Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pröv du at komme herop og bo fra nu af og til april!!!! :tongue: Så begynder du nok også at have nogle underlige interesser!!!! Der er sku ikke meget at lave når der konstant er mörkt og 2 meter sne!!!

Hvis i har Sauna i huset, kunne jeg faktisk godt overveje det, også tought at træne med toughe finner der er toughe i dødløft :devil:

Dødløft, sauna, dødløft sauna, dødløft og så lidt sauna :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvis i har Sauna i huset, kunne jeg faktisk godt overveje det, også tought at træne med toughe finner der er toughe i dødløft :devil:

Dødløft, sauna, dødløft sauna, dødløft og så lidt sauna :superman:

Selvfölgelig har vi sauna :4thumbup: Og vi bruger den også på bänk dage... og squat dage.... OG nogle gange på fridage :laugh:

Og så hedder det forresten: Dödlöft, sauna og öl, dödlöft, sauna og öl, dödlöft, sauna og flere öl :beerchug: Det er SÅDAN man bliver rigtig tough til dödlöft!!!! Spörg selv Sune, han er ved at have lärt det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg drikker ikke øl :unhappy: kan jeg nøjes med Proteindrik? og kommer hende den lækre fra Copenhagen Cup med i sauna? :4thumbup: (kan ikke huske hendes navn Sanna??)

Proteindrik i saunaen :4slap: NOT!!! Cola kan tillades en gang imellem :)

Og om Sanna kommer med, kan jeg jo ikke love.... Du kan jo höre om du kan låne hendes sauna NÅR du kommer herop!!!

Men noget sjovere hvis du venter et par måneder, så kan vi lave sneengle NÖGEN :biggrin: Sauna, sneengle, sauna.... et er sjovt!!! Men ikke hvis der er koldere end -20!!! :cold:

Link to comment
Share on other sites

Proteindrik i saunaen :4slap: NOT!!! Cola kan tillades en gang imellem :)

Og om Sanna kommer med, kan jeg jo ikke love.... Du kan jo höre om du kan låne hendes sauna NÅR du kommer herop!!!

Men noget sjovere hvis du venter et par måneder, så kan vi lave sneengle NÖGEN :biggrin: Sauna, sneengle, sauna.... et er sjovt!!! Men ikke hvis der er koldere end -20!!! :cold:

Jamen det en aftale så :w00t: bare skriv når billetten skal bestilles :4thumbup:

Og Sanna har sin egen sauna :w00t: the woman of my dreams :wub:

Link to comment
Share on other sites

Helt almindelig dag på arbejde uden det store stress. Fik endelig overbevist min chef om at vi ikke kan nå alt det han forlanger på de 30 min vi nu har til at stille morgenbuffeen klar, så fra nu af möder vi 5.30 i stedet fo 6.00 :4jumpy: Og ja, jeg kan faktisk godt li at stå tidligt op :bigsmile: I hvert fald de fleste morgener.... :tongue:

Var hjemme kl 13.00 og gik med det samme 40 min med hunden. Lige for tiden er det jo med at komme afsted imellem regnbygerne :dry:

Dagens träning stod på aaaaalt for tung bänk, så jeg snubbede en time under dynen efter gåturen!

TRÄNING FREDAG D. 5/10

Udsträkning 20 min

BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

6 x 40kg

3 x 50kg

1 x 65kg

1 x 70kg :4thumbup:

1 x 77,5kg ->4cm

+TRÖJE alle löft til 4cm board

3 x 85kg

2 x 92,5kg

1 x 100kg

1 x 105kg :devil:

1 x 110kg PR:devil::devil:

De sidste 3 singler var ALLE men pause på klodsen og god fart på vej op!!

RAW TIL 3"

3 x 3 x 70kg

fokus på pause og fart igen!!

