Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Txs Nita...og husk at jeg holder øje med din diæt.

Uha - så må jeg hellere tage mig sammen og få passet mit cardio :laugh:

Så må du lige huske at jeg kommer og holder øje med dine løft til Nordland Cup (har lært det :tongue: )

Aldrig sige aldrig med BB :superman: Jeg er stadigvæk medlem af DBFF og kan som sådan stille op hvis det passer mig. Der er dog ingen planer lige pt.

Det ku fanme være feeeed hvis du stiller op igen en dag :poking::poking:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Mange tak Jon,

Aldrig sige aldrig med BB :superman: Jeg er stadigvæk medlem af DBFF og kan som sådan stille op hvis det passer mig. Der er dog ingen planer lige pt.

Btw. Skulle du ikke have været forbi IK99?

OK klart. Jo det er bestemt stadig meningen :smile: Tiden har været lidt presset på det sidste så jeg kom fra det igen, men i næste uge er tiden fin. Hvilke dage plejer i at være derude? Så komme jeg lige forbi der.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er næsten lidt ked af at du går i 110 kg klassen. Ville gerne konkurrere mod dig, når jeg har fået genopbygget styrken og vænnet mig til det der med at løfte i trøje, og holde pause og alt det der.

Du er da selv i -110 kgs klassen så vidt jeg husker?

Link to comment
Share on other sites

OK klart. Jo det er bestemt stadig meningen :smile: Tiden har været lidt presset på det sidste så jeg kom fra det igen, men i næste uge er tiden fin. Hvilke dage plejer i at være derude? Så komme jeg lige forbi der.

Hver dag cirka, så bare giv lyd når du har fået taget dig sammen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak Nillepige og velkommen til :bigsmile:

tak tak.. Man er vel en lure, der bare ikke har fået sagt hej endnu.. :blush:

..jeg tror også at dragten kan løfte 10 kg mere, for det er sku' ikke mig der er blevet stærkere :laugh:

Og man skal aldrig finde undskyldninger for at være sej.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Madnes. Pure pure Madnes.

Godt du ik træner i LVK. jeg tror ik vi kan samle skiver nok sammen til dig. Eller skulle der være "sune tid" i det tidsrum hvor du trænede, så man var klar over der ik var skiver til os andre i mens :laugh: :4thumbup:

FEDT løftet

Link to comment
Share on other sites

Madnes. Pure pure Madnes.

Godt du ik træner i LVK. jeg tror ik vi kan samle skiver nok sammen til dig. Eller skulle der være "sune tid" i det tidsrum hvor du trænede, så man var klar over der ik var skiver til os andre i mens :laugh: :4thumbup:

FEDT løftet

Tak skal du have blackice..

..og jo der er skam rigeligt med skiver i LVK. Jeg var jo derude sidste år sammen med børsten :superman: Fedt center i holder jer iøvrigt.

Link to comment
Share on other sites

Du er da selv i -110 kgs klassen så vidt jeg husker?

Nix. 100 kg klassen. Lige nu er jeg heller ikke nogen match for dig. Jeg har ingen anelse om hvad jeg kan lave på lørdag til Liga, men det må tiden vise. Mener dog ikke det er urealistisk at bænke 230 indenfor et års tid...

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Rehabtraining

Endnu en gang rehabtræning, ganske let.

OH Chins

8

8

8

Deadlift Sumo

5 x 50 kg

5 x 50 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg

Goodmornings

10 x 20 kg

5 x 50 kg

5 x 50 kg

5 x 50 kg

5 x 50 kg

Barbel Curls

8 x 20 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

Push Downs

10 x 30 kg

10 x 30 kg

10 x 30 kg

kakaomælk + gainershake bagefter

Stille og rolig omgang idag. Jeg fik lige dealet lidt protpulver med tuna bagefter, så nu skulle der være supplies til en måned eller to.

Ellers var der generalforsamling bagefter. Jeg var efter opfordring blev spurgt om jeg ville stille som mening bestyrelsesmedlem. Det gjorde jeg og er nu valgt ind i bestyrelsen. Jeg vil fremover være repræsentant for "motionisterne" og vil bringe ønker om "udstyr" og andet til beslutning på vores vejne.

