Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

Mepa var nu også ret sej i går. For en uge siden kunne hun ikke flytte 155 fra jorden uden dragt og i går var der klart til 165 raw. :superman::bowdown:

Ang respekten for hvad man selv löfter, så har jeg for LÄNGE siden måtte indse at det er din EGEN fremgang du skal se på, IKKE hvad de andre löfter!! Med de mennesker som jeg träner sammen med, så er jeg jo ELENDIG styrkemässigt og langt hen ad vejen også teknisk.

Jeg kommer aldrig op på det niveau som, Jape, Seppo, Sanna, Mepa og mange andre er på, men derfor er jeg alligevel glad hver gang jeg laver en PR til träning og jeg var UDEN TVIVL den der var mest glad for min sölv medalje til SM.

Ja, jeg har snakket med hende. Mere end 3 gange kropsvægt raw til træning er jo også out of this world :superman::crazy:

Jeg ved skam godt at man skal koncentrere sig om hvad man selv laver, det er jeg ret god til :tongue: Jeg mener bare at hvis den generelle holdning i DK er at valhalla vægten er 300 kg, så kan man godt tro om igen. Det er bare rart at få bekræftet irl..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, jeg har snakket med hende. Mere end 3 gange kropsvægt raw til træning er jo også out of this world :superman::crazy:

Jeg tvivler nu på hun var under 54kg i går :rolleyes: men anyway, CRAZY!!! Hun er virkelig i god form for tiden!!

Jeg ved skam godt at man skal koncentrere sig om hvad man selv laver, det er jeg ret god til :tongue: Jeg mener bare at hvis den generelle holdning i DK er at valhalla vægten er 300 kg, så kan man godt tro om igen. Det er bare rart at få bekræftet irl..

Valhalla vägt :laugh::rofl2:

Danskere er bare ikke ret gode til det der med dödlöft, så kom du hellere herop og få lidt mere coaching i det :kickass:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har snakket med hende. Mere end 3 gange kropsvægt raw til træning er jo også out of this world :superman::crazy:

Jeg ved skam godt at man skal koncentrere sig om hvad man selv laver, det er jeg ret god til :tongue: Jeg mener bare at hvis den generelle holdning i DK er at valhalla vægten er 300 kg, så kan man godt tro om igen. Det er bare rart at få bekræftet irl..

Hehe! Det med 300kg som Valhalla vægt, er det inspireret fra min log? :laugh:

Synes nu sagtens at man kan fortjene en plads i Valhalla hvis man kan trække 300kg i dødløft :bigsmile:

Især hvis man træner clean og ikke har brug for Test til at "restituere" på :smile:

Når det er sagt, så er niveau ikke vildt højt i Danmark samlignet med mange andre lande. Det vil jeg give jer helt ret i... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Det med 300kg som Valhalla vægt, er det inspireret fra min log? :laugh:

Synes nu sagtens at man kan fortjene en plads i Valhalla hvis man kan trække 300kg i dødløft :bigsmile:

..................................slettet.............................................

Når det er sagt, så er niveau ikke vildt højt i Danmark samlignet med mange andre lande. Det vil jeg give jer helt ret i... :smile:

Min rettefunktion virker ikke på min computer. Men se venligst bort fra den linje som jeg har sletter fra qouten :-)

Link to comment
Share on other sites

Kæft du er vild i den bænk kvinde!!!!!!!!!!!!! :superman:

Imponerende som du kan blive ved med at give den gas :w00t::devil:

Taaark :smile:

Noget skal jeg jo väre god til :superman: Du har jo for längst hentet mig i de 2 andre :tongue:

Det var sku da noget af en omgang

FLOT

Takker :4thumbup:

Det går jo åbenbart bedst, når det er off season träning :innocent:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

TRÄNING MANDAG D. 16/4

I dag startede jeg på nyt job og kan derfor nu sove 1/2 time längere :yahoo: , helt til 04.30, nogle dage endda 04.45 :baaa: det er jo nästen luxus!!! Jeg har så desvärre heller ikke fri för tidligst kl 11... nogle dage först kl 14 :nonono:

KL 13.00 45 MIN MED HUNDEN

KL 17.30-19.45

15 MIN UDSTRÄKNING

SQUAT

2 x 10 x 20kg

7 x 40kg

3 x 60kg

2 x 80kg

+WRAPS

2 x 90kg

+1/2 DRAGT

3 x 107,5kg

+1/1 DRAGT

1 x 122,5kg

1 x 130kg

Alle löft var lette og meget dybe :superman:

WALK OUTS i fuld udstyr

1 x 145kg

1 x 155kg

Uden pause imellem, bare 10 kg mere på og så rackede jeg af igen :crazy: Det gör jeg IKKE näste gang !!!

