jo altid god til lidt :4whip::smilerock::rocketwhore::bruce:

Link to comment
Share on other sites

TRÄNING TIRSDAG D. 23/10

En let omgang disco. Egentlig mest for at snakke med Sanna om VM turen :blahblah::rolleyes:

20 MIN UDSTRÄKNING

SQUAT SCISSORS

2 x 12 x 20kg

3 x 12 x 30kg

EZ-BAR UPRIGHT ROW

10 x 12kg

10 x 17kg

3 x 6 x 22kg

REVERSED FLIES

4 x 8 x 6,5kg

EZ-BAR BICEPS CURL

12 x 12kg

10 x 14,5kg

10 x 17kg

8 x 19,5kg

8 x 22kg

6 x 24,5kg

ABS: 12 + 12 + 12 + 12

Det var vist det! Fik da lavet en smule, selv om det mest var snak :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag var fridag, så jeg sov länge, gik med hunden og körte derefter ind til byen og shoppede lidt :rolleyes: Jape var färdig på arbejde allerede kl 13, så vi kunne träne tidligt :4thumbup:

Träningen stod på sidste gang i tröjen inden stävne og eftersom jeg har taget den MEGET med den sidste uges tid, var der god power i trisserne i dag :bruce:

TRÄNING TORSDAG D. 25/10

15 min udsträkning

BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

2 x 8 x 30kg

6 x 40kg

5 x 47,5kg

3 x 55kg

1 x 62,5kg

1 x 70kg -->2"

1 x 77,5kg -->3"

+TRÖJE

2 x 85kg -->3"

1 x 90kg super nem

1 x 95kg en smule skäv udsträkning, men ellers også ok.

RAW

3 x 70kg -->3"

2 x 2 x 75kg -->4"

lidt let til toppen :bigsmile:

DECLINE FLIES

4 x 8 x 6,5kg

KICKBACKS

10 x 10kg

3 x 6 x 12,5kg

Whhiiii, super power i trisserne!!!!

ABS: 12 + 12 + 12

Let omgang i tröjen, men jeg fik ikke lov til mere af Jape :nono: Han er noget streng :flipa: Men på den anden side ville jeg nok väre konstant i overträning hvis det ikke var for ham :innocent:

Näste träning bliver först lördag, hvor den står på let dödlöft.

:4flex:

Link to comment
Share on other sites

Fredag var träningsfri og heldigvis for det, for jeg havde de vildeste mavekramper om morgenen og var nödt til at gå fra arbejde efter 1,5 time :cry: Jeg kunne slet ikke stå oprejst og da helt umuligt passe 200 sultne hotelgäster :crazy:

Så jeg körte op til lägen, som absolut synes jeg skulle köre på hospitalet, MED DET SAMME!! Jeg körte nu bare hjem og spiste havregröd inden jeg gik i seng og da jeg vågnede nästen 5 timer senere, havde jeg det meget bedre! Underlig, men det er ikke förste gang jeg har prövet det! Jeg ved bare STADIG ikke hvad FANDEN det kommer af!!! :devil:

I dag lördag tog jeg igen på arbejde og det gik noget bedre. Dog var maven stadig lidt öm og oppustet, men det gik bedre efter jeg fik noget mad i systemet!. Vägten sagde 66 til morgen, så jeg har lidt travlt med at få nogle kalorier i systemet, den näste uge :4mewantfood:

Dagens träning stod på dödlöft op til et par tunge singler og ikke meget mere!

TRÄNING LÖRDAG D. 27/10

15 min udsträkning

DÖDLÖFT

2 x 10 x 20kg

2 x 8 x 50kg

6 x 65kg

3 x 80kg

3 x 90kg

1 x 100kg

1 x 105kg

1 x 110kg

1 x 95kg

Ikke så meget at sige til det. Körte som det skulle!

TRÄK TIL BRYST underhåndsgreb

10 x 30kg

10 x 35kg

8 x 40kg

8 x 45kg

8 x 50kg

ST BICEPS DB CURL

10 x 6,5kg

4 x 6 x 10kg

BICEPS CABEL CURL

4 x 8 x 30kg

BB ROW

4 x 8 x 20kg

Let omgang. Kan godt märke på styrken at jeg har taget den med ro den sidste uge, så mon ikke det bliver endnu bedre näste lördag :superman:

Da vi kom hjem, tog vi vindjakken og hue på og gik 7 km med hunden! 1 time og 5 min tog det! Det synes jeg er meget godt, eftersom der var smattede markveje det meste af vejen! Vi plejer kun at gå ca 4 km, så det var lidt hårdt de sidste 2 km, men det hjälper nu når man er 2 :smile:

I morgen står den på light squat og så light bench mandag!