DECLINE DB FLIES

4 x 8 x 6,5kg

KICKBACKS

4 x 8 x 10kg

50 reps abs

Rigtig god träning med endnu en PR i bänken!!! :firebounce:

Näste 2 träninger i tröje bliver med löft til bryst, så jeg håber der er flere PR´s i vente!!!!

Jeg har de sidste 6 uger har jeg kört efter mit 3-split bänk program hvor jeg har lagt vägtene i programmet ind hver 2. uge. På den måde har jeg kunne fölge min egen udvikling og lavet programmet derefter!!! Ikke for hårdt, men heller ikke for let!! :4whip:

Jeg har ikke misset ÉT eneste löft og de fleste dage har jeg stoppet mens der stadig var overskud! På den måde holder jeg motivationen på MAX niveau og og psykisk betyder det utroligt meget tror jeg!!

2 ud af 3 träninger har väret med löft til board, men det vil jeg skäre ned på fra nu af og frem mod stävnet den 3/11. Jeg har kört virkelig hårdt på isär topstyrken i bänken og nu må jeg hellere köre lidt mindre intensitet, så jeg ikke kommer i overträning!!! Jeg har allerede de sidste 2 uger kört nästen alle hjälpeövelser med meget lav vägt!!!

Näste träning bliver söndag hvor den står på tunge singler i squatten :gal:

Rigtig god week end til alle jer MOLlere :4goodbye:

Link to comment
Share on other sites

Fitnessmesse week end, med SM fitness og bodybuilding! Vi var afsted hele söndag og sad det meste af dagen og kiggede finalen for classic BB og BB. Rigtiggodt niveau i langt de fleste klasser, isär classic BB var jeg meget imponeret over!!

Var hjemme kl 18 og derefter direkte videre til träning :blink: Eftersom ryggen gjorde mere ondt end normalt fordi vi havde siddet ned det meste af dagen,

havde jeg egentlig mest lyst til at smide mig på sofaen. Men afsted kom vi og det gik også ok.

TRÄNING SÖNDAG D. 7/10

10 min udsträkning

SQUAT

2 x 8 x 20kg

2 x 6 x 40kg var lidt slöv til at varme op

5 x 60kg

3 x 75kg

+WRAPS

3 x 90kg

1 x 105kg PR og let :4thumbup:

1/2DRAGT

1 x 120kg

1 x 130kg

1/1 DRAGT

1 x 140kg

BACKOFF 1/2 DRAGT

3 x 115kg

Alle löft var lette at squatte i dag, men jeg havde store problemer med at gå med dem og med balancen fordi hele höjre side af ryggen gör ondt!!

BENPRESS

10 x 40kg

10 x 60kg

10 x 80kg

2 x 8 x 100kg

Abs 50 reps

20 min poseringsträning med Jape.... Shit det er ikke nemt!!

Ok omgang selv om ryggen ikke har det godt! Styrken er HELT i top og tekikken körer fint, selv på de tunge set. Näste uge vil jeg på 110 med wraps og 150 i fuld udstyr!!! Der er kun 2 tunge träninger tilbage inden stävnet, så jeg håber jeg kan få styr på mine ryg problemer MEGET snart!!

I morgen tidlig skal jeg til BackPRo og senere på dagen massage, så näste träning er på onsdag.

Link to comment
Share on other sites

huh :blink:

Hvordan går det med albuerne?

Ja, ja. Han er jo ved at blive omdannet til en LEEEEEEE bodybuilder :w00t: Diät for fuld skrue og poseringsträning hver gang vi träner sammen!!!

Han er allerede sponsoreret af TEAM FORCE!!!! Så nu har de inden länge de 3 bedste BB´er i -90 :4thumbup:

Albuerne siger NO MORE BOARDPRESS :tongue: Venstre er HELT slem!! Den er låst fast og jeg kan ikke sträkke den helt ud PIS!!!! Fik massage mandag og er nu gul og blå op af armene :dry:

Link to comment
Share on other sites

Min kiropraktor meldte sig syg mandag morgen 1/2 time inden jeg skulle derind :devil: Det var min ryg aldeles ikke tilfreds med, så jeg fik floks fat i en anden, men de penge kunne jeg godt have sparet mig.... Han trak lidt i mine ben og trykkede lidt på ryggen og de 10 min kostede mig så 20 euro. FJOLS!!!!