De vigtigste beslutninger på mødet var:

1) kontingentet bliver hævet til 225 kr pr kvartal. De ekstra midler vil blandt andet komme os til gode i form af eventuelle ønsker til udstyr, ligesom vi for nyligt er blevet granted et powerrack, med bænk og kæder.

2) Flyes maskinen kommer på mandag. Vi har grint lidt af det, men krydser fingre for at det er modellen vi kan kører reardelt i også.

3) Der vil blive etableret et udluftningssystem på komunens regning. Arbejdet starter om 14 dage, men vil ikke medføre lukning af lokalerne undervejs.

4) Signe tilbød sig som kontaktperson for nøglekort, specielt for de som træner i aftentimerne, så hun er kontaktperson efterfølgende.

5) Der var ingen brok omkring musik eller forsøg på at gennemtrumfe regler i den retning, som vi måske kunne have frygtet. Jeg undlod tilsvarende at påpege indtagelse af alkohol i træningslokalerne af diverse medlemmer, som et punkt hvor vi selv udviser tolerance. Så det blev slet ikke diskuteret :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
IK99 - Rehabtraining

Ellers var der generalforsamling bagefter. Jeg var efter opfordring blev spurgt om jeg ville stille som mening bestyrelsesmedlem. Det gjorde jeg og er nu valgt ind i bestyrelsen. Jeg vil fremover være repræsentant for "motionisterne" og vil bringe ønker om "udstyr" og andet til beslutning på vores vejne.

De vigtigste beslutninger på mødet var:

1) kontingentet bliver hævet til 225 kr pr kvartal. De ekstra midler vil blandt andet komme os til gode i form af eventuelle ønsker til udstyr, ligesom vi for nyligt er blevet granted et powerrack, med bænk og kæder.

2) Flyes maskinen kommer på mandag. Vi har grint lidt af det, men krydser fingre for at det er modellen vi kan kører reardelt i også.

3) Der vil blive etableret et udluftningssystem på komunens regning. Arbejdet starter om 14 dage, men vil ikke medføre lukning af lokalerne undervejs.

4) Signe tilbød sig som kontaktperson for nøglekort, specielt for de som træner i aftentimerne, så hun er kontaktperson efterfølgende.

5) Der var ingen brok omkring musik eller forsøg på at gennemtrumfe regler i den retning, som vi måske kunne have frygtet. Jeg undlod tilsvarende at påpege indtagelse af alkohol i træningslokalerne af diverse medlemmer, som et punkt hvor vi selv udviser tolerance. Så det blev slet ikke diskuteret :smile:

Det lyder da meget fornuftigt alt sammen. Hvis man så også kan køre spider-curls i maskinen, er det helt perfekt! Ellers må vi lige ansøge om sådan en maskine også! Det' helt sikkert!

Kontingentforhøjelsen er bare helt i orden, synes jeg. Det er jo stadig latterligt billigt. Så måske er der udsigt til et par lige stænger engang i fremtiden....

Udluftningen er jeg ikke så begejstret for! BB! kræver sved! Ellers vokser man ikke i pauserne!

Lyder godt med musikken. Jeg har endnu også kun hørt ninjaen og Moses brokke sig højlydt. Men selvfølgelig skal der tages hensyn.

Tillykke med valget, Hr. Bestyrelsesmedlem.

Edited by Nissen
Link to comment
Share on other sites

Hvor var det møde??? Jeg ville gerne have været med :unhappy:

Men fornuftigt møde lyder det til :superman: Vi skal nok finde på noget mere udstyr der skal indkøbes :bigsmile: En arm-blaster fx :superman: Dæmeneeme BB!

Det var ved indgangen og så til højre.

Du gik glip af ostemadder som hørmede i hele lokalet, pulverkaffe og moses som dirigent. :bigsmile:

Udstyr skal vi nok finde på, det er jo derfor vi er der :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share