Flyvende sjov week end til jer alle :cool::wub:

Link to comment
Share on other sites

Ses vi forresten til TEAM SM???

Jeg skal vist sälge kaffe og lägge knäbind det meste af week enden :tongue:

Som det ser ud lige nu så tager jeg med ungerne til DK. Jeg har fri SM-weekenden men hvis jeg får byttet en enkelt arbejdstur så har jeg en uge fri :4thumbup: og så skal ungerne ned og hilse på farmor og farfar. Det er efterhånden et stykke tid siden sidst. Hvis jeg så ikke får den byttet väk så kommer jeg sikkert forbi söndag (har hört rygter om et muligt VR forsög fra Sami Pulinen).

Vi ser hvad det bliver til. Er det forresten meningen at det skal sendes live på nettet?

Link to comment
Share on other sites

Som det ser ud lige nu så tager jeg med ungerne til DK. Jeg har fri SM-weekenden men hvis jeg får byttet en enkelt arbejdstur så har jeg en uge fri :4thumbup: og så skal ungerne ned og hilse på farmor og farfar. Det er efterhånden et stykke tid siden sidst. Hvis jeg så ikke får den byttet väk så kommer jeg sikkert forbi söndag (har hört rygter om et muligt VR forsög fra Sami Pulinen).

Vi ser hvad det bliver til. Er det forresten meningen at det skal sendes live på nettet?

Jeg har ikke hört noget som helst om at det skal sendes på nettet, men det er da ikke umuligt at der er nogen der har fundet på det!! :4disguise: Der er jo en del nörder i TNT :laugh:

Jeg tager til DK mandag - fredag näste uge, for at se til min meget tykke og meget, meget gravide söster!! Hun har efterhånden over 4kg baby i maven, så hun fylder godt!! :banana:

Jeg skal også have et par ER stativer med hjem!! Der sker jo nok lidt med salget, nu hvor vi har fået finsk hjemmeside op at stå!! Tjek Tjek

Ellers er der fälles träning näste lördag d. 10/11!!! Så kunne du jo kigge forbi!

Jape laver en trekamp i udstyr med kropsväkt UNDER 90kg!!! Han er ren BB nu!!! :4flex: Sku ikke meget mand jeg har tilbage efterhånden!!! :crybaby:

Tränings opdate senere i dag, vi har väret uden com et par dage, men nu er den endelig tilbage :wub:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke hört noget som helst om at det skal sendes på nettet, men det er da ikke umuligt at der er nogen der har fundet på det!! :4disguise: Der er jo en del nörder i TNT :laugh:

jeg häftede mig bare ved noget i listen over opgave fordelingen til SM.

: Internet-lähetys: H Kelho ja AinaGroup
Jeg skal også have et par ER stativer med hjem!! Der sker jo nok lidt med salget, nu hvor vi har fået finsk hjemmeside op at stå!! Tjek Tjek

den har jeg set :cool: jeg faldt over linket på SVNLs forside.

Ellers er der fälles träning näste lördag d. 10/11!!! Så kunne du jo kigge forbi!Jape laver en trekamp i udstyr med kropsväkt UNDER 90kg!!! Han er ren BB nu!!! :4flex: Sku ikke meget mand jeg har tilbage efterhånden!!! :crybaby:

Hvor og hvornår? Jeg har arbejde 6-10 og 14-18 men det er muligt at jeg kan arrangere noget. Vi må se hvad det kan blive til.

Det der SKAL helt enkelt filmes, og nej der ka' sku ikke väre meget tilbage af ham.

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Så er juletravlheden og ferien overstået og forhåbentligt er der derfor bedre tid til at opdatere träningen :4whistling:

Jeg blev d. 9/12 moster til 2 fantastisk dejlige og STORE drenge :heartpump: og det var derfor extra dejligt at kunne fejre jul i Danmark i år!

post-6756-1199434228_thumb.jpg

Nikolaj vejede 3370g og Janus 3360g da de blev födt :banana:

3/11 löftede jeg til et lille stävne og fik hevet en MEGET beskeden PR med hjem :rolleyes: Det var jeg noget utilfreds med, eftersom träningen optil var gået ret godt! :king:

Näste stävne er Finsk mesterskab d. 24/2 og det er et MEGET vigtigt stävne for mig! I Finland er der MANGE flere styrkelöftere end i Danmark og derfor er vores mesterskaber naturligvis en del större end i Danmark! Jeg gläder mig HELT vildt!!!! Ca 4 uger för kommer der nominations og det bliver spändende at se hvem/hvor mange der stiller op i min klasse (-67,5) i år.