BEN PRES höje

10 x 105kg

10 x 155kg

10 x 205kg

5 x 230kg

6 x 255kg

8 x 280kg PR :devil:

ST BICEPS DB CURL

8 x (2x) 10kg

3 x 6 x (2x) 12kg

STIF LEG DEADLIFT

12 x 20kg

12 x 30kg

8 x 35kg

2 x 8 x 40kg

LEG EXTENSION

6 x 25kg

6 x 30kg

2 x 6 x 35kg

ABS 50 reps

Rigtig god power i stängerne i dag. Ben pressen startede jeg ud ALT for let og det blev derfor til for mange sät inden jeg nåede i närheden af max. Det går noget hurtigt frem ad i den övelse, next stop 300kg :devil:

En af junior löfterne lagde mine knäbind på de förste 3. Det var förste gang han prövede det, men der var potentiale :smile: På de 130 gjorde jeg det selv :4thumbup:

KL 20.15 35 min med hunden

I morgen träningsfri og onsdag bänkpres og lidt forskelligt pec support :superman:

Godnat :sleeping:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Nåååå, nej. Du har jo ALDRIG problemer med alle de trapper du har i dit hus efter en ben träning

Hvordan har stängerne det forresten i dag Knudsen??? :tongue:

:4thumbup:

De har det faktisk fint, intet at mærke fra træningen i går

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: TRÄNING ONSDAG D. 18/4 :4thumbup:

KL 13.10: 55 MIN MED HUNDEN

KL 16.45-19.00:

Det blev en lidt lang träning, da Jape skulle maxe i squat. 2,5 uge til EM og han er i RIGTIG god form!!! Den nye NXG super + dragt er kun brugt til en träning för og nu skal den lige syes 1 cm ind i stropperne, så er den klar til EM!

Det blev til 285kg 310kg med halv dragt (PR) og 335kg og 350kg i fuld udstyr :yahoo::wub: (PR m. 20kg tror jeg nok)

HELT vildt hvor meget han får ud af den dragt :blink: Jeg tror han kunne have fået 360 op i går, så det er tät på 100kg den gir ham!!! Men den sidder altså også M E E E G E T stramt!!!

HER ER VIDEO:

Jeg lavede også selv en smule :innocent:

UDSTRÄKNING 20 MIN

BÄNKPRES

2 x 12 x 20kg

10 x 30kg

10 x 37,5kg

6 x 45kg

5 x 52,5kg m.stop på alle löft

3 x 1 x 60kg m.stop på alle löft

2 x 5 x 52,5kgm.stop på alle löft

Dröj omgang, men jeg kom igennem uden udlöft og press signal på alle löft på 52 og 60 :4thumbup:

CABEL FLYES

12 x (2x) 15kg

3 x 10 x (2x) 20kg

DECLINE BÄNKPRES

8 x 40kg

3 x 6 x 50kg

light weight :cooldance:

DB FRONT RAISE

8 x 8kg

3 x 6 x 10kg

60 reps abs

Fin omgang, men var lidt trät og öm i skuldrene.

Fra näste uge laver jeg kun 3´ere i bänken, men fortsätter med at stige 2,5kg hver uge, også på singlerne så länge det går :tongue:

Näste träning bliver en dobbelt träning lördag. Jeg kan simpelthen ikke nå det för. Torsdag 11 timers arbejde og fredag 16 :crazy:

:smile:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

SYGEOPDATE.... :tongue:

Det bliver ikke til meget träning för onsdag eller torsdag.

Jeg har smadret min ryg i sidste uge med for meget arbejde... rettere sagt er der nogle led i rygsöjlen som har låst sig fast og kiropraktoren har först tid til at knäkke meg på plads i morgen middag :crazy:

Jeg har heldigvis haft fri fra arbejde igår og kun 6 timer i dag og i morgen, så mon ikke jeg overlever...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det ikke. Har stadig haft meget ondt i dag, men det kan jo väre det bare er ömhed efter alt det han moslede med min länk tirsdag. Hvis det ikke er bedre i morgen går jeg til den kiropraktor jeg plejer at väre til ( som ikke havde tid först på ugen :nonono: ) og så går jeg ikke för han har kigget på det!! :devil:

Jeg har bänket med benene oppe og squattet ULTRA light i dag. Det gik ok, men jeg kan ikke komme mange kilo på stangen, för ryggen brokker sig! Det var meningen jeg ville dödlöfte i morgen, men det er der vist ikke store chancer for bliver til noget :dry: Må nok nöjes med lidt light ryg träning og lidt skulder/biceps disco.

