Jeres Max


Tarantula
 Share

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmm løfter som en pige. Alder 18år. Vægt 84kg. Højde 181cm.

Squat 90kg

Dødløft 140kg

Bænkpres 100kg.

Squat forventer jeg ikke store forbedringer i, fordi jeg er den største tøs i denne øvelse. Det går møg langsomt med forbedringer. I Bænk er jeg også gået lidt i stå. Men håber da at jeg kan trylle lidt efter HST. Men nok ik så meget. Tilgengæld vokser CM`erne der ud af. Overraskende sejt så vildt det her virker.

Men man kan sige mit mål for i år er nået for 2 måneder siden. Nemlig 100kg i bænkpres.

Så del mål er at jegkan tage 100kg i squat, og 160-70kg i dødløft. Og så håber jeg på 110kg i bænk. Men det kan jeg nok ikke nå. Bænk går meget langsomt nu føler jeg.

Link to comment
Share on other sites

> Henning... vidste ikke at du var 51 år, er det dig selv på Avataren ?

Flotte stats må jeg så sige !!

>Ice eye, tak for det.

Mine stats bliver flottere efter, at jeg har fået tips her på MOL til at træne bedre.

Ja det er mig på avataren, fra træning i det lokale center som ses på denne side.

:) Henning

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Alder 16 år

bænkpres 100 kg

dødløft 190 kg måske lidt over eller er faldet pga ekstremt cardio

Squat 140 kg 150 kg mulig

Kan kun træne engang om ugen 3 gange om måneden nu pga at jeg er havnet på Idræts efterskole sucks røv.

Men en ting er sikker

Infested ass Will return!

Har stadig et mål der hedder at jeg skal dødløfte mindst 300 kg når jeg blir 18 år!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Baske T - Skyum idrætsefterskole, men er lidt bange for jeg blir sendt hjem en gang i fremtiden, pga der er en lille lort fra Aalborg eller Thisted som provokere af og til, så jeg ved ikke rigtig om jeg skal smadre ham eller lade være, men så kan jeg jo træne hele ugen hvis det sker! ( Griner)

vægt 85-87 kg.

højde 180 cm

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg godt jeg kommer til at lyde som en eller ande forældre eller lign. brug dog hovedet, når han provokere så få ham til at se dum ud, vend ordene i luften og smæk dem ned i kæften på ham. Din størrelse skulle vidst give dig mere end rigeligt respekt på en skole

Link to comment
Share on other sites

højde 180

vægt 85

alder 27

har trænet på motionist niveau i ca. 10 år

max. løft

jeg har ikke makset i flere år (jeg træner alene)

bænk : 4 rept på 130 kg. Kun en rept ??kg.

squat : 4 rept på 160 kg (i stativ). Kun en rept ??Kg.

dødløft : 180 (nogle måneder siden. Samme dag løftede jeg 8 rept med 160 kg ?!, jeg har vist problemer med en rept. max)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share