Jeg er allerede nu i vägt (selv efter 1 uge med dansk julemad :rolleyes: ) men har fra i onsdags lagt mit protein indtag på 150 - 180g om dagen og jeg begynder på kreatin ca 6 uger inden k-dag. Det skulle sammen med hård träning gerne få fedt % lidt ned og det "blöde" julelook til at forsvinde :tongue:

Jeg tager desuden 1xmultivita, 2-3xfiskeolie og 1xmagnesium hver dag.

Min kost er også nogenlunde det samme hver dag, men mere om det senere!

Jeg begyndte träningen mod FM 10 uger för stävne hvilket betyder at jeg nu er i 3. uge og mit program ser ud som fölger:

DAY 1:

SQUAT

hacksquat/legpress 5 sets

legext + leg curl 4 sets

Abs og evt biceps

DAY 2:

BENCHPRESS

db incline flies, easy decline bench,

Abs og evt front shoulders

DAY 3:

DEADLIFT

zercher squat light 5 sets

weighted bag ext 5 sets, T-bar row 4 sets

front pulldowns

Abs og evt back shoulders eller biceps

DAY 4:

Boardpress ( hver 2. uge med tröje) 4 - 6 sets

Narrow bench 4 - 6 sets

cabel french press, rope push down, kickbacks

Abs + calves og evt shoulders

Jeg träner efter program i de 3 store, men har denne gang kun lavet "max of the day" program.

Hjälpeövelserne körer jeg i begyndelsen af programmet hårdt på med, men efterhånden som hovedövelser närmer sig max, skärer jeg ned på reps og kg. Biceps og skulder körer jeg som regel slet ikke de sidste 3 uger för stävne!

I squatten har jeg talt fokert da jeg startede programmet og var derfor denne uge allerede på 140kg :blush: Det er en uge tidligere end planlagt og det betyder at jeg fra nu af kun körer tungt hver 2. uge og den anden uge semi tungt. Jeg har köbt nu squatdragt, så jeg gläder mig til at teste max om nogle uger :4jumpy:

Nok for nu, denne uges träning kommer senere!

Spörgsmål og kommentarer til programmet er som altid velkomne :smile:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

TRÄNING MANDAG D. 31/12

Nästen 10 TNT´ere var samlet til nytårsträning, så der var godt gang i snakketöjet og der var PR´s at hente for de fleste :4jumpy:

Jeg var nået til min 3. squatträning i mit FM Prep program og jeg skulle i min nye Centurium NXG Super + for förste gang :gal: Min gamle dragt er en 34, men den köbte jeg da jeg var i -60, så havde fået en 36 hjem denne gang!

I benene er den MEEEEGAAA stram, men resten var allerede nu for stort! :blink: Det gjorde så ondt i benene at have den på, at jeg var tät på at kaste op efter de 2 förste löft i den!! Derefter blev det noget bedre, men det tog Jape og en anden fyr 10 min at träkke den af mig (mens tårene trillede ned ad mine kinder) og jeg er stadig ( i dag fredag ) gul og blå rundt om benet! Det er sku da ikke smart at den skal syes ca 3 cm ind i hver side, men benene er SÅ starmme!! Nå, pyller til side, det er nok ikke så slemt näste gang :annoyed:

SQUAT

2 x 10 x 20kg

8 x 40kg

5 x 60kg

2 x 80kg

+ wraps

2 x 95kg

+1/2 dragt

3 x 110kg

2 x 125kg

1/1 dragt

1 x 140kg PIV LET!!!

1/2 dragt

5 x 115kg

Stropperne var alt for lange, men jeg prövede alligevel de 140 som mit program sagde og jeg var MEGA overrasket over hvor let de kom op!!

VIDEO af de 140kg kan I se på vores hjemmeside T N T

LEG PRESS

10 x 80kg

4 x 8 x 100kg

let, men ben gjorde alt for ondt til at presse mere!

LEG CURL

3 x 8 x 15kg

LEG EXTENSION

3 x 8 x 20kg

50 reps abs.

