BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

A-manden havde jo netop ikke hvepsetalje, og jeg synes ikke man kunne anklage ham for at have små skuldre i konkurrenceform, selvom de ikke var han stærkeste del fra naturens side.

HALLO!!!

Ved du hvem Arnold er?

Han kunne suge sin mave ind til en omkreds på 53cm!

Hvis det ikke er hvepsetalje, så synes jeg du skal poste et billede af én.

Han ku fanden, ku han. Har du et billede af det, måske? Ved DU, hvem Arnold er?

En hvepsetalje sidder på folk som Flex Wheeler, Brian Bucchanon, Sergio Oliva, Serge Nubret, Henderson Thorne, men skutte Arnold.

Link to comment
Share on other sites

A-manden havde jo netop ikke hvepsetalje, og jeg synes ikke man kunne anklage ham for at have små skuldre i konkurrenceform, selvom de ikke var han stærkeste del fra naturens side.

HALLO!!!

Ved du hvem Arnold er?

Han kunne suge sin mave ind til en omkreds på 53cm!

Hvis det ikke er hvepsetalje, så synes jeg du skal poste et billede af én.

Han ku fanden, ku han. Har du et billede af det, måske? Ved DU, hvem Arnold er?

En hvepsetalje sidder på folk som Flex Wheeler, Brian Bucchanon, Sergio Oliva, Serge Nubret, Henderson Thorne, men skutte Arnold.

Helt enig, jsc!

Arnold med hvepsetalje? Det er fandme den bedste joke længe. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Arnold havde ikke hvepsetalje, i hans bog står der 34-36" = 86-91cm, det er IKKE en hvepsetalje! Tilgengæld var han dygtig til at posere og skjule/minimere sine fejl. :)

Typiske hvepsetalje er f.eks. (jsc har nævnt nogen), Flex Wheeler, Sergio Olivia og Melvin Anthony

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hmm, Kan du da tage og lukke gryden Jsc :lol:

Jeg synes ihvertfald det ligner Arne havde langt mindre talje end de personer du nævner der.. Btw, fuck ruhl er grande når han har kluns på.. Ser langt federe ud når han har sådan en t-shirt på, hans gun ser jo totalt sindsyg ud! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror dem som snakker om at Arnold havde hvepsetalje tænke på de billeder som er taget fra siden af, og hvor han trækker maven ind. De billeder giver da klart en illussion af hvepsetalje, men vi skal lige definere hvad der menes med hvepsetalje. Er det når man har en lille livvidde, eller når man har en smal talje. Jeg tror nemlig der menes begge dele. Hvis man har en hvepsetalje, så har man ikke bare en relativt lille livvidde, man har også en ekstremt smal talje set forfra. Og Arnold havde en temmelig bred talje set forfra. Der er mange bodybuildere som havde en meget smallere talje end Arnold.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror dem som snakker om at Arnold havde hvepsetalje tænke på de billeder som er taget fra siden af, og hvor han trækker maven ind. De billeder giver da klart en illussion af hvepsetalje, men vi skal lige definere hvad der menes med hvepsetalje. Er det når man har en lille livvidde, eller når man har en smal talje. Jeg tror nemlig der menes begge dele. Hvis man har en hvepsetalje, så har man ikke bare en relativt lille livvidde, man har også en ekstremt smal talje set forfra. Og Arnold havde en temmelig bred talje set forfra. Der er mange bodybuildere som havde en meget smallere talje end Arnold.

Thomas

Det synes jeg jo ligesom var implicit, men det kan da godt ske det ikke er selvindlydende for alle.

>>Legedreng. Luk munden når de voksne taler B)

Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg ikke finde ud af at poste billeder, men en eller anden, please find billeder af Brian Buchanon, Henderson Thorne, Melvin Anthony, Flex mm og luk munden på de knejter.

BTW Fist, så ville en mave på 53 cm (?) ikke være meget større end hans lægge.

Link to comment
Share on other sites

TJ<< Jeg vil gerne, at du henviser til en ordbog, for jeg mener en hvepsetalje måles i omfanget.

Og her skyder du diog selv i foden, for med en talje på 33 inches i konkurrenceform, kommer Arnold ikke i nærheden af de andre nævnte, der alle ligge under den magiske 30 inches grænse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share