Jeg havde tid til massage om aftenen, hvilket skulle have väret ben massage! Men eftersom jeg ikke havde fået ryggen i orden ändrede jeg det!

TRÄNING MANDAG D. 8/10

20 min udsträkning

5 sät cabel upright row

5 sät cabel low row

4 sät 1 arm cabel row

4 sät db front raise

alle sät med lav vägt og 8 - 12 reps

Egentlig mest for at varme ryggen lidt igennem inden massage

45 min massage af först underarm og triceps AV AV AV :devil: og derefter ryg! Han var ikke flink og lagde alle kräfter i og da han til sidst "vred/sträkker" musklerne gav länden ENDELIG efter og knäkkede på plads 2 steder JUBIIIIIII :4thumbup:

Hjem og gå en lille tur, tage et lange bad og derefter ligge med varmepuden på ryggen og is på armene :laugh: Fanderme ikke nemt at väre SL´er :nonono:

Tirsdag arbejdede jeg 11 timer, gik derefter 50 min med hunden og derefter ikke meget andet!!! Ryggen var godt öm og trängte mest til at slappe af!

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en lang dag på job, så benene var godt trätte!!! Heldigvis kunne jeg ligge ned det meste af träningen! :tongue:

TRÄNING ONSDAG D. 10/10

20 min udsträkning

BÄNKPRES

2 x 12 x 20kg

2 x 6 x 35kg

5 x 45kg

5 x 52,5kg

3 x 60kg

3 x 2 x 65kg PR

SMAL BÄNKPRES

8 x 30kg

6 x 40kg

3 x 3 x 45kg

TRICEPS PRESS DOWN

4 x 8 x 45kg

ST BICEPS DB CURL

2 x 10 x 6,5kg

2 x 10 x 10kg

50 reps abs

15 min posering m Jape

God raw power, men sprang over boardpress, for at skåne både albue og ryg en smule!!! Nu er ryggen endelig ok, så skulle jo gerne holde mere end 1 dag :innocent:

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

3. lange dag på job overstået og i dag var NOGET stressende!!! I morgen heldigvis kun 6 timer :4thumbup:

TRÄNING TORSDAG D. 11/10

Har ikke kunnet få min dödlöft dragt til at fungere de sidste 2 träninger, så i dag brugte jeg min squat dragt... Det gjorde ikke den store forskel :sneaky2:

15 MIN UDSTRÄKNING

DÖDLÖFT

2 x 10 x 20kg

2 x 6 x 50kg

2 x 3 x 70kg

3 x 85kg

3 x 97,5kg

1 x 107,5kg

1/2DRAGT

2 x 1 x 117,5kg

1 x 127,5kg

1 x 135kg

0 x 140kg :devil: PIS!

Skulle jo kun have 135 i dag, men troede lige jeg kunne hive en PR hjem... NOT :tongue:

BOX SQUAT

5 x 5 x 40kg

Og maaaange sät :blahblah::blahblah: med Sanna :innocent:

Teknikken var som altid ikke noget at råbe hurra for, men fik dog alligevel de 135 uden de store problemer!! Jeg er sikker på at de 140 er der näste uge, når jeg husker at tage noget ordenligt musik med!!! Vil tro der gik mindst 1/2 time med at lede efter noget dödlöft musik i dag!!! :hmmm:

I morgen träningsfri og lördag light bench.

:4goodbye:

Link to comment
Share on other sites

Lördag trak det lidt ud på job og da jeg skulle holde töse födselsdag om aftenen, valgte jeg at udsätte träningen til söndag!