Det var en hård omgang og lad mig bare indrömme at jeg holdt benene opad så meget som muligt nytårsaften :innocent:

Link to comment
Share on other sites

TRÄNING ONSDAG D. 2/1

Jeg körte frem mod stävnet i nov rigtig hårdt på i bänken. Styrkemässigt var det ikke noget problem, men mine albuer kunne SLET ikke fölge med og jeg endte med 2 tennisalbuer! Jeg har stadig ondt engang i mellem, men med extra udsträkning og is på efter hård träning, så kan jeg holde det väk! Nu efter 14 dage ferie er det faktisk helt smertefrit, meeeen mon ikke problemet kommer tilbage, når jeg kommer igang med at arbejde igen :annoyed:

Jeg tränger egentlig til en ny bänktröje, men alt det udstyr er jo ikke gratis ( har også köbt knäbind, håndledsbind OG nye dödlöftsko :crazy: ) så jeg valgte squatdragtan i denne omgang! Jeg nöjes derfor med 3 gange i tröjen inden stävnet, da jeg har ret godt styr på den gamle tröje og også for at passe lidt på mine albuer! Finsk mesterskab i bänkpres ligge 4 uger efter SL, så bänkformen skal holdes på toppen indtil da!

BÄNKPRES

BEN OPPE

2 x 12 x 20kg

8 x 30kg

8 x 40kg

4 x 50kg

ALM

2 x 57,5kg

4 x 2 x 62,5kg

6 x 52,5kg

Sanna rackede på de 4 tunge sät og brokkede sig vildt over hvor skävt jeg ligge :innocent:

INCLINE FLIES

4 x 8 x 11kg

2 förste sät skulle have väret på 9kg, men tog forkert, så det blev 4 på 11.... Let nok, men avavav det gav doms!!!

DECLINE BÄNKPRES

8 x 40kg

8 x 45kg

3 x 6 x 50kg

Light weight!!!!!

DB SHOULDERPRESS

2 x 8 x 9,5kg

2 x 8 x 11kg

Også let!

DB FRONT RAISE

3 x 8 x 6,5kg

lidt extra til de foreste delts

Abs 60 reps

God träning uden de store höjdepunkter!

Jeg havde ikke set Sanna siden för jul, så der var MEGET at snakke om og efter jeg var färdig med at träne gik der vist 1 time inden jeg kom ud af dören :innocent::boobs:

:tease:

Link to comment
Share on other sites

TRÄNING TORSDAG D. 3/1

20 MIN UDSTRÄKNING

1. träning i nye dödlöft sko, så jeg havde lidt problemer med balancen.

Länden har gjort ondt det meste af julen, men jeg har ikke fået mig taget sammen til at få massage, så det er bare blevet värre og värre! Det er ikke nogen fordel i dödlöft, så mon ikke jeg hellere må komme afsten inden näste gang :newtongue:

Jeg er begyndt at köre alle de tungere sät som singler, for at styrke inderlår og träne teknikken! Så selv om jeg skriver 3 x 105kg er det 3 singler, men kört uden pause!

DÖDLÖFT

2 x 8 x 55kg

6 x 70kg

5 x 85kg

resten kört som singler

3 x 95kg

+gammel lös Inzer dragt

3 x 105kg

1 x 115kg

1 x 120kg

3 x 4 x 100kg :crazy:

MEGET fokus på teknik, Mepa var coach!!!

ZERCHER SQUAT

8 x 20kg

8 x 30kg

3 x 6 x 35kg

BACK EXTENSIONS

10 x bw

10 x +5kg

3 x 10 x +10kg

T-BAR ROW

2 x 8 x 45kg

2 x 8 x 50kg

FRONT PULL DOWN

8 x 30kg

8 x 40kg

8 x 45kg

8 x 50kg

ABS 50 reps

BICEPS CABEL CURL

10 x 20kg

10 x 25kg

10 x 30kg

8 x 35kg

INCLINE DB CURL

3 x 6 x 10kg

FUCK hvor en marathon träning!!! Nästen ingen snak og jeg var der 2 timer og 20 min :wacko:

Näste träning er lördag efter arbejde!

:cheer:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

TRÄNING LÖRDAG D. 5/3

Et par skadede ishockey spillere, var de eneste tilstedevärende i dag mens jeg tränede og kun den förste halvdel af träningen!!! Nok derfor jeg fik lavet SÅ meget på rigmelig kort tid :4whistling:

UDSTRÄKNING 5 min

måtte skynde mig at komme i gang mens der var nogen til at holde boarded!

