BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest PlayboY

Fuck hvor er ham beefcake dog sindsygt stor!... :w00t:

Synes klart stadig at Arnold er the king.. Men hans størrelse synes jeg svingede jævn meget.. Men han har altid haft en imponerende og symmetrisk krop, så han ikke så så ulækkert stor ud som dem i dag.. Tror det har noget at gøre med hans hvepsetalje og at hans skuldre ikke var særligt store..

Men fuck hvor har han dog en sindsygt stor brystkasse på dette billede :blink:

arnold_schwarz.jpg

Det er fandme vildere.. Så kan coleman satme snildt pakke sammen med sine små pecs da..

Btw nogen der har styr på hvem Denne person der står ved siden af jay er?.. Cuttler er jo mini sammenlignet med ham :chicken:

Et ikke kendt idol er på en måde ham her:

Han er fandme også stor af en amatørpumper.. Aner ikke hvem manden er, så spørg mig ikke.. Fik sendt billedet engang, han er åbentbart på nogle af de amerikanske forums.

post-14-1073183704.jpg

Link to comment
Share on other sites

Synes klart stadig at Arnold er the king.. Men hans størrelse synes jeg svingede jævn meget.. Men han har altid haft en imponerende og symmetrisk krop, så han ikke så så ulækkert stor ud som dem i dag.. Tror det har noget at gøre med hans hvepsetalje og at hans skuldre ikke var særligt store..

A-manden havde jo netop ikke hvepsetalje, og jeg synes ikke man kunne anklage ham for at have små skuldre i konkurrenceform, selvom de ikke var han stærkeste del fra naturens side.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hmm... Ham der world er satme et ordentligt dyr!.. Ser vildt sygt ud med den hvepsetalje og så den kæmpe krop! :w00t:

Synes dog hans patter lugter en anelse af gyno på det første billede essensen har postet.

Link to comment
Share on other sites

A-manden havde jo netop ikke hvepsetalje, og jeg synes ikke man kunne anklage ham for at have små skuldre i konkurrenceform, selvom de ikke var han stærkeste del fra naturens side.

HALLO!!!

Ved du hvem Arnold er?

Han kunne suge sin mave ind til en omkreds på 53cm!

Hvis det ikke er hvepsetalje, så synes jeg du skal poste et billede af én.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share