KÄFT det er ved at pisse mig af ikke at kunne träne!!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

1 gang kiropraktor, 2 gang massage, is på ca 5 gange i dögnet og ca 2 pakker burana :crazy: inden min ryg begyndte at nogenlunde normal igen.

Jeg har nu tränet nogle gange, men ikke for lange pas = ikke for mange hjälpeövelser. Opspänd i bänk er stadig ikke godt for ryggen og i starten af dödlöftet, kan jeg også märke det!! Abs og sideböjninger er også kun blevet lavet uden vägt :tongue:

Jeg har massage igen fredag, så forhåbentligt kan jeg träne helt normalt fra näste uge. Jeg har dog valgt at droppe det noget hårde off season program jeg var i gang med, men er endnu ikke kommet frem til hvad jeg träner efter i stedet for :hmmm: Jeg tager det indtil videre en dag af gangen og körer hovedsagligt basis övelser for at träne min raw power. :superman:

En hurtig tränings opdate:

TORSDAG D. 26/4

BÄNKPRES: 2 x 15 x 20kg, 12 x 30kg, 10 x 40kg, 3 x 10 x 50kg pr :devil:2 sidste sät på 50 med benene nede

SMAL BÄNK: 8 x 20kg, 8 x 30kg, 8 x 35kg, 8 x 40kg

FRANSK PRESS: 8 x 12kg, 8 x 17kg, 8 x 22kg, 2 x 6 x 27,5kg

SQUAT: 2 x 10 x 20kg, 2 x 8 x 30kg, 6 x 35kg, 6 x 40kg.... ikke godt for ryggen :mad:

ABS: 50 reps på bänk

FREDAG D. 27/4

BACK EXTENSIONS: 4 x 8 x +5kg

TRÄK TIL BRYST: 4 sät

LOW ROW: 4 sät

UPRIGHT ROW: 5 sät

FRONT RAISE: 4 x 8 x 6kg

ABS: 50 reps på gulv

meget low weight hele vejen igennem. Bagefter 1 times massage og en lang gåtur :wink:

SÖNDAG D. 29/4

DÖDLÖFT sumo: 8 x 40kg, 8 x 50kg, 8 x 60kg, 6 x 70kg, 3 x 80kg, 3 x 85kg, 3 x 90kg, 1 x 95kg, 1 x 100kg, 1 x 105kg :4thumbup:

alm DÖDLÖFT: 5 x 50kg, 5 x 60kg, 5 x 70kg, 5 x 75kg

REVERSED FLYES: 4 x 8 x 5,5kg

ST DB CURLS: 12 x 6,5kg, 2 x 10 x 9,5kg, 2 x 8 x 11kg

ABS: 60 reps på bänk og gulv

Link to comment
Share on other sites

TRÄNING MANDAG D. 30/4

20 MIN UDSTRÄKNING

BÄNKPRES

BEN OP:

2 x 12 x 20kg

12 x 32,5kg

8 x 40kg

5 x 47,5kg

ALM m stop på ALLA reps:

3 x 55kg

3 x 1 x 62,5kg

4 x 3 x 55kg :superman:

Det må vist väre både volume PR og max PR m. stop!! Kanon omgang, men håååååårrrrrdt :crazy:

INCLINE FLYES

12 x 6,5kg

2 x 10 x 9,5kg

2 x 8 x 11kg

liiiight weight :4thumbup:

CABEL PUSH DOWN

2 x 10 x 40kg

3 x 8 x 50kg

ABS 50 reps

Rigtig god power i pecs for tiden, de lette vägte er ikke SÅ lette längere :tongue: men jeg närmer mig også min max. 2,5kg mere näste uge bliver svärt, meeen hvis jeg nöjes med pause på sidste rep i hver sät, kan det väre det går :innocent:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

TRÄNING TIRSDAG 1/5

15 MIN UDSTRÄKNING

SQUAT

2 x 10 x 20kg

10 x 30kg

10 x 40kg

8 x 50kg

8 x 60kg

5 x 5 x 70kg PR

Leee omgang, men inge problemer med ryggen her :4thumbup:

BENPRES

10 x 100kg

10 x 150kg

2 x 8 x 200kg

Let vägt, men benene rystede fra alt det squat :tongue:

BÄNKPRESS

2 x 10 x 20kg

2 x 8 x 30kg

3 x 6 x 35kg

bare lidt recovery...