SMAL BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

10 x 30kg

8 x 40kg

6 x 45kg

3 x 5 x 50kg

BOARDPRESS 3"

5 x 55kg

5 x 60kg

3 x 5 x 65kg

En af spillerne holdt boarded og det klarede han helt fint :4flex:

LYING CABEL FRENCH PRESS

10 x 20kg

10 x 30kg

2 x 8 x 35kg

Stadig let, så 5 kg mere näste uge!

ROPE PUSH DOWN

2 x 10 x 25kg

2 x 10 x 30kg

KICKBACKS

3 x 8 x 10kg

udsolgt i trisserne :gal:

DB SIDE RAISE

3 x 8 x 6,5kg

CABEL UPRIGHT ROW

10 x 30kg

10 x 35kg

8 x 40kg

REVERSED FLIES

3 x 8 x 6,5kg

110 reps abs!

Godt tempo i dag, men der var heller ikke rigtig noget der var tungt! Det hele var overstået på 90 min!

I morgen squat sammen med et par TNT´ere :bigsmile:

Nu vil jeg gå en lang tur med hunden og så få lavet det udsträkning jeg ikke nåede inden träning!

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

TRÄNING SÖNDAG D. 6/1

Endnu en nat hvor smerter i länden generede mig og jeg var derfor ikke särlig frisk da uret ringede kl 5.30 :sleeping: Jeg har faktisk ikke ondt når jeg er på arbejde og märker det nästen heller ikke under träning, men om natten er det helt galt! :dry: Det er sku ikke fedt at man ikke kan få en ordenlig nattesövn! i morgen har jeg tid hos min kiropraktor og senere på ugen har jeg tid til massage! Mon ikke det gör undervärker??!!

Jeg löftede i min gamle dragt i dag for ikke at sträkke den nye alt for meget inden stävnet! Den er stadig meget stram, men den giver SLET ikke det samme i bunden som den nye!

UDSTRÄKNING 15 MIN

SQUAT

2 x 10 x 20kg

8 x 40kg

6 x 55kg

5 x 70kg

+wraps

5 x 85kg

+1/2 dragt

5 x 100kg

3 x 115kg

1 x 125kg

Eftersom mit energiniveau var = 0 så gik det egentlig meget godt! Alle löft var lette og med god dybde!

BENPRES

10 x 70kg

10 x 90kg

10 x 105kg

8 x 120kg

8 x 130kg

Fik da kört de sät jeg skulle, men vägtene var lidt lavere end de burde :innocent:

LEG PRESS

10 x 15kg

3 x 8 x 20kg

LEG CURL

3 x 10 x 15kg

gör lidt ondt i höjre knä når jeg körer den, så jeg holder mig på samme vägt!

ST BICEPS CABEL CURL

10 x 25kg

10 x 30kg

2 x 8 x 35kg

Abs 30 reps

Skulle have kört en biceps övelse mere og lidt mere mave, men jeg var simpelthen for slidt!

Da jeg kom hjem gik jeg 50 min med hunden. Dejlig solskin :sun: og kun -6 grader i dag :smile: Derefter 15 min udsträkning af ben og baller og så i sauna med en kold :cola: Ummmm.

I morgen er der träningsfri og tirsdag er det bänkdag!

God söndag til jer alle :4trumpet:

Link to comment
Share on other sites

TRÄNING TIRSDAG D. 8/1

Ryggen havde virkrlig godt af den tur til kiropraktoren i mandags!! Han masserede först ryg og nakke 40 min og derefter knäkkede kan nakken og länden på plads. Jeg fik desuden besked på at blive ved med at sträkke mine underarme og nakke for at holde albuerne i orden, balder og län for at lösne op, så ryggen ikke låser hele tiden og så 2 nye övelse også for hofteböjerne :blink: Så jeg har efterhånden 1 hel times udsträk og träning HVER DAG, bare for at kunne holde til min normale träning :tongue: Det er sku ikke helt optimalt!!

Dagens träning startede derfor med 30 MIN UDSRTÄKNING af ben og balder. Jeg fik virkelig lösnet godt op, så resten af träningen foregik i höjt humör og med god musik hamrende i örene :music:

BÄNKPRES

Ben op:

2 x 12 x 20kg

8 x 30kg

8 x 37,5kg

6 x 45kg

4 x 52,5kg PR

Alm:

2 x 60kg

3 x 1 x 65kg

6 x 55kg

Fin omgang uden hjälp til udlöft.