TRÄNING SÖNDAG D. 14/10

20 min udsträkning

BÄNKPRES

2 x 12 x 20kg

2 x 8 x 30kg

2 x 6 x 40kg

5 x 3 x 50kg

let og explosiv omgang!

CABEL FLIES

10 x 10kg

10 x 15kg

3 x 8 x 20kg

kört langsomt :4thumbup: meee like

DB FLAT PRESS

10 x 10kg

10 x 12,5kg

8 x 15kg

2 x 8 x 17,5kg

CABEL TRICEPS PUSH DOWN

4 x 10 x 40kg

light weight

Mange sät abs mens jeg hjalp manden med posering!

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Mandag skulle også have väret fridag, men eftersom en af mine kolleger valge at lägge sig syg fik jeg lov at tage hendes vagt :devil:

Jeg var heldigvis alene på arbejde de förste par timer, hvilket klart er det bedste og da chefen kom fik jeg lov at tage min fridag senere på ugen , så jeg fik 2 sammenhängende fridage :4thumbup:

Dagens träning skulle stå på 150kg squat, men det mente ryggen åbenbart ikke jeg skulle..... :dry:

TRÄNING MANDAG D. 15/10

20 min udsträkning

SQUAT

2 x 8 x 20kg

2 x 6 x 40kg

5 x 60kg

1 x 80kg

+WRAPS

1 x 95kg

0 x 110kg :mad:

1/2 DRAGT

0 x 125kg :devil:

1 x 125kg MEGET HÖJ

Godt så! Af med dragten og slut med squat!!! Jeg var helt som karklud i bunden og havde intet at trykke med!! ANER ikke hvad der hvor min power var henne, men ikke med til träning i hvert fald!!

4 sät light ben press

4 sät lunges med 2 x 10kg håndvägte

50 reps abs

4 sät biceps curl

Da jeg satte mig i bilen efter träning begyndte min isias at göre vanvittig ondt og jeg kunne nästen ikke beväge mig resten af aftenen!!!

Hele höjre side var som lammet, men om det kom af squatten eller om der har väret noget inden ved jeg ikke :nonono: 2 gange Ibuprofen i löbet af natten og igen om morgenen inden arbejde og har ikke mårket noget siden.... MEGET UNDERLIGT!!!

Jeg havde syet min squat dragt en smule ind, men tvivler på det var det der gjorde at jeg ikke kunne squatte i den. En hård squatträning tilbage inden stävne, så jeg håber da det går en smule bedre näste mandag!!!

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag havde jeg en lang dag på arbejde og valgte derefter at give ryggen en fridag og vente med bänken til onsdag. Så det blev kun til lidt udsträkning og 2 gåture med hunden :wub:

Onsdag arbejdede jeg fra 5.30 - 12. Gik 45 min med hunden, sov 1 time og var derefter klar til 100kg bänk..... måske :wink:

TRÄNING ONSDAG D. 17/10

20 min udsträkning

BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

8 x 30kg

6 x 40kg

3 x 50kg

2 x 60kg

1 x 67,5kg

1 x 75kg --> 3"

+ TRÖJE

1 x 82,5kg --> 2"

1 x 90kg

1 x 95kg

0 x 100kg :mad:

1 x 100kg PR ikke noget könt löft, en op kom den :4thumbup:

1 x 95kg

1 x 92,5kg

Sidste 2 löft var klart de bedste!

RAW TIL 3"

4 x 3 x 70kg

KICKBACKS

2 x 10 x 6,5kg

2 x 6 x 10kg

DECLINE DB FLIES

4 x 10 x 6,5kg

50 reps abs

Vildt fedt at få de 100kg op. :w00t: Armene var aldeles ikke i topform i dag og de fleste af löftene var meget ustabile i toppen! Jeg fik dog alligevel trykket alle löftene op og på en god dag er der til mere.

Jeg kan märke at armene tränget til at slappe af nu. Alt for meget board press for mine albuer den sidste tid!! 1 gang mere i tröje inden stävne, men ikke mere boardpres!

