BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Hvepsetalje

Fra Wikipedia, den frie encyklopædi

Er den talje man fik ved at gå med et stramt korset: snøreliv fra lille af, (eller i sjældene tilfælde ved at få fjernet de nederste riben). Man kunne også bøje ribenene op ad og få en Hvepsetalje i løbet af få år.

Sådan som jeg opfatter ovenstående, så har det i høj grad noget med både omfang, og bredde at gøre. Ordet må jo stamme fra de iagttagelser man kan gøre sig ved at kigge på en hveps. Hvis man ser på det område hvor kroppen på en hveps stopper, så snøres det sig helt ind, inden det går over i hoveddelen. Når man snører noget ind, så bliver det smallere. Arnold havde IKKE en smal talje. Ergo kan han ikke have hvepstalje.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

BTW Fist, så ville en mave på 53 cm (?) ikke være meget større end hans lægge.

Det stod nævnt, at det var samme størrelse som hans overarm. 52,34 tror jeg faktisk det var.

Jamen det er simpelthen forkert. Ganske enkelt. Arnolds tajle var 33 inches, ca 84 cm i absolut topform! Det med hans talje skulle være lige så stor som hans arme er jo latterligt. SE på ham.

Link to comment
Share on other sites

OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG OMFANG

Det er det, det hele handler om!

Bare fordi i alle siger det samme forkerte, gør det det ike mere rigtigt. ;)

Og her skyder du diog selv i foden, for med en talje på 33 inches i konkurrenceform, kommer Arnold ikke i nærheden af de andre nævnte, der alle ligge under den magiske 30 inches grænse.

Hvorfor skyder jeg mig i foden?

Arnold kunne suge sin sæk ind, det kan de færreste af dem du nævnte vist?

Link to comment
Share on other sites

INDSUGET!!!

Det er det jeg siger, og det der tæller. B)

Og i denne diskussion, er man taber i takt med størrelse på sin sæk. Så med mine 76 cm, vinder jeg. B) :devil::devil:

Hvis der er andre, der har noget at sige, så opfinder jeg bare nye regler. :biggrin2:

Det kan du jo tage op med Huleboernes Klub ved næste MOLstævne, hvis du kommer..

Link to comment
Share on other sites

Fist.... din arnold vepse paranoia er fordi du ser ham i Front double biceps pose.... alle de andre viser tja hvad hedder den front lat spread ;)

Arnold trækker jo maven for sygt ind.... tror sagtens han kunne nakke en smøger i et hiv :lol:

hvis de rigtige vepsetaljer ville suge maven ind ville de jo se endnu mere groteske ud....

Link to comment
Share on other sites

MEN Fist, din barnlige persisteren med Arnolds hvepsetalje er bare en understregning af mandens evner som posør. Han narrede dig, og han vandt 7 Olympiaførstepladser med en talje, der ikke var bred, bevares, men ikke nær så god som fx Oliva, der, hvis han havde haft Arnolds Psyke, havde vundet hver eneste Mr. Olympia til han ikke havde gidet mere, tror jeg. Han havde de bedste gener nogensinde, men er ikke den skarpeste kniv i skuffen, er mit indtryk.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Kalder du det barnlig? -Så har du aldrig set mig barnlig! :tongue:

Arnolds hjepsetalje

Hjepsetalje? Hvad er en hjepsetalje? Jeg har aldrig snakket om hjepsetaljer! Er du fuld?

(DET er barnligt. ;) :biggrin2: )

Ok, det kan godt være han snyder mig lidt fordi kan er en god posør. Og du kan godt få lidt ret, men ikke nok til at få helt ret. ;) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share