INCLINE DB FLIES

3 x 8 x 11kg

6 x 13kg

Liiiiidt tung på sidste sät

DECLINE BÄNKPRES

8 x 40kg

8 x 50kg

3 x 5 x 55kg

Der var ikke meget tilbage at trykke med på sidste sät :gal:

DB SHOULDER PRESS

2 x 8 x 11kg

2 x 6 x 13kg

DB FRONT RAISE

2 x 8 x 6,5kg

2 x 6 x 9,5kg

50 reps hanging leg raise

50 reps på abs bänken

2 timer og 20 min tog den omgang og armene var noget tunge da jeg körte hjem!

Onsdag har jeg fri både fra job og träning, men udsträkning og PW med hunen slipper jeg nok ikke for. Derudover skal jeg nok desvärre også bruge et par timer på at pakke alle mine söde nisser ned. :4goodbye: Julen er jo ved at väre slut :crybaby:

Torsdag står den på 130kg dödlöft med coach Mepa ( også kendt som "the blond hobbit" :rofl2: )

Link to comment
Share on other sites

TRÄNING TORSDAG D. 10/1

20 min udsträkning

DÖDLÖFT

2 x 8 x 55kg

6 x 75kg

3 x 95kg

+1/2dragt

3 x 105kg

2 x 115kg

Heldragt

1 x 125kg

1 x 130kg

Raw

4 x 3 x 100kg

Gik ganske udemärket, men sidste 4 sät trak tänder ud !! :crazy:

ZERCHER SQUAT

8 x 20kg

8 x 30kg

3 x 6 x 35kg

Helt klart ny favorit övelse :4thumbup:

BACK EXTENSIONS

5 x 10 x bw+10kg

T-BAR ROW

8 x 45kg

3 x 8 x 50kg

TRÄK TIL BRYST

4 x 8 x 40kg

:blink:

Link to comment
Share on other sites

TRÄNING FREDAG D. 11/1

Var rigmelig stiv i alle muskler hele dagen og eftersom alle stänger var optaget da jeg kom, var der tid til en god omgang udsträk!

35 min UDSTRÄKNING, mest länd og balder

SMAL BÄNKPRES

2 x 12 x 20kg

8 x 30kg

8 x 40kg

6 x 47,5kg

3 x 4 x 52,5kg

BOARDPRESS 3"

5 x 55kg

5 x 62,5kg

3 x 3 x 70kg

Liiiight :bigsmile:

LYING CABEL FRENCH PRESS

10 x 25kg

10 x 30kg

2 x 8 x 35kg

ROPE PUSH DOWN

10 x 30kg

2 x 8 x 35kg

Abs 50 reps

Den sidste halve time gik op i snak, så jeg nåede ikke kickbacks, men god träning alligevel!

:4thumbup:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

TRÄNING SÖNDAG D. 13/1

Ryggen havde igen ikke godt og jeg var SLET ikke klar til hård squat. Eftersom jeg er lidt foran i mit squatprogram kunne jeg tillade mig at tage en MEGET let omgang og så gå lidt höjrere end planlagt näste uge!

30 min UDSTRÄKNING

SQUAT

2 x 10 x 20kg

10 x 25kg

10 x 30kg

8 x 35kg

8 x 40kg

8 x 45kg

6 x 50kg

6 x 55kg

5 x 60kg

Whiiii, det var lige til at holde til i ryggen, men bebene var godt brändt af! :laugh:

1 BENS LEGPRESS

4 x 8 x 60kg

LEG EXTENSION

3 x 8 x 25kg

STANDING 1 LEG LEGCURL

3 x 8 x 15kg

50 reps abs

Let og hurtig omgang!

Link to comment
Share on other sites

TRÄNING TIRSDAG D. 15/1

20 MIN UDSTRÄKNING

BÄNKPRES

BEN OP:

2 x 12 x 20kg

10 x 30kg

8 x 40kg

6 x 47,5kg

ALM:

4 x 3 x 55kg

Let omgang med fokus på fart

INCLINE DB FLIES

8 x 11kg

3 x 6 x13kg

DECLINE BÄNKPRES

4 x 6 x 45kg

Super let og igen fokus på fart

SEATED DB SKULDERPRESS

10 x 11kg

3 x 8 x 13kg

DB FRONT RAISE

8 x 6,5kg

2 x 6 x 9kg

SIDEBÖJNINGER

(2 x) 3 x 15 x 10kg

Rigtig god träning, men fuld fart og kanon pump!!

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share