Jeg regner med at starte på 92,5 og så en pr i 2. eller 3 :wink:

:devil:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag havde jeg en lang dag på arbejde og valgte derefter at give ryggen en fridag og vente med bänken til onsdag. Så det blev kun til lidt udsträkning og 2 gåture med hunden :wub:

Onsdag arbejdede jeg fra 5.30 - 12. Gik 45 min med hunden, sov 1 time og var derefter klar til 100kg bänk..... måske :wink:

TRÄNING ONSDAG D. 17/10

20 min udsträkning

BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

8 x 30kg

6 x 40kg

3 x 50kg

2 x 60kg

1 x 67,5kg

1 x 75kg --> 3"

+ TRÖJE

1 x 82,5kg --> 2"

1 x 90kg

1 x 95kg

0 x 100kg :mad:

1 x 100kg PR ikke noget könt löft, en op kom den :4thumbup:

1 x 95kg

1 x 92,5kg

Sidste 2 löft var klart de bedste!

RAW TIL 3"

4 x 3 x 70kg

KICKBACKS

2 x 10 x 6,5kg

2 x 6 x 10kg

DECLINE DB FLIES

4 x 10 x 6,5kg

50 reps abs

Vildt fedt at få de 100kg op. :w00t: Armene var aldeles ikke i topform i dag og de fleste af löftene var meget ustabile i toppen! Jeg fik dog alligevel trykket alle löftene op og på en god dag er der til mere.

Jeg kan märke at armene tränget til at slappe af nu. Alt for meget board press for mine albuer den sidste tid!! 1 gang mere i tröje inden stävne, men ikke mere boardpres!

Jeg regner med at starte på 92,5 og så en pr i 2. eller 3 :wink:

:devil:

Kul att ha hittat till din logg! Jag skriver på svenska, då jag igenkänner många svenska ä och ö:n och hoppas jag har rätt! :blush:

Tänkte bara presentera mig, så du inte undrar vem det är som kommer snoka runt i din logg i framtiden :tongue:

Imponerande lyft du gör! Keep upp the good work!

Og nu kan jeg se at jeg hade fejl :tongue: Men jeg håber du kan forstå min svensk alligevel!

Edited by marieswe
Link to comment
Share on other sites

Kul att ha hittat till din logg! Jag skriver på svenska, då jag igenkänner många svenska ä och ö:n och hoppas jag har rätt! :blush:

Tänkte bara presentera mig, så du inte undrar vem det är som kommer snoka runt i din logg i framtiden :tongue:

Imponerande lyft du gör! Keep upp the good work!

Og nu kan jeg se at jeg hade fejl :tongue: Men jeg håber du kan forstå min svensk alligevel!

Hej Marie.

Jeg er dansker, men har efterhånden boet en del år (3,5) i Finland sammen med min finske käreste. :wub:

Der er en del som snakker svensk heroppe, så jeg forstår det godt, men skrive det kan jeg altså ikke finde ud af :blush:

Men snus du bare rundt i loggen alt det du vil og spörg endelig hvis du har noget på hjertet. Er vel derfor vi har en log ikk´?! For at hjälpe og motivere andre! :superman:

Hilsen Pippi

Og hey, tak for de rosende ord!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag havde jeg fri fra job, så der var tid til både morgen PW med min prinsesse :4dog: og eftermiddagstur med beggehunde. Jeg fik revet en del blade sammen i haven, ordnet en masse husligt og shoppet lidt efter stof til et patchwork täppe. Noget skal jeg jo give mig til nu da vinteren er på vej :cold:

Träningen stod på tung dödlöft, men blev vist mest til teknik träning :tongue:

TRÄNING TORSDAG D. 18/10

20 min udsträkning

DÖDLÖFT

3 x 10 x 20kg

2 x 8 x 60kg

5 x 75kg

3 x 90kg

1 x 102,5kg

1/1 DRAGT

1 x 115kg

1/1DRAGT

1 x 125kg :smile: Super let!