STIV BENET DÖDLÖFT

2 x 10 x 20kg

3 x 8 x 25kg

ABS 65 reps

:superman:

Link to comment
Share on other sites

:wacko:TRÄNING TORSDAG D. 3/5 :wacko:

20 MIN UDSTRÄKNING

SMAL BÄNKPRES

BEN OP:

2 x 12 x 20kg

8 x 27,5kg

8 x 35kg

6 x 42,5kg

ALM:

3 x 6 x 47,5kg

BOARDPRES 2"

3 x 55kg

3 x 60kg

3 x 65kg

3 x 70kg

M. stop på sidste rep i hvert sät. Ingen problemer selv om sidste sät vist var PR :4thumbup:

SQUAT

8 x 20kg

8 x 30kg

3 x 6 x 40kg

det gjorde godt på de MEGET ömme ben :innocent:

KICKBACKS

12 x 6,5kg

3 x 10 x 9,5kg

hhmmm, den gör altså ikke meget for min triceps....

ABS 60 reps

Ikke det store brok fra ryggen under träningen i dag. Det var ellers meget slemt i morges, men 2 gange is og en lille gåtur lösnede lidt op på det. I morgen tager jeg en MEGET let omgang dödlöft og så massage bagefter.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

:music:TRÄNING FREDAG D. 4/5 :music:

En let og hurtig gang dödlöft/ryg/skulder inden jeg skulle til massage og derefter på aften arbejde.... :tongue:

UDSTRÄKNING 20 MIN

DÖDLÖFT alm

4 x 8 x 40kg

4 x 6 x 60kg

BACK EXTENSIONS

4 x 8 x +5kg

TRÄK TIL BRYST

10 x 30kg

10 x 35kg

3 x 8 x 40kg

REVERSED FLYES

4 x 8 x 5kg

FRONT RAISE

4 x 8 x 5kg

ABS 60 reps på gulv

Overstået på lidt over en time og så 45 min meget tilträngt massage :4thumbup:

Jeg vägnede så lördag morgen ( 05.30 ) med smerter i ALLE muskler, kvalme og mega hovedpine :nonono: .... Nå, ikke så meget klynk. Afsted på arbejde fra 11 - 19 hvilket ABSOLUT ikke gjorde det bedre. Jeg havde ingenting spist siden fredag för träning, så jeg var i det hele taget NOGET vissen hele dagen!!! Sov vist det meste af aftenen i går og har i dag väret hos lägen for at hente det obligatoriske papir jeg skal aflevere på arbejdet når man er syg .... finske regler. :tongue: Ingen arbejde i dag og i morgen og selvfölgelig heller ingen träning :cry:

Ryggen er også stadig ret elendig, så i öjeblikket er min tränings energi ca = 0

Hele näste uge bliver det totalt light träning for at komme helt på toppen igen. Dessuden er jeg alene hjemme hele ugen, da manden i morgen taget til Polen til EM :superman:

Go söndag aften alle Mollere :smile:

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: TRÄNING MANDAG D. 7/5 :rolleyes:

20 MIN UDSTRÄKNING

BÄNKPRES m. benene oppe

2 x 10 x 20kg

10 x 30kg

8 x 35kg

8 x 40kg

4 x 6 x 45kg

DB SIDE RAISE

5 x 8 x 5kg

DIPS BETWEEN BENCHES

4 x 10 x bw

abs 100 reps

Ultra light träning, sammen med Jape inden han drager til Polen.

Ben träning enten i morgen eller onsdag. :smile:

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:pumpin: TRÄNING TIRSDAG D. 8/5 :pumpin:

20 MIN UDSTRÄKNING

SQUAT

2 x 10 x 20kg

10 x 30kg

8 x 40kg

8 x 50kg

6 x 60kg

3 x 70kg

3 x 75kg

Havde glemt mit bälte hjemme, så det blev kun til et enkelt sät på 75kg i stedet for 5 som planlagt :tongue:

BENPRES

10 x 150kg

10 x 200kg

6 x 240kg

6 x 270kg

6 x 300kg :superman: PR

STIV BENET DÖDLÖFT

10 x 20kg

10 x 25kg

8 x 30kg

8 x 35kg

8 x 40kg

3 sät biceps og öhhhh ingen abs idag :innocent:

Ikke mere for i dag. hurtig omgang mens jeg ventede spändt på resultater fra Polen. 2 guld 1 sölv og en 4. plads blev det til i dag :4thumbup:

Det var en MEGET MEGET skuffet Sanna som ringede for et öjeblik siden. Hun fik 3 godkendte squat, alle 3 bänk kom op, men kun 2 godkendt og i dödlöft kom 157,5 op i sidste, men underkendt 2 - 1. At tabe til en svensker er det värste der kan ske for en finne...

Resultater kan I finde her, når de engang får lagt dem ind ... :devil:

EM RESULTATER

I morgen er der 3 danske piger der löfter, så HELD OG LYKKE TÖSER!!!!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share