132,5kg

1 x 130kg

2 x 1 x 120kg

RAW

3 x 1 x 100kg

Jape kom for at kigge mine tunge löft og eftersom jeg rundede totalt i ryggen på de 130 og 132,5 var der ngen grund til at pröve mere :nonono:

TRÄK TIL BRYST

10 x 35kg

8 x 40kg

3 x 6 x 45kg

LOW ROW

2 x 10 x 40kg

2 x 8 x 45kg

50 reps abs

Ikke nogen imponerende omgang dödlöft, men jeg kan bare slet ikke få det til at fungere :devil: Jeg aner ikke hvad jeg starter på til stävnet, det kommer nok an på hvad jeg får lavet i squat og bänk!

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ikke nogen imponerende omgang dödlöft, men jeg kan bare slet ikke få det til at fungere :devil: Jeg aner ikke hvad jeg starter på til stävnet, det kommer nok an på hvad jeg får lavet i squat og bänk!

:tongue:

Blaa med dödlöften... Jeg er total SL noob men burde du forsöge at forholde dig lidt mere afslappet til det og i stedet fokusere (mentalt) på de område hvor det går godt (squat bänkpres). oftest så er det eneste man får ud af at slå hovedet i muren en forbandet omgang hovedpine... men hvis man tager det lidt afslappet sker det at man pludselig får ting og sager til at ske.

Det var bare mit lille indput.

btw så er min log her på MOL igang igen.

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

Fredag havde jeg også fri og kunne for en gang skyld finde ud af at sove länge :4thumbup: Helt til kl 9.20!!! Det er vist öhhhh well MANGE måneder siden jeg har gjort det sidst!! Er sku ved at väre gammel, for selv om jeg har fri, står jeg op kl 5.30 og spiser morgenmad sammen med Jape inden han körer på job :blink:

Nå Dagens träning var helt super!!! Let vägt, godt pump og masser af energi :bigsmile:

TRÄNING FREDAG D. 19/10

20 min udsträkning

INCLINE BÄNKPRES pinky grip

10 x 20kg

10 x 25kg

8 x 30kg

3 x 6 x 35kg

ST DB BICEPS CURL

10 x 5kg

10 x 6,5kg

8 x 10kg

3 x 6 x 12,5kg

REVERSED DB FLIES

4 x 8 x 6,5kg

CABEL UPRIGHT ROW

10 x 30kg

10 x 35kg

3 x 6 x 40kg

DB FRONT RAISE

3 x 10 x 6,5kg

BICEPS CABEL CURL

6 x 30kg

6 x 35kg

6 x 40kg

75 REPS ABS!

Kanon träning!! Ren disco :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Blaa med dödlöften... Jeg er total SL noob men burde du forsöge at forholde dig lidt mere afslappet til det og i stedet fokusere (mentalt) på de område hvor det går godt (squat bänkpres). oftest så er det eneste man får ud af at slå hovedet i muren en forbandet omgang hovedpine... men hvis man tager det lidt afslappet sker det at man pludselig får ting og sager til at ske.

Det var bare mit lille indput.

btw så er min log her på MOL igang igen.

Min squat og bänk körer godt og teknikken har jeg lärt for lääääänge siden. Dödlöft lärer jeg bare ALDRIG!!!! :dry:

Men ud over det, så har du ret!! Det er bare nemmere at fokusere på det der IKKE fungerer!! Det er nok bare bedst at gemme til OFF SEASON !

Det er bare PISSE BELASTENDE at det hver eneste gang för stävne er dödlöften der ikke bliver bedre!!! Selv raw er jeg gået ned i styrke det sidste halve år :mad:

Ses vi forresten til TEAM SM???

Jeg skal vist sälge kaffe og lägge knäbind det meste af week enden :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share